• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.01.2008., Nr. 15 https://www.vestnesis.lv/ta/id/169874

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

29.01.2008., Nr. 15

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Banku augstskolas Biznesa un finanšu pētniecības centrs uzsludina konkursu

uz vadošā pētnieka/pētnieces amatu – 5 amata vietas (0,2 slodzes)

Prasības pretendentiem:

· doktora zinātniskais grāds (vēlams sociālajās zinātnēs, matemātikā, inženierzinātnēs)

· prasme un pieredze vadīt zinātniskos pētījumus

· labas svešvalodu zināšanas

· vadošā darba pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, līdz 2008.gada 4.martam Banku augstskolas Biznesa un finanšu pētniecības centrā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi “Konkursam”, CV; izglītības dokumentu kopijas (obligāti doktora zinātnisko grādu apliecinoša dokumenta kopija), zinātnisko publikāciju saraksts un informācija par pētnieciskajām aktivitātēm un pētnieciskajām interesēm.

Adrese: K. Valdemāra iela 161, Rīga, LV – 1013, tālr. 67509251, e-pasts: inna.vertlina@businessresearch.lv.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu

(viena vakance) - Audita departamenta direktors

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām un zināšanām iekšējā audita jomā

- pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi), vadošā amatā (vismaz viens gads)

- profesionālās iemaņas (pieredze) savas darbības jomā

- zināšanas savu pienākumu veikšanai:

- par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu reģionālās attīstības un audita jomā

- par iekšējās kontroles izveidošanas pamatprasībām iestādē

- par grāmatvedības un finanšu jautājumiem

- par iepirkumiem valsts vajadzībām un personālvadību

- par Eiropas Komisijas, citu ārvalstu un nacionālo finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi - finansēto programmu un projektu vadības un koordinācijas principiem un ieviešanas ciklu un to auditiem

- nepieciešamas organizatoriskās spējas, prasme kontaktēties ar cilvēkiem un vadīt kolektīvu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlamas papildu zināšanas vācu vai franču valodās)

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- organizēt, vadīt un nodrošināt departamenta kvalitatīvu un efektīvu darbu atbilstoši departamenta darba plāniem un reglamentam

- koordinēt revīziju un pārbaužu gaitu Mērķa 3 „Eiropas teritoriālā sadarbība” īstenošanas ietvaros

- nodrošināt INTERREG IIIC, ESPON, INTERACT, URBACT u.c. starptautisko sadarbības programmu noteikto revīzijas funkciju un darba uzdevumu izpildi

- pārraudzīt sistēmu auditus, nodrošināt audita izpildes un darba kvalitātes uzraudzību visos audita posmos

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- konkurētspējīgu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance)

- Ilgtermiņa attīstības plānošanas departamenta direktors

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā, ekonomikas zinātņu jomā, vides zinātņu jomā, zemes ierīcībā vai arhitektūrā

- pieredze valsts pārvaldē, vadošā amatā (vismaz 2 gadi)

- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas jautājumos atbilstoši departamenta kompetences jomām

- pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- nepieciešamas prasmes vadīt kolektīvu, risināt visaptverošas problēmas, analizēt liela apjoma informāciju, kā arī organizatora un komunikāciju spējas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- organizēt, vadīt un nodrošināt departamenta kvalitatīvu un efektīvu darbu, t.sk., pārraudzīt un koordinēt Nacionālās plānošanas nodaļas un Zemes politikas nodaļas darbu, - noteikt tām uzdevumus un kontrolēt uzdevumu izpildi

- nodrošināt valsts ilgtermiņa attīstības stratēģijas izstrādi, tai skaitā nodrošināt nepieciešamo tiesību aktu projektu sagatavošanu un sabiedrības līdzdalības pasākumu organizēšanu.

