Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.08.2008., Nr. 119 https://www.vestnesis.lv/ta/id/179262

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

05.08.2008., Nr. 119

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu

uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu –

Valsts probācijas dienesta Iekšējā audita nodaļas vecākais referents (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai tiesību zinātnēs

- spēja strādāt patstāvīgi, augsta atbildība

- labas komunikācijas un analīzes spējas

- pamatzināšanas lietvedībā

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- pieredze iekšējā audita jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- veikt auditus finanšu, personāla, vadības un citās jomās

- sagatavot veikto auditu dokumentāciju

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz Valsts probācijas dienestā 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021115 vai 67021181, kā arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

 

Būvniecības, enerģētikas un mājokļu valsts aģentūra aicina savā komandā

Eiropas Savienības struktūrfondu ieviešanas departamenta

Projektu kontroles nodaļas inspektoru

Galvenie darba pienākumi:

- pārbaudīt ES fondu finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājumu pieprasījumus un tajā iekļauto izdevumu attaisnojošos dokumentus

- pārbaudīt ES fondu finansējuma saņēmēju iesniegtos pārskatus (projekta progresa pārskatus, ikgadējo pēc-projekta pārskatus u.c.)

- sagatavot un aktualizēt uzraudzības ziņojumus

- uzskaitīt, izvērtēt un sagatavot slēdzienu par konstatēto iespējamo neatbilstību ES fonda ieviešanā, kas saistītas ar ES fonda finansējuma saņēmēja darbību vai bezdarbību

- nodrošināt nepieciešamo saraksti ar ES fonda finansējuma saņēmējiem

- veikt projektu realizācijas dokumentu administratīvo kontroli (t.i., termiņi, apjoms)

- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu starp projekta dalībniekiem/ partneriem un citām iesaistītajām personām

Nepieciešamās darba prasmes un zināšanas:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības vai ekonomikas jomā

- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu īstenošanas jomā (ilgāka par vienu gadu)

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu

- latviešu, vēlama angļu valodas prasme

- nepieciešama prasme saskarsmē ar cilvēkiem, komunikabilitāte

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- sociālās garantijas

- darbu profesionālā un draudzīgā komandā

Pieteikuma vēstules un CV sūtīt uz pasta adresi Mucenieku ielā 3, Rīgā, LV-1050, vai pa faksu 7041911, e-pasts: ma@ma.gov.lv. Tālr. informācijai 7041913.

Gaidām atbildi no amatam atbilstošiem kandidātiem līdz š.g. 25.augustam (ieskaitot) un iepriekš pateicamies par atsaucību! Konfidencialitāte tiek garantēta.

 

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts “Silava” izsludina konkursu

uz akadēmisko amatu vakancēm –

2 asistenta vietām meža resursu pētniecības virzienā

Nosacījumi: bakalaura, maģistra vai doktora grāds meža vai vides zinībās, pieredze meža izpētes darbā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā konkursa komisijas sekretāram Salaspilī, Rīgas ielā 111, 222.istabā vai nosūtāmi pa pastu; adrese: LVMI “Silava”, Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils novads, Rīgas rajons, LV-2169 (ar norādi – Akadēmisko amatu konkursam).

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto vietu (viena vakance) –

Attīstības instrumentu departamenta Teritoriālās sadarbības nodaļas darbinieks uz projekta ieviešanas laiku līdz 2011.gada 1.aprīlim

Norvēģijas valdības divpusējais finanšu instrumenta (NVDFI) mērķis ir novērst sociālo un ekonomisko nevienlīdzību Eiropas Ekonomikas Zonas ietvaros un atbalstīt jaunās Eiropas Savienības dalībvalstis to centienos pilnvērtīgi piedalīties paplašinātās Eiropas iekšējā tirgū.

NVDFI Pārrobežu sadarbības programmas mērķis ir veicināt vienmērīgu un ilgtspējīgu sadarbības teritoriju attīstību un nodrošināt labāku reģionu sociālekonomisko kohēziju.

Nepieciešamās prasības un kompetences pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības organizācijā, ekonomikā, vadībzinībās vai Eiropas studijās

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kā arī profesionālās iemaņas savas darbības jomā

- pieredze projektu vadībā

- vēlama pieredze projektu vērtēšanā

- zināšanas savu pienākumu veikšanai:

* par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu reģionālās attīstības jomā

* par Norvēģijas valdības divpusējais finanšu instrumenta programmu sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- nodrošināt Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta programmas „Pārrobežu sadarbība” apsaimniekotāja iekšējās vadības un kontroles sistēmas izveidi un uzturēšanu

- nodrošināt iesniegto apakšprojektu iesniegumu vērtēšanu atbilstoši Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības dokumentos un apakšprojektu iesniegumu konkursa nolikumā noteiktajām prasībām

- nodrošināt apstiprināto apakšprojektu ieviešanas koordinēšanu un uzraudzību

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu projektus, kā arī sagatavot atzinumus ministriju un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- dinamisku darbu starptautiskajā vidē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketa, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 7770425.

