• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2008. gada 21. jūlija noteikumi Nr. 578 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.2.1.1.4.apakšaktivitāti "Sākotnējās profesionālās izglītības pievilcības veicināšana"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.08.2008., Nr. 122 https://www.vestnesis.lv/ta/id/179509

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.584

Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.4.3.aktivitāti "Pirmsskolas izglītības iestāžu infrastruktūras attīstība nacionālas un reģionālas nozīmes attīstības centros"

Vēl šajā numurā

08.08.2008., Nr. 122

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 578

Pieņemts: 21.07.2008.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.578

Rīgā 2008.gada 21.jūlijā (prot. Nr.51  14.§)

Noteikumi par darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.2.1.1.4.apakšaktivitāti “Sākotnējās profesionālās izglītības pievilcības veicināšana”

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.2.prioritātes “Izglītība un prasmes” 1.2.1.pasākuma “Profesionālās izglītības un vispārējo prasmju attīstība” 1.2.1.1.aktivitātes “Profesionālās izglītības sistēmas attīstība, kvalitātes, atbilstības un pievilcības uzlabošana” 1.2.1.1.4.apakšaktivitāti “Sākotnējās profesionālās izglītības pievilcības veicināšana” (turpmāk – apakš­aktivitāte);

1.2. prasības Eiropas Sociālā fonda projekta (turpmāk – projekts) iesniedzējam;

1.3. projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijus;

1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.

2. Apakšaktivitātes mērķis ir uzlabot sākotnējās profesionālās izglītības programmu pievilcību jauniešiem, lai palielinātu to jauniešu īpatsvaru, kas iegūst profesionālo izglītību un kvalifikāciju.

3. Sākotnējās profesionālās izglītības programmas šo noteikumu izpratnē ir akreditētas profesionālās pamatizglītības, arodizglītības vai profesionālās vidējās izglītības programmas (turpmāk – profesionālā izglītības programma).

4. Apakšaktivitātes mērķa grupa ir izglītojamie, kas apgūst kādu no šo noteikumu 13.1.apakšpunktā minētajām profesionālās izglītības programmām.

5. Apakšaktivitātes mērķi sasniedz, īstenojot šo noteikumu 13.punktā minētās darbības un veicinot šāda iznākuma rādītāja sasniegšanu – 10 000 sākotnējā profesionālajā izglītībā izglītojamie, kas ir saņēmuši Eiropas Sociālā fonda atbalstu mērķstipendiju veidā.

6. Apakšaktivitāti īsteno saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību.

7. Apakšaktivitātes ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas veic Izglītības un zinātnes ministrija. Atbildīgā iestāde:

7.1. nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu:

7.1.1. izstrādā projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapu un projektu iesniegumu vērtēšanas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku;

7.1.2. izstrādā un apstiprina projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu;

7.1.3. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju;

7.1.4. nosūta uzaicinājumu projekta iesniedzējam iesniegt projekta iesniegumu;

7.1.5. izvērtē projekta iesniegumu un pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu, vai noraidīšanu, kā arī izvērtē lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi;

7.2. uzkrāj datus par projekta iesniegumu normatīvajos aktos par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu noteiktajā kārtībā;

7.3. saskaņo šo noteikumu 74.punktā minētos projekta grozījumus;

7.4. plāno un īsteno informatīvus pasākumus par apakšaktivitātes īstenošanu;

7.5. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 11.punktā minētais pieejamais finansējums apakšaktivitātes īstenošanai, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi
apakšaktivitātes līmenī.

8. Sadarbības iestādes funkcijas veic Valsts izglītības attīstības aģentūra. Sadarbības iestāde:

8.1.  10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās dienas izstrādā vienošanās projektu par projekta īstenošanu un iesniedz to saskaņošanai atbildīgajā iestādē;

8.2. slēdz vienošanos ar finansējuma saņēmēju par projekta īstenošanu un nosaka projekta īstenošanas prasības finansējuma saņēmējam saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību;

8.3. nodrošina projekta īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projekta īstenošanas vietā un uzrauga Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projekta līmenī;

8.4. sniedz atbildīgajai iestādei informāciju par valsts budžeta līdzekļu plānošanu projekta īstenošanai;

8.5. izskata finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;

8.6. sagatavo un iesniedz informāciju atbildīgajai iestādei par projekta īstenošanu un tam pieejamā Eiropas Sociālā fonda un valsts budžeta finansējuma apguvi;

8.7. sagatavo projekta maksājumu prognozi un iesniedz to maksājumu iestādē, vadošajā iestādē un atbildīgajā iestādē;

8.8. pārbauda un apstiprina finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus un sagatavo izdevumu deklarāciju;

8.9. sniedz informāciju finansējuma saņēmējam par noslēgtās vienošanās noteikumu izpildes prasībām un izpildi;

8.10. apstiprina grozījumus projektā, ievērojot šo noteikumu 73. un 74.punktā minēto;

8.11. uzkrāj datus par projekta īstenošanu normatīvajos aktos par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu noteiktajā kārtībā;

8.12. plāno un īsteno sabiedrības informēšanas pasākumus par apakšaktivitātes ietvaros noslēgto vienošanos ar finansējuma saņēmēju.

9. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā.

10. Apakšaktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā, kuru 2007.–2013.gada plānošanas periodā atbildīgā iestāde organizē vienā atlases kārtā.

11. Apakšaktivitātei pieejamais publiskais finansējums ir 10 500 718 latu, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums 8 925 610 latu un valsts budžeta finansējums 1 575 108 lati.

12. Maksimālais pieļaujamais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējuma apmērs ir 85 procenti no kopējās projekta attiecināmo izmaksu kopsummas.

13. Projekta ietvaros atbalstāmās darbības ir:

13.1. mērķstipendiju fonda nodrošināšana akreditētām profesionālās izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas šādās izglītības tematiskajās jomās: inženierzinātnes un tehnoloģijas, arhitektūra un būvniecība (turpmāk – prioritārās izglītības tematiskās jomas);

13.2. mērķstipendijas piešķiršana izglītojamajiem, kas mācās profesi­onālās izglītības programmās prioritārajās izglītības tematiskajās jomās, saskaņā ar šo noteikumu noteiktajām prasībām.

II. Prasības projekta iesniedzējam

14. Projekta iesniedzējs ir Izglītības un zinātnes ministrija (turpmāk – projekta iesniedzējs).

15. Projekta iesniedzējs projektu īsteno sadarbībā ar akreditētām profesionālās izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas prioritārajās izglītības tematiskajās jomās (turpmāk – profesionālās izglītības iestāde).

16. Lai īstenotu projektu, projekta iesniedzējs ar katru profesionālās izglītības iestādi noslēdz sadarbības līgumu, kurā ietver vismaz šādus noteikumus:

16.1. mērķstipendiju fonda apmēru;

16.2. mērķstipendiju fonda finansējuma sadalījumu pa gadiem;

16.3. pārskata sniegšanas kārtību, maksājuma pieprasījuma iesniegšanas termiņus un apmērus;

16.4. veicamos pienākumus projekta īstenošanā.

17. Projektu īsteno par visu apakšaktivitātei pieejamo finansējumu.

III. Projektu iesniegumu atlase

18. Atbildīgā iestāde 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās dienas nosūta uzaicinājumu projekta iesniedzējam iesniegt projekta iesniegumu (turpmāk – uzaicinājums).

19. Uzaicinājumā norāda:

19.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 20 darbdienām no uzaicinājuma nosūtīšanas dienas;

19.2. projekta iesnieguma iesniegšanas vietu un kārtību;

19.3. mājaslapas adresi internetā, kurā publicēti projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie dokumenti;

19.4. citu informāciju, kuru atbildīgā iestāde uzskata par nepieciešamu norādīt uzaicinājumā.

20. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu iesniedz, ievērojot šādas prasības:

20.1. atļauts iesniegt vienu projekta iesniegumu;

20.2. projekta iesniegumu veido aizpildīta projekta iesnieguma veidlapa (1.pielikums) un šādi pielikumi:

20.2.1. projekta iesniedzēja saskaņā ar šo noteikumu prasībām izstrādāta kārtība, kādā profesionālās izglītības iestādēm piešķir mērķstipendijām paredzēto finansējumu, uzrauga tā izlietojumu, kā arī, ja nepieciešams, pārskata un pārdala piešķirto finansējumu;

20.2.2. projekta iesniedzēja saskaņā ar šo noteikumu prasībām izstrādātas vienotas vadlīnijas profesionālās izglītības iestādēm par noteikumiem mērķ­stipendiju piešķiršanai profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem;

20.2.3. sadarbības standartlīguma projekts, kas izstrādāts saskaņā ar šo noteikumu 16.punkta prasībām;

20.2.4. projekta iesniedzēja sagatavots projekta finansēšanas plāna projekts (2.pielikums);

20.2.5. projekta iesniedzēja aptaujas lapa par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā sniedz un pārbauda informāciju par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros un pieņem lēmumu par pievienotās vērtības nodokļa iekļaušanu projektu attiecināmajās izmaksās;

20.2.6. šo noteikumu 55.7.apakšpunktā minētās projekta ieviešanas informācijas sistēmas apraksts (ja attiecināms);

20.3. projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona, projekta iesniegumam pievienojot attiecīgo pilnvarojumu.

