• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Eiropas Parlaments: Par vēlēšanu saziņas stratēģiju un tās galveno vēstījumu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.03.2009., Nr. 45 https://www.vestnesis.lv/ta/id/189481

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par iecerētajiem miljardiem videi draudzīgai ekonomikai

Vēl šajā numurā

20.03.2009., Nr. 45

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Eiropas Parlaments: Par vēlēšanu saziņas stratēģiju un tās galveno vēstījumu

 

Eiropas Parlamentā 17.martā notika 2009.gada 4.–7.jūnija vēlēšanu saziņas stratēģijas atklāšana. Priekšsēdētāja vietnieki Aleho Vidals-Kvadrass un Mehtilde Rote uzsvēra stratēģijas galveno vēstījumu: Eiropas Savienībai būs jāizšķiras par politiski svarīgiem jautājumiem, kas skar Eiropas iedzīvotāju ikdienas dzīvi – piedaloties vēlēšanās, pilsoņi var ietekmēt šo izvēli.

Priekšsēdētāja vietnieki iepazīstināja ar kampaņas līdzekļiem – visi veidoti tā, lai uzsvērtu vairākas izvēles, kas būs atkarīgas no nākamā Eiropas Parlamenta sastāva:

• plakāti ar izvēles iespējām tādās jomās kā enerģētika, degviela un klimata pārmaiņas, pārtika un lauksaimniecība, vienlīdzīgas iespējas, robežas un migrācija, standarti, drošība, patērētāju aizsardzība, budžets un tirgus;

• trīsdimensionālas ielu instalācijas, kas papildinās plakātu vēstījumu un rosinās jautājumus par enerģētiku, robežām un migrāciju, patērētāju aizsardzību un drošību;

• "izvēles kabīnes” – istabas lieluma pārvietojamas multimediju telpas, kurās vēlētāji varēs paust savus viedokļus. Ik dienu uz ekrāniem kabīnes ārpusē Briselē, “EuroparlTV” un “YouTube” varēs redzēt un noklausīties vairāku vēstījumu atlasi;

• televīzija un radio;

• vēlēšanu vietne www.velesanas2009.eu, kas sāka darboties janvārī;

• citi sabiedriskie mediji, piemēram, informācija “MySpace” un “Facebook”, “Flikr” un “EU Tube”.

Priekšsēdētāja vietnieks A.Vidals-Kvadrass (Eiropas Tautas partijas (Kristīgo demokrātu) un Eiropas Demokrātu grupa) teica: “Kampaņas vienotais vēstījums ir saistīts ar izvēli. Tā nav domāta, lai apelētu pie pilsoņu pienākuma sajūtas, bet uzsvērtu, ka ES darba kārtībā ir būtiskas politiskas izšķiršanās, kas ietekmēs cilvēku dzīvi, un šī izvēle notiks Eiropas līmenī – Parlamentam ieņemot galveno lomu, pieņemot vienu vai otru iespēju: pilsoņi var ietekmēt šo izvēli, balsojot Eiropas vēlēšanās par kandidātiem, kas pārstāv viņu politiskās prioritātes.”

Deputāts arī uzsvēra, ka šī ir Eiropas iestādes kampaņa un neaizstāv nevienu politisku viedokli. “Tā ar nodomu veidota tā, lai vērstos pie visu politisko viedokļu pārstāvjiem – no tiem, kas ir pārliecinoši par integrāciju, līdz tiem, kam vairāk rūp dalībvalstu suverenitātes saglabāšana.”

Priekšsēdētāja vietniece Mehtilde Rote (Sociāldemokrātu grupa Eiropas Parlamentā) paskaidroja: “Galvenais ir runāt ar cilvēkiem vienā valodā. Ne tikai oficiālo valodu ziņā, bet arī jūtu un dalībvalstu politisko un kultūras atšķirību ziņā.” Deputāte piebilda: “Mēs paudīsim skaļi un skaidri, ka Eiropas Parlaments ir svarīgs iedzīvotājiem un viņu balss ir svarīga Eiropas Savienībai. Katram vēlētājam ir izvēle: “Tev ir izvēle!””

Atklāšanā tika izdalīta arī plašsaziņas līdzekļiem domātā informācija “Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2009. Materiāli presei”, kas atrodama arī vēlēšanu vietnē. To veido pamatinformācija par Eiropas Parlamentu un tā vēlēšanām, atskats uz 2004.–2009.gada sasaukumu īsumā, sasaukuma lēmumu pārskats pa tematiem un informācija par darba kārtību turpmākajos mēnešos.

 

Eiropas Parlamenta preses dienests

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!