Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par ostu un dzelzceļu attīstības plāniem. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.09.2011., Nr. 150 https://www.vestnesis.lv/ta/id/236433

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Bankas konvertējamo valūtu kursi

Vēl šajā numurā

22.09.2011., Nr. 150

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par ostu un dzelzceļu attīstības plāniem


Foto: A.F.I.

 

21.septembrī notika kārtējā Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomes sēde, kuras laikā pārrunāti vairāki ostu un dzelzceļa attīstības jautājumi.

Viena no apspriestajām tēmām bija dzelzceļa infrastruktūras attīstība vidējā termiņā – līdz 2013.gadam. VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) sniedza klātesošajiem informāciju par iesāktajiem un plānotajiem projektiem dzelzceļa infrastruktūras modernizācijai un attīstībai.

Viedokļu saskaņošana un informācijas apmaiņa starp ostām un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju ir svarīga, lai tie attīstītos saskaņoti un viens otru pilnveidotu.

Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta direktors Andris Maldups informēja sēdes dalībniekus par aktualitātēm Eiropas Savienības (ES) transporta politikā un nozīmīgākajiem infrastruktūras attīstības projektiem Baltijas jūras reģionā – Baltijas Jūras stratēģiju, Ziemeļu dimensijas transporta un loģistikas partnerību, ANO Eirāzijas transporta savienojumu projekta II kārtu, TEN-T politiku, kā arī ES Transporta Balto grāmatu, kas paredz ilgtermiņa pasākumus, lai līdz 2050.gadam samazinātu vai novērstu siltumnīcas efektu radošos piesārņojumus transporta nozarē un citus pasākumus.

Runājot par ES transporta politiku, Latvija piedāvāja TEN-T tīklā iekļaut Liepājas, Rīgas, Ventspils ostas un to autoceļus un dzelzceļu savienojumus ar Krieviju un Baltkrieviju, Rīgas lidostu, VIA Baltica autoceļu, ātrvilciena projektus Rail Baltica un Rīga–Maskava. Eiropas Komisija pārsvarā apstiprinājusi šos ierosinājumus, visaptverošajā tīklā iekļaujot tādus dzelzceļa projektus kā dzelzceļa savienojums Daugavpils–Kurcums, kā arī ātrvilciena projekts Rail Baltica un ātrgaitas vilciens Rīga–Maskava.

Tā kā uzņēmēji ostās, veidojot jaunus termināļus, noliktavu kompleksus vai ražotnes, ir saskārušies ar grūtībām pieslēdzoties elektrotīkliem un saņemot savām vajadzībām nepieciešamo elektroenerģijas jaudas apjomu, uzklausīti Ekonomikas ministrijas piedāvātie situācijas risinājumi.

Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padome ir Ministru kabineta izveidota institūcija, un to vada Ministru prezidents. Padome piedalās nozares politikas veidošanā, noteiktā kārtībā sniedzot priekšlikumus un atzinumus valdībai un citām institūcijām.

Satiksmes ministrijas Komunikācijas nodaļa

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!