• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.01.2012., Nr. 5 https://www.vestnesis.lv/ta/id/242567

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

10.01.2012., Nr. 5

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Cēsīs)

Galvenie pienākumi:

• sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

• pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

• izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

• sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

• darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

• prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

• labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

• pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

• iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

• atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa, Vaļņu ielā 13, Cēsīs, LV-4101, (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), e-pasts: cesis@vsaa.lv. Tālr.uzziņām 64107736, fakss 64127877.

 

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Zemgales Pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

• konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

• izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

• sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

• darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

• prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

• labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

• Pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

• Iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

• Atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Zemgales Pabalstu daļas inspektora amatu "). Tālr. uzziņām 67600652 vai 67600628, fakss 67600639 , e-pasts: zemgale@vsaa.lv

 

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Zemgales Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

• sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

• pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

• izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

• sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

• darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

• prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

• labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

• pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

• iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

• atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Zemgales Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67600652 vai 67600628, fakss 67600639, e-pasts: zemgale@vsaa.lv

 

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

• sagatavot un aktualizēt informāciju portālā: www.latvija.lv un Valsts reģionālās attīstības aģentūras (Aģentūra) mājas lapā sadaļā "E-pakalpojumu attīstība"

• sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

• sagatavot informāciju/prezentācijas par Aģentūras īstenotajiem pakalpojumu elektronizācijas projektiem un aktivitātēm

• organizēt un vadīt apmācības par Aģentūras īstenotajiem pakalpojumu elektronizācijas projektiem un aktivitātēm

• piedalīties Eiropas Savienības organizētajās darba grupās par vienotā pakalpojuma kontaktpunkta ieviešanu Latvijā

• pārstāvēt Aģentūru darba grupās par Vienas pieturas aģentūras principa ieviešanu un publisko pakalpojumu klasificēšanu

Prasības:

• otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (humanitārās, ekonomikas, vadībzinības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā)

• latviešu un angļu valodas zināšanas

• ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

• spēja orientēties lielā informācijas apjomā

• labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

• par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz viena gada darba pieredze ar portālu vai mājas lapu saturu uzturēšanā (informācijas sagatavošana, saskaņošana un publicēšana)

• par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

Piedāvājam:

• atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• neatsveramu darba pieredzi

• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasts:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079039.

 

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Latgales reģionālās Valsts darba inspekcijas Daugavpils sektora inspektors uz nenoteiktu laiku, apkalpojamā teritorija - Jēkabpils pilsēta, Jēkabpils, Krustpils, Aknīstes, Salas un Viesītes novadi

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība

pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama -angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko

attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo

pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu

pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī

kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un

juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba

aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 26596493 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

 

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar administratīvo aktu izdošanu un dokumentu (tajā skaitā līgumu) tiesiskuma analīzi

- administratīvo procesu, darba tiesiskās attiecības un publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- komunikācijas un sadarbības prasmes, un oratora spējas

- attīstīta loģiskā domāšana un spēja plānot un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem

- paskaidrojumu sagatavošana tiesai kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs

- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze

- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, darba tiesisko attiecību un publisko iepirkumu jomā.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām nosūtīt pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv

 

 

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā

• darba pieredze finanšu un ekonomikas jomā, vai darbā ar Eiropas Savienības fondu projektiem

• darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

• normatīvo aktu pārzināšana Eiropas Savienības fondu īstenošanas jomā, publisko iepirkumu jomā un grāmatvedības jomā, kā arī prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē

• vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Amata pienākumi:

• projektu iesniegto progresa pārskatu, maksājuma pieprasījumu pārbaude, slēdzienu sagatavošana

• projektu iepirkumu plānu pārbaude

• projektu risku analīze

• projektu grozījumu izskatīšana

• ziņojumu par konstatētajām neatbilstībām sagatavošana

• projektu ieviešanas progresa analīzes veikšana.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā 409.kabinetā (K.Valdemāra iela 38k-1, Rīga, LV-1010), vai nosūtot uz e-pastu: Ilva.Sakne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021790, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.