21. Projekta iesniedzējs aizpilda projekta iesnieguma veidlapu un noformē projekta iesniegumu, ievērojot šādas prasības:

21.1. projekta iesniegumu sagatavo datorrakstā latviešu valodā un aizpilda visas projekta iesnieguma veidlapas sadaļas;

21.2. projekta iesnieguma kopijas pilnībā atbilst projekta iesnieguma oriģināl­eksemplāram;

21.3. projekta iesnieguma oriģināleksemplārs un kopijas ir cauršūtas (caur­auklotas), lapas sanumurētas, un visi dokumenti ir noformēti normatīvajos aktos par dokumentu izstrādi un noformēšanu noteiktajā kārtībā;

21.4. projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus projekta iesniedzējs nemaina un nedzēš;

21.5. aizpildot projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, nodrošina sniegtās informācijas savstarpējo atbilstību – aprakstot projekta aktualitāti, identificējot problēmu un tās risinājumu, saista to ar projekta mērķi, plānotajām projekta aktivitātēm, sagaidāmajiem rezultātiem, izvēlēto mērķa grupu, projekta īstenošanas noteikumiem un izmaksu plānojumu;

21.6. nodrošina projekta iesnieguma satura atbilstību šo noteikumu 32.punktā minētajiem atbilstības kritērijiem un 33.punktā minētajiem kvalitātes kritērijiem;

21.7. projekta iesnieguma aizpildīšanā projekta iesniedzējs nepieciešamās projekta izmaksas plāno pilnos latos atbilstoši šo noteikumu 47., 51. un 52.punktā minētajām izmaksām un to apmēra ierobežojumiem, sniedzot projektā plānoto izmaksu pamatojumu un nodrošinot to atbilstību projekta mērķim, plānotajām aktivitātēm un sagaidāmajiem rezultātiem. Eiropas Sociālā fonda finansējumu projekta iesniegumā plāno tikai projekta attiecināmo izmaksu segšanai.

22. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē var iesniegt:

22.1. papīra formā trijos eksemplāros (viens oriģināleksemplārs ar norādi “oriģināls” un divas kopijas ar norādi “kopija”), pievienojot identisku tā elektronisko versiju elektroniskā datu nesējā – visus dokumentus ievieto iepakojumā (aploksnē) un aizzīmogo;

22.2. elektroniska dokumenta formā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un apliecinātu ar laika zīmogu Elektronisko dokumentu likumā noteiktajā kārtībā.

23. Šo noteikumu 19.punktā minētajā uzaicinājumā norādītais projektu iesnieguma iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi vai elektroniska dokumenta formā:

23.1. ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā, par tā iesniegšanas brīdi uzskata laiku, kad tas ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējs pierāda, ka projekta iesniegums ir nosūtīts pirms projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām. Ja atbildīgā iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tā šo apgalvojumu pamato;

23.2. ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, par tā iesniegšanas datumu uzskata atbildīgās iestādes zīmogā norādīto saņemšanas datumu un laiku.

24. Atbildīgā iestāde reģistrē iesniegto projekta iesniegumu tā saņemšanas dienā. Apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu atbildīgā iestāde projekta iesniedzējam izsniedz personīgi vai 10 darbdienu laikā nosūta pa pastu vai elektroniski elektroniska dokumenta formā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu Elektronisko dokumentu likumā noteiktajā kārtībā.

IV. Projektu iesniegumu vērtēšana

25. Projekta iesniedzēju un projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 31.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, 32.punktā minētajiem atbilstības kritērijiem un 33.punktā minētajiem kvalitātes kritērijiem.

26. Apakšaktivitātes ietvaros iesniegtā projekta iesnieguma vērtēšanu nodrošina projektu iesniegumu vērtēšanas komisija (turpmāk – komisija). Komisijas sastāvā iekļauj Izglītības un zinātnes ministrijas un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvjus.

27. Komisijas sēdēs novērotāja statusā var piedalīties vadošās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvji. Komisija var pieaicināt vienu vai vairākus ekspertus (bez balsstiesībām).

28. Komisijas darbību nosaka atbildīgās iestādes apstiprināts projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikums.

29. Projekta iesniegumus vērtē, ievērojot šos noteikumus, atbildīgās iestādes izstrādātu un apstiprinātu projekta iesniegumu vērtēšanas kārtību un normatīvos aktus, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, kā arī izmantojot projekta iesnieguma vērtēšanas un projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku.

30. Projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem kritērijiem un atbilstības kritērijiem vērtē ar “Jā” un “Nē” (“Jā” – atbilst, “Nē” – neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu.

31. Administratīvie kritēriji (projekta iesnieguma noformēšanas un iesniegšanas atbilstības kritēriji) ir šādi:

31.1. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei;

31.2. projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā;

31.3. projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā;

31.4. projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā;

31.5. projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši šo noteikumu 20.2.apakšpunktā minētajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas;

31.6. projekta iesniegums ir iesniegts papīra formā ar nepieciešamo projekta iesnieguma eksemplāru skaitu (viens oriģināls un divas apliecinātas kopijas), iesnieguma oriģināls un kopijas ir cauršūtas (caurauklotas) vai arī elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu atbilstoši Elektronisko dokumentu likumā noteiktajām prasībām, kā arī visi iesniegtie dokumenti ir noformēti atbilstoši noteiktajām prasībām;

31.7. projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona;

31.8. projekta iesniegumam ir pievienoti visi šo noteikumu 20.2.apakšpunktā minētie pielikumi;

31.9. projekta īstenošanas termiņi un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst šo noteikumu 70.punktā minētajam projekta īstenošanas periodam;

31.10. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums un attiecināmo izmaksu kopsumma norādīta pilnos latos;

