• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.07.2010., Nr. 110 https://www.vestnesis.lv/ta/id/213279

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

14.07.2010., Nr. 110

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālā nodaļa

izsludina konkursu uz vakanto

Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu

(1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Liepājā )

Galvenie pienākumi:

· sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

· pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

· izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

· sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

· valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

· darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)

· prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

· prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

· spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

· labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

· pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

· iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

· atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv  sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Liepājas reģionālā nodaļa, Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401 Tālr. uzziņām 63422391, fakss 63407719, e-pasts: liepaja@vsaa.lv.

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors

uz noteiktu laiku (3 amata vietas uz ierēdņa prombūtnes laiku)

un uz nenoteiktu laiku (2 amata vietas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu valoda-vēlama)

- administratīvā procesa normatīvo aktu pārzināšana un lietvedības pamatzināšanas

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi, analītiska domāšana

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Labklājības ministrijas lietvedībā Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1313 vai elektroniski: anita.budovska@vdi.gov.lv.  Tālrunis uzziņām 67021717 vai 67021585.

Satiksmes ministrija izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amatu -

Sakaru departamenta direktora vietnieks -

Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vadītājs

Prasības pretendentiem:

* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

* darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība

* pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē vai elektronisko sakaru nozares uzņēmumos ne mazāka kā 5 gadi

* pārzināt normatīvo aktu izstrādes un virzības procesus

* pārzināt reģionālos un starptautiskos jautājumus sakaru nozarē

* teicamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

* labas analītiskās spējas, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

* prasmes strādāt ar datoru

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets.

Tālr. uzziņām 67028218.

Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz vakanto

Veselības aprūpes pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības daļas vecākā referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- analizēt un konstatēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos

- nodrošināt informācijas sistēmas „Veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēju reģistrs” pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Veselības norēķinu centra darbības plāna sagatavošanu un kontrolēt tā izpildi

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem:

- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiska vismaz divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un administratīvo aktu izstrādē un virzībā

- labas datorprasmes (MS Word, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no Ls 556 (bruto)

- dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai (ar norādi vecākais referents Veselības aprūpes pakalpojumu departamenta Procesu un me6todiskās vadības daļā) Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV – 1012, vai pa e-pastu Olita.Auzina@vnc.gov.lv , 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 67043742.

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz

Valsts sekretāra vietnieka (nodokļu, muitas un grāmatvedības jautājumos) amatu

Amata pamatpienākumi:

Vadīt valsts politikas un stratēģijas izstrādi un īstenošanu nodokļu, nodevu un grāmatvedības politikas jomā, kā arī organizēt tieši pakļauto struktūrvienību darbu.

Prasības pretendentam:

· otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs, kā arī darba pieredze atbilstošās jomās (maģistra vai doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību)

· vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

· pieredze valsts politikas vai uzņēmumu darbības stratēģiskajā plānošanā un pārmaiņu vadībā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)

· darba pieredze un zināšanas nodokļu un/vai muitas un/vai grāmatvedības jomā

· prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli

· svešvalodu zināšanas (angļu vai kādas citas svešvalodas - Eiropas Savienības oficiālās valodas - zināšanas)

· prasme vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par valsts nodokļu politikas prioritātēm un nodokļu sistēmas pilnveidošanu (ne vairāk kā uz 2 lapām).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus, kā arī redzējumu par nodokļu politikas prioritātēm un nodokļu sistēmas pilnveidošanu, lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv,  papildus informācija Finanšu ministrijas mājas lapā http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances , telefons uzziņām 67095610.

Sludinājuma atsaukums

Satiksmes ministrija atsauc 2010.gada 29.jūnijā laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” nr.101 publicēto amata konkursu uz Investīciju departamenta ERAF projekta uzraudzības nodaļas vecākā referenta amatu.

Amatu konkursu rezultāti

Valsts aģentūra „Maksātnespējas administrācija” paziņo, ka konkursa kārtībā Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta finansista amatā uz noteiktu laiku 2010.gada 12.jūlijā ir iecelta Margarita Levša.

Veselības norēķinu centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Veselības norēķinu centra Latgales nodaļas vadītāja amatā ar 2010.gada 19.jūliju iecelts JĀNIS PITRĀNS.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!