Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

SKATĪT TIESĪBU AKTUS, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2010. gada 13. aprīļa noteikumi Nr. 346 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.3.2.aktivitāti "Atbalsts vispārējās izglītības iestāžu tīkla optimizācijai"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 23.04.2010., Nr. 65 (4257) https://www.vestnesis.lv/ta/id/208532-noteikumi-par-darbibas-programmas-infrastruktura-un-pakalpojumi-papildinajuma-3-1-3-2-aktivitati-atbalsts-visparejas-izglitibas...

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.356

Grozījumi Ministru kabineta 2009.gada 20.oktobra noteikumos Nr.1213 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.2.2.1.2.apakšaktivitāti "Atbalsts mūžizglītības politikas pamatnostādņu īstenošanai""

Vēl šajā numurā

23.04.2010., Nr. 65 (4257)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 346

Pieņemts: 13.04.2010.

Stājas spēkā: 24.04.2010.

Statuss: Spēkā esošs

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.346

Rīgā 2010.gada 13.aprīlī (prot. Nr.19 3.§)

Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.3.2.aktivitāti "Atbalsts vispārējās izglītības iestāžu tīkla optimizācijai"

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1.Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.prioritātes "Infrastruktūra cilvēku kapitāla nostiprināšanai" 3.1.3.pasākuma "Izglītības infrastruktūra vispārējo prasmju nodrošināšanai" 3.1.3.2.aktivitāti "Atbalsts vispārējās izglītības iestāžu tīkla optimizācijai" (turpmāk – aktivitāte);

1.2. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta (turpmāk – projekts) iesnieguma vērtēšanas kritērijus;

1.3. prasības projekta iesnieguma iesniedzējam;

1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.

2. Aktivitātes mērķis ir uzlabot valstī vidējās izglītības kvalitāti, atbalstot izglītības iestāžu tīkla optimizācijas plānu, kas vērsts uz ekonomisko ilgtspēju un būtisku izglītības kvalitātes standartu paaugstināšanu.

3. Aktivitātes mērķi sasniedz, īstenojot vienu vai vairākas šo noteikumu 9.punktā minētās darbības.

4. Aktivitāti īsteno atklātas projektu iesniegumu atlases (turpmāk – atklātā atlase) veidā. Atbildīgā iestāde atklāto atlasi organizē par visu aktivitātē pieejamo finansējumu un ne vairāk kā divās atklātās atlases kārtās. Atbildīgajai iestādei līdz 2011.gada 1.augustam ir tiesības atkārtoti organizēt atklātās atlases kārtu, ja nav apgūts viss aktivitātē pieejamais finansējums. 

5. Aktivitāti līdzfinansē no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļiem. Kopējais aktivitātes ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums ir 2 229 231 lats.

6. Aktivitātes ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas nodrošina Izglītības un zinātnes ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde). Atbildīgā iestāde:

6.1. nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu:

6.1.1. izstrādā projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku;

6.1.2. izstrādā un apstiprina projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapu, projekta iesnieguma vērtēšanas un projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku, kā arī projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību;

6.1.3. izsludina projektu iesniegumu atlasi;

6.1.4. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – komisija);

6.1.5. izstrādā un apstiprina komisijas nolikumu;

6.1.6. vērtē projekta iesniegumu un pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu, kā arī izvērtē lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi;

6.2. uzkrāj datus par projektu iesniegumiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;

6.3. saskaņo šo noteikumu 50.punktā minētos projekta grozījumus;

6.4. plāno un īsteno informatīvus pasākumus par aktivitātes īstenošanu;

6.5. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 5.punktā minētais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, kā arī uzrauga un kontrolē pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes līmenī;

6.6. ievieto savā tīmekļa vietnē projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku, projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapu un projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību.

7. Aktivitātes ietvaros sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Valsts izglītības attīstības aģentūra (turpmāk – sadarbības iestāde). Sadarbības iestāde:

7.1.  10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās dienas izstrādā vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) projektu, nosakot projekta īstenošanas nosacījumus finansējuma saņēmējam saskaņā ar šo noteikumu prasībām un normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, un iesniedz to saskaņošanai atbildīgajā iestādē;

7.2. slēdz vienošanos ar finansējuma saņēmēju;

7.3. nodrošina projekta īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projekta īstenošanas vietā un piemēro Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projektu līmenī;

7.4. sniedz Izglītības un zinātnes ministrijai informāciju par valsts budžeta līdzekļu plānošanu projekta īstenošanai;

7.5. izskata finansējuma saņēmēja iepirkumu plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;

7.6. sagatavo un sniedz atbildīgajai iestādei informāciju par aktivitātes īstenošanu un aktivitātei pieejamā finansējuma apguvi, kā arī pēc atbildīgās iestādes pieprasījuma sniedz informāciju par atsevišķu projektu;

7.7. sagatavo maksājumu prognozi un iesniedz to maksājumu iestādē;

7.8. sagatavo Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļu pieprasījumu prognozi kārtējam un nākamajam gadam un iesniedz to vadošajā iestādē un atbildīgajā iestādē;

7.9. pārbauda un apstiprina finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus un sagatavo izdevumu deklarāciju;

7.10. sniedz finansējuma saņēmējam informāciju par noslēgtās vienošanās noteikumu prasībām un izpildi;

7.11. uzkrāj datus par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;

7.12. plāno un īsteno sabiedrības informēšanas pasākumus par noslēgtās vienošanās īstenošanu;

7.13. apstiprina grozījumus projektā.

8. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā.

9. Aktivitātes ietvaros atbalstu sniedz šādām atbalstāmajām darbībām novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla optimizācijai un izglītības pieejamības, kvalitātes un izmaksu efektivitātes palielināšanai:

9.1. izglītības iestādes infrastruktūras sakārtošana un optimizēšana (izņemot sporta infrastruktūru), veicot nepieciešamos būvdarbus izglītības iestādes paplašināšanai vai pielāgošanai izglītojamo skaita palielinājumam, tai skaitā kopējas infrastruktūras izveidei vairāku izglītības iestāžu vajadzībām;

9.2. izglītības iestādes paplašināšanai vai pielāgošanai nepieciešamā mācību aprīkojuma un mēbeļu (izņemot sporta aprīkojumu) iegāde.

II. Finansējuma piešķiršanas nosacījumi

10. Projekta iesniedzējs ir novada vai republikas pilsētas pašvaldība.

11. Novada vai republikas pilsētas pašvaldība saskaņā ar normatīvajiem aktiem par pašvaldību finanšu stabilizēšanu neatrodas finanšu stabilizācijas procesā.

12. Projekta minimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir 351 402 lati, projekta maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir 557 307 lati. 

13. Maksimāli pieļaujamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apjoms ir 100 procentu no kopējās projekta attiecināmo izmaksu kopsummas. 

III. Projektu iesniegumu atlases izsludināšana un projektu iesniegumu iesniegšana

14. Atbildīgā iestāde izsludina atklāto atlasi, paziņojumu par atklātās atlases uzsākšanu (turpmāk – paziņojums) publicējot laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" un Izglītības un zinātnes ministrijas tīmekļa vietnē (www.izm.gov.lv). 

15. Paziņojumā norāda:

15.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 40 darbdienām no izsludināšanas dienas;

15.2. projekta iesnieguma iesniegšanas vietu un kārtību;

15.3. tīmekļa vietni, kurā publicēti projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie dokumenti;

15.4. papīra formā iesniedzamo projekta iesnieguma eksemplāru skaitu.

16. Atklāto atlasi izsludina ne agrāk kā mēnesi un ne vēlāk kā trīs mēnešus pēc šo noteikumu spēkā stāšanās dienas.

17. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu iesniedz, ievērojot šādas prasības:

17.1. vienā atklātās atlases kārtā var iesniegt vienu projekta iesniegumu;

17.2. projekta iesniegumu veido aizpildīta projekta iesnieguma veidlapa (1.pielikums) un šādi pielikumi:

17.2.1. šo noteikumu 2.pielikuma 1.8.apakšpunktā minētā novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcija;

17.2.2. projekta iesniedzēja izziņa par projekta īstenošanas vietām, kurās tiks veikti projektā paredzētie būvdarbi, mācību aprīkojuma vai mēbeļu uzstādīšana (norādot attiecīgās vietas adresi), un viens no šādiem dokumentiem:

17.2.2.1. apliecinoša dokumenta kopija, kas norāda, ka infrastruktūra, kurā par projekta īstenošanai piešķirtajiem līdzekļiem tiks veikti ieguldījumi, ir projekta iesniedzēja īpašumā (apliecināta ar zemesgrāmatā reģistrēta dokumenta kopiju);

17.2.2.2. apliecinājums, ka līdz projekta īstenošanas beigu datumam projekta iesniedzējs infrastruktūru, kurā par projekta īstenošanai piešķirtajiem līdzekļiem tiks veikti ieguldījumi, pārņems savā īpašumā, un infrastruktūras īpašnieka apliecinājums par infrastruktūras nodošanu projekta iesniedzēja īpašumā. Profesionālās izglītības iestādes pārņemšanas gadījumā pievieno ministrijas, kuras padotībā ir profesionālās izglītības iestāde, apliecinājumu, ka tā vienojusies ar projekta iesniedzēju par profesionālās izglītības iestādes reorganizācijas nosacījumiem un profesionālās izglītības iestādes infrastruktūras nodošanu projekta iesniedzēja īpašumā;

17.2.3. profesionālās izglītības iestādes attīstības un investīciju stratēģija, kas saskaņota ar Izglītības un zinātnes ministriju vai citu ministriju, ja profesionālās izglītības iestāde ir citas ministrijas padotībā (attiecināms, ja plānota profesionālās izglītības iestādes pārņemšana);

17.3. projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona, projekta iesniegumam pievienojot attiecīgo pilnvarojumu.

18. Lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 1.5.apakšpunktā minētajām prasībām, projekta iesniedzējs nemaina un nedzēš projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus.

19. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē var iesniegt:

19.1. papīra formā (caurauklotā veidā, lapas sanumurētas, pēdējās lapas otrā pusē diegu gali ir pielīmēti, uzlīmē ir informācija par dokumentā sanumurēto un cauraukloto lapu skaitu, apliecinājums par dokumentu kopiju pareizību, projekta iesniedzēja nosaukums, projekta iesnieguma sagatavošanas datums, projekta iesniedzēja amatpersonas paraksts), pievienojot identisku projekta iesnieguma veidlapas un šo noteikumu 17.2.1.apakšpunktā minētās novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcijas elektronisko versiju elektroniskajā datu nesējā. Visus dokumentus ievieto slēgtā iepakojumā (aploksnē) un aizzīmogo;

19.2. elektroniska dokumenta formā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un apliecinātu ar laika zīmogu pirms projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām atbilstoši normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajām prasībām.

20. Paziņojumā norādītais projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi, elektroniska dokumenta formā vai nosūtot pa pastu.

21. Atbildīgā iestāde reģistrē iesniegto projekta iesniegumu tā saņemšanas dienā. Apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu atbildīgā iestāde projekta iesniedzējam izsniedz personīgi uzreiz vai 10 darbdienu laikā pēc projekta iesniegšanas termiņa beigām nosūta pa pastu vai elektroniski elektroniska dokumenta formā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajām prasībām. 

IV. Projektu iesniegumu vērtēšana

22. Aktivitātes ietvaros iesniegto projekta iesniegumu vērtē komisija. Komisijas sastāvā iekļauj pārstāvjus no Izglītības un zinātnes ministrijas. Komisijas sastāvā var iekļaut pārstāvjus no Latvijas Pašvaldību savienības.

23. Komisijas sēdēs novērotāja statusā bez balsstiesībām var piedalīties vadošās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvji. Komisija vērtēšanas procesā var pieaicināt vienu vai vairākus ekspertus bez balsstiesībām.

24. Komisijas darbību nosaka atbildīgās iestādes izstrādāts un apstiprināts nolikums.

25. Uzsākot komisijas darbu, komisijas locekļi, eksperti un novērotāji paraksta apliecinājumu, ka komisijas sēžu laikā iegūto informāciju un dokumentu saturu neizpaudīs trešajām personām, un komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ viņi varētu pārkāpt ierobežojumus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajai personai, kas noteikti normatīvajos aktos par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību.

26. Projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 1., 2., 3. un 4.punktā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem, ievērojot šos noteikumus, normatīvos aktus, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, un atbildīgās iestādes izstrādātu un apstiprinātu projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību, kā arī izmantojot projekta iesnieguma vērtēšanas un projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku. 

27. Projekta iesniegumu vērtē šādā secībā – pēc šo noteikumu 2.pielikuma 1.punktā minētajiem administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem, 2.punktā minētajiem atbilstības vērtēšanas kritērijiem, 3.punktā minētajiem kvalitātes vērtēšanas kritērijiem un 4.punktā minētā finansējuma piešķiršanas kritērija.

28. Projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem kritērijiem, atbilstības kritērijiem un finansējuma piešķiršanas kritērijam vērtē ar vērtējumu "Jā" (atbilst) vai "Nē" (neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu.

V. Lēmuma par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumiem vai noraidīšanu pieņemšana un paziņošana

29. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu apstiprināt projekta iesniegumu, ja atbilstība visiem šo noteikumu 2.pielikuma 1., 2. un 4.punktā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem ir novērtēta ar "Jā" un kvalitātes vērtēšanas kritērijos projekta iesniegums ir saņēmis nepieciešamo punktu skaitu.

30. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu noraidīt projekta iesniegumu un neturpināt projekta iesnieguma vērtēšanu atbilstoši projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem, ja iestājies viens no šādiem apstākļiem:

30.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 2.pielikuma 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. vai 1.8.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem;

30.2. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 2.pielikuma 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4. vai 2.2.1.apakšpunktā minētajiem atbilstības kritērijiem;

30.3. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 2.pielikuma 1.6., 1.7., 1.9., 1.10., 1.11., 1.12., 1.13., 1.14., 1.15., 1.16., 2.1.5., 2.1.6., 2.1.7., 2.1.8., 2.1.9., 2.1.10., 2.1.11., 2.1.12. vai 2.2.2.apakšpunktā minētajiem vērtēšanas kritērijiem un neatbilstības novēršana ietekmē projekta iesniegumu pēc būtības;

30.4. vērtējumā kādā no šo noteikumu 2.pielikuma 3.1., 3.3. vai 3.4.apakšpunktā minētajiem kvalitātes vērtēšanas kritērijiem projekta iesniegums saņēmis mazāk par diviem punktiem vai kādā no šo noteikumu 2.pielikuma 3.6., 3.7. vai 3.9.apakšpunktā minētajiem kvalitātes vērtēšanas kritērijiem saņēmis mazāk par vienu punktu.

31. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu noraidīt projekta iesniegumu, ja tas šo noteikumu 2.pielikuma 4.punktā minētajā finansējuma piešķiršanas kritērijā ir novērtēts ar "Nē".

32. Ja vērtēšanas rezultātā vairāki projektu iesniegumi saņem vienādu punktu skaitu un visiem minētajiem projektu iesniegumiem nepietiek aktivitātē pieejamā finansējuma, prioritāri atbalstāms ir projekta iesniegums, kurš šo noteikumu 2.pielikuma 3.5.apakšpunktā minētajā kvalitātes vērtēšanas kritērijā ir saņēmis lielāku punktu skaitu. Ja arī tad vairāki projekta iesniegumi saņēmuši vienādu punktu skaitu, prioritāri atbalstāms ir projekta iesniegums, kurš šo noteikumu 2.pielikuma 3.7.apakšpunktā minētajā kvalitātes vērtēšanas kritērijā ir saņēmis lielāku punktu skaitu.

33. Atbildīgā iestāde var pieņemt lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, kas jāizpilda, lai projekta iesniedzējs varētu noslēgt vienošanos. Minētajā lēmumā var ietvert šādus nosacījumus:

33.1. projekta iesnieguma precizēšana atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 1.6., 1.7., 1.9., 1.10., 1.11., 1.12., 1.13., 1.14., 1.15. vai 1.16.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, ja neatbilstības novēršana neietekmē projekta iesniegumu pēc būtības;

33.2. projekta iesnieguma precizēšana atbilstoši šo noteikumu 2.pielikuma 2.1.5., 2.1.6., 2.1.7., 2.1.8., 2.1.9., 2.1.10., 2.1.11., 2.1.12. vai 2.2.2.apakšpunktā minētajiem atbilstības kritērijiem, ja neatbilstības novēršana neietekmē projekta iesniegumu pēc būtības;

33.3. izmaksu precizēšana – ar nosacījumu, ka šo noteikumu 40.1.7.apakšpunktā un 42. un 43.punktā minētais izmaksu ierobežojums netiek pārsniegts;

33.4. citas atbildīgās iestādes noteiktas tiesiski pamatotas darbības veikšana, kura ir vērsta uz vienošanās noslēgšanu.

34. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc attiecīgā lēmuma pieņemšanas dienas nosūta:

34.1. projekta iesniedzējam – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai projekta iesnieguma noraidīšanu, vai projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu;

34.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu un apstiprinātā projekta iesnieguma oriģināleksemplāru papīra formā vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā.

35. Ja projekta iesniegums ir apstiprināts ar nosacījumu, projekta iesniedzējs lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 15 darbdienām un nepārsniedz 30 darbdienas no lēmuma nosūtīšanas dienas, nodrošina nosacījumu izpildi un iesniedz atbildīgajā iestādē izvērtēšanai rakstisku informāciju par nosacījumu izpildi. Lēmumā noteiktajā termiņā informāciju par nosacījumu izpildi projekta iesniedzējs var iesniegt ne vairāk kā divas reizes.

36. Atbildīgā iestāde 20 darbdienu laikā pēc lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu noteiktā termiņa beigām izvērtē projekta iesniedzēja iesniegto informāciju un sagatavo atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi (turpmāk – atzinums).

37. Ja projekta iesniedzējs lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu noteiktajā termiņā ir izpildījis lēmumā ietvertos nosacījumus, atbildīgās iestādes atzinums ir pozitīvs un atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā no atzinuma parakstīšanas dienas nosūta:

37.1. projekta iesniedzējam – atzinumu;

37.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, atzinumu un apstiprinātā projekta iesnieguma oriģināleksemplāru papīra formā vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā.

38. Ja projekta iesniedzējs nenodrošina lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi vai nenodrošina to izpildi lēmumā noteiktajā termiņā, atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs un projekta iesniegums ir uzskatāms par noraidītu. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā no atzinuma parakstīšanas dienas nosūta atzinumu projekta iesniedzējam.

39. Sadarbības iestāde 10 darbdienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas rakstiski par to informē atbildīgo iestādi.

VI. Attiecināmās un neattiecināmās izmaksas

40. Projekta ietvaros attiecināmas ir šādas izmaksu pozīcijas:

40.1. tiešās izmaksas:

40.1.1. ēku, būvju, telpu un infrastruktūras renovācijas un rekonstrukcijas (tai skaitā būvdarbu) izmaksas, kā arī būvobjekta labiekārtošanas darbu izmaksas;

40.1.2. nepieciešamā mācību aprīkojuma, iekārtu un piederumu iegādes izmaksas;

40.1.3. iepirkuma procedūras veikšanas nodrošināšanas izmaksas;

40.1.4. tehniskā projekta izstrādes izmaksas;

40.1.5. būvuzraudzības un autoruzraudzības izmaksas;

40.1.6. projekta īstenošanas gaitā radušos materiālo vērtību apdrošināšanas izmaksas, ja tās attiecināmas uz projekta īstenošanas periodu;

40.1.7. nekustamā īpašuma (zemes) iegādes izmaksas – līdz 10 procentiem no kopējām projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām;

40.2. netiešās izmaksas jeb projekta informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;

40.3. neatgūstamie pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, ja tos nevar atgūt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

41. Šo noteikumu 40.1.2.apakšpunktā minētās izmaksas var ietvert:

41.1. jaunu mācību iekārtu, piederumu un aprīkojuma iegādes izmaksas;

41.2. nepieciešamo mēbeļu iegādes izmaksas;

41.3. mācību iekārtu un aprīkojuma piegādes, uzstādīšanas un lietošanas instruktāžas izmaksas.