31.11. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums nepārsniedz šo noteikumu 12.punktā minēto pieļaujamo apmēru;

31.12. projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma atbilst šo noteikumu 11.punktā minētajam finansējumam un nepārsniedz to;

31.13. projekta iesniegumā attiecināmās izmaksas pa gadiem norādītas pilnos latos aritmētiski pareizi un atbilst budžeta kopsavilkumā norādītajām kopsummām;

31.14. projekta iesniegumā norādītās attiecināmās izmaksu pozīcijas atbilst šo noteikumu 47. un 51.punktā minētajām attiecināmajām izmaksām;

31.15. projekta iesniegumā plānotās izmaksas nepārsniedz šo noteikumu 48.2.
apakšpunktā un 50., 54. un 56.punktā minēto izmaksu ierobežojumus.

32. Atbilstības kritēriji (projekta iesniedzēja un projekta iesnieguma atbilstības kritēriji) ir šādi:

32.1. projekta iesniedzējs ir šo noteikumu 14.punktā minētā institūcija;

32.2. projekta mērķis atbilst šo noteikumu 2.punktā minētajam apakšaktivitātes mērķim;

32.3. projekts paredz īstenot šo noteikumu 13.punktā minētās atbalstāmās darbības;

32.4. projekta iesniegumā ir norādīta katram plānošanas reģionam mērķstipendijām pieejamā apmēra teritoriālā kvota, kuru nosaka atbilstoši pamatizglītības absolventu skaitam plānošanas reģionā;

32.5. projekta iesniegumā ir definēta risināmā problēma un pamatotas izvēlētās mērķa grupas vajadzības;

32.6. projekta iesniegums un tajā plānotās aktivitātes paredz definētās problēmas risināšanu un mērķa grupas vajadzību apmierināšanu;

32.7. projekta aktivitātes ir skaidri definētas, samērīgas ar plānoto īstenošanas laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu;

32.8. projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi (sasniedzamie rezultāti ir norādīti vienībās ar konkrētām vērtībām);

32.9. projektā plānotie rezultāti un to rādītāji sekmē šo noteikumu 5.punktā noteikto iznākuma rādītāja sasniegšanu;

32.10. projekta iesniedzējs apņemas projekta īstenošanā nepieļaut diskrimināciju (dzimuma, rases, etniskās izcelsmes, reliģijas, invaliditātes un citu faktoru dēļ);

32.11. projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības shēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze), un tie ir atbilstoši projekta vajadzībām;

32.12. projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu ilgtspēja un uzturēšana pēc projekta pabeigšanas;

32.13. projekta iesniegumā norādītās izmaksas atbilst paredzētajam projekta īstenošanas laikposmam, ir nepieciešamas un pamatotas, lai sasniegtu projekta rezultātus un īstenotu plānotās darbības;

32.14. projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā noteiktajām publicitātes prasībām.

33. Kvalitātes kritēriji (specifiski ieviešanas un horizontālo prioritāšu atbilstības kritēriji) ir šādi:

33.1. projekta iesniegumā paredzēts piešķirt mērķstipendijas:

33.1.1. mazāk nekā 7 000 profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem (viens punkts);

33.1.2. no 7 000 līdz 9 000 profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem (divi punkti);

33.1.3. vairāk nekā 9 000 profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem (trīs punkti);

33.2. projekta iesniegumā profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem paredzēto mērķstipendiju piešķiršanas nosacījumi:

33.2.1. projekta iesniegumā nav norādīts, kādā veidā tiks nodrošināta mērķstipendiju piešķiršana (0 punktu);

33.2.2. projekta iesniegumā ir definēta mērķstipendiju sadales kārtība – ir izstrādāta kārtība, kā profesionālās izglītības iestādēm piešķir mērķstipendijām paredzēto finansējumu, ir sniegts apraksts, kā profesionālās izglītības iestādes piešķir mērķstipendijas profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem (viens punkts);

33.2.3. projekta iesniegumā mērķstipendijas sadales kārtība ir skaidri definēta – ir izstrādāta kārtība, kā profesionālās izglītības iestādēm piešķir mērķstipendijām paredzēto finansējumu, ir izstrādātas vadlīnijas, kā profesionālās izglītības iestādes piešķir mērķstipendijas profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem (divi punkti);

33.3. mērķstipendiju piešķiršanas nosacījumi un to plānotā ietekme profesionālās izglītības kvalitātes uzlabošanā:

33.3.1. mērķstipendijas paredzēts piešķirt izglītojamajiem, kas mācās prioritārajās izglītības tematiskajās jomās, nevērtējot to sekmību un mācību procesa apmeklētību (viens punkts);

33.3.2. mērķstipendijas paredzēts piešķirt izglītojamajiem, kas mācās prioritārajās izglītības tematiskajās jomās, izvērtējot to sekmību un mācību procesa apmeklētību (divi punkti);

33.3.3. mērķstipendijas paredzēts piešķirt izglītojamajiem, kas mācās prioritārajās izglītības tematiskajās jomās, izvērtējot to sekmību un mācību procesa apmeklētību un papildu iesaisti profesionālās izglītības iestādes aktivitātēs ārpus mācību procesa (trīs punkti);