- analizēt situāciju valstī zemes politikas, ainavu plānošanas politikas jautājumos, atbilstoši departamenta kompetences jomai nodrošināt attīstības plānošanas sistēmas - darbības nodrošināšanu, un identificēt jomas, kurām nepieciešams pievērst papildu uzmanību politiku plānošanas un izstrādes procesā

- pārstāvēt valsti Eiropas Padomes, Eiropas Savienības un Baltijas jūras reģiona institūciju organizētajās darba grupās, komitejās, padomēs, un konferencēs par zemes politikas un ainavu plānošanas politikas jautājumiem, tai skaitā, pārstāvēt Latvijas intereses VASAB

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- konkurētspējīgu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.


VSIA “Latvijas Vēstnesis” aicina darbā vortālā www.likumi.lv

NORMATĪVO AKTU SPECIĀLISTU (-I)

Pienākumi:

- normatīvo aktu konsolidēšana

- normatīvo aktu apstrāde datu bāzē

- vortāla lietotāju konsultēšana

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (var būt students (-e))

- labas zināšanas vispārējā tiesību teorijā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- patstāvība, augsta atbildības sajūta, precizitāte, ilgstošas koncentrēšanās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Mēs piedāvājam:

- izaugsmes iespējas

- draudzīgu kolektīvu

- pienākumiem un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam nosūtīt līdz 31.janvārim uz e-pastu: likumi@lv.lv. Tālrunis informācijai 67310675.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents Vidzemes nodaļas Vidzemes reģiona Kontroles daļā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt regulāru ar ārstniecības iestādēm un aptiekām noslēgto līgumu nosacījumu izpildes uzraudzību un kontroli

- sagatavot kontroles rezultātu dokumentus

- analizēt kontroles rezultātā iegūto informāciju

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā, sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātnē

- vēlama darba pieredze ārstniecībā, veselības aprūpes administratīvajā darbā, pašvaldības darbā vai valsts pārvaldē

- pamatzināšanas kontroles un uzraudzības jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- iespējas kvalifikācijas celšanai

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Vecākais referents Vidzemes nodaļas Kontroles daļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV-1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents (ekonomists) Analīzes un attīstības departamenta

Kompensējamo medikamentu nodaļā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt kompensējamo medikamentu apmaksai piešķirto valsts budžeta līdzekļu sadali pa ārstniecības iestādēm, specialitātēm un ārstniecības personām

- veikt aprēķinus kompensējamo medikamentu budžeta pamatojumam un korekcijām

- apkopot datus, gatavot materiālus atskaitēm un analītiskajiem pārskatiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā/ uzņēmējdarbībā

- profesionāla darba pieredze ekonomisko jautājumu risināšanā

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlams pārzināt likumus, konvencijas, tiesību un normatīvos aktus veselības aprūpes jomā

- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access)

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- iespējas kvalifikācijas celšanai

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Vecākais referents Kompensējamo medikamentu nodaļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV-1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents Līgumu departamenta Līgumu vadības nodaļā

Galvenie darba pienākumi:

- datu apstrāde un analītisko materiālu sagatavošana

- nodrošināt informācijas apmaiņu ar līgumiestādēm

- sagatavot atbildes vēstules uz iesniegumiem, ierosinājumiem, mutiskiem un rakstiskiem jautājumiem

- piedalīties normatīvo aktu izstrādē, veicot līgumu ar ārstniecības iestādēm par valsts obligātās apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu sagatavošanu

Prasības pretendentiem:

- augstākā medicīniskā izglītība

- vismaz 2 gadu pieredze veselības aprūpes vadības un/vai organizācijas jomā

- vēlams pārzināt likumus, konvencijas, tiesību un normatīvos aktus veselības aprūpes jomā

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- iespējas kvalifikācijas celšanai

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Vecākais referents Līgumu vadības nodaļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV-1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS

izsludina konkursu uz Galvenās muitas pārvaldes E-muitas daļas

E-muitas vadības nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām – Word, Excel, Power Point, MS Project