42. Šo noteikumu 40.1.3., 40.1.4., 40.1.5. un 40.1.6.apakšpunktā minētās izmaksas nepārsniedz 10 procentus no šo noteikumu 40.1.1., 40.1.2. un 40.1.7.apakšpunktā minēto izmaksu summas.

43. Šo noteikumu 40.2.apakšpunktā minētās izmaksas nepārsniedz 0,1 procentu no kopējām projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām.

44. Aktivitātes ietvaros nav attiecināmas un projekta iesniegumā neietver šādas izmaksas:

44.1. projekta administrēšanas izmaksas;

44.2. transportlīdzekļa iegādes un nomas izmaksas;

44.3. izdevumus, kas neparedz tūlītēju iekārtu vai tehnoloģiju iegādi (līzings);

44.4. samaksu par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, rezervēšanu un apkalpošanu, maksu par finanšu darījumiem, nokavējuma procentus, līgumsodus un tiesvedības izdevumus;

44.5. izmaksas, kas nav norādītas šo noteikumu 40. un 41.punktā;

44.6. izmaksas, kas neatbilst šo noteikumu 40.1.7.apakšpunktā, 42. un 43.punktā noteiktajam izmaksu apjoma ierobežojumam;

44.7. izmaksas, kas nav saistītas ar projekta aktivitāšu īstenošanu;

44.8. izmaksas, kuras nav radušās projekta aktivitāšu īstenošanas laikā vai kuru maksājumi veikti vēlāk nekā mēneša laikā pēc projekta īstenošanas termiņa beigām;

44.9. izmaksas, kas nav pamatotas ar attaisnojošiem dokumentiem vai radušās normatīvo aktu prasību neievērošanas dēļ;

44.10. izmaksas, kas neatbilst pamatotas finanšu vadības principiem (īpaši naudas vērtībai un izmaksu efektivitātei).

VII. Projekta īstenošanas nosacījumi

45. Finansējuma saņēmējs projekta īstenošanu var uzsākt pirms vienošanās noslēgšanas, bet ne vēlāk kā divu mēnešu laikā pēc vienošanās noslēgšanas. Projektu īsteno ne ilgāk kā līdz 2013.gada 31.decembrim. 

46. Finansējuma saņēmējs piecu darbdienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas iesniedz sadarbības iestādē iepirkumu plānu. Ja finansējuma saņēmējs projekta ietvaros veic iepirkumu pirms vienošanās noslēgšanas, tas iepirkuma plānu iesniedz sadarbības iestādē pirms iepirkuma procedūras uzsākšanas.

47. Finansējuma saņēmējs pirmo iepirkuma procedūru par iekārtu piegādi, būvdarbu veikšanu vai būvprojekta izstrādi izsludina ne vēlāk kā 90 kalendāra dienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas.

48. Finansējuma saņēmējs nodrošina ar projekta īstenošanu saistītas aktuālās informācijas ievietošanu finansējuma saņēmēja iestādes tīmekļa vietnē ne retāk kā reizi trijos mēnešos.

49. Grozījumus projektā veic atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu, ciktāl šajos noteikumos nav noteikts citādi.

50. Projekta grozījumus saskaņo ar atbildīgo iestādi, ja izmaiņas ir saistītas ar:

50.1. projekta mērķi;

50.2. finansējuma saņēmēja maiņu;

50.3. projekta sasniedzamajiem iznākuma rādītājiem.

51. Finansējuma saņēmējs, neizdarot grozījumus projektā, var veikt projekta izmaksu pārdali:

51.1. starp šo noteikumu 40.1. un 40.2.apakšpunktā minētajām izmaksu pozīcijām, nepārsniedzot piecus procentus no pārdalāmās izmaksu pozīcijas un ievērojot šo noteikumu 40.1.7.apakšpunktā, 42. un 43.punktā minēto izmaksu ierobežojumu;

51.2. šo noteikumu 40.1. un 40.2.apakšpunktā minēto pozīciju ietvaros.

52. Finansējuma saņēmējs, iesniedzot sadarbības iestādē maksājuma pieprasījumu, pievieno skaidrojumu par šo noteikumu 51.punktā minētās izmaksu pārdales pamatotību. Ja minētais skaidrojums nav iesniegts vai iesniegtais skaidrojums nav pamatots, sadarbības iestāde izmaksu pārdali var uzskatīt par nenotikušu.