33.4. projekta iesniegums demonstrē sasaisti (savstarpēji papildinoša pozitīva ietekme) ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda investīcijām profesionālās izglītības infrastruktūras attīstībai:

33.4.1. nav savstarpēji papildinošas ietekmes (0 punktu);

33.4.2. ir savstarpēji papildinoša ietekme (divi punkti);

33.5. projekta īstenošanas risku izvērtējums:

33.5.1. projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski (0 punktu);

33.5.2. projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai ir izstrādāts nepilnīgi (viens punkts);

33.5.3. projekta iesniegumā izvērtēti iespējamie riski, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi (divi punkti);

33.5.4. projekta iesniegumā izvērtēti iespējamie riski, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai (trīs punkti).

V. Lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu

34. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu projekta iesniegumu apstiprināt, ja atbilstība visiem šo noteikumu 31.punktā un 32.punktā minētajiem projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem ir novērtēta ar “Jā” un vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 33.punktā minētajiem projekta iesnieguma kvalitātes kritērijiem nav saņemts mazāk par deviņiem punktiem.

35. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu noraidīt un tālāk nevērtēt projekta iesniegumu, ja tas neatbilst kādam no šo noteikumu 31.1., 31.2., 31.3., 31.4., 31.5., 31.6., 31.7., 31.10., 31.11., 31.12., 32.1., 32.2., 32.3., 32.4., 32.9., 32.10.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.

36. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu noraidīt un tālāk nevērtēt projekta iesniegumu, ja vērtējumā par atbilstību kādā no šo noteikumu 33.2., 33.3. vai 33.4.apakšpunktā minētajiem projekta iesnieguma kvalitātes kritērijiem saņemts mazāk par diviem punktiem un vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 33.1.apakšpunktā minētajā projekta iesnieguma kvalitātes kritērijā saņemts mazāk par trijiem punktiem.

37. Atbildīgā iestāde var pieņemt lēmumu projekta iesniegumu apstiprināt ar nosacījumu. Lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ievērojot Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 26.pantā minēto, var ietvert šādus nosacījumus, kas jāizpilda, lai projekta iesniedzējs varētu noslēgt vienošanos par projekta īstenošanu:

37.1. projekta iesnieguma precizēšana atbilstoši šo noteikumu 31.8., 31.9., 31.13., 31.14., 31.15., 32.5., 32.6., 32.7., 32.8., 32.11., 32.12., 32.13., 32.14.apakšpunktā minētajiem vērtēšanas kritērijiem;

37.2. izmaksu precizēšana, ja ir pieļautas aritmētiskas aprēķinu kļūdas, ar nosacījumu, ka izmaksu kopsumma netiek palielināta un šo noteikumu 50., 54. un 56.punktā minētais izmaksu ierobežojums netiek pārsniegts;

37.3. citas atbildīgās iestādes noteiktas tiesiski pamatotas darbības veikšana, kura ir vērsta uz vienošanās noslēgšanu par projekta īstenošanu.

38. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc attiecīga lēmuma pieņemšanas nosūta:

38.1. projekta iesniedzējam – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai projekta iesnieguma noraidīšanu, vai projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu;

38.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu un divas apstiprinātā projekta apliecinātas kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā un parakstīts ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši Elektronisko dokumentu likumā noteiktajām prasībām.

39. Ja projekta iesniegums ir apstiprināts ar nosacījumu, projekta iesniedzējs lēmumā noteiktajā termiņā, kas nepārsniedz 30 darbdienas, nodrošina nosacījumu izpildi un iesniedz atbildīgajā iestādē izvērtēšanai informāciju par nosacījumu izpildi. Lēmumā noteiktajā termiņā informāciju par nosacījumu izpildi projekta iesniedzējs var iesniegt ne vairāk kā divas reizes.

40. Atbildīgā iestāde 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 39.punktā minētās projekta iesniedzēja iesniegtās informācijas saņemšanas dienas izvērtē to un sagatavo atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi. Atzinuma tiesiskuma kontroli veic tāpat kā lēmumam, kurā ietverto nosacījumu izpildes kontrolei šis atzinums ir sagatavots.

41. Ja projekta iesniedzējs nodrošina nosacījumu izpildi šo noteikumu 39.punktā noteiktajā termiņā un atbildīgās iestādes atzinums ir pozitīvs, atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā no atzinuma parakstīšanas dienas nosūta:

41.1. projekta iesniedzējam – atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi;

41.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu, atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi un divas apstiprinātā projekta kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā un parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu atbilstoši Elektronisko dokumentu likumā noteiktajām prasībām.

42. Ja projekta iesniedzējs nenodrošina nosacījumu izpildi šo noteikumu 39.punktā noteiktajā termiņā vai neizpilda lēmumā ietvertos nosacījumus, projekta iesniegumu uzskata par noraidītu un atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā no atzinuma parakstīšanas dienas par to rakstiski informē projekta iesniedzēju.

