• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.04.2008., Nr. 56 https://www.vestnesis.lv/ta/id/173681

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

10.04.2008., Nr. 56

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina atkārtotu konkursu

uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu –

Statistikas metodoloģijas un organizācijas daļas vecākais referents

Pamatpienākumi: piedalīties Valsts statistiskās informācijas programmas projekta izstrādāšanā, sagatavot CSP statistisko darba plānu, saskaņot un reģistrēt valsts statistikas pārskatu un anketu veidlapas.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ļoti labas prasmes strādāt elektroniski ar liela apjoma dokumentiem (MS Office)

- izcila sadarbības un komunicēšanas prasme

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldes iestādēs un zināšanas par plānošanu tiks uzskatītas par priekšrocību

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, iepriekš piezvanot pa tālr. 7366851 vai 7366853, kā arī CSP mājaslapā www.csb.lv. Aizpildītās veidlapas iesniegt CSP Personāla daļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas kopā ar augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju, atsūtīt pa e-pastu: csb@csb.gov.lv, faksu 7830137.


Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra

izsludina konkursu uz šādu amata vietu –

Projekta vadītājs/-a

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība (vēlama vides aizsardzībā, bioloģijā, ģeogrāfijā)

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Natura 2000 un LIFE programmu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office)

- labas analītiskās spējas, komunikabilitāte, organizatoriskās dotības

- vēlama praktiskā darba pieredze darbā saistītā ar Eiropas Savienības projektu vides aizsardzības jomā īstenošanu

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze valsts iepirkumu procedūru organizēšanā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Aizsardzības īpašumu valsts aģentūru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046) 10 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7300242.


Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra izsludina konkursu

uz šādu ierēdņa amata vietu –

vecākais referents/-e (jurists) Juridiskās nodaļas

Būvniecības tiesiskā nodrošinājuma un normatīvo aktu izstrādes daļā

Darba pienākumi:

• darboties iepirkumu komisijās atbilstoši daļas kompetencei

• izstrādāt iepirkuma līgumu projektus

• izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvo aktu prasībām

• sniegt juridiskus atzinumus

Prasības kandidātiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

• labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs, atbilstoši daļas darbības jomai

• prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

• spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

• prasme strādāt intensīva darba apstākļos un analizēt liela apjoma informāciju

• darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets, NAIS datubāze)

• vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

Piedāvājam:

• respektablu darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

• stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, dienesta mobilo tālruni un veselības apdrošināšanu

• mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

• labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Aizsardzības īpašumu valsts aģentūru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046) 20 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7300217.


Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra izsludina konkursu

uz šādu ierēdņa amata vietu –

vecākais referents/-e (jurists) Juridiskās nodaļas

Publiskā iepirkuma tiesiskā nodrošinājuma un tiesiskās uzraudzības daļā

Darba pienākumi:

• darboties iepirkumu komisijās

• izstrādāt iepirkuma līgumu projektus

• izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvo aktu prasībām

• sniegt juridiskus atzinumus

Prasības kandidātiem:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

• labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši daļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)

• spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

• prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

• spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

• prasme analizēt liela apjoma informāciju

• darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets, NAIS datubāze)

• angļu valodas zināšanas

• vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

Piedāvājam:

• respektablu darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

• stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, dienesta mobilo tālruni un veselības apdrošināšanu

• profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

• labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Aizsardzības īpašumu valsts aģentūru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046) 20 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7300217.


