• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.10.2007., Nr. 165 https://www.vestnesis.lv/ta/id/164617

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

12.10.2007., Nr. 165

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

02.JPG (115773 bytes)

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta

Struktūrfondu ieviešanas uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieka amatu

Prasības pretendentam:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– pieredze iekšējo procedūru izstrādē

– izpratne par valsts pārvaldi un administratīvo procesu

– augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, vadībzinībās, publiskajā administrācijā, jurisprudencē

– labas angļu valodas zināšanas

– labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

Pieredze auditu un pārbaužu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Piedāvājam:

– atbildīgu un interesantu darbu

– vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un struktūrfondiem

– apmācības iespējas

– stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu

Amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu vērtēšanas un ieviešanas procedūru izstrādi un uzraudzību Ekonomikas ministrijā un tās pārraudzības iestādēs, piedalīšanos tematiskajās pārbaudēs par struktūrfondu ieviešanu.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV–1519, fakss 7280882. Uzziņas pa tālr. 7013183, 7013184.


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Administratīvā departamenta Protokola nodaļas vadītāja amatu (uz laiku)

Prasības pretendentam:

– augstākā izglītība

– datortehnikas lietošanas prasmes (MS Word, Excel un interneta pārlūkprogrammām)

– labas angļu un krievu valodas zināšanas

– komunikabilitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

– vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Darbs saistīts ar pārstāvības pasākumu (semināru, sanāksmju un ārvalstu vizīšu) tehniskā nodrošinājuma organizēšanu un ministrijas darbinieku komandējumu nodrošināšanu.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV–1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013184.


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Eiropas Savienības sadarbības koordinācijas departamenta

Eiropas Savienības tiesību nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā juridiskā izglītība

– zināšanas Eiropas Savienības tiesību un to piemērošanas jautājumos un par Eiropas Savienības institūciju darbību

– labas angļu un vēlamas franču valodas zināšanas

– labas komunikācijas spējas

– prasme strādāt ar datoru

– pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV–1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183; 67013184.


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Enerģētikas departamenta Degvielas politikas nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:  

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā izglītība

– zināšanas par degvielas, t.sk. biodegvielas kvalitātes un tirgus uzraudzības jautājumiem

– zināšanas un izpratne par ES institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem

– labas angļu valodas zināšanas

– labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

– augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas spējas

– vēlama pieredze valsts pārvaldē

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV–1519, fakss 7280882. Uzziņas pa tālr. 7013183, 7013184.


Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Atbalsta departamenta Kompensāciju daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)

– izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem

– prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

– svešvalodu (vēlams angļu valodas) zināšanas

– prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point) un Interneta pārlūkprogrammām

– augsta atbildības izjūta, precizitāte un komunikabilitāte

Amata pienākumi:

– izstrādāt ES un Latvijas likumdošanas prasībām atbilstošas ES atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras kompensāciju veida pasākumiem

– pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projekta pieteikumus ES atbalsta saņemšanai

– veikt pretendentu pieteikumu administrēšanu, izmantojot informācijas sistēmas

– sagatavot administratīvos aktus savas kompetences ietvaros

– veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot un analizēt finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites un prognozes

– veikt informācijas apriti ar citām valsts institūcijām un sniegt atbildes uz uzņēmumu un – iedzīvotāju iesniegumiem, sūdzībām

Mēs piedāvājam:

– radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā

– atsaucīgus kolēģus, uz izaugsmi orientētu darba vidi

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.


Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Atbalsta departamenta Metodikas daļas vecākais referents (2 vakances)

Prasības pretendentam:

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)

– izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem

– prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

– svešvalodu (vēlams angļu valodas) zināšanas

– prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point) un Interneta pārlūkprogrammām

– augsta atbildības izjūta, precizitāte un komunikabilitāte

Amata pienākumi:

– izstrādāt ES un Latvijas likumdošanas prasībām atbilstošas ES atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras kompensāciju veida pasākumiem

– pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projekta pieteikumus ES atbalsta saņemšanai

– veikt pretendentu pieteikumu administrēšanu, izmantojot informācijas sistēmas

– sagatavot administratīvos aktus savas kompetences ietvaros

– veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot un analizēt finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites un prognozes

– veikt informācijas apriti ar citām valsts institūcijām un sniegt atbildes uz uzņēmumu un – iedzīvotāju iesniegumiem, sūdzībām

Mēs piedāvājam:

– radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā

– atsaucīgus kolēģus, uz izaugsmi orientētu darba vidi

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.


Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Informācijas departamenta Informācijas Sistēmu attīstības daļas vadītāja vietnieks

Prasības pretendentam:

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Informācijas tehnoloģiju jomā

– vēlama pieredze Informācijas sistēmu (IS)  prasību analīzē, projektēšanā, testēšanā un ieviešanā

– labas angļu valodas zināšanas

– augsti attīstītas komunikācijas prasmes

Amata pienākumi:

– darbu saistīts ar valsts mēroga IS izstrādi

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.


Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu – Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta

Metodikas daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomiskā vai matemātiskā)

– izpratne par ES kopējo lauksaimniecības politiku

– teicamas zināšanas darbā ar datoru

– teicamas zināšanas un praktiskas iemaņas darbā ar Administratīvā procesa likumu

– spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

– svešvalodu (vēlams angļu) zināšanas

– komunikabilitāte, augsta atbildības izjūta un precizitāte

Amata pienākumi:

– pretendentu sūdzību un iesniegumu izskatīšana

– nepamatoti veikto Eiropas Savienības maksājumu atgūšanas dokumentu sagatavošana

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.


Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta

Pārstrādes veicināšanas daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā lauksaimnieciskā, ekonomiskā vai juridiskā izglītība

– izpratne par ES kopējo lauksaimniecības politiku

– teicamas zināšanas darbā ar datoru

– spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

– svešvalodu (vēlams angļu valodas) zināšanas

– komunikabilitāte, augsta atbildības izjūta un precizitāte

Amata pienākumi:

– darbs ar ES un Latvijas normatīvajiem aktiem

– procedūru un instrukciju sagatavošana

– darbinieku apmācība un veiktā darba kvalitātes kontroles veikšana reģionālajās struktūrvienībās

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67027874.


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina atkārtoti konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Muitas kravu noformēšanas daļas muitas uzraugs/–dze (2 vakances)

Piedāvājam:

– interesantu, radošu un atbildīgu darbu

– stabilitāti un sociālās garantijas

– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

– veselības apdrošināšanu

– labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

– mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.

Prasības pretendentiem:

– atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība muitas vadīšanā un nodokļos vai ekonomikā, vai tiesību zinātnēs, vai citā specialitātē

– datorprasme – MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer lietotāja līmenī

– vēlamas svešvalodu zināšanas – krievu vai angļu, vai vācu valoda sarunvalodas līmenī

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV–1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047515, fakss 7047382; e–pasts: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina atkārtoti konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Ostas un lidostas daļas muitas uzraugs/–dze (4 vakances)

Piedāvājam:

– interesantu, radošu un atbildīgu darbu

– stabilitāti un sociālās garantijas

– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

– veselības apdrošināšanu

– labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

– mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām; preces koda un preces vērtības pārbaude; muitas maksājumu aprēķina pārbaude u.c.).

Prasības pretendentiem:

– atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība muitas vadīšanā un nodokļos vai ekonomikā, vai tiesību zinātnēs, vai citā specialitātē

– datorprasme – MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer lietotāja līmenī

– vēlamas svešvalodu zināšanas – krievu vai angļu, vai vācu valoda sarunvalodas līmenī

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV–1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047515, fakss 7047382; e–pasts: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina atkārtoti konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Ostas un lidostas daļas muitas uzraugs/–dze (uz ierēdņa prombūtnes laiku –

3 vakances)

Piedāvājam:

– interesantu, radošu un atbildīgu darbu

– stabilitāti un sociālās garantijas

– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

– veselības apdrošināšanu

– labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

– mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām; preces koda un preces vērtības pārbaude; muitas maksājumu aprēķina pārbaude u.c.).

Prasības pretendentiem:

– atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība muitas vadīšanā un nodokļos vai ekonomikā, vai tiesību zinātnēs, vai citā specialitātē

– datorprasme – MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer lietotāja līmenī

– vēlamas svešvalodu zināšanas – krievu vai angļu, vai vācu valoda sarunvalodas līmenī

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV–1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047515, fakss 7047382; e–pasts: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem –

Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas muitas uzraugs/–dze (2 vakances)

Piedāvājam:

– interesantu, radošu un atbildīgu darbu

– stabilitāti un sociālās garantijas

– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

– veselības apdrošināšanu

– labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

– mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi:

– veikt pasākumus pret kontrabandu un citiem muitas noteikumu pārkāpumiem

– sastādīt un noformēt protokolus par atklātajiem muitas noteikumu pārkāpumiem

– sastādīt muitas apskates aktu vai līdzvērtīgu dokumentu, kurā atspoguļota kontroles gaita un rezultāti

– veikt narkotisko vielu un citu preču, kuru pārvietošana pāri LR muitas robežai ir aizliegta vai ierobežota, kontroli un aizturēšanu

– veikt kravu, visu veidu transporta līdzekļu fizisko kontroli un personas apskati

– atbilstoši saņemtajiem uzdevumiem veikt izbraukumus uz muitas kontroles posteņiem un citiem objektiem

– darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām u.c.