53. Ja projekta īstenošanas laikā rodas neattiecināmie izdevumi vai sadārdzinājuma izmaksas, finansējuma saņēmējs tos sedz no saviem līdzekļiem.

54. Atbildīgajai iestādei ir tiesības pieprasīt no finansējuma saņēmēja informāciju par projekta īstenošanas gaitu un sasniegto rezultātu atbilstību plānotajiem rezultātiem.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe



 

Izglītības un zinātnes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 13.aprīļa
noteikumiem Nr.346

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe

 



 

2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 13.aprīļa
noteikumiem Nr.346

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji

Darbības programmas numurs un nosaukums INFRASTRUKTŪRA UN PAKALPOJUMI
Prioritātes numurs un nosaukums 3.1. INFRASTRUKTŪRA CILVĒKU KAPITĀLA NOSTIPRINĀŠANAI
Pasākuma numurs un nosaukums 3.1.3. IZGLĪTĪBAS INFRASTRUKTŪRA VISPĀRĒJO PRASMJU NODROŠINĀŠANAI
Aktivitātes numurs un nosaukums 3.1.3.2. ATBALSTS VISPĀRĒJĀS IZGLĪTĪBAS IESTĀŽU OPTIMIZĀCIJAI
Projektu iesniegumu atlases veids ATKLĀTA PROJEKTU IESNIEGUMU ATLASE
Atbildīgā iestāde Izglītības un zinātnes ministrija

1. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Vērtējums
(jā/nē)

1.1.

Projekta iesniedzējs atbilst Ministru kabineta 2010.gada 13.aprīļa noteikumu Nr.346 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.3.2.aktivitāti "Atbalsts vispārējās izglītības iestāžu tīkla optimizācijai"" (turpmāk – noteikumi) 11.punktā minētajām projekta iesniedzējam noteiktajām prasībām

N

1.2.

Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā

N

1.3.

Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā

N

1.4.

Projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā

N

1.5.

Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši noteikumu 17.2.apakšpunktā minētajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas sadaļas ir aizpildītas

N

1.6.

Projekta iesniegums ir iesniegts papīra formā, ir nepieciešamais projekta iesnieguma eksemplāru skaits, projekta iesnieguma oriģināls (arī kopijas, ja tādas paredzētas) ir cauršūts (caurauklots) vai iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu Elektronisko dokumentu likumā noteiktajā kārtībā, kā arī visi iesniegtie dokumenti ir noformēti atbilstoši noteiktajām prasībām

P

1.7.

Projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona

P

1.8.

Projekta iesniegumam ir pievienota attiecīgā novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcija

N

1.9.

Projekta iesniegumam papildus novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcijai ir pievienoti visi noteikumu 17.2.2.apakšpunktā minētie pielikumi

P

1.10.

Projekta  īstenošanas termiņš un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst noteikumu 45.punktā minētajam projekta īstenošanas periodam

P

1.11.

Projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums un attiecināmo izmaksu kopsumma norādīta pilnos latos

P

1.12.

Projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums procentos nepārsniedz noteikumu 13.punktā minēto pieļaujamo līdzfinansējuma apmēru

P

1.13.

Projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma nav mazāka par noteikumu 12.punktā minēto minimālo attiecināmo izmaksu summu un nepārsniedz noteikumu 12.punktā minēto maksimālo attiecināmo izmaksu summu

P

1.14.

Projekta iesniegumā attiecināmās izmaksas pa gadiem norādītas pilnos latos aritmētiski pareizi un atbilst projekta budžeta kopsavilkumā norādītajām kopsummām

P

1.15.

Projekta iesniegumā norādītās attiecināmo izmaksu pozīcijas atbilst noteikumu 40. un 41.punktā minētajām attiecināmajām izmaksām

P

1.16.

Projekta iesniegumā norādītās plānotās izmaksas nepārsniedz noteikumu 40.1.7.apakšpunktā, 42. un 43.punktā minētos izmaksu ierobežojumus

P

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Vērtējums
(jā/nē)

2.1. Projekta iesnieguma atbilstības kritēriji

2.1.1.

Projekta mērķis atbilst aktivitātes mērķim – uzlabot valstī vidējās izglītības kvalitāti, atbalstot izglītības iestāžu tīkla optimizācijas plānu, kas vērsts uz ekonomisko ilgtspēju un būtisku izglītības kvalitātes standartu paaugstināšanu

N

2.1.2.

Projekts paredz īstenot noteikumu 9.punktā noteiktās atbalstāmās darbības

N

2.1.3.

Projekta iesniegumā ir definēta risināmā problēma un pamatotas izvēlētās mērķa grupas vajadzības

N

2.1.4.

Projekta iesniegums un tajā plānotās aktivitātes paredz definētās problēmas risināšanu un mērķa grupas vajadzību apmierināšanu

N

2.1.5.

Projektā atbalsta saņemšanai paredzētā izglītības iestāde vai iestādes ir iekļautas attiecīgā novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla optimizācijas un attīstības plānā

P

2.1.6.

