Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2011. gada 29. marta noteikumi Nr. 237 "Grozījumi Ministru kabineta 2008.gada 18.augusta noteikumos Nr.667 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.2.2.apakšaktivitāti "Reģionālu atkritumu apsaimniekošanas sistēmu attīstība""". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.04.2011., Nr. 53 https://www.vestnesis.lv/ta/id/228146

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.245

Noteikumi par kārtību, kādā izsniedz, pārreģistrē, aptur un anulē speciālo atļauju (licenci) patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai un maksā valsts nodevu par speciālās atļaujas (licences) izsniegšanu un pārreģistrāciju, kā arī prasībām kapitālsabiedrībai speciālās...VAIRĀK

Vēl šajā numurā

05.04.2011., Nr. 53

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 237

Pieņemts: 29.03.2011.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.237

Rīgā 2011.gada 29.martā (prot. Nr.20 58.§)

Grozījumi Ministru kabineta 2008.gada 18.augusta noteikumos Nr.667 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.2.2.apakšaktivitāti "Reģionālu atkritumu apsaimniekošanas sistēmu attīstība""

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

Izdarīt Ministru kabineta 2008.gada 18.augusta noteikumos Nr.667 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.2.2.apakšaktivitāti "Reģionālu atkritumu apsaimniekošanas sistēmu attīstība"" (Latvijas Vēstnesis, 2008, 144.nr.; 2009, 6., 31., 192.nr.; 2010, 106.nr.) šādus grozījumus:

1. Aizstāt noteikumu tekstā vārdus "Vides ministrija" (attiecīgā locījumā) ar vārdiem "Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija" (attiecīgā locījumā).

2. Izteikt 8.5. un 8.6.apakšpunktu šādā redakcijā:

"8.5. projekta mērķu sasniegšanai paredzēto tehnoloģisko iekārtu iegādes, montāžas un ieregulēšanas izmaksas, specializētā autotransporta un traktortehnikas iegādes izmaksas;

8.6. publicitātes pasākumu izmaksas, ja attiecīgie publicitātes pasākumi nepārsniedz obligātās prasības, ko nosaka normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;".

3. Izteikt 8.1 punktu šādā redakcijā:

"8.1 Projektu sagatavošanas izmaksas, autoruzraudzības, būvuzraudzības un pasākumu publicitātes izmaksas saskaņā ar šo noteikumu 8.1., 8.2., 8.3. un 8.6.apakšpunktu ir attiecināmas, ja tās pamatotas ar pakalpojumu vai būvdarbu līgumu (ja noslēgts apvienotais būvdarbu un projektēšanas līgums), izņemot izmaksas, kas radušās uz darba līguma pamata."

4. Izteikt 9.6.apakšpunktu šādā redakcijā:

"9.6. to pasākumu izmaksas, kuri tiek veikti papildus pasākumiem, ko nosaka normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu."

5. Svītrot 10.punktu.

6. Papildināt II nodaļu ar 11.1 punktu šādā redakcijā:

"11.1 Projekta izmaksās iekļauj tikai šo noteikumu 8., 9. un 11.punktā minētās izmaksas."

7. Svītrot 13.punkta ievaddaļā vārdu "visām".

8. Izteikt 13.3.apakšpunktu šādā redakcijā:

"13.3. līguma darbības laiku (līgums ir spēkā vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas);".

9. Izteikt 20.punktu šādā redakcijā:

"20. Ja projektu iesniegumu atlases kārtā uzaicinātais potenciālais projekta iesniedzējs neiesniedz projekta iesniegumu noteiktajā termiņā vai ir pieņemts lēmums par projekta iesnieguma noraidīšanu, atbildīgā iestāde atkārtoti nosūta uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu:

20.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai – līdz 2010.gada 30.jūnijam;

20.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai – līdz 2011.gada 31.oktobrim."

10. Izteikt 24.punktu šādā redakcijā:

"24. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu (3.pielikums) sagatavo atbilstoši šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem."

