• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.11.2011., Nr. 187 https://www.vestnesis.lv/ta/id/240340

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

29.11.2011., Nr. 187

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

(darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ārsta grāds ārstniecības specialitātē

- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- latviešu valodas un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)

- doties regulāros darba braucienos uz Rīgu, ja pēc pretendenta izvēles darbavieta tiek noteikta Inspekcijas reģionālā ofisa telpās.

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

 

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Studiju kreditēšanas daļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze parādu piedziņas lietās

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)

- civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze darbā ar klientiem

- analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- komunikabilitāte

Galvenie amata pienākumi: sagatavot tiesām prasības pieteikumus par studiju kredītu piedziņu, pārstāvēt iestādes intereses tiesās, pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei un parādu atmaksai.

Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, iespēju iegūt profesionālu pieredzi, mēneša darba algu Ls 350 apmērā (bruto, pirmā kvalifikācijas pakāpe).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Merķeļa ielā 11-531, Rīgā, LV-1050, tālr. 67702490.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Kuldīgā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Kuldīgas reģionālā nodaļa, Pilsētas laukums 2, Kuldīga, LV-3301 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), e-pasts: lidija.petrevica@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63322181, fakss 63341490.

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - PROJEKTU DEPARTAMENTA PLĀNOŠANAS UN KONTROLES NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS

Prasības pretendentiem/-ēm:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs

• ne mazāk kā viena gada pieredze ārvalstu finanšu palīdzības (Eiropas Savienības struktūrfondi, Norvēģijas valdības divpusējais finanšu instruments u.tml.) projektu uzraudzībā

• ļoti labas angļu valodas zināšanas

• zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

• vēlama pieredze valsts pārvaldē

• vēlama izglītība projektu vadībā

• labas analītiskās spējas un māka skaidri un koncentrēti izteikt viedokli rakstiski un mutiski

• prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus

• prasme strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

• datora lietotāja līmeņa prasmes

Veicamie pienākumi: piedalīties Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta starpniekinstitūcijas, kā arī programmas īstenotāja funkciju veikšanā.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām - Rīgas reģionālās valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu laiku (2 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu valoda)

- zināšanas par administratīvo procesu, to reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un lietvedības pamatzināšanas

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- analītiska domāšana

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme darbam ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas braukšanas iemaņas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Augstāk minētajām amata vietām darba vieta ir Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1. Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām nosūtīt pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu

Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļas vadītāja amatam

Galvenie pienākumi:

- vadīt, attīstīt un kontrolēt informācijas komunikāciju un tehnoloģiju (turpmāk - IKT) funkciju iestādē

- koordinēt sadarbību ar Informācijas sistēmu izstrādātāju un uzturētāju programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā

- plānot un uzraudzīt datorsistēmu un programmnodrošinājuma attīstības virzienu, datortehnikas atjaunošanas politiku kompetences ietvaros

- plānot un sniegt priekšlikumus Informācijas sistēmu un programmatūras pilnveidošanai

- pārvaldīt nepieciešamos IKT resursus Uzņēmumu reģistrā

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistra IKT intereses ārpus organizācijas visos sadarbības un attīstības projektos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- zināšanas un prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām (procesiem, arhitektūru, infrastruktūru, programmatūru, likumdošanu)

- sapratne un zināšanas par klientu apkalpošanas procesiem

- zināšanas un praktiskās iemaņas starptautiski atzītu metodiku un standartu pielietošanā informācijas komunikāciju un tehnoloģiju pārvaldībā, projektu vadībā

- 3-5 gadu pieredze informācijas komunikāciju un tehnoloģiju struktūrvienības vadītāja amatā vai vecākā informācijas tehnoloģiju administratora (grupas vadītāja) darbā vai 5 gadu pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja amatā

- zināšanas un praktiskās iemaņas lietvedībā, personāla vadībā, zināšanas par valsts pārvaldi

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Amatu konkursa atsaukums

Nacionālais veselības dienests atsauc 2011.gada 17.novembrī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" publicēto amata konkursa sludinājumu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa) amatu.

 

Amatu konkursu rezultāti

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka 2011.gada 26.augustā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto E-veselības un standartu departamenta direktora (ierēdņa) amatu beidzies bez rezultāta.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2011.gada 22.novembrī iecelta SILVIJA RUDĪTE MEGI.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!