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, darba pieredze un zināšanas muitas jomā, kā arī pieredze projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt ar e-muitas ieviešanu saistīto pasākumu un projektu realizēšanu, sagatavot pārskatus par e-muitas pasākumu un projektu ieviešanas gaitu un sniegt citu ar e-muitas jautājumiem saistītu informāciju, izskatīt un analizēt Eiropas Komisijas sagatavotos darba dokumentus saistībā ar e-muitas ieviešanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS

izsludina konkursu uz Galvenās muitas pārvaldes E-muitas daļas Automatizētās

importa sistēmas ieviešanas nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, darba pieredze un zināšanas muitas jomā, kā arī pieredze projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- veikt starptautisko e-muitas projektu ieviešanu, organizēšanu un uzraudzību, izstrādāt informācijas sistēmu lietotāju prasības, sniegt konsultācijas komersantiem, fiziskām personām un Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, organizēt un vadīt mācību seminārus muitas ierēdņiem un komersantiem par informācijas sistēmu lietošanu. Darbs saistīts arī ar ārvalstu komandējumiem un apmācībām

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Galvenās muitas pārvaldes Juridiskās daļas

Konsultāciju nodaļas galvenā speciālista ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, muitas jomā vai tiesību zinātnēs

- prasme strādāt ar klientiem un komandā, labas komunikācijas spējas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā ar klientiem, pieredze muitas normatīvo aktu piemērošanā un angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- konsultēt muitas klientus, sniedzot atbildes uz uzdotajiem jautājumiem telefoniski, izmantojot e-pastu un rakstiski

- ievietot un aktualizēt dokumentus muitas jomā Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes normatīvo aktu datu bāzē; sniegt atzinumus par citu institūciju un Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienību izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem muitas jomā

- izstrādāt informatīvos un metodiskos materiālus par muitas normatīvo aktu piemērošanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu departamenta direktora vietnieks

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- specialitātei atbilstoša augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā specialitātē

- vismaz trīs gadu tiesu eksperta darba pieredze

- vēlama pieredze vadošā amatā

- izpratne par tiesu ekspertīžu sistēmas attīstību Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildība un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, atbildīgu, prestižu un izaicinošu darbu

- mācību iespējas profesionālai izaugsmei

- darbu zinošā un profesionālā kolektīvā, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanas polisi

un sociālās garantijas

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 7517731, e-pasts: administration@vteb.gov.lv.


Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Dokumentu ekspertīžu departamenta direktora vietnieks

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- specialitātei atbilstoša augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā specialitātē

- vismaz trīs gadu tiesu eksperta darba pieredze

- vēlama pieredze vadošā amatā

- izpratne par tiesu ekspertīžu sistēmas attīstību Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildība un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, atbildīgu, prestižu un izaicinošu darbu

- mācību iespējas profesionālai izaugsmei

- darbu zinošā un profesionālā kolektīvā, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 7517731, e-pasts: administration@vteb.gov.lv.


Sabiedrības integrācijas fonda sekretariāts

izsludina konkursu uz vakanto amata vietu –

jurists/-e (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze saistībā ar juridiskiem jautājumiem

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu

- vēlamas zināšanas un pieredze administratīvajās lietās

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

- atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas krievu un angļu valodas zināšanas

Pamatpienākumi: no juridiskā aspekta izvērtēt un sniegt atzinumus par Fonda projektu konkursu dokumentāciju, līgumiem un tiesību aktiem, kā arī izvērtēt līgumu nosacījumu izpildi un sagatavot priekšlikumus strīdu risinājumiem, sagatavot līgumu projektus, konsultēt par Fonda kompetencē esošo jautājumu juridiskajiem aspektiem, pārstāvēt darba devēju tiesā.

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu jaunā un draudzīgā kolektīvā

- ērtus darba apstākļus, stabilu atalgojumu un veselības apdrošināšanu

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz šā gada 18.februārim pulksten 18,

atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Brīvības ielā 40-39 (6.stāvā), Rīgā, LV-1050, vai nosūtot pa e-pastu santa@lsif.lv ar norādi “Konkursam uz vakanto jurista amata vietu”.