43. Ja projekts tiek apstiprināts, sadarbības iestāde ar finansējuma saņēmēju slēdz vienošanos par projekta īstenošanu saskaņā ar normatīvo aktu, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfonda un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu.

44. Projekta iesniedzējam 20 darbdienu laikā pēc tam, kad saņemts lēmums par projekta iesnieguma noraidīšanu, vai šo noteikumu 42.punktā minētajos gadījumos ir tiesības pieprasīt atbildīgajai iestādei informācijas apriti regulējošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā izsniegt divas iesniegtā projekta iesnieguma kopijas.

45. Ja projekta iesniedzējs nav iesniedzis projekta iesniegumu noteiktajā termiņā vai ir iesniedzis projekta iesniegumu noteiktajā termiņā, bet tas ir noraidīts, atbildīgajai iestādei ir tiesības atkārtoti sludināt projektu iesniegumu atlasi.

VI. Attiecināmās un neattiecināmās izmaksas

46. Projekta ietvaros izmaksas iedala attiecināmās un neattiecināmās izmaksās.

47. Attiecināmās izmaksas plāno šādās izmaksu pozīcijās:

47.1. mērķstipendijas piešķiršanas izmaksas profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem;

47.2. sabiedrības informēšanas un publicitātes izmaksas.

48. Šo noteikumu 47.1.apakšpunktā minētā izmaksu pozīcija ietver šādas izmaksas:

48.1. projekta īstenošanā iesaistītā profesionālās izglītības iestādes personāla atlīdzība par sadarbības līgumā noteikto uzdevumu izpildi (mērķstipendijas saņēmēju atlase, mērķstipendijas izmaksa un uzskaite, atskaišu sagatavošana par mērķstipendijas fonda izlietojumu un citi sadarbības līgumā noteiktie uzdevumi);

48.2. mērķstipendija šo noteikumu 13.2.apakšpunktā minētajiem profesionālās izglītības iestāžu izglītojamajiem. Piešķiramās mērķstipendijas apmērs vienam profesionālās izglītības iestādes izglītojamajam ir no 20 līdz 50 latiem mēnesī.

49. Šo noteikumu 48.2.apakšpunktā minēto mērķstipendiju nepiešķir šādos gadījumos:

49.1. ikmēneša sekmju vērtējumā izglītojamā mācību sasniegums ir mazāks par četrām ballēm vai nav ieskaitīts, vai ir neattaisnoti mācību stundu kavējumi, un tie pārsniedz divas mācību stundas vienā mācību nedēļā;

49.2. izglītojamais atrodas ieslodzījuma vietā;

49.3. izglītojamais veselības stāvokļa vai kāda cita iemesla dēļ ir akadēmiskajā atvaļinājumā;

49.4. izglītojamā ir grūtniecības un dzemdību atvaļinājumā;

49.5. papildus stipendijai, kas noteikta normatīvajos aktos par valsts budžeta finansēto stipendiju saņemšanas kārtību, izglītojamais saņem arī citu normatīvajos aktos noteiktu valsts atbalstu noteiktas nozares izglītības programmas apguvei.

50. Šo noteikumu 47.2.apakšpunktā minētā izmaksu pozīcija nepārsniedz 0,2 procentus no šo noteikumu 47.1.apakšpunktā minētajām izmaksām.

51. Neatgūstamie pievienotās vērtības nodokļa maksājumi ir attiecināmās
izmaksas.

52. Neattiecināmās izmaksas plāno šādās izmaksu pozīcijās:

52.1. projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas;

52.2. projekta administrēšanas izmaksas.

53. Šo noteikumu 52.1.apakšpunktā minētā izmaksu pozīcija ietver uzņēmuma līguma izmaksas projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanai, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, ja uz uzņēmuma līguma pamata iesaistītā persona nav reģistrējusies kā saimnieciskajā darbībā gūtā ienākuma nodokļa maksātāja.

54. Šo noteikumu 52.1.apakšpunktā minētā izmaksu pozīcija nepārsniedz 5000 latu.

55. Šo noteikumu 52.2.apakšpunktā noteiktā izmaksu pozīcija ietver šādas
izmaksas:

55.1. atlīdzības izmaksas projekta administrēšanas darbu veikšanai, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, ja projekta administrēšanā
ie­saistītā persona nav reģistrējusies kā saimnieciskajā darbībā gūtā ienākuma nodokļa maksātāja;

55.2. iekšzemes komandējumu un darba braucienu izdevumi;

55.3. sakaru pakalpojumu izmaksas (pasta, telekomunikāciju, interneta pakalpojumi);

55.4. biroja preces un inventārs (vērtībā līdz 50 latiem par vienību), izņemot mēbeles;

55.5. telpu īre, ja ir nepieciešams projekta administrēšanai īrēt telpas ārpus finansējuma saņēmēja juridiskās adreses;

55.6. projekta vadībai nepieciešamo informācijas tehnoloģiju aprīkojuma (datortehnika, programmatūra, printeris, datu glabāšanas aprīkojums) īre;

55.7. projekta ieviešanas informācijas sistēmas izstrādes un uzturēšanas
izmaksas.

