• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 4.07.2007., Nr. 106 https://www.vestnesis.lv/ta/id/159841

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

04.07.2007., Nr. 106

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi


 

VALSTS SOCIĀLĀS APDROŠINĀŠANAS AĢENTŪRA

IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATA VIETU

- Personāla daļas vadītājs

Pienākumi:

- vadīt iestādes personāla vadības funkciju un tās attīstību

- vadīt iestādes personāla politikas izstrādāšanu un ieviešanu

- nodrošināt personāla vadības procesu attīstību

- plānot un organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas celšanu

- nodrošināt veselības un darba aizsardzības likumdošanas prasību ievērošanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- profesionālā pieredze, tai skaitā vadošā amatā

- vēlama darba pieredze valsts institūcijās

- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (pamatzināšanas MS Word, Excel, PowerPoint; internets)

Gaidīsim jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi “Konkursam” 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Mūsu adrese: VSAA, Personāla daļa, Lāčplēša iela 70a, Rīga, LV-1011. Tālrunis uzziņām 7013604, fakss 7013695, e-pasts: personal@vsaa.lv

 


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Attīstības instrumentu departamenta Struktūrfondu vadības nodaļas vecākais referents

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām

- nepieciešama pieredze attiecīgajā profesijā (specialitātē) un/vai valsts pārvaldē saistošajā darbības jomā

- zināšanas savu pienākumu veikšanai:

- par Eiropas Savienības struktūrfondiem, tai skaitā, to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu Eiropas Savienības struktūrfondu ieviešanas jomā

- par projektu vadību

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda aktivitāšu ieviešanu un uzraudzību ministrijas kompetences ietvaros

- pārstāvēt ministriju dažādās atbalsta pasākumu izstrādes darba grupās un vērtēšanas - komisijās (galvenokārt veselības aprūpes, izglītības un zinātnes attīstības jomā)

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.


Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu

uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā

- Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta jurists

(darbs saistīts ar patērētāju konsultēšanu, iesniegumu un sūdzību izskatīšanu, administratīvo aktu (lēmumu) projektu sagatavošanu, administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanu)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā augstākā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama ne mazāk kā divu gadu praktiskā darba pieredze tirdzniecības vai pakalpojumu jomā vai patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- svešvalodu zināšanas (vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas)

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centra Personāllietu sektorā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 316. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Uzziņas pa tālruni 7388633.


LR Aizsardzības ministrija informē, ka ir izsludināts konkurss

uz nacionālā eksperta vakanci - eksperts militārajā operācijā “Althea”

Bosnijā un Hercegovinā ES Padomes ģenerālsekretariātā

Aizsardzības lietu direktorātā Militāro operāciju nodaļā

Pieteikšanās termiņš: 10 dienu laikā kopš publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Ar pretendentiem izvirzītajām prasībām un amata pienākumiem var iepazīties Aizsardzības ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances.

Pretendentiem dzīves apraksts (Eiropas CV formāts) un motivācijas vēstule angļu valodā, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, darba devēja Latvijā apliecinājums latviešu valodā, atbilstoši MK 06.07.2004. noteikumiem nr.580 “Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās” jāiesniedz LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (119.kab.) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473.

Darba devēja apliecinājuma veidlapa un Eiropas CV formāts pieejams AM mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances.

Uzziņas pa tālr. 7335200, 7335268.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs

izsludina konkursu uz

pārvaldes vecākā referenta amatu uz nenoteiktu laiku Klientu apkalpošanas daļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, sūdzības, iesniegumus, gada pārskatus un informācijas pieprasījumus un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu pieņemšanas instrukciju

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotos informācijas iesniegumus un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- atbildēt uz telefonu zvaniem un konsultēt apmeklētājus savas kompetences ietvaros

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem.

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicama saskarsmes kultūra

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

- nepieciešams valsts valodas zināšanu apjoms – 3B (izņemot, ja iegūta pamata, vidējā vai augstākā izglītība latviešu valodā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu un profesionālu darba vidi

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu – 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām - 7031737.


Carnikavas novada dome aicina darbā būvinspektoru

Prasības:

* izglītība specialitātē

* sertifikāts specialitātē

* pieredze būvniecības kontrolē

* valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

* prasme strādāt ar datoru

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt 14 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Adrese: Carnikavas novada dome, Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, Rīgas rajons, LV- 2163. E-pasts: cpp@carnikava.lv . Tālr./fakss 7993814.


Carnikavas novada dome aicina darbā arhitektu

Prasības:

* augstākā izglītība specialitātē

* prasme strādāt ar datoru

* vēlama pieredze darbā ar klientiem

* valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt 14 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Adrese: Carnikavas novada dome, Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, Rīgas rajons, LV-2163. E-pasts: cpp@carnikava.lv . Tālr./fakss 7993814.


