Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2009. gada 4. augusta noteikumi Nr. 867 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.4.1.2.4.apakšaktivitātes "Sociālās rehabilitācijas un institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes pakalpojumu attīstība reģionos" pirmo kārtu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.08.2009., Nr. 126 (4112) https://www.vestnesis.lv/ta/id/195929

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.868

Grozījumi Ministru kabineta 2007.gada 26.jūnija noteikumos Nr.416 "Zāļu izplatīšanas un kvalitātes kontroles kārtība"

Vēl šajā numurā

11.08.2009., Nr. 126 (4112)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 867

Pieņemts: 04.08.2009.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.
Ministru kabineta noteikumi Nr.867

Rīgā 2009.gada 4.augustā (prot. Nr.51 50.§)
Noteikumi par darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.4.1.2.4.apakšaktivitātes “Sociālās rehabilitācijas un institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes pakalpojumu attīstība reģionos” pirmo kārtu
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.4.prioritātes “Sociālās iekļaušanas veicināšana” 1.4.1.pasākuma “Sociālā iekļaušana” 1.4.1.2.aktivitātes “Darbspēju vērtēšanas sistēmas un sociālo pakalpojumu sistēmas pilnveidošana” 1.4.1.2.4.apakš­aktivitāti “Sociālās rehabilitācijas un institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes pakalpojumu attīstība reģionos” pirmo kārtu (turpmāk – aktivitāte);

1.2. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
2. Aktivitātes mērķis ir izstrādāt sociālo pakalpojumu (institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu) vidēja termiņa attīstības programmu (turpmāk – programma) katrā plānošanas reģionā, lai pilnveidotu personu ar funkcionāliem traucējumiem, bezpajumtnieku un citu sociālās atstumtības riskam pakļauto iedzīvotāju grupu sociālās un funkcionālās prasmes un palielinātu mērķa grupas nodarbinātību un integrāciju sabiedrībā.
3. Aktivitātes mērķi sasniedz, īstenojot šo noteikumu 6.punktā minētās atbalstāmās darbības un izpildot iznākuma rādītāju – izstrādāt piecas plānošanas reģionu sociālo pakalpojumu attīstības programmas, ņemot vērā:

3.1. visu plānošanas reģiona apdzīvoto vietu iedzīvotāju iespējas sasniegt sociālo pakalpojumu sniedzējus ar infrastruktūru saistītās un ar sabiedrisko transportu sasniedzamās teritorijās;

3.2. sociālās aprūpes institūciju un alternatīvo sociālās aprūpes pa­kalpojumu piedāvājumu reģionā, sociālo pakalpojumu sniedzēju skaitu un teritoriālo izvietojumu, atbilstošu speciālistu pieejamību, klientu vietu skaitu, pašreizējo situāciju un nākotnes attīstības plānus, pamatojoties uz šo noteikumu 5.punktā minēto mērķa grupu vajadzībām un specifiku konkrētā plānošanas reģiona apdzīvotajās vietās, kā arī esošo un prognozēto pieprasījumu pēc sociālās aprūpes pakalpojumiem;

3.3. sociālās rehabilitācijas pakalpojumu piedāvājumu plānošanas reģionā, pakalpojumu sniedzēju skaitu un teritoriālo izvietojumu, atbilstošu speciālistu pieejamību, klientu vietu skaitu, pašreizējo situāciju un nākotnes attīstības plānus, pamatojoties uz šo noteikumu 5.punktā minēto mērķa grupu vajadzībām un specifiku konkrētā plānošanas reģiona apdzīvotajās vietās un esošo un prognozēto pieprasījumu pēc sociālās rehabilitācijas pakalpojumiem;

3.4. integrētas veselības un sociālās aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas iespējas klientiem pēc ilgstošas vai smagas saslimšanas, ar hroniskām slimībām vai funkcionāliem traucējumiem, kas ierobežo personas spējas sevi aprūpēt.
4. Šo noteikumu 2.punktā minētās programmas nosaka rīcības virzienus, galvenos uzdevumus un sasniedzamos rezultātus alternatīvo sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstībā. Programmas ieviešana tiek plānota septiņu gadu laikā no tās izstrādes dienas un ietver šādas sadaļas:

