• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.05.2008., Nr. 79 https://www.vestnesis.lv/ta/id/175635

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

22.05.2008., Nr. 79

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA

Rīgas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Analīzes pārvaldes galvenais nodokļu inspektors (t.sk. uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi: izmantojot VID pieejamās datu bāzes, veikt nodokļu maksātāju (fizisko un juridisko personu) saimnieciskās darbības analīzi, pievienotās vērtības nodokļa pārmaksas ticamības novērtējumu u.c.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (1.līmeni ieskaitot)

- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē

- tiesību aktu pārzināšana

- labas prasmes darbā ar datoru

- analītiska domāšana

- spēja analizēt liela apjoma informāciju

- spēja noteikt veicamo darbu prioritātes

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.

Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde, Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr.67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA

Rīgas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Valsts amatpersonu datu administrēšanas

pārvaldes Valsts un pašvaldību institūciju pārbaužu sektora galvenais speciālists

Galvenie darba pienākumi: pieņemt un reģistrēt no institūcijām saņemtos valsts amatpersonu sarakstus un to grozījumus; ievadīt datu bāzē informāciju. Sniegt konsultācijas valsts amatpersonām par EDS; sagatavot atbildes uz iesniegumiem par valsts amatpersonām. Likuma prasību pārkāpuma gadījumā uzsākt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā; apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par valsts amatpersonām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (ieskaitot 1.līmeni)

- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē

- zināšanas likumdošanā

- labas datoriemaņas

- analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.

Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde, Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr.67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA

Rīgas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Valsts amatpersonu datu administrēšanas pārvaldes

Deklarāciju pārbaužu daļas vecākais speciālists

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi: pieņemt, pārbaudīt un ievadīt datu bāzē valsts amatpersonu deklarācijas; sniegt konsultācijas par valsts amatpersonu deklarācijas iesniegšanas un aizpildīšanas kārtību; sagatavot atbildes uz iesniegumiem par valsts amatpersonām; likuma prasību pārkāpuma gadījumā uzsākt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā; apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par valsts amatpersonām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (ieskaitot 1.līmeni)

- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē

- zināšanas likumdošanā

- labas datoriemaņas

- analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.

Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde, Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr.67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.

 

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu

- Kopējās lauksaimniecības politikas departamenta Politikas plānošanas nodaļas

vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jurisprudencē

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze jurisprudencē

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības tiesību sistēmu

- zināšanas par Latvijas valsts un pašvaldību institucionālo sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- datorprogrammu MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer pārzināšana

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un radošu darbu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- sadarbības iespējas ar Eiropas Savienības institūciju un dalībvalstu ekspertiem

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā, tālrunis uzziņām 7027545, 7027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

 

LR Vides ministrijas Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu

- Piesārņojuma kontroles daļas inspektors (2 vakances)

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības normatīvo aktu ievērošanu, veicot valsts vides inspektora funkcijas, veikt uzņēmumu pārbaudes

- izskatīt materiālus par vides aizsardzības normatīvo aktu ievērošanu, pieņemt lēmumus un atzinumus

- organizēt un kontrolēt uzņēmumu pārskatu iesniegšanu un ievadīt informāciju datu bāzē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (priekšrocība vides vai dabas zinātnēs)

- praktiskā darba pieredze specialitātē

- prasme pielietot normatīvos aktus un zināšanas vides likumdošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- labas komunikāciju spējas

Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi Valmieras reģionālajā vides pārvaldē (L. Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

 

LR Vides ministrijas Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas eksperts (2 vakances)

Galvenie darba pienākumi:

- iesniegumu izskatīšana un administratīvo aktu sagatavošana vides aizsardzības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (priekšrocība ģeologa vai ģeogrāfa specialitātei)

- praktiskā darba pieredze specialitātē

- prasme pielietot normatīvos aktus un zināšanas vides likumdošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- labas komunikāciju spējas

Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi Valmieras reģionālajā vides pārvaldē (L. Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

 

LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA

izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu -

SOCIĀLĀS APDROŠINĀŠANAS DEPARTAMENTA FINANSĒŠANAS POLITIKAS NODAĻAS

VECĀKAIS REFERENTS

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- angļu valodas zināšanas (citu svešvalodu zināšanas ir vēlamas)

- labas datortehnikas lietošanas prasmes

- vēlama darba pieredze valsts pārvadē

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā LV-1331 (ar norādi – “ Konkursam uz vakanto amatu” ). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).