Carnikavas novada dome aicina darbā projektu administratoru

Prasības:

* augstākā izglītība

* izpratne un zināšanas par pašvaldību darbu

* prasme strādāt ar datoru

* valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

* labas zināšanas angļu valodā

* vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar projektu pieteikumu sagatavošanu un projektu vadīšanu

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt 14 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Adrese: Carnikavas novada dome, Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, Rīgas rajons, LV- 2163. E-pasts: cpp@carnikava.lv . Tālr./fakss 7993814.


Tiek izsludināts konkurss uz Tūrisma attīstības valsts aģentūras

Latvijas tūrisma biroja Londonā vadītāja/-as amatu

Darba pienākumi:

- nodrošināt Biroja nolikumā noteikto uzdevumu īstenošanu; popularizēt Latvijas tūrisma iespējas un piedāvātos pakalpojumus, atbildēt uz tūrisma informācijas pieprasījumiem par Latviju

- pastāvīgi apkopot un izplatīt informāciju par Latvijas tūrisma pakalpojumiem

- regulāri sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, sniegt pilnīgu un vispusīgu informāciju par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā

- analizēt un novērtēt Biroja darbības rezultātus, ziņot par tiem TAVA direktoram

- apkopot un sistematizēt informāciju par tūrisma attīstības tendencēm ārvalstīs

- plānot Biroja gada budžetu un darbus un iesniegt tos Darba devējam apstiprināšanai

Prasības kandidātiem

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai tūrisma jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- spēja brīvi strādāt ar Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint programmām

- analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta

- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

Mēs piedāvājam

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- sociālās garantijas

- labus dara apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Tūrisma attīstības valsts aģentūrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, tālr.+371 7229945 (ar norādi “Tūrisma attīstības valsts aģentūras Latvijas tūrisma biroja Londonā vadītājs”), fakss +371 7358128, e-pasts: cv@latviatourism.lv.


Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Raiņa bulvārī 6, izsludina konkursu

uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās

sadarbības nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatiem (2 vakances)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība starptautiskajās attiecībās vai politikas zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas un citu svešvalodu (vēlams franču valodas) zināšanas

- pieredze starptautisko vizīšu organizēšanā

- zināšanas par lietišķo etiķeti un protokolu

- prasme strādāt ar datoru (MS Word; Excel; Internet)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts noslēpumu” 9.panta prasībām

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla un kvalitātes vadības nodaļā Rīgā, Raiņa bulvārī 6, tālr. 7 219112, 7219505.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Akcīzes preču pārvaldes Pārvietošanas kontroles sistēmas vadības daļas

Lietotāju atbalsta nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu (2 amata vietas)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai informācijas tehnoloģiju jomā (pretendentiem, kuri ieguvuši izglītību ekonomikā vai tiesību zinātnēs, nepieciešamas labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā)

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai saistībā ar informācijas tehnoloģijām tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt EMCS (Excise Movement and Control System) lietotāju atbalsta funkciju izpildi ievērojot Eiropas Komisijas noteiktās prasības; sadarboties ar EMCS Centrālo palīdzības dienestu un Eiropas Savienības dalībvalstu EMCS palīdzības dienestiem, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām EMCS darbības nepārtrauktības nodrošināšanas jautājumos; sniegt konsultatīvu informāciju EMCS lietotājiem par akcīzes preču pārvietošanu atliktajā akcīzes nodokļa maksāšanas režīmā un veicamajām darbībām EMCS.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV–1978, (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Akcīzes preču pārvaldes Pārvietošanas kontroles sistēmas vadības daļas

Attīstības nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu (2 amata vietas)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība -ekonomikā, tiesību zinātnēs vai informācijas tehnoloģiju jomā (pretendentiem, kuri ieguvuši izglītību ekonomikā vai tiesību zinātnēs, nepieciešamas labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā)

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai saistībā ar informācijas tehnoloģijām tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

Veikt EMCS (Excise Movement and Control System) funkcionālo testēšanu, pieteikt problēmziņojumus un izmaiņu pieprasījumus, kontrolēt to izpildi; piedalīties mācību materiālu par EMCS lietošanu izstrādē un apmācību darbam ar EMCS īstenošanā; izstrādāt metodiskos materiālus par akcīzes preču administratīvo pavaddokumentu apriti un EMCS lietošanu, kā arī normatīvo aktu projektus.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV–1978, (ar norādi “Konkurss”).

Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Akcīzes preču pārvaldes Pārvietošanas kontroles sistēmas vadības daļas

priekšnieka vietnieka, Attīstības nodaļas priekšnieka ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai informācijas tehnoloģiju jomā (pretendentiem, kuri ieguvuši izglītību ekonomikā vai tiesību zinātnēs, nepieciešamas labas zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā)

- angļu valodas zināšanas

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Project)

- zināšanas par akcīzes preču apriti, to reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, projekta vadītāja iemaņas un pieredze darbā ar projekta vadības metodiku tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt Akcīzes preču pārvietošanas un kontroles sistēmas EMCS (Excise Movement and Control System) ieviešanu un attīstīšanu ievērojot Eiropas Komisijas noteiktās prasības; sadarboties ar Eiropas Savienības dalībvalstu nodokļu un muitas iestāžu administrācijām, citām Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām EMCS ieviešanas un attīstības nodrošināšanā, kā arī EMCS un citu Valsts ieņēmumu dienesta informatīvo sistēmu savietojamības jautājumos; nodrošināt akcīzes preču administratīvo pavaddokumentu aprites un EMCS lietošanas metodisko vadību un piedalīties normatīvo aktu izstrādes procesā.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV–1978, (ar norādi “Konkurss”).

Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde

izsludina atkārtotu konkursu uz

vakanto Valkas nodaļas Tematisko pārbaužu daļas

galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt visa veida tematiskās pārbaudes, apsekošanas

- noformēt veikto pārbaužu dokumentus aktus, izziņas, lēmumus, sastādīt - administratīvos protokolus, lēmumus, u.c.

veikt pievienotās vērtības nodokļa atmaksas pamatotības pārbaudes ārvalstu finanšu palīdzības saņēmējiem

- veikt pārbaudes par pievienotās vērtības nodokļa iekļaušanu attiecināmajās izmaksās Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros

Prasības pretendentiem/ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta 1.daļas prasībām

- labas zināšanas nodokļu likumdošanā un vēlama pieredze to pielietošanā

- zināšanas grāmatvedībā

vēlama praktiskā pieredze grāmatvedībā

- komunikācijas prasmes sadarbībai ar klientu, spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

Piedāvājam:

- stabilitāti

- sociālās garantijas

- interesantu, radošu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla daļai, Beātes iela 49, Valmiera, LV 4201, (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).

Tālrunis 64207736, fakss 64207798.


Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde

izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto Valkas nodaļas Tematisko pārbaužu daļas vecākā nodokļu inspektora ierēdņa amatu

Galvenie amata pienākumi: veikt visa veida tematiskās pārbaudes, skaidras naudas darījumu pārbaudes, pretpārbaudes un nodokļu maksātāju apsekošanas.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta 1.daļas prasībām

- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā

- vēlama praktiskā pieredze grāmatvedībā

- komunikācijas prasmes sadarbībai ar klientu, spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

Piedāvājam:

- stabilitāti

- sociālās garantijas

- interesantu, radošu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.

Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla daļai, Beātes iela 49, Valmiera, LV 4201, (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).

Tālrunis 64207736, fakss 64207798.


Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts

izsludina konkursu uz nacionālā eksperta amatu darbam Eiropas Savienības

institūcijā – eksperts politiku priekšlikumu ietekmes novērtēšanā informācijas

sabiedrības un mediju attīstības jomā Eiropas Komisijas Informācijas sabiedrības

un mediju ģenerāldirektorātā (darba vieta – Brisele)

Vakances darba apraksts, darba devēja Latvijā apliecinājuma veidlapa un Eiropas CV formāta veidlapa atrodama http://www.eps.gov.lv.

Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli un dzīves aprakstu (Eiropas CV formātā) latviešu un angļu valodā, darba devēja Latvijā apliecinājumu latviešu valodā (saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. jūlija noteikumiem nr.580 “Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās”), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citu pretendenta CV norādīto prasmju vai zināšanu apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariātā K.Valdemāra ielā 33, Rīgā, LV-1010, un nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@eps.gov.lv, 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Tālr. uzziņām 7114734.

Papildu informācija par pieteikšanās kārtību darbam Eiropas Savienības institūcijās atrodama mājas lapā http://mfa.gov.lv/eu/darbs/ieredni/ .


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu – VID KRI Nodokļu kontroles pārvaldes

Audita daļas Fizisko personu audita sektora galvenais nodokļu inspektors (-e)

uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.p.un likuma “Par VID” 17.p.1.d. prasībām

- augstākā ekonomiskā, finanšu vai grāmatvedības izglītība

- labas zināšanas LR nodokļu likumdošanā

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt nodokļu auditus fiziskām personām

- sagatavot audita pārskatu un lēmuma par audita rezultātiem projektu

- izvērtēt un pieprasīt informāciju VID teritoriālajām iestādēm, iestādēm, komersantiem, fiziskām personām u.c.