4.1. programmas mērķis;

4.2. programmas atbilstība Eiropas Savienības un Latvijas Republikas attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem nodarbinātības un sociālās politikas jomā;

4.3. situācijas apraksts un problēmu formulējums;

4.4. iespējamie risinājumi un alternatīvu analīze;

4.5. risinājumu sasaiste ar plānošanas reģiona attīstības programmu un citu nozaru attīstības programmām, kā arī tajās noteiktajām prioritātēm;

4.6. izvēlētais risinājums;

4.7. sasniedzamie rezultāti;

4.8. galvenie uzdevumi rezultātu sasniegšanai;

4.9. uzdevumu izpildes laika plāns;

4.10. uzdevumu izpildei nepieciešamā finansējuma plānojums (kopējais un papildus nepieciešamais finansējums);

4.11. programmas īstenošanas rezultātu novērtēšanas un uzraudzības kārtība, tai skaitā par uzdevumu izpildes uzraudzību atbildīgās institūcijas.
5. Aktivitātes mērķa grupa ir personas ar funkcionāliem traucējumiem (personas ar garīga rakstura traucējumiem, personas ar fiziska rakstura traucējumiem un personas ar psihiskām saslimšanām), bezpajumtnieki un citas sociālās atstumtības riskam pakļautās iedzīvotāju grupas.
6. Projekta ietvaros atbalstāmas šādas darbības:

6.1. tādu alternatīvu sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstības programmu izstrāde reģioniem, kurus nesniedz sociālās aprūpes institūcijas, tajā skaitā:

6.1.1. situācijas izpēte, ieskaitot mērķa grupu, to vajadzību un problēmu apzināšanu, iedzīvotāju sastāva analīzi, lai noteiktu esošo un prognozēto klientu skaitu, esošo un nepieciešamo sociālo pakalpojumu sniedzēju, to piedāvājuma, teritoriālā izvietojuma un pieejamības apzināšanu un izvērtējumu, esošās un nepieciešamās sociālo pakalpojumu sniedzēju infrastruktūras novērtējumu, esošo un nepieciešamo speciālistu apzināšanu un mācību vajadzību noteikšanu;

6.1.2. datu analīze un attīstības plānošana, ieskaitot attīstības alternatīvu analīzi (par konkrētajās teritorijās nepieciešamajiem sociālo pakalpojumu sniedzējiem un to atrašanās vietām, kā arī starpnozaru sadarbības iespējām) un risinājuma izvēli efektīvai sociālo pakalpojumu sniegšanai reģionā (sadalījumā pa sociālo pakalpojumu veidiem dažādām mērķa grupām – ilgstošā sociālā aprūpe, aprūpe mājās, sociālā aprūpe un sociālā rehabilitācija dienas centrā, sociālā rehabilitācija institūcijā vai dzīvesvietā, servisa dzīvoklis, grupu māja vai dzīvoklis, pusceļa māja, specializētā darbnīca, krīzes centrs, patversme, naktspatversme, tehnisko palīglīdzekļu nodrošinājums, profesionālā rehabilitācija, citi pakalpojumi, ieskaitot jaunu metožu un pakalpojumu sniegšanas modeļu apzināšanu);

6.1.3. starpnozaru sadarbības modeļa izstrāde sociālo pakalpojumu sniegšanā;

6.1.4. pieredzes apmaiņa Latvijā un citās Eiropas Savienības dalībvalstīs sociālo pakalpojumu attīstīšanas jomā;

6.1.5. attīstības plānošanas ekspertu un sociālo pakalpojumu jomas speciālistu (vietējo un ārvalstu) piesaiste;

6.1.6. sistēmas izveide programmas aktualizācijai un ieviešanas uzraudzībai;