Prasības pretendentiem:

– atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs, vai muitas – vadīšanā un nodokļos, vai finansēs, vai cita izglītība inženierzinātnēs

– automašīnas vadītāja apliecība – B kategorija

– datorprasme – MS Office lietotāja līmenī

– vēlamas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī – krievu un angļu vai vācu, vai franču valoda

– vēlamas zināšanas par muitas jomu reglamentējošiem LR un ES tiesību aktiem, to piemērošanu

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV–1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047515, fakss 7047382; e–pasts: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Muitas datu pārbaužu daļas muitas eksperts/–e (2 vakances)

Piedāvājam:

– interesantu, radošu un atbildīgu darbu

– stabilitāti un sociālās garantijas

– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

– veselības apdrošināšanu

– labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu

– mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei

Galvenie pienākumi:

– veikt vienoto administratīvo dokumentu (VAD) pārbaudes pēc preču izlaišanas brīvā apgrozībā

– veikt muitas nodokļa un citu muitas iestāžu administrējamo nodokļu pārrēķinu un VAD – labošanu sakarā ar aprēķinos pieļautajām kļūdām un neprecizitātēm, retrospektīvo preču – izcelsmi apliecinošo dokumentu iesniegšanu, citu dokumentu iesniegšanu

– veikt nepieciešamās darbības gadījumos, kad ir atklātas kļūdas vai neprecizitātes noformētajos VAD, kā rezultātā nepareizi tiek uzskaitīts aprēķinātais muitas nodoklis un – citi muitas iestāžu administrējamie nodokļi, pārbaudes rezultātā sagatavot administratīvo aktu par VAD labošanu vai anulēšanu, kontrolēt to izpildi

– sagatavot rakstiskas atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem un vēstulēm, kas saistīti ar muitas un citu nodokļu piemērošanu, maksāšanas kārtību un samaksas termiņu

Prasības pretendentiem:

– atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai muitas vadīšanā un nodokļos, vai finansēs, vai cita izglītība sociālajās zinātnēs

– datorprasme – MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer lietotāju līmenī

– vēlamas krievu, angļu vai vācu valodas zināšanas lasītprasmes līmenī

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV–1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047515, fakss 7047382; e–pasts: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv.


Valsts aģentūra “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”

izsludina konkursu uz vakanto jurista ierēdņa amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā juridiskā izglītība

– zināšanas publisko iepirkumu jomā

– juridiskā darba pieredze, vēlama pieredze valsts pārvaldē

– LR spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana un praktiskā pielietošana

– prasme labi un ātri strādāt ar datoru MS Office (Word, Excel, Outlook)

– latviešu un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

– nodrošināt Aģentūras juridiska rakstura jautājumu risināšanu

– izstrādāt un izvērtēt ar Aģentūras darbību saistītus tiesību aktu projektus, kā arī priekšlikumus par grozījumiem un papildinājumiem spēkā esošajos tiesību aktos

– atbilstoši kompetencei pārstāvēt Aģentūru citās valsts institūcijās, uzņēmumos un organizācijās

Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts aģentūrai “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”, adrese: Ventspils ielā 53, Rīgā, LV–1002, vai pa faksu 7185450.


Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Personāla vadības daļas Personāla lietvedības un datu apstrādes sektora vadītājs/–a

Prasības pretendentiem:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām personāla lietvedības jomā

– pieredze, kas saistīta ar personāla administrēšanu valsts pārvaldē vismaz vienu gadu

– valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, pieredze dokumentu sagatavošanāormatvildienesta un darba tiesisko attiec

– prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer)

– vēlamas svešvalodas (angļu un/vai vācu) zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu iesniegumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt Pārtikas un veterinārajā dienestā Rīgā, Peldu ielā 30, 505.kabinetā, darba dienās no plkst. 9 līdz 16. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma veidlapu var saņemt Pārtikas un veterinārajā dienestā 505.kabinetā vai mājas lapā: www.pvd.gov.lv, tālr. uzziņām 7027529.


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņu amata vietu – Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles nodarbinātības aģents (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

– labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

– teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas

– zināšanas lietvedībā

– lietotāja prasme darbā ar datoru

– atbildības sajūta

– klientorientēta darbība – laipnība, gatavība palīdzēt, pakalpojumu sniegšana

Darba pienākumi:

– veikt darba meklētāju un bezdarbnieku reģistrāciju

– veikt darba vietu atlasi no datubāzes

– sniegt konsultācijas bezdarbniekiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē (adrese: Jelgava, Skolotāju iela 3, LV–3001) vai jānosūta pa e–pastu: Maris.Narvils@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 3026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: wwv.nva.lv.


Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu

uz vakanto ierēdņu amata vietu – Valsts probācijas dienesta

Madonas teritoriālās struktūrvienības vecākais/–ā referents/–e (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga – augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

– izpratne par probācijas jautājumiem

– spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

– prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

– spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

– laba latviešu valodas rakstu kultūra

– labas krievu valodas zināšanas

– vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

– iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

– vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

– nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

– vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

– veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā – www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Madonas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Saules ielā 17, Madonā, LV–4801. Informācija pa tālruni 64807360 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā – www.probacija.lv.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents Kontroles un uzraudzības departamenta

Sūdzību izskatīšanas un kontroles nodrošināšanas nodaļā

Prasības pretendentiem:

– augstākā izglītība medicīnā vai sociālajās zinātnēs, vēlama darba pieredze ārstniecībā, veselības aprūpes administratīvajā darbā, pašvaldības darbā vai valsts pārvaldē

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augsta atbildības izjūta par veicamo uzdevumu kvalitatīvu izpildi, pašiniciatīva un precizitāte

– zināšanas par iesniegumu, priekšlikumu un sūdzību izskatīšanas kārtību

– pamatzināšanas kontroles un uzraudzības jomā

– labas iemaņas darbā ar datoru

Galvenie darba pienākumi:

– veikt kontroli par valsts noteikto veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas nosacījumu ievērošanu ārstniecības iestādēs un aptiekās

– uzraudzīt ārstniecības iestāžu un aptieku sniegto valsts apmaksāto pakalpojumu atbilstību normatīvajiem aktiem

– apkopot un noformēt kontroles rezultātus

– izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām

– konsultēt un koordinēt savas kompetences ietvaros reģionālo kontroles struktūrvienību darbu kontroles un uzraudzības jomā

Piedāvājam:

– interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

– iespējas kvalifikācijas celšanai

– veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Vecākais referents Sūdzību izskatīšanas un kontroles nodrošināšanas nodaļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV–1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

referents Analīzes un attīstības departamenta Kompensējamo medikamentu nodaļā

Prasības pretendentiem:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā izglītība; augstākā medicīniskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību

– labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

– labas komunikācijas spējas, precizitāte un augsta atbildības izjūta

Galvenie darba pienākumi:

– sagatavot vēstules

– izskatīt pacientu iesniegumus un izvērtēt pievienoto dokumentu atbilstību Ministru kabineta noteikumiem

– veikt individuālo pacientu pieprasīto zāļu izdevumu aprēķinu un noteikt valsts apmaksāto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas

– apkopot informāciju par pacientu individuālajiem zāļu iegādes izdevumu kompensācijas – pieprasījumiem

– sagatavot pārskatus

Piedāvājam:

– interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

– iespējas kvalifikācijas celšanai

– veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Referents Kompensējamo medikamentu nodaļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV–1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents Rīgas nodaļas Finanšu–norēķinu daļā

Galvenie darba pienākumi:

– nodrošināt pakalpojumu sniedzēju veiktā darba uzskaiti un kontroli

– analizēt finanšu datus ambulatoro pakalpojumu sniedzējiem

– veikt savlaicīgu un kvalitatīvu operatīvo pārskatu un to kopsavilkumu sagatavošanu

– sekot Vadības informācijas sistēmas aprēķiniem atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem

Prasības:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

– analītiska domāšana

– vēlama pieredze finanšu jomā

– labas datorzināšanas (MS Excel, MS Word)

– augsta atbildības izjūta, precizitāte

Piedāvājam:

– interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

– iespējas kvalifikācijas celšanai

– veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “Vecākais referents Rīgas nodaļas Finanšu –norēķinu daļā”) sūtīt vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV–1012, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 7043740.


Amatu konkursu rezultāti

Valsts ieņēmumu dienests informē, ka Juridiskās pārvaldes Administratīvās prakses daļas Administratīvo aktu apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas nodaļas galvenās juristes amatā konkursa kārtībā 2007.gada 1.oktobrī iecelta INESE DZENE.


Nodarbinātības valsts aģentūra paziņo, ka NVA Eiropas Sociālā fonda departamenta Analīzes un kontroles nodaļas vecākās projektu vadītājas amatā konkursa kārtībā 2007.gada 1.oktobrī iecelta ELĪNA ZĀGEUSA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!