 

LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) - Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas Aizsardzības ministrijas padomnieks

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pārzināt budžeta iestādes finansēšanas kārtību un izlietojuma kontroli

- pieredze budžeta izstrādē

- vēlams pārzināt budžeta plānošanas un izpildes programmu SAP

- jāpārzina normatīvo aktu izstrādes pamatprincipus

- angļu valodas prasme vismaz sarunvalodas līmenī

Pieteikuma anketu (anketas var saņemt AM Personāla nodaļā vai mājas lapā), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (119.kabinets) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances, CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa faksu 7210412.

 

LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

- Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas vecākais referents

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- jāpārzina budžeta iestādes finansēšanas kārtību un budžeta izlietojuma kontroli

- vēlams pārzināt budžeta plānošanas un izpildes programmu SAP

- angļu valodas prasme vismaz sarunvalodas līmenī

Pieteikuma anketu (anketas var saņemt AM Personāla nodaļā vai mājas lapā), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (119.kabinets) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances, CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa faksu 7210412.

Ar amata pienākumiem var iepazīties AM mājas lapā.

Uzziņas pa tālr. 7335268, 7335201.

 

Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes

Cēsu tematisko pārbaužu daļas vecākā speciālista ierēdņa amatu

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas un novērošanas, noformēt dokumentus par veiktajām pārbaudēm

- veicot pārbaudes, sadarboties ar citām institūcijām;

nodrošināt pārbaužu rezultātā iegūtās būtiskās informācijas nosūtīšanu citām VID reģionālajām un teritoriālajām iestādēm

- kontroles procesā iegūto informāciju regulāri ievadīt nodokļu informācijas sistēmā

Prasības pretendentiem/ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta l .daļas prasībām

- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā

- precizitāte, augsta atbildības sajūta

- spēja uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju

- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un pielāgoties pārmaiņām

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Outlook)

Piedāvājam:

- sociālās garantijas

- interesantu, radošu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla vadības un attīstības daļai Beātes ielā 49, Valmierā, LV - 4201 (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).

Tālrunis 64207736, fakss 64207798.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS

izsludina konkursu uz Galvenās muitas pārvaldes

Muitas procesu vadības daļas vecāka muitas eksperta ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai vadībzinātnē, vai kvalitātes vadībā

- zināšanas muitas likumdošanas jomā vai procesu vadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- iegūt un analizēt informāciju par muitas struktūrvienību darba organizācijā realizējamo procesu un funkciju izpildes efektivitāti, un sagatavot priekšlikumus procesu un funkciju izpildes pilnveidošanai

- veikt pārbaudes par funkciju izpildes kvalitāti

- iegūt un sistematizēt informāciju, kas nepieciešama kvalitātes pārvaldības sistēmas dokumentācijas izstrādei izstrādāt kvalitātes pārvaldības sistēmas dokumentāciju, piedalīties kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanā Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes un muitas struktūrvienībās, veikt atbilstošās kvalitātes dokumentācijas uzturēšanu

- izstrādāt normatīvos aktus un sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektiem un citiem dokumentiem daļas kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupu darbā, kas saistīti ar daļas darba specifiku

- sniegt konsultācijas Valsts ieņēmumu dienesta muitas struktūrvienību darbiniekiem par daļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”).

Tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu

(viena vakance) - Attīstības instrumentu departamenta

Teritoriālās sadarbības nodaļas vecākais referents

Eiropas Teritoriālā sadarbība Teritori

Eiropas Savienības Struktūrfondu 3.mērķis “Eiropas teritoriālā sadarbība” veicina līdzsvarotu, harmonizētu un ilgtspējīgu attīstību visā Eiropas Savienības teritorijā, nodrošinot sadarbību pārrobežu, transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmās, kas tiek finansētas no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļiem. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija ir Nacionālā atbildīga iestāde par 3.mērķa “Eiropas teritoriālā sadarbība” programmu politikas izstrādē un koordinēšanā atbilstoši 3.mērķa “Eiropas teritoriālā sadarbība” programmām, un nodrošina Latvijas kā programmas partnervalsts uzņemto saistību izpildi attiecībā uz programmu sagatavošanu, ieviešanu un kontroli.