Projektā plānotās darbības nepārklājas ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu 3.1.3.1.aktivitātes "Kvalitatīvai dabaszinātņu apguvei atbilstošas materiālās bāzes nodrošināšana" un 3.1.1.1.aktivitātes "Mācību aprīkojuma modernizācija un infrastruktūras uzlabošana profesionālās izglītības programmu īstenošanai" ietvaros

P

2.1.7.

Projekta aktivitātes ir skaidri definētas, samērīgas ar plānoto īstenošanas laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu

P

2.1.8.

Projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi (sasniedzamie rezultāti ir norādīti vienībās ar konkrētām vērtībām)

P

2.1.9.

Projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības, īstenošanas un uzraudzības sistēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze), un tie ir atbilstoši projekta vajadzībām

P

2.1.10.

Projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu ilgtspēja un uzturēšana vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas

P

2.1.11.

Projekta iesniegumā norādītās izmaksas atbilst paredzētajam projekta īstenošanas periodam, tās ir nepieciešamas un pamatotas, lai sasniegtu projekta rezultātus un īstenotu plānotās darbības

P

2.1.12.

Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas publicitātes pasākumiem

P

2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji

2.2.1.

Projekta iesniedzējs ir novada vai republikas pilsētas pašvaldība  

N

2.2.2.

Infrastruktūra, kurā paredzēts veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļu ieguldījumu, ir projekta iesniedzēja īpašumā vai līdz Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta īstenošanas beigu datumam tiks reģistrēta finansējuma saņēmēja īpašumā  

P

3. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtējums
(punktu skala)

3.1.

Projekta iesniegumam pievienotā novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcija:

Jāsasniedz vismaz 2 punkti

3.1.1. nesatur izglītības iestāžu tīkla optimizācijas un attīstības plānu vai satur plānu tikai turpmākajam gadam

0

3.1.2. satur izglītības iestāžu tīkla optimizācijas un attīstības plānu vismaz turpmākajiem diviem gadiem

2

3.1.3. satur izglītības iestāžu tīkla optimizācijas un attīstības plānu vismaz turpmākajiem trīs gadiem

3

3.1.4. satur izglītības iestāžu tīkla optimizācijas un attīstības plānu vismaz turpmākajiem pieciem gadiem

5

3.2.

Projekta iesniegumam pievienotā novada vai republikas pilsētas izglītības iestāžu tīkla attīstības koncepcija:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.2.1. analizē situāciju un sniedz priekšlikumus attiecībā uz novadā vai republikas pilsētā esošo vispārējās izglītības iestāžu tīkla attīstību

1

3.2.2. analizē situāciju un sniedz priekšlikumus attiecībā uz novadā vai republikas pilsētā esošo vispārējās izglītības un profesionālās izglītības iestāžu tīkla attīstību, izvērtējot iespējas pašvaldībai pārņemt profesionālās izglītības iestādi vai iestādes savā pārvaldībā

3

3.3.

Izglītojamo skaits 2009./2010.mācību gadā izglītības iestādē, kura tiek pielāgota izglītojamo skaita palielinājumam vai uz kuras bāzes tiek veidota kopēja infrastruktūra vairāku izglītības iestāžu vajadzībām:

Jāsasniedz vismaz 2 punkti

3.3.1. novadā – mazāk par 150; republikas pilsētā – mazāk par 300

0

3.3.2. novadā – no 150 līdz 200; republikas pilsētā – no 300 līdz 500

2

3.3.3. novadā – vairāk par 200; republikas pilsētā – vairāk par 500

4

3.4.

Izglītojamo skaits izglītības iestādē pēc tās pielāgošanas izglītojamo skaita palielinājumam vai to izglītojamo skaits, kuri mācīsies kopējā vairāku izglītības iestāžu vajadzībām pielāgotajā infrastruktūrā:

Jāsasniedz vismaz 2 punkti

3.4.1. novadā – mazāk par 200; republikas pilsētā – mazāk par 400

0

3.4.2. novadā – no 200 līdz 300; republikas pilsētā – no 400 līdz 600

2

3.4.3. novadā – vairāk par 300; republikas pilsētā – vairāk par 600

4

3.5.

Vispārējās izglītības iestādes apvienošana vai kopējas infrastruktūras izveide ar profesionālās izglītības iestādi, pašvaldībai pārņemot profesionālās izglītības iestādi savā pārvaldībā:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.5.1. nav paredzēta projektā

0

3.5.2. ir paredzēta projektā

10

3.6.

Sabiedriskā transporta pakalpojumu pieejamība izglītības iestādei, kura tiek pielāgota izglītojamo skaita palielinājumam vai uz kuras bāzes tiek veidota kopēja infrastruktūra vairāku izglītības iestāžu vajadzībām:

Jāsasniedz vismaz 1 punkts

3.6.1. transports kursē retāk nekā divas reizes dienā

0

3.6.2. transports kursē divas reizes dienā

1

3.6.3. transports kursē trīs līdz četras reizes dienā

2

3.6.4. transports kursē piecas reizes dienā vai biežāk vai pašvaldība nodrošina transporta pakalpojumus izglītojamo pārvadāšanai

3

3.7.

