Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2007. gada 7. augusta noteikumi Nr. 532 "Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālo dienesta pakāpi darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.08.2007., Nr. 129 https://www.vestnesis.lv/ta/id/161644

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.533

Daugavpils medicīnas koledžas nolikums

Vēl šajā numurā

10.08.2007., Nr. 129

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 532

Pieņemts: 07.08.2007.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.532 

Rīgā 2007.gada 7.augustā (prot. Nr.44 17.§)

Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālo dienesta pakāpi darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība

Izdoti saskaņā ar Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 16.panta pirmo daļu

 

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs un Ieslodzījuma vietu pārvaldē iestādes vadītāja vai viņa pilnvarotas amatpersonas izveidota vērtēšanas komisija novērtē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālo dienesta pakāpi (turpmāk – amatpersona) darbību un tās rezultātus.

2. Novērtēšana notiek reizi divos gados.

3. Amatpersonu, kas iecelta amatā vai pārcelta citā amatā, novērtē, ja tā amatā ir nodienējusi vismaz sešus mēnešus.

4. Amatpersona un amatpersonas tiešais vadītājs aizpilda amatpersonas novērtēšanas veidlapu (1.pielikums) un amatpersonas novērtēšanas protokola (2.pielikums) attiecīgās sadaļas.

5. Amatpersonas tiešais vadītājs organizē individuālu novērtēšanas inter­viju, nosaka intervijas laiku un vietu un paziņo par to amatpersonai.

6. Amatpersona un amatpersonas tiešais vadītājs novērtēšanas intervijā aizpilda tās novērtēšanas protokola sadaļas, kurās nosaka:

6.1. uzdevumus nākamajam novērtēšanas periodam;

6.2. amatpersonas novērtējumu.

7. Novērtēšanu atliek šādos gadījumos:

7.1. amatpersona ir atstādināta no amata pienākumu izpildes;

7.2. amatpersonas pārejošas darbnespējas laikā, kā arī laikā, kad amat­persona atrodas atvaļinājumā, komandējumā vai nepilda pienākumus citu attaisnojošu iemeslu dēļ.

8. Pamatojoties uz amatpersonas novērtēšanas protokolā norādīto infor­māciju, vērtēšanas komisija novērtē amatpersonu.

9. Vērtēšanas komisijas sastāvā ir vērtēšanas komisijas priekšsēdētājs un ne mazāk kā divi komisijas locekļi.

10. Vērtēšanas komisija var novērtēt amatpersonu, ja komisijas sēdē piedalās ne mazāk kā puse no komisijas sastāva.

11. Ja amatpersonas tiešais vadītājs amatpersonu novērtējis ar “daļēji neatbilst noteiktajām prasībām” vai “neatbilst noteiktajām prasībām” un amatpersona nepiekrīt tiešā vadītāja novērtējumam, vērtēšanas komisijas sēdē piedalās arī novērtējamā amatpersona un amatpersonas tiešais vadītājs.

12. Ja vērtēšanas komisija amatpersonu novērtējusi ar “daļēji neatbilst noteiktajām prasībām” vai “neatbilst noteiktajām prasībām”, amatpersonu novērtē atkārtoti pēc sešiem mēnešiem.

13. Vērtēšanas komisijas sēdes protokolē.

14. Vērtēšanas komisija aizpilda amatpersonas novērtēšanas protokola attiecīgo sadaļu un pieņem lēmumu ar vienkāršu balsu vairākumu. Ja balsis sadalās vienādi, izšķirošā ir vērtēšanas komisijas priekšsēdētāja balss.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Iekšlietu ministrs I.Godmanis

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2007.gada 11.augustu.

