• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2010. gada 27. jūlija noteikumi Nr. 690 "Grozījumi Ministru kabineta 2006.gada 15.augusta noteikumos Nr.661 "Kārtība, kādā veicama civilās aviācijas gaisa kuģu būvēšana un pārbūvēšana, atsevišķu gaisa kuģa daļu, ierīču un palīgierīču izgatavošana un gaisa kuģu tehniskā apkope (remonts)"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 4.08.2010., Nr. 122 https://www.vestnesis.lv/ta/id/214401

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.697

Robežšķērsošanas vietas režīma noteikumi

Vēl šajā numurā

04.08.2010., Nr. 122

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 690

Pieņemts: 27.07.2010.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.690

Rīgā 2010.gada 27.jūlijā (prot. Nr.38 25.§)

Grozījumi Ministru kabineta 2006.gada 15.augusta noteikumos Nr.661 "Kārtība, kādā veicama civilās aviācijas gaisa kuģu būvēšana un pārbūvēšana, atsevišķu gaisa kuģa daļu, ierīču un palīgierīču izgatavošana un gaisa kuģu tehniskā apkope (remonts)"

Izdoti saskaņā ar likuma "Par aviāciju" 16.pantu,
19.panta pirmās daļas 3.punktu un 22.panta pirmo daļu

Izdarīt Ministru kabineta 2006.gada 15.augusta noteikumos Nr.661 "Kārtība, kādā veicama civilās aviācijas gaisa kuģu būvēšana un pārbūvēšana, atsevišķu gaisa kuģa daļu, ierīču un palīgierīču izgatavošana un gaisa kuģu tehniskā apkope (remonts)" (Latvijas Vēstnesis, 2006, 143.nr.) šādus grozījumus:

1. Izteikt 2.punktu šādā redakcijā:

"2. Šo noteikumu II nodaļu piemēro Latvijas Republikā būvētiem gaisa kuģiem, kas atbilst Eiropas Parlamenta un Padomes 2008.gada 20.februāra Regulas (EK) Nr.216/2008 par kopīgiem noteikumiem civilās aviācijas jomā un par Eiropas Aviācijas drošības aģentūras izveidi, un ar ko atceļ Padomes Direktīvu 91/670/EEK, Regulu (EK) Nr.1592/2002 un Direktīvu 2004/36/EK (turpmāk – regula Nr.216/2008), II pielikuma kritērijiem."

2. Aizstāt 3. un 4.punktā vārdu un skaitļus "regulas Nr.1592/2002" ar vārdu un skaitļiem "regulas Nr.216/2008".

3. Izteikt 5.punktu šādā redakcijā:

"5. Latvijas Republikā kompetentā iestāde, kas atbild par šo noteikumu, regulas Nr.216/2008, Komisijas 2003.gada 20.novembra Regulas (EK) Nr.2042/2003 par gaisa kuģu un aeronavigācijas ražojumu, daļu un ierīču pastāvīgu lidotspēju un šo uzdevumu izpildē iesaistīto organizāciju un personāla apstiprināšanu (turpmāk – regula Nr.2042/2003) un Komisijas 2003.gada 24.septembra Regulas EK Nr.1702/2003, kas nosaka izpildes kārtību gaisa kuģu un ar tiem saistīto ražojumu, daļu un ierīču lidotspējas un atbilstības vides aizsardzības prasībām sertifikācijai, kā arī projektēšanas un ražošanas organizāciju sertifikācijai, izpildes uzraudzību, ir valsts aģentūra "Civilās aviācijas aģentūra" (turpmāk – Civilās aviācijas aģentūra)."

4. Svītrot 31.1. un 31.2.apakšpunktu.

5. Papildināt noteikumus ar 31.5.apakšpunktu šādā redakcijā:

"31.5. komersants, ja saņemta atļauja saskaņā ar šo noteikumu 37.punktā minētajiem nosacījumiem. Tehniskās apkopes protokolu paraksta komersanta pilnvarota persona."

6. Papildināt noteikumus ar 31.1 punktu šādā redakcijā:

"31.Tehnisko apkopi gaisa kuģim, kura maksimālā sertificētā pacelšanās masa ir 5700 kilogramu vai lielāka vai kuru izmanto komerciālos nolūkos, veic šo noteikumu 31.5.apakšpunktā minētais komersants."

7. Svītrot 32.punktu.

8. Izteikt 33.punktu šādā redakcijā:

"33. Veikt regulas Nr.216/2008 II pielikuma "e", "f" un "g" apakšpunktā minēto gaisa kuģu tehnisko apkopi, ja gaisa kuģi izmanto nekomerciālos nolūkos, kā arī parakstīt tehniskās apkopes protokolu var arī pilots, kuram ir konkrētajam gaisa kuģa tipam atbilstoša pilota apliecība."

9. Izteikt 35.punktu šādā redakcijā:

"35. Gaisa kuģa pilots var veikt šo noteikumu 33.punktā minēto gaisa kuģu plānoto tehnisko apkopi, kuras periodiskums nepārsniedz 100 (neieskaitot) nolidojuma stundas vai vienu gadu (neieskaitot) atkarībā no tā, kurš no minētajiem nosacījumiem iestājas agrāk. Tehniskās apkopes protokolu paraksta pilots tikai attiecībā uz tiem darbiem, ko veicis personīgi."

Ministru prezidenta vietā – satiksmes ministrs K.Gerhards

Aizsardzības ministrs, tieslietu ministra pienākumu izpildītājs I.V.Lieģis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!