6.2. sabiedriskās apspriešanas pasākumu organizēšana;

6.3. projekta vadība;

6.4. informatīvi izglītojoši un publicitātes pasākumi.
7. Aktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.
8. Aktivitātei pieejamais kopējais attiecināmais finansējums ir 850 000 latu, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda finansējums 722 500 latu un valsts budžeta finansējums 127 500 latu.
9. Maksimālais attiecināmais Eiropas Sociālā fonda finansējuma apmērs ir 85 procenti no projekta attiecināmo izmaksu kopsummas.
10. Projekta minimālā attiecināmo izmaksu kopsumma nav ierobežota, maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir 170 000 latu. Līdz šo noteikumu 33.punktā minētās netiešo izmaksu nemainīgās likmes noteikšanai projekta maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir 153 000 latu.
11. Aktivitātes ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas nodrošina Labklājības ministrija. Atbildīgā iestāde:

11.1. piedalās vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) projekta izstrādē;

11.2. saskaņo šo noteikumu 30.punktā minētos projekta grozījumus un, ja ir iebildumi, sniedz atzinumu par konstatētajiem trūkumiem projekta grozījumos;

11.3. plāno un īsteno informatīvus pasākumus par aktivitātes īstenošanu;

11.4. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 8.punktā noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tajā skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999 (turpmāk – Padomes regula Nr.1083/2006), 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes līmenī.
12. Sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Nodarbinātības valsts aģentūra. Sadarbības iestāde:

12.1. izstrādā vienošanās projektu;

12.2. slēdz vienošanos ar Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēju;

12.3. izskata Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;

12.4. sniedz atbildīgajai iestādei informāciju valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu sagatavošanai, ievērojot normatīvos aktus, kas nosaka valsts budžeta finanšu vadības un valsts budžeta līdzekļu plānošanas kārtību Eiropas Savienības fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai;

12.5. nodrošina projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tajā skaitā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietā un vada Padomes regulas Nr.1083/2006 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projekta līmenī;

12.6. sniedz informāciju Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējam par vienošanās noteikumu izpildi;

12.7. pārbauda Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja iesniegtos maksājumu pieprasījumus, apstiprina attiecināmo izdevumu summas un sagatavo maksājuma uzdevumus, kā arī sagatavo izdevumu deklarācijas un nosūta tās pārbaudei vadošajai iestādei;

12.8. apstiprina projekta grozījumus, ievērojot šo noteikumu 29. un 31.punkta nosacījumus, bet 30.punktā minētajā gadījumā – ja atbildīgā iestāde ir saskaņojusi projekta grozījumus;

12.9. sniedz informāciju atbildīgajai iestādei par aktivitātes īstenošanai pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi;

12.10. uzkrāj datus par projektu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;

12.11. plāno un īsteno sabiedrības informēšanas pasākumus par projekta īstenošanu.
13. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā.
14. Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējs ir plānošanas reģions, kas saskaņā ar Reģionālās attīstības likumu atbilstoši kompetencei nodrošina reģiona attīstības plānošanu un koordināciju, nosaka plānošanas reģiona ilgtermiņa attīstības galvenos pamatprincipus, mērķus un prioritātes, vada un uzrauga plānošanas reģiona attīstības programmas un teritorijas plānojuma izstrādi un ieviešanu un kura projekta iesniegums ir apstiprināts ar atbildīgās iestādes pārvaldes lēmumu.
II. Projekta īstenošanas nosacījumi
15. Sadarbības iestāde slēdz vienošanos saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu.
16. Projekta attiecināmo izmaksu pozīcijas:

16.1. tiešās izmaksas jeb projekta īstenošanas izmaksas;

16.2. netiešās izmaksas, kas ietver šādas izmaksu apakšpozīcijas:

16.2.1. projekta iesnieguma un tā pamatojošās dokumentācijas sagatavo­šanas izmaksas;

16.2.2. informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas;

16.2.3. projekta administrēšanas izmaksas;

