Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2009. gada 20. oktobra noteikumi Nr. 1216 "Noteikumi par uzraudzības institūcijas darbību un publiskā partnera vai tā pārstāvja līguma izpildes pārskata sniegšanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.10.2009., Nr. 172 https://www.vestnesis.lv/ta/id/199823

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.1219

Grozījumi Ministru kabineta 2003.gada 17.jūnija noteikumos Nr.310 "Kaušanai paredzēto lauksaimniecības dzīvnieku aizsardzības prasības"

Vēl šajā numurā

29.10.2009., Nr. 172

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 1216

Pieņemts: 20.10.2009.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.
Ministru kabineta noteikumi Nr.1216

Rīgā 2009.gada 20.oktobrī (prot. Nr.72 47.§)
Noteikumi par uzraudzības institūcijas darbību un publiskā partnera vai tā pārstāvja līguma izpildes pārskata sniegšanu
Izdoti saskaņā ar Publiskās un privātās partnerības likuma 8.panta ceturto daļu,
9.panta vienpadsmito daļu, 11.pantu, 12.panta trešo daļu un 14.panta ceturto daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka:

1.1. institūciju, kas veic uzraudzības institūcijas funkcijas;

1.2. uzraudzības institūcijas darbības un finansēšanas kārtību;

1.3. kārtību, kādā publiskā partnera vai tā pārstāvja lēmumu par finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu ievieto uzraudzības institūcijas mājaslapā internetā;

1.4. kārtību, kādā iesniedz publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatu (1.pielikums), un pārskatā ietveramo informāciju;

1.5. kārtību, kādā sagatavo atzinumu par publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatu, un gadījumus, kad atzinums nosūtāms arī Valsts kontrolei un citām kompetentajām institūcijām.
2. Uzraudzības institūcija ir Finanšu ministrijas pārraudzībā esošā valsts aģentūra “Centrālā finanšu un līgumu aģentūra”.
II. Uzraudzības institūcijas darbība un finansēšanas kārtība
3. Uzraudzības institūcija:

3.1. ievieto lēmumu par finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu uzraudzības institūcijas mājaslapā internetā;

3.2. izvērtē finanšu un ekonomiskajos aprēķinos iekļautos pieņēmumus un risku sadali starp publisko partneri un privāto partneri un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sniedz atzinumu par minētajiem pieņēmumiem un risku sadali;

3.3. mēneša laikā pēc koncesijas procedūras nolikuma un koncesijas līguma projekta saņemšanas sagatavo atzinumu par tiem un nosūta publiskajam partnerim vai tā pārstāvim;

3.4. mēneša laikā pēc grozījumu koncesijas procedūras nolikumā un saskaņoto koncesijas līguma grozījumu saņemšanas sagatavo atzinumu par tiem un nosūta publiskajam partnerim vai tā pārstāvim;

3.5. izvērtē publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatus, sagatavo un nosūta šo noteikumu 8. vai 13.punktā minēto atzinumu;

3.6. reizi gadā līdz 1.augustam sniedz Ministru kabinetam pārskatu par noslēgto publiskās un privātās partnerības līgumu izpildi par iepriekšējo gadu (2.pielikums);

3.7. veic publiskās un privātās partnerības kompetences centra funkcijas.
4. Uzraudzības institūciju finansē tās nolikumā noteiktajā kārtībā.
III. Kārtība, kādā lēmumu par finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu ievieto uzraudzības institūcijas mājaslapā internetā
5. Publiskā partnera pārstāvja lēmumu vai tā izrakstu par finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu uzraudzības institūcija triju darbdienu laikā pēc saņemšanas ievieto savā mājaslapā internetā.
6. Uzraudzības institūcija savā mājaslapā internetā par katru šo noteikumu 5.punktā minēto lēmumu norāda informāciju par:

6.1. publiskā partnera (lēmuma pieņēmēja) pārstāvi (nosaukums, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese un kontaktinformācija – tālruņa numurs, faksa numurs, elektroniskā pasta adrese);

