• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.01.2012., Nr. 7 https://www.vestnesis.lv/ta/id/242681

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

12.01.2012., Nr. 7

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

 

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

Projekta vadītājs Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo priekšlikumus par nepieciešamo finansējumu saistībā ar ministrijas izpildāmo ārvalstu projektu realizāciju, sagatavo nepieciešamo iepirkumu plānus un dokumentāciju ārvalstu projektu ieviešanai, atbilstoši Publisko iepirkumu likumam organizē iepirkuma procedūras, kā arī nodrošina ārvalstu projektu īstenošanā radīto labumu racionālu izmantošanu un uzturēšanu atbilstoši projektos un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze valsts pārvaldes iestādē iepirkumu organizēšanas un vadīšanas jomā

- pieredze valsts pārvaldes iestādē budžeta plānošanas un uzskaites jomā

- spēja veikt liela apjoma dažāda veida informācijas vienlaicīgu analīzi

- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- labas iemaņas darbā ar datoru

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim veikt projekta "Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības fondu atbildīgajai un vadošajai iestādei Latvijā" finanšu un administratīvo vadību un īstenošanu Finanšu ministrijā, nodrošinot finanšu līdzekļu plānošanu, iepirkumu organizēšanu un vadīšanu, maksājumu pieprasījumu sagatavošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Apmācību nodaļas ESF projekta "Bezdarbnieku un darba meklētāju apmācība Latvijā-2" juriskonsults (1 amata vieta uz noteiktu laiku).

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- vismaz 1 gada pieredze juridiskajā jomā (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par profesionālās un neformālās izglītības ieguves īstenošanas normatīvo regulējumu

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku

Amata pienākumi:

- piedalīties ar projekta īstenošanu saistīto iekšējo normatīvo aktu un to grozījumu sagatavošanā, kā arī gatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu, valsts un pašvaldības institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem

- sagatavot projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt juridisko pareizību, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu, kā arī nodrošināt parakstīto līgumu saglabāšanu atbilstoši Nodarbinātības valsts aģentūrā - (turpmāk aģentūra) noteiktajai kārtībai

- risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu, t.sk. pārstāvēt Aģentūras intereses attiecībās ar apmācību realizētājiem un citām institūcijām, nepieciešamības gadījumā pārstāvēt Aģentūru tiesā

- sagatavot atbildes uz projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem

- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 409. kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: Ilva.Sakne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021790, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

 

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Kurzemes kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā ar ārsta izglītību) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- latviešu un vēlams divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā. Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas vecākais referents

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība mežzinātnē

- pieredze specialitātē un/vai valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi

- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru, vēlama pieredze darbā ar GIS

- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas aizsardzību valstī.

Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.

 

Precizējot iepriekš publicēto

Precizējot 2012.gada 10.janvāra laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nr.5 publicēto sludinājumu par Kultūras ministrijas izsludināto atklāto konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu, Kultūras ministrija informē, ka pretendentiem konkursam jāpiesakās 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!