11. Svītrot 35.punktu.

12. Izteikt 36.punktu šādā redakcijā:

"36. Vērtēšanas komisija vērtē projektu iesniegumus šādā secībā:

36.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 4.pielikuma 35., 36., 37., 38., 39. un 40.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;

36.2. ja projekta iesniegums šo noteikumu 36.1.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 10., 11., 12., 13., 14., 17., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 28., 31., 32., 33., 34., 43., 44., 45., 46. un 47.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;

36.3. ja projekta iesniegums šo noteikumu 36.2.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 15., 16., 18., 25., 26., 27., 29., 30., 41., 42. un 48.punktā minētajiem kritērijiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 34.punktu. Ja projekta iesniegums neatbilst šo noteikumu 34.1.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritēriju nosacījumiem, projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;

36.4. ja projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 34.1.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritēriju nosacījumiem, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 49.punktā minētajam kritērijam."

13. Izteikt 38.1.apakšpunktu šādā redakcijā:

"38.1. tas atbilst šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, atbilstības kritērijiem un kvalitātes kritērijiem;".

14. Aizstāt 38.2.apakšpunktā skaitli un vārdu "50.punktā" ar skaitli un vārdu "49.punktā".

15. Aizstāt 39.2.apakšpunktā skaitli un vārdu "49.punktā" ar skaitli un vārdu "48.punktā".

16. Aizstāt 39.3.apakšpunktā skaitļus un vārdus "42. un 43.punktā" ar skaitļiem un vārdiem "41. un 42.punktā".

17. Izteikt 39.6.apakšpunktu šādā redakcijā:

"39.6. precizēt projekta laika grafiku atbilstoši plānotajām projekta aktivitātēm (4.pielikuma 18.punktā norādītais kritērijs);".

18. Papildināt noteikumus ar 39.11.apakšpunktu šādā redakcijā:

"39.11. nodrošināt nodokļu parāda samaksu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 30.punktā minētajam kritērijam."

19. Izteikt 52.punktu šādā redakcijā:

"52. Finansējuma saņēmējs visas projekta aktivitātes īsteno četru gadu laikā no civiltiesiskā līguma noslēgšanas, bet ne ilgāk kā līdz 2015.gada 1.jūnijam."

20. Papildināt noteikumus ar XI nodaļu šādā redakcijā:

"XI. Noslēguma jautājums

60. Šo noteikumu 8.6. un 9.6.apakšpunkts, 11.1 un 13.punkts un 13.3.apakšpunkts ir attiecināms uz otrās projektu iesniegumu atlases kārtas projektu iesniegumiem."

21. Izteikt 3.pielikuma 3.papilddokumentā iekļautās tabulas pēdējo rindu šādā redakcijā:

"

KOPĀ

tai skaitā finanšu rezerve, kas var būt līdz 5 % no 1. un 2.punktā iekļautajām izmaksu pozīcijām

   

100 %

 

"

22. Izteikt 4.pielikumu šādā redakcijā:

"4.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 18.augusta
noteikumiem Nr.667

Kohēzijas fonda projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapa

Nr. p.k.

Kritērijs

Vērtējums

1. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtējums punktos

1. Projekta gatavības stadija:

Jāiegūst
vismaz 1 punkts

1.1. nav sagatavota tehniskā specifikācija būvdarbu iepirkuma izsludināšanai un normatīvajos aktos būvniecības jomā paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts projekta plānotajam būvdarbu iepirkumam

0

1.2. sagatavota tehniskā specifikācija būvdarbu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem

1

1.3. izstrādāts un normatīvajos aktos būvniecības jomā paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts projekta plānotajam būvdarbu iepirkumam

2

2. Plānotais projekta īstenošanas laiks:

Jāiegūst
vismaz 1 punkts

2.1. ir ilgāks par 4 gadiem

0

2.2. ir no 3 līdz 4 gadiem

1

2.3. ir no 2 līdz 3 gadiem (neieskaitot)

2

2.4. ir īsāks par 2 gadiem

3

3. Projekta īstenošanas efektivitāte attiecībā uz tiešu atkritumu apsaimniekošanas infrastruktūras uzlabošanu:

Jāiegūst
vismaz 1 punkts

3.1. autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir lielāka par 3,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

0

3.2. autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir no 3 līdz 3,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

1

3.3. autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir no 2,5  līdz 3 procentiem (neieskaitot) no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

2

3.4. autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir mazāka par 2,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

3

4. Projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums:

Jāiegūst
vismaz 1 punkts

4.1. projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski

0

4.2. projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi

1

4.3. projekta iesniegumā kvalitatīvi izvērtēti iespējamie riski, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi

2

4.4. projekta iesniegumā kvalitatīvi izvērtēti iespējamie riski, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai

3

5. Projekta iesniegumā ir izanalizētas iespējamās alternatīvas (finanšu, tehnoloģiskais, tehniskais risinājums) un veikta projekta ekonomiskā analīze:

Jāiegūst vismaz 1 punkts

5.1. nav veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze

0

5.2. analīze veikta tikai vienam no parametriem (tikai alternatīvu analīze vai tikai ekonomiskā analīze)

1

5.3. ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli

2

5.4. ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar visobjektīvākajām izmaksām

3

6. Atkritumu apsaimniekošanas sistēmas – izveidojamās infrastruktūras, t.sk. pievadceļu, – ilgtspējīgas lietošanas novērtējums:

Jāiegūst
vismaz 1 punkts

6.1. nav novērtēts izveidojamās infrastruktūras kalpošanas laiks vai tas ir īsāks par 5 gadiem

0

6.2. izveidojamās infrastruktūras kalpošanas laiks ir no 5 līdz 7 gadiem (neieskaitot)

1

6.3. izveidojamās infrastruktūras kalpošanas laiks ir no 7 līdz 17 gadiem

2

6.4. izveidojamās infrastruktūras kalpošanas laiks pārsniedz 17 gadus

3

7. Izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs (infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks (gadi) attiecībā pret projekta sākotnējām kopējām izmaksām):

Piezīme. Vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju aprēķina attiecībā uz projektu iesniegumiem, kuri atbilst administratīvajiem un atbilstības kritērijiem – projektu izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju summa attiecībā pret atlases kārtas projektu iesniegumu skaitu

Kritērijs dod papildu punktus

7.1. projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem

1

7.2. projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir vienāds ar vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju vai par 10 procentiem pārsniedz, vai par 10 procentiem mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju

2

7.3. projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir lielāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem

3

1.1. Kritēriji par horizontālām prioritātēm

Vērtējums punktos

8. Šķiroto atkritumu, t.sk. bioloģiski noārdāmo atkritumu, realizācijas vai pārstrādes nodrošinājums (šķirošanas līnija) (ilgtspējīga attīstība):

Kritērijs dod papildu punktus

8.1. realizācijas vai pārstrādes veicējs nav zināms vai projektā nav paredzēts izveidot šķirošanas līniju

0

8.2. realizācijas vai pārstrādes veicējs zināms, panākta rakstiska vienošanās (nodomu protokols)

1

8.3. līgumi par realizāciju vai pārstrādi noslēgti, un realizācijas vai pārstrādes veicējs zināms, realizācija vai pārstrāde tiek veikta ārpus valsts teritorijas

3

8.4. līgumi par realizāciju vai pārstrādi noslēgti, un realizācijas vai pārstrādes veicējs zināms, realizācija vai pārstrāde tiek veikta valsts teritorijā

5

9. Projekta iesniedzēja papildu finansiālais ieguldījums projekta īstenošanā (makroekonomiskā stabilitāte):

Kritērijs dod papildu punktus

9.1. ir mazāks nekā 5 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

1

9.2. ir no 5 līdz 10 procentiem no projekta attiecināmajām izmaksām

2

9.3. ir vairāk nekā 10 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

3

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
2.1. Projekta atbilstības kritēriji

Jā/Nē

10. Projektā paredzētās darbības atbilst Ministru kabinetā apstiprinātajam reģionālajam atkritumu apsaimniekošanas plānam

N

11. Pēc projekta īstenošanas plānots atrisināt tehniski ekonomiskajā pamatojumā identificētās būtiskākās problēmas

N

12. Projektā paredzētās darbības atbilst sadzīves atkritumu apglabāšanas poligona infrastruktūras izveides pasākumiem

N

13. Projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim

N

14. Projekta iesniegumā iekļautās atbalstāmās darbības atbilst aktivitātes atbalstāmajām darbībām

N

15. Projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas atbilst normatīvajos aktos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām aktivitātes attiecināmajām izmaksām

P

16. Projekta iesniegumā iekļautās neattiecināmās izmaksas atbilst aktivitātes neattiecināmajām izmaksām

P

17. Projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām:

N

17.1. sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums
17.2. plānotie uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti, izmērāmi un atbilst aktivitātes mērķim
17.3. sniegts veicamo darbību izvietojums projekta īstenošanas teritorijā
17.4. sniegti veicamo darbību ekonomiskie ieguvumi
17.5. sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie vides ieguvumi
17.6. sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ieviešanā vides aizsardzības un atkritumu apsaimniekošanas jomā
17.7. aprakstīta principa "piesārņotājs maksā" ievērošana, īstenojot projektu
18. Projekta laika grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm

P

19. Iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību ne mazāk kā 5 gadus pēc projekta īstenošanas:

N

19.1. ir atbilstoši plānotas projekta rezultātā izbūvētās infrastruktūras ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas
19.2. ir plānota atbilstoša tarifu politika, kas nodrošinās nepieciešamos ekspluatācijas un attīstības izdevumus (aizņēmuma gadījumā – arī aizdevuma atmaksāšanu)
19.3. ir vai būs pieejams personāls, lai nodrošinātu projekta īstenošanas rezultātā radīto pamatlīdzekļu atbilstošu ekspluatāciju
20. Projekta iesniegumā norādītie būvdarbu un aprīkojuma piegādes rādītāji atbilst projekta aprakstam un ietver galvenos darbus, kas raksturo izvirzīto projekta mērķu sasniegšanu

N

21. Projekta izmaksu un ieguvumu analīze veikta, piemērojot:

N

21.1. reālo sociālo diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi
21.2. reālo finansiālo diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi
21.3. atbilstošus konversijas faktoru rādītājus
21.4. atbilstošas vidēja termiņa un ilgtermiņa prognozes
22. Projekta finanšu analīzes rezultāti apliecina projekta finansiālo stabilitāti

N

23. Pieprasītā Kohēzijas fonda līdzfinansējuma atbalsta intensitāte pamatota ar projekta izmaksu un ieguvumu analīzes rezultātiem

N

24. Projekta budžetā iekļautās izmaksas:

N

24.1. ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas
24.2. ir saskaņā ar būvdarbu tāmi
24.3. ir samērīgas un pamatotas, norādīti skaidri pieņēmumi izmaksu aprēķinam
24.4. ir tieši nepieciešamas projekta īstenošanai
24.5. atbilst prognozētajām vidējām tirgus cenām pusgada laikā pirms projektu iesniegumu atlases kārtas izsludināšanas
25. Projekta naudas plūsmas prognoze:

P

25.1. parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi
25.2. atbilst plānotajam laika grafikam
25.3. atbilst projekta finanšu plānam
26. Projekta iesniegumā plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas:

P

26.1. projekta administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai
26.2. projekta finanšu (piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai
26.3. projekta tehniskajai (piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai
27. Projektā plānotie publicitātes un vizuālās identitātes pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu

P

2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji

Jā/Nē/NA

28. Projekta iesniedzējs ir sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs, kas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir atbildīgs par sadzīves atkritumu apglabāšanas poligonu darbības nodrošināšanu

N

29. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam ir noslēgti līgumi ar sadzīves atkritumu apsaimniekošanas reģionam piekritīgajām pašvaldībām. Līgumā nosaka:

P

29.1. pakalpojumu – sadzīves atkritumu apglabāšanu konkrētajā sadzīves atkritumu apglabāšanas poligonā
29.2. prasību sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam uzturēt un atjaunot nepieciešamo tehnisko aprīkojumu, lai minētos pakalpojumus varētu sniegt atbilstoši konkrētajam pakalpojumam noteiktajām prasībām
29.3. līguma darbības laiku (līgums ir spēkā vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas)
29.4. sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedriskā pakalpojuma sniegšanas teritoriju
29.5. sadzīves atkritumu apglabāšanas sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam piešķirtās ekskluzīvās vai īpašās tiesības
29.6. iespējas saņemt atlīdzības maksājumus – investīcijas sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas infrastruktūrā – un nosacījumus atlīdzības maksājumu aprēķināšanai, kontrolei un pārskatīšanai, kā arī atlīdzības maksājumu pārmaksas novēršanai un atmaksāšanai
30. Projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu uz iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmo darbdienu

P

31. Projekta iesniedzējs neatrodas likvidācijas vai maksātnespējas procesā

N

32. Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka nodrošinās finansējumu no saviem līdzekļiem, ja pieaugs projekta izmaksas