6.2. lēmuma pieņemšanu (lēmuma datums un numurs).
IV. Kārtība, kādā iesniedz līguma izpildes pārskatu un sagatavo atzinumu par to, un gadījumi, kad atzinums nosūtāms arī Valsts kontrolei un citām kompetentajām institūcijām
7. Pēc publiskās un privātās partnerības līguma noslēgšanas publiskais partneris vai tā pārstāvis katru gadu līdz 1.maijam iesniedz uzraudzības institūcijā publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatu par iepriekšējo gadu (1.pielikums). Pārskatā ietver informāciju par:

7.1. publiskā partnera pārstāvi, kā arī ziņas par publiskās un privātās partnerības projekta nosaukumu, projekta veidu, līgumsummu, līguma periodu;

7.2. projekta ieviešanu (veiktie būvdarbi, aktīvu uzskaites nosacījumi, sniegtie pakalpojumi pēc būvniecības);

7.3. publiskā partnera veiktajiem maksājumiem privātajam partnerim;

7.4. problēmām projekta ieviešanas laikā;

7.5. projekta mērķu un sasniegto rezultātu statusu (pēdējā publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatā).
8. Uzraudzības institūcija mēneša laikā pēc publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskata saņemšanas sagatavo atzinumu par to un nosūta publiskajam partnerim vai tā pārstāvim.
9. Šo noteikumu 8.punktā minētajā atzinumā uzraudzības institūcija sniedz:

9.1. vērtējumu par veikto būvdarbu vai sniegto pakalpojumu atbilstību attiecīgajam publiskās un privātās partnerības līgumam;

9.2. vērtējumu par publiskās un privātās partnerības aktīvu uzskaites nosacījumu ievērošanu – vai tie atbilst Finanšu ministrijas atzinumā ietvertajiem noteikumiem, lai attiecīgais publiskās un privātās partnerības līgums neradītu nevēlamu ietekmi uz valsts budžeta ilgtermiņa saistību apjomu un valsts parādu.
10. Ja nepieciešams, uzraudzības institūcija lūdz publisko partneri vai tā pārstāvi precizēt publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskatu.
11. Ja uzraudzības institūcija konstatē, ka pārskatā norādītā informācija liecina par iespējamu valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu vai mantas izšķērdēšanu vai nelietderīgu rīcību ar minētajiem līdzekļiem vai mantu likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” izpratnē, atzinumu par to nosūta Valsts kontrolei.
12. Ja uzraudzības institūcija konstatē, ka pārskatā norādītā informācija liecina par iespējamu prettiesisku rīcību ar valsts vai pašvaldību finanšu līdzekļiem vai mantu, atzinumu par to nosūta tiesībaizsardzības iestādēm (prokuratūrai, policijai, valsts drošības iestādēm).
13. Uzraudzības institūcija mēneša laikā pēc publiskā partnera pārstāvja, koncesijas procedūras komisijas vai citas personas vai institūcijas pieprasījuma saņemšanas sniedz tai atzinumu par finanšu un ekonomiskajos aprēķinos iekļauto pieņēmumu un risku sadales starp publisko partneri un privāto partneri atbilstību koncesijas līgumam vai par to, vai publiskās un privātās partnerības aktīvu uzskaites nosacījumi, kas norādīti līguma izpildes pārskatos, atbilst Finanšu ministrijas atzinumā minētajiem nosacījumiem.
Ministru prezidents V.Dombrovskis

Finanšu ministra vietā – ekonomikas ministrs A.Kampars
1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 20.oktobra noteikumiem Nr.1216
Publiskās un privātās partnerības līguma izpildes pārskats
1.Pielikums Word formātā

par pārskata periodu no < dd.mm.gggg. > līdz < dd.mm.gggg. >

01.JPG (98941 bytes)

02.JPG (55304 bytes)

Finanšu ministra vietā – ekonomikas ministrs A.Kampars
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 20.oktobra noteikumiem Nr.1216
Pārskats Ministru kabinetam par noslēgto publiskās un privātās partnerības līgumu izpildi
2.Pielikums Word formātā

par pārskata periodu no < dd.mm.gggg. > līdz < dd.mm.gggg. >

03.JPG (53311 bytes)

Finanšu ministra vietā – ekonomikas ministrs A.Kampars

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!