Valsts izglītības attīstības aģentūra (sadarbības iestāde;

ES struktūrfondu vadība izglītībā un finansēs) aicina darbā

Struktūrfonda (ERAF) kontroles departamenta

Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāju

(ierēdņa amats, divas vakances)

Amata pienākumi:

- veikt ERAF projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanas uzraudzību, kā arī progresa ziņojumu un atskaišu pārbaudi

- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzības procesu un tā koordinēšanu

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- konsultēt struktūrfonda finansējuma saņēmējus

- veikt projektu īstenošanas progresa, statistiskās informācijas, projekta pārbaužu, to rezultātu u.c. informācijas uzkrāšanu datorizētajās informācijas sistēmās

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadībā vai radniecīgā nozarē

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā (vēlams vismaz 2 gadi)

- darba pieredze projektu vadībā vai kontrolē, grāmatvedībā vai auditā, publiskajos iepirkumos, izglītības sektorā vai ekonomikā un finansēs

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- praktiska pieredze vai zināšanas ES un citu starptautiski finansētu programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī spēja uzņemties atbildību par tiem

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, efektīvi plānot darba laiku, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, valstiski atbildīgu darbu profesionāli dinamiskā vidē

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2008.gada 29.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 67814339 vai mājaslapā: www.viaa.gov.lv.


Valsts izglītības attīstības aģentūra (sadarbības iestāde;

ES struktūrfondu vadība izglītībā un finansēs) aicina darbā

Struktūrfonda (ERAF) kontroles departamenta

Finanšu kontroles nodaļas finanšu speciālistu

(ierēdņa amats, divas vakances)

Amata pienākumi:

- veikt projektu maksājuma pieprasījumu un finanšu dokumentu kontroli un pārbaudi

- veikt projektu Pievienotās vērtības nodokļa pārskatu iesniegšanas uzraudzību, kontroli un pārbaudi

- savas kompetences ietvaros piedalīties līguma grozījumu saskaņošanā

- sagatavot īstermiņa prognozes par savā uzraudzībā esošajiem projektiem

- uzraudzīt īstermiņa naudas plūsmas prognozes izpildi

- konsultēt struktūrfonda finansējuma saņēmējus

- veikt projektu finanšu informācijas uzkrāšanu datorizētajās informācijas sistēmās

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības vai ekonomikas jomā

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā (vēlams vismaz 2 gadi)

- praktiskā darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai audita jomā (vēlams vismaz 2 gadi)

- darba pieredze izglītības sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā pieredze vai zināšanas ES un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī spēja uzņemties atbildību par tiem

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, efektīvi plānot darba laiku, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, valstiski atbildīgu darbu profesionāli dinamiskā vidē

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2008.gada 29.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 67814339 vai mājaslapā: www.viaa.gov.lv.


Valsts izglītības attīstības aģentūra (sadarbības iestāde;

ES struktūrfondu vadība izglītībā un finansēs) aicina darbā

Struktūrfondu projektu departamenta

Projektu vērtēšanas nodaļas projektu vadītāju

(ierēdņa amats, četras vakances)

Amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas struktūrfondu finansējuma saņēmējiem

- piedalīties atklātas projektu iesniegumu atlases organizēšanā

- veikt projektu iesniegumu vērtēšanu

- veikt informācijas apkopošanu un pārskatu sagatavošanu par vērtēšanas rezultātiem Izglītības un zinātnes ministrijai

- veikt nodaļas un Eiropas Savienības fonda projektu dokumentācijas kārtošanu un uzturēšanu atbilstoši attiecīgajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt informāciju un nodrošināt līdzdalību informācijas un publicitātes pasākumos un informatīvo materiālu izstrādē ES fondu ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2.līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā (vēlams vismaz 2 gadi)

- praktiskā pieredze projektu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze izglītības sistēmā vai ar izglītību saistītā jomā

- vēlama praktiska pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā un administrēšanā

- vēlamas zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja strādāt ar dokumentiem latviešu un angļu valodā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, efektīvi plānot darba laiku, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

Mēs piedāvājam:

- interesantu, valstiski atbildīgu darbu profesionāli dinamiskā vidē

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2008.gada 29.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 67814339 vai mājaslapā: www.viaa.gov.lv.