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) –

Attīstības instrumentu departamenta Teritoriālās sadarbības nodaļas

vecākais referents

Eiropas Teritoriālā sadarbība

Eiropas Savienības Struktūrfondu 3.mērķis “Eiropas teritoriālā sadarbība” veicina līdzsvarotu, harmonizētu un ilgtspējīgu attīstību visā Eiropas Savienības teritorijā, nodrošinot sadarbību pārrobežu, transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmās, kas tiek finansētas no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļiem.

Savukārt Norvēģijas valdības divpusējais finanšu instrumenta (NVDFI) mērķis ir novērst sociālo un ekonomisko nevienlīdzību Eiropas Ekonomikas Zonas ietvaros un atbalstīt jaunās Eiropas Savienības dalībvalstis to centienos pilnvērtīgi piedalīties paplašinātās Eiropas iekšējā tirgū. NVDFI Pārrobežu sadarbības programmas mērķis ir veicināt vienmērīgu un ilgtspējīgu sadarbības teritoriju attīstību un nodrošināt labāku reģionu sociālekonomisko kohēziju.

Nepieciešamās prasības un kompetences pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības organizācijā, ekonomikā, vadībzinībās vai Eiropas studijās

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kā arī profesionālās iemaņas savas darbības jomā

pieredze projektu vadībā

- zināšanas savu pienākumu veikšanai:

* par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu reģionālās attīstības jomā

* par Eiropas Savienības Pirmsiestāšanās finansu instrumentiem un ES struktūrfondiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

* par Norvēģijas valdības divpusējais finanšu instrumenta programmu sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- nodrošināt Norvēģijas valdības divpusēja finanšu instrumenta 10.prioritātes Pārrobežu sadarbība programmas ieviešanas koordināciju un uzraudzību

- nodrošināt dalību pārrobežu sadarbības programmu ieviešanas koordinēšanā Eiropas Savienības Struktūrfondu 3.mērķis “Eiropas teritoriālā sadarbība” ietvaros

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu projektus, kā arī sagatavot atzinumus ministriju un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- dinamisku darbu starptautiskajā vidē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketa, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 7770425.

 

Pārtikas un veterinārā dienesta Nacionālais diagnostikas centrs

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Virusoloģijas daļas vadītājs/-a

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- darba pieredze laboratorijā atbilstošajā nozarē ne mazāk kā trīs gadi

- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā divi gadi

- svešvalodu zināšanas (krievu un/vai angļu valoda)

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas saskarsmes un komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- stabilitāti un sociālās garantijas

- ļoti labu veselības apdrošināšanas paketi

- mācību iespējas profesionālai pilnveidei

- atbalstu darbinieku maģistrantūras un doktorantūras studijām

- labus darba apstākļus

Pieteikumu dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV) lūdzam sūtīt pa pastu vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Nacionālā diagnostikas centra Personāla vadības daļā Lejupes ielā 3, Rīgā, LV-1076, 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7620668.

 

Lauku atbalsta dienests

izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Kontroles departamenta Savstarpējās atbilstības koordinācijas daļas

vadītāja vietnieks

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams datorzinātnēs vai informāciju tehnoloģiju specialitātē);

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office standartprogrammām, prasme strādāt ar (Oracle, ArcGIS) programmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja apgūt jaunas zināšanas un prasmes, kā arī patstāvīgi paaugstināt kompetenci un pilnveidot profesionālās iemaņas

- atbildības sajūta un precizitāte, labas komunikācijas spējas, radoša pieeja darbam

Amata pienākumi:

- veidot administrēšanas informācijas sistēmu – administrēšanas nosacījumu apzināšana, sistēmas prasību analīze un definēšana

- sadarboties ar sistēmas izstrādātājiem par sistēmas izveidi, uzturēšanu, pilnveidošanu, aktualizēšanu

- sekot līdzi informācijas sistēmas funkcionalitātei

Mēs piedāvājam:

- radošu darbu, iespēju apliecināt savas spējas un zināšanas, kompetences paaugstināšanu un pieredzes apmaiņu ar citām ES valstīm

- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas, atsaucīgu kolektīvu

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.

 

Lauku atbalsta dienests

izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Kontroles departamenta Savstarpējās atbilstības koordinācijas daļas

vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai datorzinātnēs)

- vēlama pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office standartprogrammām, papildu prasme strādāt ar citām programmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja un vēlme sastrādāties ar sadarbības partneriem, strādājot pie datu informācijas sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas

- spēja pieņemt argumentētus lēmumus, labas komunikācijas spējas, atbildības sajūta un precizitāte

Amata pienākumi:

- sadarbība ar citām Dienesta struktūrvienībām un informācijas tehnoloģiju speciālistiem datorizētas administrēšanas sistēmas izveidē, uzturēšanā un pilnveidošanā

- sekošana līdzi sistēmas darbības kvalitātei un pareizībai, sistēmas kļūdu reģistrēšana, apkopošana, operatīva to risināšana.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu, sadarbību ar citām ES dalībvalstīm, draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

- motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.

