Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2009. gada 22. jūlija lēmums "Noteikumi par iepazīšanos ar tarifa projektu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.07.2009., Nr. 117 https://www.vestnesis.lv/ta/id/195268

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Valsts meža dienesta Dienvidkurzemes virsmežniecības dienesta informācija Nr.8-3/428

Par mikrolieguma izveidošanu

Vēl šajā numurā

24.07.2009., Nr. 117

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Pieņemts: 22.07.2009.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.1/1

Rīgā 2009.gada 22.jūlijā (prot. Nr.27, 4.p.)

Noteikumi par iepazīšanos ar tarifa projektu

Izdoti saskaņā ar likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 21.panta otro daļu

 

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā sabiedrisko pakalpojumu lietotāji (turpmāk – lietotājs) var iepazīties ar sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iesniegtajiem tarifu projektiem, iesniegt savus priekšlikumus un ieteikumus Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (turpmāk – Regulators) un sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam.

2. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs vienlaicīgi ar tarifa projektu iesniedz Regulatoram elektroniskā formā, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: sprk@sprk.gov.lv, un izdrukas formā informāciju par aprēķināto tarifa projektu. Informāciju par aprēķināto tarifa projektu sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs noformē Paziņojuma par tarifa projektu veidā (pielikumā), norādot tajā šādu informāciju:

2.1. sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja nosaukums, vienotais reģistrācijas numurs, juridiskā adrese;

2.2. datums, kad tarifa projekts ir iesniegts Regulatorā;

2.3. sabiedriskā pakalpojuma veids, par kuru ir iesniegts tarifa projekts;

2.4. tarifa aprēķināšanas metodika, saskaņā ar kuru tarifa projekts ir aprēķināts;

2.5. piedāvātais tarifs bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN);

2.6. tarifa projektā piedāvātās izmaiņas (norāda, ja iepriekš jau apstiprināts tarifs), ietverot:

2.6.1. spēkā esošo tarifu bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN);

2.6.2. piedāvātā tarifa palielinājumu vai samazinājumu procentos attiecībā pret spēkā esošo tarifu;

2.7. īss tarifa izmaiņas pamatojums (norāda, ja iepriekš jau apstiprināts tarifs);

2.8. sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja piedāvātais tarifa spēkā stāšanās datums;

2.9. sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja vieta (adrese) un laiks, kurā lietotājs var iepazīties ar tarifa projektā ietverto vispārpieejamo informāciju, kā arī sniegt savus priekšlikumus un ieteikumus par tarifa projektu;

2.10. sabiedriskā pakalpojuma sniedzēja kontaktpersonas vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, ja tāda ir;

2.11. cita informācija, ko sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs uzskata par nepieciešamu norādīt.

3. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs vienlaikus ar informācijas par aprēķināto tarifa projektu publicēšanu ievieto informāciju par aprēķināto tarifa projektu savā mājaslapā internetā, ja tāda ir.

4. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs nodrošina iespēju lietotājam iepazīties ar tarifa projektā ietverto publiski pieejamo informāciju Paziņojumā par tarifa projektu norādītajā vietā (adresē) un laikā.

5. Lietotājs var iepazīties ar informāciju par aprēķināto tarifa projektu Regulatora telpās vai Regulatora mājaslapā internetā: www.sprk.gov.lv.

6. Priekšlikumus un ieteikumus par tarifa projektu lietotājs var iesniegt Regulatoram un sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam 20 dienu laikā pēc informācijas par aprēķināto tarifa projektu publicēšanas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

7. Priekšlikumus un ieteikumus par tarifa projektu lietotājs var iesniegt rakstveidā, elektroniskā veidā vai mutvārdos.

8. Mutvārdos iesniegtus priekšlikumus un ieteikumus Regulatora darbinieks vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja pārstāvis lietotāja klātbūtnē noformē rakstveidā, un lietotājs tos paraksta.

9. Lietotājs savus priekšlikumus un ieteikumus var nosūtīt uz Regulatora elektroniskā pasta adresi: sprk@sprk.gov.lv.

10. Lietotājs savus priekšlikumus un ieteikumus var iesniegt Regulatora mājaslapā internetā: www.sprk.gov.lv.

11. Regulators un sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs izskata lietotāja iesniegtos priekšlikumus un ieteikumus par tarifa projektu.

12. Regulators pēc nepieciešamības rīko uzklausīšanas sanāksmi par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja iesniegto tarifa projektu, kurā lietotājs var izteikt savus priekšlikumus un ieteikumus.

13. Regulators paziņo par uzklausīšanas sanāksmi desmit dienas pirms paredzētās uzklausīšanas sanāksmes savā mājaslapā internetā: www.sprk.gov.lv. Regulatora paziņojumā norāda uzklausīšanas sanāksmes vietu, laiku un kontaktpersonu.

14. Uzklausīšanas sanāksmē var piedalīties lietotājs, vismaz vienu darbdienu iepriekš piesakot Regulatora kontaktpersonai savu dalību uzklausīšanas sanāksmē.

15. Regulators, vērtējot iesniegto tarifa projektu, izvērtē sabiedrisko pakalpojumu lietotāju priekšlikumus un ieteikumus.

16. Atzīt par spēku zaudējušiem Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas Noteikumus par iepazīšanos ar tarifu projektu, kas apstiprināti ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2005.gada 30.novembra lēmumu Nr.291 (Latvijas Vēstnesis 2005, 199.nr.).

17. Noteikumi stājas spēkā 2009.gada 1.augustā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva

 

 

SPRK1.JPG (134779 bytes)

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!