 

 

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju koordinācijas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- vēlama papildus izglītība veselības aprūpes un/vai projektu vadības jomā

- zināšanas par Eiropas Kopienas programmu un iniciatīvu pamatnosacījumiem un par to regulējošiem normatīvajiem aktiem

- praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas franču un/vai citas svešvalodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

- vēlamas zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos

- vēlamas zināšanas Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību normās programmu plānošanas un projektu īstenošanas jomās

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- koordinēt ministrijas, ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, dalību Eiropas Kopienas programmās

- organizēt un koordinēt ārvalstu divpusējās un daudzpusējās sadarbības programmu projektu sagatavošanu un realizāciju veselības nozarē

- informēt ministrijas padotībā esošās valsts pārvaldes iestādes un kapitālsabiedrības, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, par ārvalstu finanšu un cita veida palīdzības vai sadarbības iespējām veselības nozarē, kā arī projektu sagatavošanas un pieteikšanas nosacījumiem

- sagatavot normatīvo aktu, rīkojumu, instrukciju un ieteikumu projektus nozares ārvalstu finanšu projektu vadīšanas un kontroles nodrošināšanai

- kontrolēt projektu īstenošanai piešķirto finanšu resursu izlietojumu atbilstoši valsts budžeta prasībām

- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos

Mēs piedāvājam:

* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

* atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

* draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

 

 

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietu

Vakance Administratīvajā rajona tiesā (Rīgas tiesu namā)

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4. ,5. punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

- labas iemaņas darbā ar datoru

- laba reputācija.

Konkursā tiesneša amata kandidātus/-es vērtēs saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājas lapā: www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai, Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67063854, 67063844.

 

 

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Nodrošinājuma valsts aģentūras direktora vietnieka/-ces (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

1. Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

2. augstākā izglītība tiesību zinību jomā

3. pieredze darbā valsts pārvaldē vadošā amatā ļoti liela kolektīva vadīšanā ne mazāk kā 5 gadi

4. pieredze būvniecības un nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā

5. pieredze darbā iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību

6. labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

7. spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

8. labas komunikatīvās un analītiskās prasmes

Amata pamatpienākumi:

1. nodrošināt juridisko un kontroles jautājumu risināšanas procedūras izstrādi;

2. nodrošināt tiesvedības stratēģijas izstrādi un koordinēt priekšlikumu sagatavošanu, nodrošināt Nodrošinājuma valsts aģentūras pārstāvību tiesā

3. koordinēt un nodrošināt projektēšanas tehnisko uzdevumu un būvniecības prasību izstrādi un uzraudzīt to saskaņošanu un īstenošanu

4. nodrošināt valdījumā un lietošanā nodoto nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un tehnisko nodrošinājumu

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā Čiekurkalna 1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219129.

 

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstakā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 divu gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze administratīvo lēmumu projektu sagatavošanā

- svešvalodu zināšanas

- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11 a, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- aktuāls CV(parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).

 

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - TIESISKĀS SADARBĪBAS DEPARTAMENTA TIESU SADARBĪBAS NODAĻAS JURISKONSULTS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- labas zināšanas starptautiskās tiesiskās sadarbības civiltiesību un krimināltiesību jomā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar Latvijas Republikas un ārvalstu tiesiskās palīdzības jautājumiem

- augsta atbildības sajūta un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot savu viedokli

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- izvērtēt Latvijas Republikas un ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus un nodrošināt to virzību

- piedalīties Eiropas Savienības tiesiskās sadarbības sistēmās un Eiropas Savienības institūciju pasākumos tiesiskās sadarbības jomā

- sagatavot vēstuļu projektus par tiesiskās sadarbības jautājumiem

- piedalīties darba grupās par starptautiskās tiesiskās sadarbības jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.

 

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valststiesību departamenta Konstitucionālo tiesību nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas konstitucionālajās tiesībās

- viena gada darba pieredze jurista darbā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē vai ar personas tiesību un likumisko interešu aizsardzību saistītiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus, viedokļus, komentārus un ziņojumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.

 

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valststiesību departamenta Administratīvo tiesību nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas administratīvajās tiesībās

- viena gada darba pieredze jurista darbā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē vai ar personas tiesību un likumisko interešu aizsardzību saistītiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus, viedokļus, komentārus un ziņojumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731

 

Amatu konkursa rezultāti

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā 2012.gada 5.janvārī ir iecelta LAURA IVETA STRODE.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2012. gada 2.janvārī Klimata politikas un tehnoloģiju departamenta Klimata politikas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta AGITA GANCONE.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2011. gada 27.decembrī Telpiskās plānošanas departamenta Reģionālās plānošanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta KRISTĪNE RASIŅA.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2011. gada 19.decembrī Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta LIENE TIESNESE.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2011. gada 12.decembrī Pašvaldību pārraudzības departamenta Vienas pieturas aģentūras nodaļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta ELĪNA GRANTA.

 

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes direktora vietnieka, Izlūkošanas daļas vadītāja amatā no 02.01.2012. konkursa kārtībā ir iecelts JĀNIS BOROVIKS.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!