 

Valsts ieņēmumu dienesta

Zemgales reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas

Pārskatu un deklarāciju sektora vecākais nodokļu inspektors

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi: pieņemt nodokļu pārskatus, deklarācijas no fiziskām un juridiskām personām, veikt to reģistrāciju un ievadīšanu datubāzē, un informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un kontrolēt pārskatu un deklarāciju iesniegšanas termiņus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu likumdošanā

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme

Mēs piedāvājam:

- stabilitāti un sociālās garantijas

- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē

- labus darba apstākļus

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

ADRESE: VID Zemgales reģionālā iestāde Jelgavā, Mātera ielā 57, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora vecākā nodokļu inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 63007395, 63007373.

 

Bērnu un ģimenes lietu ministrijas

VALSTS BĒRNU TIESĪBU AIZSARDZĪBAS INSPEKCIJA

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku

(uz darbinieka prombūtnes laiku) –

Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Uzraudzības nodaļas valsts bērna tiesību aizsardzības inspektors Liepājā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- svešvalodu zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasme darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Rīgā, Teātra ielā 3, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā. Tālrunis uzziņām 67359129.

 

Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

direktora vietnieks

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomiskā, juridiskā vai vadības zinātņu jomā)

- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē

- praktiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanā

- darba pieredze vadošā amatā VID sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību (ilgāka par 3 gadiem)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un kontrolēt pakļautībā esošo struktūrvienību (nodaļu, Nodokļu iekasēšanas pārvaldes, Nodokļu kontroles pārvaldes u.c. struktūrvienību) darbu, atbildēt par to uzdevumu un funkciju izpildi

- nodrošināt valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu VID Latgales reģionālās iestādes teritorijā

- atbilstoši kompetencei pārstāvēt iestādi citās valsts institūcijās, uzņēmumos un organizācijās

Pretendentiem pieteikties personīgi 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID Latgales reģionālās iestādes Personāla resursu daļā (Daugavpilī, Rīgas ielā 4/6, 405.kabinetā; tālr. 5406322, 5406217). Jāiesniedz šādi dokumenti: profesionālās pieredzes apraksts, motivācijas vēstule un izglītības dokumenta kopija ar atzīmju pielikumu.

 

Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes

Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas

Augškurzemes fiziskās kontroles sektora muitas uzraugs

(1 štata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu novēršanā kompetences ietvaros

- iegūt, novērtēt un izmantot informāciju, lai veiktu pasākumus pret kontrabandu un citiem muitas noteikumu pārkāpumiem

- aizturēt kontrabandas kravas un muitas noteikumu pārkāpumu objektus un subjektus

- veikt kravu kontroli, sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolus un veikt nepieciešamās darbības u.c.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.p. un likuma “Par VID” 17.p. 1.d. prasībām (obligāta augstākā izglītība)

- labas komunikācijas spējas

- prasme strādāt ar datoru

- vēlamas svešvalodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- likumā noteiktās sociālās garantijas

- interesants un atbildīgs darbs

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Darba vieta Ventspilī Darbs maiņās.

Jūsu pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu un ziņas par profesionālo pieredzi gaidīsim 10 dienu laika no sludinājuma publicēšanas VID KRI Personāla vadības un attīstības daļā Kuldīgā, Liepājas ielā 48, LV-3301; tālr. 3350510, fakss 3350538 (ar norādi “Konkurss VID KRI”).

 

Amatu konkursu rezultāti

Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2008.gada 21.jūlijā Iekšējā audita departamenta Pārvaldes sistēmu iekšējā audita nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta IRĒNA RAUBA.

 

Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2008.gada 21.jūlijā Klimata un atjaunojamo energoresursu departamenta Pilotprojektu ieviešanas nodaļas vecākā referenta (uz noteiktu laiku) ierēdņa amatā iecelts OSKARS STŪRIS.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz vakanto Struktūrfondu projektu departamenta Struktūrfondu tehniskās palīdzības nodaļas vecākā referenta – projektu vadītāja amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

 

Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Nodokļu kontroles pārvaldes Jēkabpils tematisko pārbaužu daļas vecākās nodokļu inspektores amatā 2008.gada 21.jūlijā iecelta NATĀLIJA KOPOVAJA.

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija paziņo, ka 2008.gada 19.jūnijā laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” izsludinātais konkurss uz vakanto Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance) beidzies bez rezultāta.

 

Valsts aģentūra “Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” paziņo, ka konkursa kārtībā Struktūrfondu ieviešanas departamenta projektu vadītāja ierēdņa amatā 2008.gada 28.jūlijā iecelta Raimonds Aleksejenko.

 

Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursā uz Juridiskās palīdzības administrācijas Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas jurista vietu uzvarējusi Zane Palsiņa.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Liepājas reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2008.gada 4.augusta iecelta LINDA KLEINA.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Rīgas reģionālās nodaļas Kontroles daļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2008.gada 11.augusta tiks iecelta DAINUVĪTE MĪZĀNE.

 

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Uzraudzības nodaļas valsts bērnu tiesību aizsardzības inspektores amatā Bauskā 2008.gada 21.jūlijā ir iecelta EVA SPIRKA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!