Valsts izglītības attīstības aģentūra (sadarbības iestāde

ES struktūrfondu vadība izglītībā un finansēs) aicina darbā

Struktūrfondu projektu departamenta Līgumu nodaļas projektu vadītāju

(ierēdņa amats, trīs vakances)

Amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas struktūrfondu finansējuma saņēmējiem;

- sagatavot līgumu un vienošanās projektus ar struktūrfondu finansējuma saņēmējiem

- izskatīt un sagatavot līgumu, vienošanās un projektu grozījumu pieprasījumus;

- veikt nodaļas un Eiropas Savienības fonda projektu dokumentācijas kārtošanu un uzturēšanu atbilstoši attiecīgajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt informāciju un nodrošināt līdzdalību informācijas un publicitātes pasākumos un informatīvo materiālu izstrādē Eiropas Savienības fonda ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2.līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā (vēlams vismaz 2 gadi)

- praktiskā pieredze projektu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze izglītības sistēmā vai ar izglītību saistītā jomā

- vēlama praktiska pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā un administrēšanā

- vēlamas zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja strādāt ar dokumentiem latviešu un angļu valodā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, efektīvi plānot darba laiku, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

Mēs piedāvājam:

- interesantu, valstiski atbildīgu darbu profesionāli dinamiskā vidē

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2008.gada 29.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 67814339 vai mājaslapā: www.viaa.gov.lv.


Valsts izglītības attīstības aģentūra (sadarbības iestāde;

ES struktūrfondu vadība izglītībā un finansēs) aicina darbā

ESF kontroles departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāju

(atkārtots konkurss, ierēdņa amats)

Amata pienākumi:

- veikt ESF projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanas uzraudzību, kā arī progresa ziņojumu un atskaišu pārbaudi

- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzības procesu un tā koordinēšanu

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- izskatīt projektu grozījumu pieprasījumus un sagatavot līgumu grozījumus

- konsultēt struktūrfonda finansējuma saņēmējus

- veikt projektu īstenošanas progresa, statistiskās informācijas, projekta pārbaužu, to rezultātu, u.c. informācijas uzkrāšanu datorizētajās informācijas sistēmās

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadībā vai radniecīgā nozarē

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā (vēlams vismaz 2 gadi)

- darba pieredze projektu vadībā vai kontrolē, grāmatvedībā vai auditā, publiskajos iepirkumos vai ekonomikā un finansēs

- vēlamas zināšanas par LR un ES normatīvajiem aktiem

- praktiska pieredze vai zināšanas ES un citu starptautiski finansētu programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī spēja uzņemties atbildību par tiem

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, efektīvi plānot darba laiku, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, valstiski atbildīgu darbu profesionāli dinamiskā vidē

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2008.gada 29.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 67814339 un mājaslapā: www.viaa.gov.lv.


Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz

valsts civildienesta ierēdņa amata vietu –

Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas referents

(uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi: statistisko pārskatu par darbu apkopošana, analīze un sagatavošana publicēšanai. Citu institūciju datubāzu izmantošana statistiskiem nolūkiem. Piedalīšanās starptautisko projektu izstrādē.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, matemātikā vai līdzīgā jomā

- prasme strādāt MS Excel vidē

- labas sadarbības un komunicēšanas prasmes

- pieredze darbā ar MS Access tiks uzskatīta par priekšrocību

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, iepriekš piezvanot pa tālr. 7366851 vai 7366853, kā arī CSP mājaslapā www.csb.lv. Aizpildītās veidlapas iesniegt CSP Personāla daļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas kopā ar augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju, atsūtīt pa e-pastu: csb@csb.gov.lv, faksu 7830137.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz

pārvaldes vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku

Klientu apkalpošanas daļas Dokumentu iesniegšanas sektorā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, sūdzības, iesniegumus, gada pārskatus un informācijas pieprasījumus un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu pieņemšanas instrukciju

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotos informācijas iesniegumus un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- atbildēt uz telefonu zvaniem un konsultēt apmeklētājus savas kompetences ietvaros

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība

- nepieciešams valsts valodas zināšanu apjoms – 3B (izņemot, ja iegūta pamata, vidējā vai augstākā izglītība latviešu valodā)

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicama saskarsmes kultūra

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- garantētu un regulāru atalgojumu

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz

pārvaldes vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku

Klientu apkalpošanas daļas Kancelejas sektorā

Galvenie pienākumi:

- reģistrēt Uzņēmumu reģistra lietvedības informācijas sistēmā saņemtos un nosūtāmos dokumentus, izdarīt atzīmes par to virzību

- saņemt, šķirot un sagatavot nosūtīšanai korespondenci, nodrošinot tās nogādāšanu adresātam noteiktajā laikā

- saņemt un šķirot Uzņēmumu reģistra korespondenci, nodrošinot tās nogādāšanu adresētajām struktūrvienībām un amatpersonām savlaicīgi

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība

- nepieciešams valsts valodas zināšanu apjoms – 3B (izņemot, ja iegūta pamata, vidējā vai augstākā izglītība latviešu valodā)

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicama saskarsmes kultūra

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- garantētu un regulāru atalgojumu

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.


Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas valsts aģentūra “Materiālās rezerves”

izsludina atklātu konkursu uz vakanto

Izņemto transportlīdzekļu uzskaites un analīzes daļas

vecākā referenta (ierēdņa) amatu (1 vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

* augstākā izglītība

* iemaņas darbā ar datoru (prasme strādāt ar Microsoft Word, Microsoft Excel un Microsoft PowerPoint)

* labas organizatora spējas

* vēlama praktiskā darba pieredze uzskaites darbā valsts pārvaldes iestādē

* spēja pildīt amata pienākumus paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

Veicamie pienākumi:

- pieņemt iesniegumus, sniegt konsultācijas, sagatavot un sniegt atbildes par valsts aģentūras “Materiālās rezerves” Izņemto transportlīdzekļu uzskaites un analīzes daļas kompetencē esošajiem jautājumiem

* Izņemto transportlīdzekļu uzskaites un analīzes daļas kompetences ietvaros nodrošināt uzskaiti, kontrolēt izmaksas, apkopot informāciju

* saņemt un izvērtēt institūciju lēmumus un citus ar tiem saistītos dokumentus

* ievadīt informāciju informācijas sistēmā

Pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae), konkursa pretendenta/-es iesniegumu un konkursa pretendenta aptaujas lapu (pieejami Valsts civildienesta pārvaldes mājaslapas www.vcp.gov.lv sadaļā “Veidlapas”) iesniegt līdz 2008.gada 29.aprīlim valsts aģentūrā “Materiālās rezerves” Piedrujas ielā 5, Rīgā, LV-1073; tālr. 67112153.


Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā

(uz ierēdņa prombūtnes laiku) –

Kvalitātes vadības un stratēģiskās plānošanas departamenta direktors

(darbs saistīts ar departamenta darba vadīšanu un kontroli, PTAC darbības plānu un stratēģijas izstrādi, iekšējās kontroles sistēmas un kvalitātes vadības sistēmas pilnveidošanu un uzraudzību)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām

- ne mazāk kā trīs gadu praktiskā darba pieredze kvalitātes vadības vai iekšējā audita jautājumos

- darba pieredze valsts pārvaldē, ilgāka par gadu

- svešvalodu zināšanas (vismaz angļu)

- vēlama personālvadības prasme

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām, izglītības dokumenta un citu prasmju apliecinošu dokumentu kopijas (oriģinālus uzrādīt), kā arī izsmeļošas ziņas par iepriekšējo darbu (CV ietvaros) sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centra Personāllietu sektorā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, 316.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67388633..


Valsts probācijas dienests

izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņu amata vietu

- Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākais (-ā)

referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- precizitāte un atbildība

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda – piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa – sabiedriskais darbs – izpildi

- regulāri apzināt iespējamās piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes vietas un slēgt vienošanās ar nodarbinātājiem

- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Ogres teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Meža prospekts 9, Ogre, LV-5001. Informācija pa tālruni 65035710 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


Valsts probācijas dienests

izsludina atkārtotu konkursu

uz šādām vakanto ierēdņu amatu vietām

- Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības

vecākais (-ā) referents (-e) uz noteiktu laiku (2 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Ogres teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Meža prospekts 9, Ogre, LV-5001. Informācija pa tālruni 65035710 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.