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi darbā valsts pārvaldē un nodokļu administrēšanā

Darba vieta Kuldīgā.

Jūsu pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu un ziņas par profesionālo pieredzi gaidīsim 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID KRI Personāla daļā Kuldīgā, Liepājas ielā 48, LV-3301, Tālsr.33 50510, fakss 33 5038 (ar norādi “Konkurss VID KRI”).


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde

izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto ierēdņa amata vietu

– VID Kurzemes reģionālās iestādes Nodokļu kontroles pārvaldes

Analīzes daļas  galvenais nodokļu inspektors (-e )

Galvenie pienākumi:

Veikt riska analīzi, izmantojot datu bāzes; sastādīt analītiskos aprakstus un pavadvēstules; analizēt likvidējamo, pārņemamo vai nododamo uzņēmumu nodokļu auditu nepieciešamību; veikt datu ticamības novērtējumus, konstatējot riska kritērijus u.c.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā ekonomiskā, grāmatvedības vai finanšu izglītība

- labas zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu

- spēja strādāt patstāvīgi

- augsta atbildības sajūta

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- likumā noteiktās sociālās garantijas

- interesantu un atbildīgu darbu

- veselības apdrošināšanu

Darba vieta  Kuldīgā.

Jūsu pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu un ziņas par profesionālo pieredzi gaidīsim 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID KRI Personāla daļā Kuldīgā, Liepājas ielā 48, LV-3301, Tālsr.33 50510, fakss 33 5038 (ar norādi “Konkurss VID KRI”).


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amatu vietām

– VID Kurzemes reģionālās iestādes Ventspils nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektors

- 2 štata vietas uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.p.un likuma “Par VID” 17.p.1.d. prasībām

- vēlamas zināšanas LR nodokļu likumdošanā

- vēlama pieredze grāmatvedības darbā

- labas komunikācijas spējas

Galvenie pienākumi:

- pieņemt, reģistrēt, pārbaudīt un ievadīt datu bāzē pārskatus un deklarācijas

- u.c.

Piedāvājam:

- likumā noteiktās sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Darba vieta Ventspilī.

jūsu pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu un ziņas par profesionālo pieredzi gaidīsim 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID KRI Personāla daļā, Kuldīgā, Liepājas ielā 48, LV- 3300, tālr.33 50510, fakss 33 50538 (ar norādi “Konkurss VID KRI”)


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz

Informātikas pārvaldes direktora vietnieka ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā (zināšanas un pieredze liela apjoma informācijas sistēmu infrastruktūras izveidē, informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju ieviešanā, to ekspluatācijas nodrošināšanā, kā arī zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, kvalitātes un informācijas sistēmu drošības jautājumiem) un informācijas tehnoloģiju projektu vadībā ilgāka par 1 gadu

- pieredze liela kolektīva vadīšanā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

Organizēt un nodrošināt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmu komponenšu un infrastruktūras darbību un uzturēšanu; organizēt Valsts ieņēmumu dienesta centrālo informācijas sistēmu nepārtrauktu uzraudzību; organizēt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmu aizsardzību, pieejamību, datu saglabāšanu un atjaunošanu; nodrošināt Valsts ieņēmumu dienesta globālā datortīkla pieejamības kvalitātes pārraudzību, risināt tā ekspluatācijas, aizsardzības un modernizācijas jautājumus; koordinēt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmu uzturēšanas un ekspluatācijas reglamentējošo dokumentu izstrādi; piedalīties Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas pasākumu plānošanā, izstrādē un aktualizācijā.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, (ar norādi “Konkurss”).

Tālrunis 7028620, fakss 7028744.


Rīgas Juridiskā augstskola izsludina vakanci uz asociētā profesora vietu

Starptautisko un Eiropas tiesību maģistrantūras programmā

Prasības pretendentiem:

- PhD, LLD vai līdzvērtīgs tiesību zinātņu doktora grāds

- interese par starptautisko tiesību aktualitātēm un tiesiskās vides attīstību Baltijas valstīs un Eiropas Savienībā

- akadēmiskā un zinātniskā darba pieredze

- darba valoda: angļu

Galvenie pienākumi:

- kursu izstrādāšana, lekciju lasīšana, pētījumu un studentu darbu pārraudzība, cieša sadarbība ar RJA partnerinstitūcijām

- zinātniskās pētniecības darba veikšana

Pretendentus 30 dienu laikā pēc publikācijas laikrakstā lūdzam sūtīt CV ar motivācijas vēstuli, atsauksmēm un publikāciju sarakstu uz šādu adresi: Rīgas Juridiskā augstskola, Alberta iela 13, Rīga, LV-1010.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!