Nepieciešamās prasības un kompetences pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās/ vadībzinībās/ ekonomikā/ uzņēmējdarbības organizācijā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kā arī profesionālās iemaņas savas darbības jomā

- pieredze projektu vadībā

zināšanas savu pienākumu veikšanai:

- par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu reģionālās attīstības jomā

- par Eiropas Savienības Pirmsiestāšanās finansu instrumentiem un ES struktūrfondiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- par Kopienas iniciatīvu INTERREG, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- piedalīties Igaunijas – Latvijas un Centrālā Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programmu 2007.-2013.gada ES fondu plānošanas periodam vadības koordinācijā un uzraudzībā

- piedalīties pārrobežu sadarbības programmas Latvija – Igaunija – Krievija sagatavošanas procesā 2007.-2013.gada ES fondu plānošanas periodam Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros, nodrošināt tās ieviešanas koordinēšanu un uzraudzību

- piedalīties Nacionālās atbildīgas iestādes darbībai nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādē un ieviešanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- dinamisku darbu starptautiskajā vidē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā ‘Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -

Finanšu departamenta Valsts budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes

nodaļas vecākais referents

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- nepieciešamas lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, grāmatvedības programmām

- nepieciešamas zināšanas valsts budžeta plānošanā

- darba pieredze Eiropas Komisijas finansētajos projektos vai programmās

- izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- labas angļu valodas zināšanas

Pienākumi:

- saskaņā ar ministrijas kārtību veikt valsts budžeta finansējuma Eiropas Kopienas iniciatīvas INTERREG projektu informatīvās datu bāzes aktualizāciju

- nodrošināt ministrijas saraksti ar Eiropas Kopienas iniciatīvas INTERREG partneriem par savstarpējo norēķinu kārtošanas jautājumiem

- savas kompetences ietvaros piedalīties ministrijas budžeta plānošanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā ‘Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -

Finanšu departamenta Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais referents

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)

- vēlama pieredze valsts pārvaldē (ne mazāk kā vienu gadu)

profesionālās iemaņas savas darbības jomā

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- piedalīties ministrijas darbības stratēģijas izstrādē un aktualizācijā

- darbs saistībā ar ministrijas Rīcības plāna sagatavošanu un izpildi

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.

 

Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās nodaļas pārvaldes

vecākais (-ā) referents (-e) (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība

- spēja organizēt un plānot darbu

- zināšanas un pieredze lietvedībā

- zināšanas un pieredze dokumentu arhivēšanā

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

Darba pienākumi:

- veikt dokumentu izpildes termiņu kontroli un nodrošināt izpildes termiņu ievērošanu

- veikt dokumentu sagatavošanu, apriti atbilstoši normatīvajiem aktiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021125 vai 67021181, kā arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.

 

Valsts probācijas dienests

aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu

- Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības pārvaldes

vecākais (-ā) lietvedis (-e) (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība

- spēja organizēt un plānot darbu

- zināšanas un pieredze lietvedībā

- zināšanas un pieredze dokumentu arhivēšanā

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

Darba pienākumi:

- reģistrēt ienākošos un izejošos dokumentus, nodrošinot operatīvu dokumentu sadali un apriti

- nodrošināt dokumentu uzglabāšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Ogres teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Rīgas iela 14, Ogre, Ogres novads, Ogres raj., LV- 5001. Informācija pa tālruni 65035710 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto

Programmu vadības un uzraudzības departamenta Speciālo programmu vadības

un uzraudzības nodaļas vecākā referenta – projektu vadītāja ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksaktajās vai sociālajās zinātnēs vai jurisprudencē

- Centrālās finanšu un līgumu aģentūras kompetencē esošo programmu un projektu ieviešanu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze Eiropas Savienības un citu finanšu instrumentu administrēšanā, kā arī iestāžu vadības un kontroles sistēmu veidošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel)

- komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un vēlme strādāt komandā

Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV – 1919, vai pa faksu 7357841.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!