Projektā plānoto aktivitāšu gatavība uzsākšanai:

Jāsasniedz vismaz 1 punkts

3.7.1. projekts nav gatavs uzsākšanai (nav sagatavots veicamo būvdarbu un iepērkamā aprīkojuma saraksts un izmaksu aprēķins, nav sagatavota iepirkuma dokumentācija)

0

3.7.2. projektam ir vidēja gatavība uzsākšanai (sagatavots un pamatots veicamo būvdarbu un iepērkamā aprīkojuma saraksts un izmaksu aprēķins, sagatavota iepirkuma dokumentācija vismaz vienam no plānotajiem iepirkumiem būvdarbu veikšanai vai aprīkojuma iegādei)

1

3.7.3. projektam ir augsta gatavība uzsākšanai (izstrādāts būvdarbu tehniskais projekts, sniegts sertificēta tāmētāja sastādīts būvniecības izmaksu aprēķins, sagatavota tehniskā dokumentācija aprīkojuma iepirkumam, uzsākts vismaz viens no plānotajiem iepirkumiem būvdarbu veikšanai vai aprīkojuma iegādei)

3

3.8.

Projekta izmaksu efektivitāte – projekta attiecināmās izmaksas uz vienu uzņemto izglītojamo sakarā ar skolu tīkla optimizāciju:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.8.1. projekta attiecināmās izmaksas uz vienu uzņemto izglītojamo sakarā ar skolu tīkla optimizāciju ir lielākas par 10 procentiem no vidējā visu iesniegto projektu izmaksu apmēra

0

3.8.2. projekta attiecināmās izmaksas uz vienu uzņemto izglītojamo sakarā ar skolu tīkla optimizāciju atbilst vidējām visu iesniegto projektu izmaksām vai ir 10 procentu intervālā no vidējām izmaksām

1

3.8.3. projekta attiecināmās izmaksas uz vienu uzņemto izglītojamo sakarā ar skolu tīkla optimizāciju ir par 10 procentiem mazākas no vidējā visu iesniegto projektu izmaksu apmēra

2

3.9.

Projekta īstenošanas risku (būvniecības un preču piegādes iepirkumu un realizācijas riski, iespējamais izmaksu sadārdzinājums) izvērtējums:

Jāsasniedz vismaz 1 punkts

3.9.1. projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai ir izstrādāts nepilnīgi

0

3.9.2. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi

1

3.9.3. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai

2

3.10.

Plānotais projekta īstenošanas ilgums:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.10.1. ilgāk par diviem gadiem

0

3.10.2. divus gadus vai mazāk par diviem gadiem

2

KVALITĀTES KRITĒRIJI PAR HORIZONTĀLĀM PRIORITĀTĒM

Vērtējums
(punktu skala)

3.11.

Projektā ir paredzēta aktivitāšu īstenošana, ievērojot teritorijas līdzsvarotas attīstības principu:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.11.1. Rīgas plānošanas reģionā

1

3.11.2. Kurzemes, Zemgales, Vidzemes vai Latgales plānošanas reģionā

3

3.12.

Projektā paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, īpaši uzlabojot vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem:

Kritērijs nav izslēdzošs

3.12.1. projektā nav paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai

0

3.12.2. projektā paredzētas viena līdz trīs specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai

2

3.12.3. projektā paredzētas četras un vairāk specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai

3

4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJS

Vērtējums

(jā/nē)

4.1.

Ja projekta iesniegums atbilst noteikumu 2.pielikuma 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.8., 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4. un 2.2.1.apakšpunktā minētajiem vērtēšanas kritērijiem, kā arī 3.1., 3.3. un 3.4.apakšpunktā minētajos vērtēšanas kritērijos katrā ir saņēmis vismaz divus punktus, 3.6., 3.7. un 3.9.apakšpunktā minētajos vērtēšanas kritērijos katrā ir saņēmis vismaz vienu punktu, tad, sarindojot kritērijiem atbilstošos projektu iesniegumus prioritārā secībā, sākot ar visvairāk punktus ieguvušo projekta iesniegumu, attiecīgajam projekta iesniegumam pietiek normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu noteiktā pieejamā finansējuma  

N

Piezīmes.
1. Projektu iesniegumus vērtē ar noteiktu punktu skalu saskaņā ar kvalitātes kritērijiem. Kritērijos, kur tas nepieciešams, ir norādīts minimālais punktu skaits, kas jāsasniedz, lai projekta iesniegums netiktu noraidīts.

2. Projektu iesniegumus vērtē ar "jā" un "nē" saskaņā ar administratīvajiem un atbilstības kritērijiem. Kritērijos, kas ir vērtējami ar "jā" vai "nē", ir divas vērtējuma iespējas:

N – negatīvā vērtējuma gadījumā projekta iesniegumu noraida;

P – var pieņemt lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu.

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!