 
 

1. pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 7.augusta noteikumiem Nr.532

Amatpersonas novērtēšanas veidlapa

Vārds

 

Uzvārds

 

Struktūrvienība

 

Amats

 

Dienesta pakāpe

 

Amatā kopš

 

 

Novērtēšanas periods – no

 

līdz

 

 

Iepriekšējās novērtēšanas datums

Iepriekšējais novērtējums

(novērtējuma pakāpe)

 

 

1.sadaļa

Amatpersonas pašnovērtējums

 

Iepriekšējā novērtēšanā noteiktie uzdevumi

Izpildes kritēriji

 

I. Amata pienākumu un uzdevumu izpilde

 

Amata pienākumu izpilde novērtēšanas periodā

 

 

Amata pienākumu izpildes pašnovērtējums

(ieraksta atbilstošo novērtējuma pakāpi)

 

 

A – atbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus)

B – daļēji neatbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic kādu no amata pienākumiem, konstatēti konkrēti trūkumi, kurus iespējams novērst periodā līdz nākamajai novērtēšanai)

C – neatbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic amata pienākumus, konstatēti konkrēti trūkumi)

 

Tiesību aktos, amata aprakstā un iepriekšējā amatpersonas darbības un tās rezultātu novērtēšanas protokolā noteiktie uzdevumi, kas novērtēšanas periodā nav izpildīti

(norādīt, kuri uzdevumi pilnībā vai daļēji nav izpildīti)

Uzdevumu izpildi kavējošie faktori

personiskie faktori

valsts vai iestādes līmeņa faktori

 

II. Amatpersonai nepieciešamo kompetenču pašnovērtējums

 

Novērtējuma pakāpes:

 

A – attiecīgā prasme ir attīstīta tādā līmenī, ka ļauj labi veikt amata pienākumus

 

B – attiecīgā prasme ir pietiekama, lai varētu veikt amata pienākumus minimālā līmenī, taču vajadzētu to attīstīt

 

C – attiecīgās prasmes trūkums traucē amata pienākumu izpildi

 

 

Sadarbība ar kolēģiem

 

Personīgā atbildība

 

Spējas un vēlme sadarboties ar citiem grupas ietvaros, strādāt komandā. Spējas iesaistīt citus uzdevumu izpildē un lēmumu pieņemšanā. Prasme attiecas gan uz sadarbību ar pakļautajiem darbiniekiem, gan viena līmeņa darbiniekiem, gan vadītājiem

Spējas pienākumus izpildīt ar atbildības izjūtu. Kontroles nepieciešamība. Vēlme paaugstināt savu kvalifikāciju. Spējas patstāvīgi izpildīt uzdevumus, bez īpašas deleģēšanas uzņemties pienākumus un uzdevumus, aktīvi iesaistīties problēmsituāciju risināšanā, izpildīt saistības, uzdotos pienākumus paveikt termiņā. Entuziasms un iniciatīva

  

Sadarbība ar sabiedrību

(ja ir nepieciešama, pildot amata pienākumus)

 

Darba plānošana un kontrole

 

Prasme uzturēt pastāvīgus kontaktus ar cilvēkiem, noskaidrot sabiedrības vajadzības un attiecīgi uz tām reaģēt, veidot savstarpējās attiecības, ar pozitīvu sadarbību uzlabot iestādes prestižu. Sabiedriskums, komunikabilitāte

Spējas izvēlēties prioritātes, izstrādāt darba grafiku, organizēt un plānot darbu gan tuvāku, gan tālāku mērķu sasniegšanai, nodrošināt laika un resursu efektīvu izmantošanu. Prasme ietver ne tikai plānu izstrādāšanu, bet arī regulāru darba un plāna atbilstības pārbaudi un nepieciešamo labojumu izdarīšanu. Prasme ietver pieejamās informācijas pārbaudi, lomu un funkciju skaidru definēšanu darba procesā, informācijas glabāšanu, darba rezultātu atbilstības pārbaudi noteiktajiem kvalitātes kritērijiem

 

Komunikācija (saskarsme)

Problēmu risināšana

Spējas pārliecināt citus pieņemt kādu uzskatu vai uzsākt darbību. Spējas uzklausīt un pieņemt citu viedokli. Prasme ietver apzinātu citas personas (personu grupas) ietekmēšanu, piemēram, izmantojot pieejamo informāciju, argumentus, uzskates līdzekļus, psiholoģiskas ietekmēšanas veidus, lai sasniegtu noteiktu mērķi