Valsts augu aizsardzības dienests

izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu

- Augu aizsardzības līdzekļu reģistrācijas daļas vecākais referents (2 amati)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ķīmijā

- vēlama darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- augu aizsardzības jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labais angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- komunikabilitāte, precizitāte

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Republikas laukumā 2, 8.stāvā, 801.kabinetā, tālr./fakss 7027219, e-pasts: personals@vaad.gov.lv


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem -

Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas muitas uzraugs/-dze (2 vakances)

Piedāvājam:

- interesantu, radošu un atbildīgu darbu

- stabilitāti un sociālās garantijas

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

- mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi:

- veikt pasākumus pret kontrabandu un citiem muitas noteikumu pārkāpumiem

- sastādīt un noformēt protokolus par atklātajiem muitas noteikumu pārkāpumiem

- sastādīt muitas apskates aktu vai līdzvērtīgu dokumentu, kurā atspoguļota kontroles gaita un rezultāti

- veikt narkotisko vielu un citu preču, kuru pārvietošana pāri LR muitas robežai ir aizliegta vai ierobežota, kontroli un aizturēšanu

- veikt kravu, visu veidu transporta līdzekļu fizisko kontroli un personas apskati, atbilstoši saņemtajiem uzdevumiem veikt izbraukumus uz muitas kontroles posteņiem un citiem objektiem

darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām u.c.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs, vai muitas vadīšanā un nodokļos, vai finansēs, vai cita izglītība inženierzinātnēs

- automašīnas vadītāja apliecība - B kategorija

- datorprasme - MS Office lietotāja līmenī

- vēlamas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī - krievu un angļu vai vācu, vai franču valoda

- vēlamas zināšanas par muitas jomu reglamentējošiem LR un ES tiesību aktiem, to piemērošanu

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā l, LV-1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047534, fakss 7047382, e-pasts RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv


Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz šādu nacionālā eksperta vakanci

Eiropas Savienības institūcijā - eksperts satiksmes līdzekļu konstrukcijas

likumdošanas jomā Eiropas Komisijas Uzņēmējdarbības ģenerāldirektorātā

Pretendentiem motivētu pieteikuma vēstuli un CV (Eiropas CV formātā) latviešu un angļu valodā, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba devēja Latvijā apliecinājumu latviešu valodā, saskaņā ar 2004. gada 6. jūlija MK noteikumiem nr. 580 “Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās” iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā un elektroniski ligija.kaleja@sam.gov.lv desmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets, LV-1743.

Konkursa nolikums un sīkāka informācija par konkursu publicēta Satiksmes ministrijas mājas lapā: www.sam.gov.lv.

Papildu informācija par pieteikšanās kārtību darbam ES institūcijās pieejama mājas lapā http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/darbs/.


Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz šādu nacionālā eksperta vakanci

Eiropas Savienības institūcijā - eksperts pasta politikas attīstības jomā

Eiropas Komisijas Iekšējā tirgus ģenerāldirektorātā 

Pretendentiem motivētu pieteikuma vēstuli un CV (Eiropas CV formātā) latviešu un angļu valodā, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba devēja Latvijā apliecinājumu latviešu valodā, saskaņā ar 2004. gada 6. jūlija MK noteikumiem nr. 580 “Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās” iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā un elektroniski ligija.kaleja@sam.gov.lv desmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets, LV-1743.

Konkursa nolikums un sīkāka informācija par konkursu publicēta Satiksmes ministrijas mājas lapā: www.sam.gov.lv.

Papildu informācija par pieteikšanās kārtību darbam ES institūcijās pieejama mājas lapā http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/darbs/.


Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz šādu nacionālā eksperta vakanci

Eiropas Savienības institūcijā - eksperts inteliģento transporta sistēmu jomā

Eiropas Komisijas Transporta un enerģētikas ģenerāldirektorātā

Pretendentiem motivētu pieteikuma vēstuli un CV (Eiropas CV formātā) latviešu un angļu valodā, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba devēja Latvijā apliecinājumu latviešu valodā, saskaņā ar 2004. gada 6. jūlija MK noteikumiem nr. 580 “Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās” iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā un elektroniski ligija.kaleja@sam.gov.lv desmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets, LV-1743.

