• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Tūrisma mārketinga stratēģiju 2010.–2015.gadam. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.05.2010., Nr. 73 https://www.vestnesis.lv/ta/id/209576

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Zemkopības ministrija: Par sadarbību ar Tadžikistānu lauksaimniecības produktu tirdzniecībā

Vēl šajā numurā

11.05.2010., Nr. 73

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par Tūrisma mārketinga stratēģiju 2010.–2015.gadam

7.maija Latvijas Tūrisma konsultatīvās padomes (Padome) sēdē Ekonomikas ministrija (EM) un Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) informēja par šā gada pirmajā ceturksnī paveikto, par turpmākajiem plāniem šim gadam, kā arī apstiprināja Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģiju 2010.–2015.gadam.

Savā prezentācijā TAVA direktors Armands Slokenbergs uzsvēra, ka tās galvenā atšķirība no iepriekš apstiprinātajām stratēģijām ir tāda, ka šī ir praktiski izmantojama stratēģija, kas būs dinamiska – katru gadu tiks pārskatīts prioritāro valstu saraksts, kas ļaus attīstīties līdzi nozares aktuālajām vajadzībām un interesēm. A.Slokenbergs arī uzsvēra, ka stratēģija tapa ciešā sadarbībā ar nozares speciālistiem un arī turpmāk tā tiks aktualizēta, ņemot vērā speciālistu ierosinājumus.

Viņš atzina, ka Latvijas tūrisma mārketings tiks balstīts uz mērķtiecīgu produktu virzīšanu un popularizēšanu konkrētos mērķa tirgos, tādējādi panākot Latvijas kā tūrisma galamērķa atpazīstamību un maksimālu atdevi ienākošā tūrisma veidā.

Vienlaikus TAVA vadītājs norādīja, ka jāveido arvien vairāk tūrisma produktu ar augstu pievienoto vērtību, gan paaugstinot pakalpojumu kvalitāti, gan arī paplašinot produktu klāstu, kas veicinātu ilgāku tūristu uzturēšanos Latvijā.

A.Slokenbergs informēja Padomi, ka katram augsti prioritāram tūrisma tirgum (šobrīd kā augsti prioritāri tirgi tiek definēti Lietuva, Igaunija, Somija, Zviedrija, Krievija un Vācija) TAVA veidos atsevišķu un specifisku mārketinga stratēģiju trim gadiem, lai veicinātu šā tirgus apgūšanu augstākā kvalitātē.

Šogad TAVA turpinās popularizēt un integrēt mārketinga materiālos jauno tūrisma tēlu, publicēt ikmēneša tūrisma apkārtrakstu trīs valodās, kvalitātes sistēmas ieviešanas projektu, apmācību un informēšanas pasākumus tūrisma profesionāļiem, organizēs ārvalstu žurnālistu vizītes uz Latviju u.c. pasākumus.

TAVA vadītājs informēja Padomi, ka jau trīs mēnešus veiksmīgi darbojas tūrisma palīdzības tālrunis (Tourist Hotline) 1188, kuru bija izmantojuši ap 800 ārvalstu tūristu, pieprasot dažādas izziņas. Arī nozares pārstāvji atzina, ka palīdzības tālruņa, kas sniedz informāciju angļu, vācu un krievu valodā, veiksmīga darbība ir nozīmīga tūristu pozitīva iespaida par Latviju sastāvdaļa.

Sēdes turpinājumā EM Tūrisma nodaļas vadītāja Marina Paņkova informēja Padomi par galvenajām aktualitātēm Ekonomikas ministrijas darbā 2010.gada pirmajā ceturksnī – Saeimā apstiprināto lēmumu no šā gada 1.maija piemērot samazināto PVN likmi 10% viesu izmitināšanas pakalpojumiem, valdībā apstiprināto kompleksa tūrisma pakalpojuma regulējumu, kas stāsies spēkā 14.jūnijā, valdībā apstiprināto kārtību, kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas kafejnīcās, lai samazinātu patērētāju apkrāpšanas gadījumus, tāpat ir izstrādāts Latvijas tūrisma attīstības plāns 2010.gadam. M.Paņkova arī informēja, ka EM plāno ar 14.jūniju sākt reģistrēt tūrisma aģentus un tūrisma operatorus vienotā datubāzē, kas būs publiski pieejama visiem interesentiem. Šogad tika sākta arī velomaršrutu numerācijas sistēmas izveide.

Ekonomikas ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļa

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!