• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.12.2009., Nr. 192 https://www.vestnesis.lv/ta/id/201673

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Pilnvaru atsaukumi

Vēl šajā numurā

08.12.2009., Nr. 192

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi

SIA “Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca”, reģ.nr.40003951628
Atklāts konkurss “SIA „RĪGAS AUSTRUMU KLĪNISKĀ UNIVERSITĀTES SLIMNĪCA“ ĒKU RENOVĀCIJA (būvdarbu veikšana kopā ar būvprojektēšanu)”

RAKUS 2009/64K

Iepirkuma procedūras pārtraukšanas pamatojums – iepirkuma komisijas 02.12.2009. sēdes protokola nr.18 pielikums

27.10.2009. ir stājies likumīgā spēkā iepirkuma komisijas 15.10.2009. lēmums (protokols nr.17), taču iepirkuma līgums nav noslēgts. Komisija ir saņēmusi Iepirkumu uzraudzības biroja (turpmāk IUB) atzinumu par atklāta konkursa “SIA „RĪGAS AUSTRUMU KLĪNISKĀ UNIVERSITĀTES SLIMNĪCA“ ĒKU RENOVĀCIJA (būvdarbu veikšana kopā ar būvprojektēšanu)”, id. nr. RAKUS 2009/64K vērtēšanu (dokuments nav administratīvais akts).

IUB atzinumā secināts, ka pretendentiem, sastādot finanšu plūsmas grafiku, nebija jāņem vērā atklāta konkursa nolikuma (turpmāk Nolikums) pielikuma nr.12 „Līguma projekts” 13.punktā noteiktais, jo Nolikumā nav speciālas atsauces uz to. IUB uzskata, ka no konkursa nolikuma viennozīmīgi neizriet, ka pretendentiem finanšu plūsmas grafikā būtu jāiekļauj arī konkursa nolikuma 12.pielikuma “Līguma projekts” 13.punktā atrunātā norēķinu kārtība.

IUB atzinumā teikts, ka pasūtītājam, ievērojot piegādātāju brīvu konkurenci, kā arī vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pret tiem, kas ir viens no Publisko iepirkumu likuma mērķiem, ir jāpārvērtē konkursā iesniegtie piedāvājumi.

Iepirkuma komisija atbilstoši Nolikuma (kuru neviens piegādātājs neapstrīdēja un visi pretendenti apliecināja, ka ievēros visas Nolikuma prasības) 5.1.punktā noteiktajam izvēlējās saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu no piedāvājumiem, kas atbilst Nolikuma prasībām un Tehniskajām specifikācijām. Komisija atbilstoši Nolikuma prasībām uzskatīja, ka, pretendentiem, sastādot finanšu plūsmas grafiku, jāņem vērā visas Nolikuma prasības, ieskaitot līguma projektu (Nolikuma pielikums nr.12), kas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 51.panta 6.punkta noteikumiem ir Nolikuma neatņemama sastāvdaļa.

IUB atzinumā konstatēts: „no nolikuma viennozīmīgi neizriet, ka pretendentiem finanšu plūsmas grafikā būtu jāiekļauj arī konkursa nolikuma 12.pielikuma “Līguma projekts” 13. punktā atrunātā norēķinu kārtība”. Konkrētajā gadījumā Nolikuma dokumentācijā tika iekļauts līguma projekts (12.pielikums), kurā tika norādīta norēķinu kārtība (13.punkts). Ja pretendentu piedāvājumos iesniegtā kārtība atšķīrās no Nolikumā norādītās, tas nozīmē, ka pretendenti nav ņēmuši norēķinu kārtības nosacījumus vērā, tā vietā piedāvājot savus nosacījumus, kas nonāk pretrunā ar konkursa Nolikuma pielikumā „Līguma projekts” paredzēto norēķinu kārtību. Piedāvājumus iesniegušie pretendenti ir atšķirīgi interpretējuši Nolikuma prasības. Daļa no pretendentiem sastādīja finanšu plūsmas grafiku atbilstoši Nolikuma (ieskaitot visus pielikumus) prasībām, daļa neņēma vērā Nolikuma 12 pielikuma „līguma projekts” nosacījumus.

Nolikumā nav speciāli norādīts, ka, sastādot finanšu plūsmas grafiku, jāņem vērā Nolikuma pielikuma nr.12 „Līguma projekts” 13.punktā noteiktais, Nolikumam nav arī pievienota vienota forma, pēc kuras pretendentiem sastādīt finanšu plūsmas grafiku. Likums neprasa šādas formas izstrādi, taču šādas formas pievienošana novērstu iespējas atšķirīgi interpretēt Nolikumu.

No publiski pieejamiem materiāliem, kuri parādījās pēc iepirkuma komisijas lēmuma spēkā stāšanās, un no iepriekš minētā secināms, ka sagatavojot piedāvājumus pretendenti ir dažādi interpretējuši Nolikumu, līdz ar to komisijai nav iespējams veikt vienveidīgu piedāvājumu vērtēšanu un nodrošināt piegādātāju brīvu konkurenci, kā arī pasūtītāja vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pret tiem. Atšķirīgas Nolikuma interpretācijas iespējas var novērst tikai ar jauna Nolikuma sastādīšanu. Izmantojot vērtēšanai esošo Nolikumu nav iespējams novērst atšķirīgu Nolikuma interpretāciju.

Iepirkuma komisijas 02.12.2009. lēmums:

1. Atcelt iepirkuma komisijas 15.10.2009. lēmumu (protokols nr.17).

2. Pamatojoties uz Publisko Iepirkumu likuma 38.panta otrās daļas noteikumiem, pārtraukt iepirkuma procedūru sakarā ar to, ka vērtējot piedāvājumus saskaņā ar konkursa Nolikumu nav iespējams novērst atšķirīgu Nolikuma prasību interpretāciju un ir nepieciešamas būtiskas izmaiņas iepirkumu procedūras dokumentos.

Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs J.Skvarnovičs

 

Atklātā iepirkuma procedūra

AS „RĪGAS SILTUMS” izsludina atklātu iepirkuma procedūru nr. RS 09/159/AK „Par tiesībām noslēgt pirkuma līgumu transportlīdzekļu degvielas piegādei”.

Iepirkuma procedūras nolikumu iespējams saņemt katru darba dienu līdz 2009.gada 11.decembrim ieskaitot, darba dienās no plkst. 9 līdz plkst. 12 un no plkst. 13 līdz plkst. 15 AS „RĪGAS SILTUMS” sagādes daļā Cēsu ielā 3a, Rīgā, 2.korpusa 204.kabinetā, samaksājot Ls 24,20 (t.sk. PVN 21%) norēķinu kontā nr. LV18RIKO0002013025455, AS „DnB NORD Banka”, kods RIKOLV2X.

Piedāvājumu iesniegšanas termiņš: 2010.gada 5.janvāris plkst. 12.

Kontaktpersona: valdes loceklis A.Cīrulis, tālr. 67017355, fakss 67017363.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!