Spējas atrast un iegūt nepieciešamo informāciju. Spējas iegūt tik daudz informācijas, cik nepieciešams visiem problēmas aspektiem, nošķirt noderīgo informāciju no nederīgās un svarīgo informāciju no nesvarīgās. Spējas ātri un precīzi iedziļināties pieejamā informācijā, pārbaudīt visu pieejamo informāciju, lai izprastu situāciju, un izdarīt loģiskus secinājumus. Spējas identificēt un apvienot cēloņus un ieguvumus, kā arī pieņemt pareizos lēmumus

 

 

Personāla vadība

(ja padotībā ir darbinieki)

Prasmju un personības īpašību kopums, kas ļauj efektīvi dot uzdevumus padotajiem, nodrošināt atgriezenisko saikni, panākt padoto atbalstu izvirzītajiem uzdevumiem, motivēt viņus darbam

 

III. Turpmākās darbības un attīstības pašnovērtējums

1. Uzdevumi, kas sasniedzami nākamajā novērtēšanas periodā, trūkumi, kurus nepieciešams novērst

(lai veiktu kvalitatīvu nākamo novērtēšanu, uzdevumiem jābūt iespējami precīzi definētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, orientētiem uz konkrētu rezultātu un ar konkrētu izpildes termiņu)

 

2. Nepieciešamās izmaiņas amata aprakstā

(ja nepieciešams, norādīt, kādas izmaiņas būtu nepieciešamas, lai pilnveidotu konkrēto amata aprakstu)

 

3. Mācību vajadzības

(īpašības, prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras jāattīsta, lai veicinātu darba efektivitāti. Mācību kursi, kurus nepieciešams apmeklēt)

 

4. Iespējamā karjeras attīstība

(ja amatpersona vēlas mainīt dienesta apstākļus, norādīt, kādā dienestā, kādā amatā iespējama karjeras attīstība un kāda ir tās motivācija)

 

Amatpersona

(vārds, uzvārds)

(datums)

(paraksts)

 

2.sadaļa

Tiešā vadītāja novērtējums

 

Novērtējamās amatpersonas tiešais vadītājs:

vārds, uzvārds

struktūrvienība, amats

 

 

Novērtējamās amatpersonas vārds, uzvārds

 

 

Iepriekšējā novērtēšanā amatpersonai noteiktie uzdevumi

Izpildes kritēriji

 

I. Amatpersonas amata pienākumu un uzdevumu izpilde

 

Amata pienākumu izpilde novērtēšanas periodā

Konkrēti apliecinājumi pienākumu izpildei

 

Amata pienākumu izpildes novērtējums

(ieraksta atbilstošo novērtējuma pakāpi)

 

 

A – atbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus)

B – daļēji neatbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic kādu no amata pienākumiem, konstatēti konkrēti trūkumi, kurus iespējams novērst periodā līdz nākamai novērtēšanai)

C – neatbilst noteiktajām prasībām

(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic amata pienākumus, konstatēti konkrēti trūkumi)

 

Tiesību aktos, amata aprakstā un iepriekšējā amatpersonas darbības un tās rezultātu novērtēšanas protokolā noteiktie uzdevumi, kas novērtēšanas periodā nav izpildīti

(norādīt, kuri uzdevumi pilnībā vai daļēji nav izpildīti)

Uzdevumu izpildi kavējošie iemesli

no amatpersonas atkarīgi iemesli (personiski)

no amatpersonas neatkarīgi iemesli

 

II. Amatpersonai nepieciešamo kompetenču novērtējums

 

Novērtējuma pakāpes:

 

A – attiecīgā prasme ir attīstīta tādā līmenī, ka ļauj labi veikt amata pienākumus

 

B – attiecīgā prasme ir pietiekama, lai varētu veikt amata pienākumus minimālā līmenī, taču vajadzētu to attīstīt

 

