• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Satiksmes ministrijā: Par satiksmes nozares turpmāko attīstību. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.01.1999., Nr. 7 https://www.vestnesis.lv/ta/id/20752

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Bankas ziņas

Vēl šajā numurā

12.01.1999., Nr. 7

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Satiksmes ministrijā:

Par satiksmes nozares turpmāko attīstību

Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs 11.janvāra preses konferencē bija pārliecināts, ka satiksmes nozare nemitīgi attīstīsies. Pamatu šai pārliecībai sniedz budžeta līdzekļu piešķīrums Satiksmes ministrijai.

Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs informēja par 1999.gadam plānotā valsts budžeta līdzekļu sadalījumu Satiksmes ministrijas nozarēs:

— Ministrijas galvenais uzdevums ir lietderīgi izmantot budžetā paredzēto finansējumu. Līdzekļi ceļu remontam, uzturēšanai un rekonstrukcijai 1999.gadā būs par 38 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā, tas ir, par 22 miljoniem latu vairāk. Kopumā Satiksmes ministrijai plānots piešķirt 78,350 miljonus latu. Viena no galvenajām prioritātēm būs Latvijas lauku ceļu attīstības programma, kurai atvēlēti 11 miljoni latu.

Patlaban ministrijas uzmanība pievērsta Latvijas dzelzceļa un ostu administrācijas restrukturizācijai. Līdz 1999.gada 1.martam ir jāizveido dzelzceļa administrācija, kas veiktu valsts funkcijas, bet līdz 1.jūlijam jānodibina dzelzceļa infrastruktūras fonds, kurā nonāktu pārvadātāju līdzekļi par sliežu un staciju izmantošanu. Pasažieru pārvadātājiem būs jāiesniedz detalizēti aprēķini par plānotajiem pārvadājumiem, jo tiks uzmanīgi izvērtēta subsīdiju un līdzekļu piešķiršana atsevišķām dzelzceļa līnijām.

Ir saasinājušās pretrunas starp ostu pārvaldēm un Jūras administrāciju. Administrācijai ir jāveic valsts funkcijas — jāsertificē, jālicencē un jākontrolē, taču šobrīd Jūras administrācija pilda saimnieciskās darbības, kuras pati arī kontrolē. Šāda situācija ir saglabājusies tikai dzelzceļa un Jūras administrācijā, tāpēc pārmaiņas šajās jomās ir ļoti nepieciešamas.

Saistībā ar uzņēmuma "Lattelekom" lēmumu par telefonsarunu tarifu paaugstinājumu no 1999.gada 1.aprīļa satiksmes ministrs izteica pārliecību, ka "Lattelekoma" lēmums ir likumīgs, taču ir jādara viss, lai līdz 2003.gadam likvidētu šī uzņēmuma monopolstatusu mūsu valstī.

— Uzņēmuma "Lattelekom" darbības rezultātā ir izveidojusies nelabvēlīga attieksme pret šīs monopolorganizācijas sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc ir jārada konkurenti šajā jomā. Nozarei ir jāattīstās, un tarifiem jābūt sabalansētiem, taču pakalpojumu cenu paaugstinājumam jābūt pakāpeniskākam, jo "Lattelekom" maksu par pakalpojumiem palielināja jau pirms gada.

Mani pārsteidz uzņēmuma "Lattelekom" nevērība pret klientiem, neinformējot un neiepazīstinot tos ar tarifu sabalansēšanu, kas šoreiz nozīmē pakalpojumu padārdzināšanu. Ministrijas tālākā rīcība — nedēļas laikā Sakaru departamentam būs jāizskata tarifu padomei iesniegtie dokumenti par to atbilstību esošajai likumdošanai. Turklāt jebkura organizācija var iesniegt savus pamatotus priekšlikumus par tarifiem telekomunikāciju jomā.

Laura Dūša,

"LV" informācijas redaktore

 

a

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!