Informācija pa tālr. 67078212.


Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Tehnisko ekspertīžu departamenta direktora vietnieks

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- specialitātei atbilstoša augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā specialitātē

- vismaz trīs gadu tiesu eksperta darba pieredze

- vēlama pieredze vadošā amatā

- izpratne par tiesu ekspertīžu sistēmas attīstību Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildība un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, atbildīgu, prestižu un izaicinošu darbu

- mācību iespējas profesionālai izaugsmei

- darbu zinošā un profesionālā kolektīvā, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 7517731, e-pasts: administration@vteb.gov.lv.


LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto amatu

- DARBA DEPARTAMENTA DARBA ATTIECĪBU UN SOCIĀLĀ DIALOGA NODAĻAS

JURISKONSULTS

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība (var būt augstskolas Juridiskās fakultātes pēdējo kursu students)

- darba tiesiskās attiecības regulējošo likumu, Starptautiskās darba organizācijas konvenciju, Eiropas Savienības direktīvu, kā arī citu starptautisko tiesību aktu darba attiecību, sociālā dialoga un vienlīdzīgu iespēju jomā pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas (franču vai vācu valodas zināšanas ir vēlamas)

- labas saskarsmes, analītiķa un organizatora spējas

- prasme darbam ar datoru

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē valsts pārvaldes institūcijās

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “Konkursam uz vakanto amatu” ). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).


LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz

valsts civildienesta ierēdņa amatu - DARBA DEPARTAMENTA DARBA ATTIECĪBU UN SOCIĀLĀ DIALOGA NODAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKS

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- darba tiesiskās attiecības regulējošo likumu, Starptautiskās darba organizācijas konvenciju, Eiropas Savienības direktīvu, kā arī citu starptautisko tiesību aktu darba attiecību, sociālā dialoga un vienlīdzīgu iespēju jomā pārzināšana

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes darbā un normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (franču vai vācu valodas zināšanas ir vēlamas)

- labas saskarsmes, analītiķa un organizatora spējas

- prasme darbam ar datoru

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “Konkursam uz vakanto amatu” ). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).


Amatu konkursu rezultāti

Austrumlatgales virsmežniecība paziņo, ka Kaunatas mežniecības mežiņa vietnieces amatā konkursa kārtībā ar 2008.gada 22.janvārī iecelta RUTA BALTIŅA.


Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Jēkabpils nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektores amatā 2008.gada 15.janvārī iecelta REGĪNA MIČULE.


Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2008. gada 21. janvārī Klimata un atjaunojamo energoresursu departamenta Pilotprojektu ieviešanas nodaļas vadītājas ierēdnes amatā iecelta ILZE PRŪSE.


Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Struktūrfondu finanšu vadības departamenta Struktūrfondu maksājumu un uzskaites nodaļas vecākās referentes - grāmatvedes amatā ar 2008.gada 21.janvāri ir iecelta DANA PIĻEVA.


Valsts aģentūra “Lauksaimniecības datu centrs” paziņo, ka konkursa kārtībā 2008.gada 15.janvārī Piena kvotu departamenta Piena ražotāju reģistra nodaļas vadītāja, departamenta direktora vietnieces ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku iecelta VIOLETA RŪSE.


Satiksmes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākās referentes amatā 2008.gada 16.janvārī ir iecelta TAMĀRA RASNAČA.


Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Zemes un ūdens resursu daļas vecākā inspektora amatā 11.01.2008. iecelts JURIS OZOLIŅŠ.


Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Zemes un ūdens resursu daļas vecākā inspektora amatā 17.01.2008. iecelts ANDIS PURIŅŠ.


Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Zemes un ūdens resursu daļas vecākās inspektores amatā 21.01.2008. iecelta SANDRA BRŪNE.


Valsts vides dienesta Rēzeknes reģionālā vides pārvalde informē, ka konkurss uz Dabas aizsardzības daļas vecākā inspektora amata vietu ir noslēdzies bez rezultātiem.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!