C – attiecīgās prasmes trūkums traucē amata pienākumu izpildi

 

 

Prasme

Prasmes apraksts

Novērtējuma pakāpe

Sadarbība ar kolēģiem

   

Sadarbība ar sabiedrību
(ja ir nepieciešama, izpildot amata pienākumus)

   

Komunikācija (saskarsme)

   

Problēmu risināšana

   

Darba plānošana un kontrole

   

Personīgā atbildība

   

Personāla vadība

(ja padotībā ir darbinieki)

   

 

 

III. Amatpersonas darbības un attīstības plāns

 

1. Uzdevumi, kas sasniedzami nākamajā novērtēšanas periodā, trūkumi, kurus nepieciešams novērst

(lai veiktu kvalitatīvu nākamo novērtēšanu, uzdevumiem jābūt iespējami precīzi definētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, orientētiem uz konkrētu rezultātu un ar konkrētu izpildes termiņu)

 

2. Nepieciešamās izmaiņas amata aprakstā

 

3. Mācību vajadzības

(īpašības, prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras jāattīsta, lai veicinātu darba efektivitāti. Mācību kursi, kurus nepieciešams apmeklēt)

 

 

4. Iespējamā karjeras attīstība

(amatpersonas iespējamā karjeras attīstība un tās motivācija)

 

Amatpersonas tiešais vadītājs

(vārds, uzvārds)

(datums)

(paraksts)

Iekšlietu ministrs I.Godmanis


 

 

2. pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 7.augusta noteikumiem Nr.532

Amatpersonas novērtēšanas protokols

Amatpersonas vārds, uzvārds, struktūrvienība, amats

 

Amatpersonas tiešā vadītāja vārds, uzvārds, struktūrvienība, amats

 

Individuālās novērtēšanas intervijas datums

 

 

Amatpersonas pašnovērtējums

Amatpersonas tiešā vadītāja novērtējums

Vērtēšanas komisijas lēmums

1. Uzdevumi, kas sasniedzami nākamajā novērtēšanas periodā, trūkumi, kurus nepieciešams novērst
(lai veiktu kvalitatīvu nākamo novērtēšanu, uzdevumiem jābūt iespējami precīzi definētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, orientētiem uz konkrētu rezultātu un ar konkrētu izpildes termiņu)

(aizpilda amatpersona)

(aizpilda amatpersonas tiešais vadītājs)

(aizpilda vērtēšanas komisijas sekretārs)

2. Nepieciešamās izmaiņas amata aprakstā
(ja nepieciešams, norādīt, kādas izmaiņas būtu nepieciešamas, lai pilnveidotu konkrētu amata aprakstu)

(aizpilda amatpersona)

(aizpilda amatpersonas tiešais vadītājs)

(aizpilda vērtēšanas komisijas sekretārs)

3. Mācību vajadzības
(īpašības, prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras jāattīsta, lai veicinātu darba efektivitāti. Mācību kursi, kurus nepieciešams apmeklēt)

(aizpilda amatpersona)

(aizpilda amatpersonas tiešais vadītājs)

(aizpilda vērtēšanas komisijas sekretārs)


  

4. Iespējamā karjeras attīstība
(kādā dienestā, kādā amatā iespējama karjeras attīstība un kāda ir tās motivācija)

(aizpilda amatpersona)

(aizpilda amatpersonas tiešais vadītājs)

(aizpilda vērtēšanas komisijas sekretārs)

Novērtējuma pakāpe

 

 

Novērtējuma pakāpe

 

 

Novērtējuma pakāpe

 

 

  

Vērtēšanas komisijas priekšsēdētājs

   

(vārds, uzvārds)

(paraksts)

Vērtēšanas komisijas locekļi:

   

(vārds, uzvārds)

(paraksts)

   

(vārds, uzvārds)

(paraksts)

Amatpersona

   

(vārds, uzvārds)

(paraksts)

Amatpersonas tiešais vadītājs

   

(vārds, uzvārds)

(paraksts)

Iekšlietu ministrs I.Godmanis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!