16.3. neparedzētās izmaksas.
17. Šo noteikumu 16.1.apakšpunktā noteiktā izmaksu pozīcija ietver šādas izmaksu apakšpozīcijas:

17.1. uzņēmuma līguma izmaksas šo noteikumu 6.1. un 6.2.apakšpunktā noteikto atbalstāmo darbību īstenošanai. Ja uzņēmējs ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā kā Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja darba ņēmējs, paredz arī darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu izmaksas un pasta un elektronisko sakaru izmaksas;

17.2. iekšzemes un ārvalstu komandējumu izmaksas, tajā skaitā dienas naudu, naktsmītnes, transporta un ārvalstu iekšzemes transporta izdevumus;

17.3. iepirkumu procedūru īstenošanas izmaksas.
18. Šo noteikumu 17.2.apakšpunktā minētās izmaksu apakšpozīcijas apmērs nedrīkst pārsniegt 15 procentu no kopējām projekta attiecināmajām tiešajām izmaksām.
19. Šo noteikumu 16.2.1.apakšpunktā minētā izmaksu apakšpozīcija ietver uzņēmuma līguma izmaksas projekta iesnieguma un tā pamatojošās dokumentācijas sagatavošanai. Ja uzņēmējs ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā kā Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja darba ņēmējs, paredz arī darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu izmaksas un pasta un elektronisko sakaru izmaksas.
20. Šo noteikumu 16.2.3.apakšpunktā minētā izmaksu apakšpozīcija ietver šādas izmaksas:

20.1. atlīdzības (izņemot prēmiju un naudas balvu) izmaksas;

20.2. iekšzemes komandējumu un darba braucienu izmaksas projekta īstenošanas uzraudzībai (dienas nauda, naktsmītnes un transporta izdevumi);

20.3. pasta un elektronisko sakaru pakalpojumu izmaksas;

20.4. komunālo pakalpojumu izmaksas;

20.5. biroja preču un inventāra izmaksas (kancelejas preces un inventāra priekšmeti vērtībā līdz 150 latiem par vienību, ja to kalpošanas laiks ir mazāks par gadu).
21. Šo noteikumu 16.3.apakšpunktā minētās izmaksu pozīcijas apmērs nedrīkst pārsniegt piecus procentus no kopējām projekta attiecināmajām tiešajām izmaksām. Projekta ietvaros šīs izmaksas paredz kā vienu izdevumu pozīciju, un tās izlietojamas iepriekš neplānotu izmaksu segšanai projekta attiecināmo tiešo izmaksu ietvaros.
22. Neatgūstamie pievienotās vērtības nodokļa maksājumi ir attiecināmās izmaksas.
23. Finansēšanai no Eiropas Sociālā fonda un attiecināmajiem valsts budžeta līdzekļiem, kas minēti šo noteikumu 8.punktā, neattiecina izmaksas:

23.1. kas nav norādītas šo noteikumu 17., 19., 20., 21., 22.punktā un 16.2.2.apakš­punktā vai neatbilst šo noteikumu 18., 21., 34.punktā un 20.5.apakšpunktā minētajiem izmaksu apmēra ierobežojumiem;

23.2. par kurām Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējs nav uzņēmies saistības projekta aktivitāšu īstenošanas laikā (izņemot šo noteikumu 19.punktā minētās izmaksas) un par kurām maksājumi nav veikti vienošanās nosacījumos noteiktajā termiņā.
24. Projekta īstenošanu plāno no vienošanās noslēgšanas līdz 2010.gada 30.jūnijam.
25. Projekta īstenošanas vieta ir Latvijas Republikas teritorija. Projekta ietvaros starptautiskā sadarbība ir attiecināma šo noteikumu 6.1.apakšpunktā noteikto atbalstāmo darbību īstenošanā.
26. Īstenojot projektu, Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējs nodrošina informācijas un publicitātes pasākumus, kas noteikti Komisijas 2006.gada 8.decembra Regulā (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, kā arī normatīvajos aktos par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu.
27. Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējs savā mājaslapā internetā ne retāk kā reizi trijos mēnešos ievieto aktuālu informāciju par projekta īstenošanu.
28. Eiropas Sociālā fonda projekta īstenošanai nepieciešamos finanšu līdzekļus plāno un maksājumus veic atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā paredzami valsts budžeta līdzekļi Eiropas Savienības fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai, kā arī maksājumu veikšanas un izdevumu deklarācijas sagatavošanas kārtību.
29. Grozījumus projektā izdara atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu, ciktāl šajos noteikumos nav noteikts citādi.
30. Sadarbības iestāde iesniedz saskaņošanai atbildīgajā iestādē projekta grozījumus, ja izmaiņas ir saistītas ar:

30.1. projekta mērķi;

30.2. Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja maiņu;

30.3. projekta īstenošanas termiņu;

30.4. projekta sasniedzamajiem rezultātiem;

30.5. projekta kopējo attiecināmo izmaksu summu vai to plānojumu sadalījumā pa gadiem.
31. Nepārsniedzot šo noteikumu 18., 21., 34.punktā un 20.5.apakšpunktā minētos izmaksu apmēra ierobežojumus un iepriekš paziņojot sadarbības iestādei, Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmējs projekta ietvaros var veikt:

31.1. izmaksu pārdali starp šo noteikumu 17.1., 17.2. un 17.3.apakšpunktā minētajām izmaksu apakšpozīcijām, nepārsniedzot 10 procentus no pārdalāmās izmaksu apakšpozīcijas kopējās attiecināmo izmaksu summas;

31.2. izmaksu pārdali šo noteikumu 17.1., 17.2. un 17.3.apakšpunktā minēto apakš­pozīciju ietvaros, nepārsniedzot 20 procentus no pārdalāmo izmaksu kopējās attiecināmo izmaksu summas;

31.3. šo noteikumu 21.punktā minēto izmaksu pārdali.
III. Noslēguma jautājumi
32. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2008.gada 20.novembra noteikumus Nr.948 “Noteikumi par darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.4.1.2.3.apakšaktivitāti “Sociālo pakalpojumu sistēmas attīstības plānošana reģionos”” (Latvijas Vēstnesis, 2008, 183.nr.).
33. Šo noteikumu 16.2.apakšpunktā minēto izmaksu summu paredz kā vienu izdevumu pozīciju atbilstoši netiešo izmaksu nemainīgās likmes apmēram. Par netiešo izmaksu nemainīgās likmes apmēru lemj Ministru kabinets.
34. Līdz netiešo izmaksu nemainīgas likmes apmēra noteikšanai šo noteikumu 16.2.apakšpunktā minētās izmaksas nepārsniedz piecus procentus no tiešajām attiecināmajām izmaksām.
35. Ja projekta īstenošana ir uzsākta, pirms ir noteikts netiešo izmaksu nemainīgās likmes apmērs, sadarbības iestāde šo noteikumu 33.punktā minēto netiešo izmaksu nemainīgo likmi piemēro no vienošanās noslēgšanas dienas.
36. Sadarbības iestāde vienošanās noteikumos nosaka maksājuma pieprasījuma sagatavošanas un iesniegšanas kārtību šo noteikumu 33., 34. un 35.punktā minēto nosacījumu izpildei.
37. Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumi, kas sagatavoti, iesniegti, izvērtēti un par kuriem pieņemts pārvaldes lēmums par projekta apstiprināšanu saskaņā ar Ministru kabineta 2008.gada 20.novembra noteikumiem Nr.948 “Noteikumi par darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.4.1.2.3.apakš­aktivitāti “Sociālo pakalpojumu sistēmas attīstības plānošana reģionos””, uzskatāmi par aktivitātes pirmās kārtas ietvaros apstiprinātiem projektiem un īstenojami atbilstoši šiem noteikumiem.
Ministru prezidenta vietā – finanšu ministrs E.Repše

Labklājības ministrs U.Augulis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!