56. Šo noteikumu 52.2.apakšpunktā minētās projekta administrēšanas izmaksas nepārsniedz piecus procentus no šo noteikumu 47.1.apakšpunktā minētajām izmaksām.

57. Šo noteikumu 52.punktā minētās neattiecināmās izmaksas finansē no valsts budžeta līdzekļiem.

58. Finansēšanai no Eiropas Sociālā fonda un valsts budžeta līdzekļiem nav attiecināmas izmaksas, kuras:

58.1. nav norādītas šo noteikumu 47., 51. un 52.punktā;

58.2. neatbilst šo noteikumu 48.2.apakš­punktā un 50., 54. un 56.punktā noteiktajam izmaksu ierobežojumam;

58.3. nav radušās projekta aktivitāšu īstenošanas laikā (izņemot šo noteikumu 52.1.
apakšpunktā minētās izmaksas) vai kuru maksājumi veikti vēlāk nekā mēneša laikā pēc projekta īstenošanas termiņa beigām;

58.4. nav pamatotas ar izmaksu attaisnojošiem dokumentiem vai radušās normatīvo aktu prasību neievērošanas dēļ.

VII. Projekta īstenošanas nosacījumi

59. Finansējuma saņēmējs nodrošina vienotu profesionālās izglītības iestāžu izglītojamo atlases un mērķstipendijas piešķiršanas nosacījumu piemērošanu visos plānošanas reģionos, katram reģionam nosakot mērķstipendijām pieejamo finansējuma apmēru – teritoriālo kvotu. Minēto kvotu nosaka, šo noteikumu 47.1.apakšpunktā minētajām mērķstipendiju izmaksām plānotos līdzekļus sadalot proporcionāli pamatizglītības iestāžu absolventu skaitam 2006./2007.mācību gadā attiecīgajā plānošanas reģionā (turpmāk – reģionam piešķiramo mērķstipendiju procentuālā daļa). Mērķstipendiju summu reģionam aprēķina, izmantojot šādu formulu:

k × rp

sr = ———,

100

kur

sr – reģionam piešķiramā mērķstipendiju summa, latos;

k – mērķstipendiju kopsumma, latos;

rp – reģionam piešķiramo mērķstipendiju procentuālā daļa, procentos.

60. Profesionālās izglītības iestādei piešķiramā mērķstipendiju fonda apmēru nosaka atbilstoši izglītojamo skaitam prioritārajās izglītības tematiskajās jomās. Mērķstipendiju summu profesionālās izglītības iestādei aprēķina, izmantojot šādu formulu:

sr × ap

sp = ———,

ar

kur

sp – profesionālās izglītības iestādei piešķiramā mērķstipendiju summa, latos;

sr – reģionam piešķiramā mērķstipendiju summa, latos;

ap – izglītojamo skaits prioritārajās izglītības tematiskajās jomās profesionālās izglītības iestādē kārtējā mācību gadā;

ar – izglītojamo skaits prioritārajās izglītības tematiskajās jomās reģionā kārtējā mācību gadā.

61. Ja profesionālā izglītības iestāde neizpilda šo noteikumu 16.2. un 16.3.apakš­punktā minētos sadarbības līguma nosacījumus, finansējuma saņēmējam ir tiesības pārskatīt profesionālās izglītības iestādei piešķirtā mērķstipendiju fonda apmēru saskaņā ar šo noteikumu 20.2.1.apakšpunktā minēto finansējuma saņēmēja apstiprināto kārtību, ņemot vērā finanšu līdzekļu apguves rezultātus, izglītojamo skaita izmaiņas, sekmību vai mācību stundu neattaisnotus kavējumus.

62. Ja profesionālā izglītības iestāde neizpilda šo noteikumu 16.punktā minētos sadarbības līguma nosacījumus, finansējuma saņēmējam ir tiesības lauzt sadarbības līgumu ar profesionālās izglītības iestādi.

63. Ņemot vērā finanšu līdzekļu apguves rezultātus, finansējuma saņēmējam ir tiesības ne biežāk kā reizi gadā pārskatīt reģionam piešķirto mērķstipendijas apmēru, šim nolūkam izveidojot komisiju un iekļaujot tajā Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvi.

64. Mērķstipendiju profesionālās izglītības iestādes izglītojamajam piešķir, sākot ar otro mācību gadu, papildus normatīvajos aktos, kas nosaka valsts budžeta finansēto stipendiju saņemšanas kārtību, minētajai stipendijai.

65. Mērķstipendiju profesionālās izglītības iestādes izglītojamajam piešķir konkursa kārtībā attiecīgajai profesionālās izglītības iestādei noteiktā mērķstipendiju fonda ietvaros, ņemot vērā izglītojamā mācību sasniegumu rezultātus un mācību stundu apmeklētību.