Konkursa nolikums un sīkāka informācija par konkursu publicēta Satiksmes ministrijas mājas lapā: www.sam.gov.lv.

Papildu informācija par pieteikšanās kārtību darbam ES institūcijās pieejama mājas lapā http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/darbs/.


Bērnu un ģimenes lietu ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Uzraudzības nodaļas

valsts bērna tiesību aizsardzības inspektors Rīgā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- svešvalodu zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasme darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Rīgā, Teātra ielā 3, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā. Tālr. uzziņām 67359133.


Bērnu un ģimenes lietu ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija

atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Uzraudzības nodaļas

valsts bērna tiesību aizsardzības inspektors Bauskā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- svešvalodu zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasme darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Rīgā, Teātra ielā 3, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā. Tālr. uzziņām 67359133.


Amatu konkursu rezultāti

Bērnu un ģimenes lietu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Bērnu un ģimenes lietu ministrijas Bāriņtiesu uzraudzības un metodiskās vadības departamenta Metodiskās vadības nodaļas vadītājas amatā 2008.gada 1.aprīlī ir iecelta LĪGA VARNELE.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Fondēto pensiju shēmas administrēšanas daļas vecākās ekspertes - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2008.gada 25.martā iecelta MADARA LUDRIKSONE.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Ziemeļu rajona nodaļas 2008.gada 20.februārī izsludinātais konkurss uz Pensiju un pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā departamenta Programmu un projektu juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsultes amatā ar 2008.gada 1.aprīli ir iecelta LINDA KRŪZE.


Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Struktūrfondu finanšu vadības departamenta Struktūrfondu maksājumu un uzskaites nodaļas vecākās referentes - grāmatvedes amatā ar 2008.gada 1.aprīli ir iecelta DACE CERIŅA.


Nodarbinātības valsts aģentūra paziņo, ka NVA Rīgas reģionālās filiāles inspektores nodarbinātības pasākumu jautājumos amatā 2008.gada 1.aprīlī iecelta LIGITA BAJĀRE.


Nodarbinātības valsts aģentūra paziņo, ka NVA Cēsu filiāles inspektores amatā 2008.gada 1.aprīlī iecelta LĪVIJA VEISMANE.


Ziemeļaustrumu reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā 2008.gada 1.aprīlī ES Tiešo maksājumu daļas vecākās referentes amatā uz laiku iecelta GUNTA BREIDAKA.


Ziemeļaustrumu reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā 2008.gada 1.aprīlī Zemes un ūdens resursu daļas vecākās referentes amatā iecelta INGA JERMACĀNE.


Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā robežinspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā 01.04.2008. kontroles punkta ‘Ventspils osta” vecākās inspektores amatā ir iecelta MARITA ALTENBURGA.


Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā robežinspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā 01.04.2008. kontroles punkta ‘Rīga” vecākās inspektores amatā ir iecelta Nataļja Ivanova.


Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā robežinspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā 31.03.2008. Iekšējās kontroles daļas vadītāja vietnieka amatā ir iecelts Viktors Kozlovskis.


Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā robežinspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā 25.03.2008. Grāmatvedības un finansu daļas vecākā referenta amatā ir iecelts AGNIS KARLSONS.


Izglītības satura un eksaminācijas centrs paziņo, ka Finanšu un budžeta daļas vecākās referentes amatā 07.04.2008. ir iecelta DAGMĀRA JAUDZEMA.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra informē, ka konkurss uz Analīzes un attīstības departamenta Kompensējamo medikamentu nodaļas referenta ierēdņa amatu beidzies bez rezultātiem.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra informē, ka konkursa kārtībā Analīzes un attīstības departamenta Kompensējamo medikamentu nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta RENĀTA NOVIČONOKA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!