N

33. Projekta iesniedzēja īpašumā ir visi pamatlīdzekļi sadzīves atkritumu poligona darbības nodrošināšanai vai projekta iesniedzējs – komersants, kas reģistrēts komercreģistrā, lai veiktu sadzīves atkritumu apglabāšanu poligonā, – ir apliecinājis, ka pēc poligona nodošanas ekspluatācijā infrastruktūra būs projekta iesniedzēja īpašumā saskaņā ar aktivitātes nosacījumiem un projekta iesniedzējs sniegs sabiedriskos pakalpojumus plānotajā poligona apkalpes reģionā

N

34. Projekta iesniedzēja finanšu situācijas novērtējums apliecina projekta iesniedzēja finansiālo stabilitāti pēc projekta īstenošanas

N

3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Jā/Nē/NA

35. Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā  

N

36. Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu  

N

37. Projekta iesniegums sagatavots atbilstoši aktivitātes iesnieguma veidlapai  

N

38. Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā  

N

39. Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā  

N

40. Projekta iesniegumu parakstījusi projekta iesniedzēja atbildīgā persona vai pilnvarota persona  

N

41. Iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināls un divas kopijas, kā arī elektroniskā versija, kurai pielikumā ir tikai izmaksu ieguvumu analīze (ja projekta iesniegums iesniegts papīra formā)  

P (NA)

42. Projekta iesnieguma oriģināls un tā kopijas iesniegtas caurauklotas, pievienoto dokumentu lapas numurētas (ja projekta iesniegums iesniegts papīra formā)  

P (NA)

43. Projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā)  

N (NA)

44. Projekta iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā)  

N (NA)

45. Projekta iesniegums izstrādāts DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā)  

N (NA)

46. Projekta iesnieguma pielikumi ir izstrādāti un noformēti atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā)  

N (NA)

47. Projekta iesnieguma veidlapā aizpildītas visas sadaļas  

N

48. Projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi:  

P (NA)

48.1. atkritumu apsaimniekošanas projekta tehniski ekonomiskais pamatojums (tai skaitā papildu dokumentācija, kas paskaidro vai aktualizē tehniski ekonomisko pamatojumu, ja tāda nepieciešama)    
48.2. projekta kartogrāfiskais materiāls ir atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par projekta aktivitāšu izvietojumu projekta īstenošanas teritorijā un to ietekmi uz dabas objektiem apkārtējā teritorijā    
48.3. būvdarbu tāme    
48.4. tās pašvaldības apliecinājums, kurā plānots veikt būvdarbus, ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošam pašvaldības teritorijas plānojumam vai detālplānojumam    
48.5. Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmums nepiemērot ietekmes uz vidi novērtējuma procedūru    
48.6. sadzīves atkritumu apsaimniekošanas reģionam piekritīgo pašvaldību līgumi ar sabiedriskā pakalpojuma sniedzēju par atkritumu apsaimniekošanas sabiedriskā pakalpojuma – sadzīves atkritumu apglabāšana konkrētajā poligonā – sniegšanu sadzīves atkritumu apsaimniekošanas reģiona teritorijā (kopijas)    
48.7. licences kopija par sabiedriskā pakalpojuma sniegšanu    
48.8. noslēgtā kredītlīguma kopija vai kredītinstitūcijas izdota dokumenta kopija, kas apliecina, ka kredīts tiks piešķirts bez galvojuma, ja ir paredzēts kredīts bez pašvaldības galvojuma  

(NA)

48.9. ja projektā paredzēts pašvaldības galvojums, pašvaldības lēmums par galvojumu  

(NA)

48.10. ja projektā paredzēts pašvaldības galvojums, pašvaldības lēmums par to, ka pašvaldība saskaņo projekta iesniedzēja sagatavoto projekta iesniegumu un tajā ietverto darbu un finansējuma apjomu  

(NA)

48.11. projekta naudas plūsmas prognoze    
4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJS

Jā/Nē

 
49. Projekta iesniegumā plānotais Kohēzijas fonda līdzfinansējums nepārsniedz Ministru kabineta 2008.gada 18.augusta noteikumu Nr.667 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.2.2.apakšaktivitāti "Reģionālu atkritumu apsaimniekošanas sistēmu attīstība"" 2.pielikumā noteikto maksimālo Kohēzijas fonda līdzfinansējumu konkrētajam atkritumu apsaimniekošanas reģionam  

N


Apzīmējumi.

N – ja vērtējums negatīvs, projekta iesniegumu noraida.

P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, veicot precizējumus projekta iesniegumā, lēmumā noteiktajā termiņā).

NA (neattiecas) – ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju."

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrs R.Vējonis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!