Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Labklājības ministrijas 2007.gada finanšu revīziju. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 21.05.2008., Nr. 78 https://www.vestnesis.lv/ta/id/175597

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas 2007.gada finanšu revīziju

Vēl šajā numurā

21.05.2008., Nr. 78

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par Labklājības ministrijas 2007.gada finanšu revīziju

 

Valsts kontrole (VK) pēc finanšu revīzijas par Labklājības ministrijas (LM) 2007.gada pārskatu ir sniegusi atzinumu ar iebildēm, jo LM izvēlētā grāmatvedības politika nenodrošina informācijas atklāšanas pietiekamību finanšu pārskatā.

LM finanšu pārskatā nav uzskaitīti visi nekustamie īpašumi, kuri tiek izmantoti LM un tās padotības iestāžu normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildei un pakalpojumu sniegšanai un kuru kopējā kadastrālā vērtība ir 3 330 574 lati.

Pārskatā nav uzskaitīti arī Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projekta “Sociālo pakalpojumu infrastruktūras un pakalpojumu attīstīšana klientu rehabilitācijai, integrācijai sabiedrībā un darba tirgū Rīgas reģionā” ietvaros sociālās aprūpes centros (SAC) “Allaži” un “Ropaži” veiktie rekonstrukcijas darbi un pārējie projekta ietvaros iepirktie un izveidotie aktīvi par kopējo summu 820 078 lati.

Revīzijā konstatēts arī, ka LM padotības iestādes VA “Sociālās integrācijas centrs” un BSAC “Rīga” ir sniegušas maksas pakalpojumus, kas nav ietverti ar Ministru kabineta (MK) noteikumiem apstiprinātajā maksas pakalpojumu cenrādī, savukārt BSAC “Pļavnieki”, SAC “Ezerkrasti” un SAC “Jugla” maksu par sniegtajiem pakalpojumiem ir noteikusi, neievērojot MK noteikumus.

SAC “Ezerkrasti”, koplīgumā apņemoties segt daļu no darbinieku ēdināšanas izdevumiem, nav ievērojis normatīvos aktus, jo MK noteikumos, kas nosaka darba samaksas sistēmu valsts tiešās pārvaldes iestādēs, nav paredzēta ēdināšanas izdevumu kompensēšana.

SAC “Ezerkrasti” sakarā ar nomnieka veiktajiem remontdarbiem ir piemērojis nomas maksas atlaidi 99,39% apmērā, tādējādi 2007.gadā negūstot ienākumus 8824,55 lati + PVN, 2006.gadā – 5859,05 lati + PVN un 2005.gadā – 2929,53 lati + PVN.

LM nav nodrošinājusi Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumā noteikto MK noteikumu, kas regulē kārtību, kādā ir maksājama valsts nodeva par sociālo pakalpojumu sniedzēja reģistrācijas apliecības vai tās dublikāta izsniegšanu, izstrādi un nepieciešamo darbību veikšanu to pieņemšanai MK, tādējādi no 2007.gada 15.decembra netiek nodrošināta likumā noteikto budžeta ieņēmumu gūšana.

LM nav noteikta kārtība, kādā tiek veikta vadības līgumu slēgšana, uzraudzība un izpilde, tādējādi ministrijā netiek nodrošināta caurskatāma darba samaksas sistēma.

Revidējamā laika posmā no 2007.gada 1.janvāra līdz 31.decembrim izlasē ietverto LM darbinieku mēnešalga gadā veidoja no 62% līdz 80% no viņu kopējā atalgojuma gadā. Pārējo atalgojuma daļu sastādīja piemaksas un prēmijas.

Revīzijā tika konstatēts arī, ka valsts aģentūra “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” inventarizācijā ir pārliecinājusies tikai par 35 no 11 409 tehnisko palīglīdzekļu, kuriem ir beidzies patapinājuma līguma termiņš un kuri līgumā noteiktajā termiņā nav atgriezti, esamību dabā, tāpēc pastāv risks, ka valsts aģentūra “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” aktīvu sastāvā uzrāda pamatlīdzekļus un inventāru, kuri neeksistē dabā vai kurus tā nekontrolē.

Pēc LM 2007.gada finanšu pārskata revīzijas VK ir izstrādājusi 55 ieteikumus, kurus LM apņēmusies ieviest laikā līdz 31.decembrim.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!