66. Profesionālā izglītības iestāde:

66.1. izstrādā un, saskaņojot ar finansējuma saņēmēju, apstiprina mērķstipendijas piešķiršanas nolikumu atbilstoši šo noteikumu 20.2.2.apakšpunktā minētajām vadlīnijām;

66.2. izveido mērķstipendijas piešķiršanas komisiju, kuras sastāvā iekļauj profesionālās izglītības iestādes administrācijas, pedagoģiskā personāla un izglītojamo pašpārvaldes pārstāvjus;

66.3. nodrošina mērķstipendijas saņēmēju atlasi;

66.4. katru mēnesi izdod rīkojumu par mērķstipendiju piešķiršanu;

66.5. izmaksā mērķstipendijas izglītojamajiem, nodrošinot izmaksu atsevišķu uzskaiti grāmatvedībā;

66.6. sagatavo un iesniedz finansējuma saņēmējam informāciju par mērķstipendijas fonda izlietojumu;

66.7. nodrošina projekta dokumentācijas atsevišķu reģistrāciju un glabāšanu.

67. Ja vairākiem mērķstipendijas pretendentiem ir līdzvērtīgi konkursa rezultāta rādītāji, mērķstipendijas piešķiršanas komisija mērķstipendiju piešķir, ievērojot šādu secību:

67.1. invalīdam, bārenim vai bez vecāku aizgādības palikušajam, kā arī izglītojamajam no trūcīgas ģimenes;

67.2. izglītojamajam no ģimenes, kurā audzina trīs vai vairāk bērnu;

67.3. izglītojamajam, kas ir godalgots starptautiskajos, valsts, reģionālajos vai pašvaldību konkursos, skatēs vai izstādēs;

67.4. izglītojamajam, kas ir piedalījies starptautiskajos, valsts, reģionālajos vai pašvaldību konkursos, skatēs vai izstādēs vai ir iesaistīts attiecīgās profesionālās izglītības iestādes sabiedriskās dzīves aktivitātēs;

67.5. ja šo noteikumu 67.1., 67.2., 67.3. un 67.4.apakšpunktā minēto kritēriju lietošana nav pietiekama lēmuma pieņemšanai, mērķstipendijas piešķiršanas komisija lemj par citiem gadījumiem mērķstipendijas piešķiršanai atbilstoši šo noteikumu 20.2.2.apakšpunktā minētajām vadlīnijām un šo noteikumu 66.1.apakšpunktā minētajam profesionālās izglītības iestādes izstrādātajam nolikumam.

68. Mērķstipendiju izglītojamajam var piešķirt līdz 10 mēnešiem kārtējā mācību gadā.

69. Ja izglītojamais mērķstipendijas saņemšanas laikā zaudē tiesības saņemt mērķstipendiju saskaņā ar šo noteikumu 49.punktu vai vairs neatbilst šo noteikumu 67.punktā minētajiem kritērijiem, viņam pārtrauc mērķstipendijas piešķiršanu. Profesionālās izglītības iestādei ir tiesības mērķstipendijas piešķiršanas nolikumā noteikt papildu nosacījumus, kad mērķstipendiju nepiešķir.

70. Finansējuma saņēmējs projekta īstenošanu uzsāk ne vēlāk kā divus mēnešus pēc vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas un īsteno projektu piecu gadu laikā līdz 2013.gada 31.augustam.

71. Finansējuma saņēmējs savā mājaslapā internetā ne retāk kā reizi trijos mēnešos ievieto aktuālu informāciju par projekta īstenošanu.

72. Īstenojot projektu, projekta finansējuma saņēmējs nodrošina Komisijas 2006.gada 8.decembra Regulā (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, un normatīvajos aktos par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu noteiktos informācijas un publicitātes pasākumus.

73. Grozījumus projektā veic atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības fondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, izņemot šo noteikumu 74.punktā minētos gadījumos.

74. Finansējuma saņēmējs pirms iesniegšanas sadarbības iestādē iesniedz saskaņošanai atbildīgajā iestādē projekta grozījumus, ja izmaiņas ir saistītas ar:

74.1. projekta mērķi;

74.2. finansējuma saņēmēja maiņu;

74.3. projekta īstenošanas sākuma un beigu termiņu;

74.4. projekta sasniedzamajiem iznākuma rādītājiem;

74.5. projekta kopējo izmaksu apmēru vai to sadalījumu pa gadiem.

75. Finansējuma saņēmējs, neizdarot grozījumus projektā, var veikt projekta izmaksu pārdali šo noteikumu 47.1., 47.2. un 52.2.apakšpunktā noteikto izmaksu pozīciju ietvaros, nepārsniedzot piecus procentus no pārdalāmās izmaksu pozīcijas kopējām izmaksām. Finansējuma saņēmējs, sniedzot sadarbības iestādei maksājuma pieprasījumu, pievieno skaidrojumu par minētās izmaksu pārdales pamatotību. Sadarbības iestāde izmaksu pārdali var neņemt vērā vai uzskatīt par nenotikušu, ja finansējuma saņēmējs to nav pamatojis.

Ministru prezidents I.Godmanis

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2008.gada 9.augustu.


 

 

Izglītības un zinātnes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums

Ministru kabineta

2008.gada 21.jūlija noteikumiem Nr.578


 

2.pielikums

Ministru kabineta

2008.gada 21.jūlija noteikumiem Nr.578

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!