Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2007. gada 19. jūnija noteikumi Nr. 410 "Uzraudzības komitejas nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.06.2007., Nr. 100 https://www.vestnesis.lv/ta/id/159266

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.411

Kārtība, kādā Valsts ieņēmumu dienests izsniedz izziņu par kredīta ņēmēja ienākumiem

Vēl šajā numurā

22.06.2007., Nr. 100

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 410

Pieņemts: 19.06.2007.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.
Ministru kabineta noteikumi Nr.410

Rīgā 2007.gada 19.jūnijā (prot. Nr.36 42.§)
Uzraudzības komitejas nolikums
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 16.panta pirmo un otro daļu un Valsts pārvaldes iekārtas likuma 13.pantu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka Uzraudzības komitejas (turpmāk - komiteja) uzdevumus, sastāvu un darba kārtību.
2. Komiteja ir koleģiāla Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistīta institūcija, kurai ir šādi uzdevumi:

2.1. uzraudzīt piešķirtā Eiropas Savienības fondu finansējuma izlietošanas efektivitāti un atbilstību apstiprinātajiem plānošanas dokumentiem;

2.2. izskatīt priekšlikumus par grozījumiem plānošanas dokumentos un pieņemt lēmumu par grozījumu apstiprināšanu vai noraidīšanu;

2.3. izskatīt Eiropas Savienības fondu izvērtēšanas secinājumus un ieteikumus par plānošanas dokumentu īstenošanu, kā arī pieņemt lēmumu par šo ieteikumu īstenošanu;

2.4. apstiprināt Eiropas Savienības fondu vadības komunikācijas stratēģiju;

2.5. apstiprināt ikgadējo uzraudzības un izvērtēšanas plānu;

2.6. apstiprināt komitejas reglamentu, kurā noteikta komitejas un apakš­komiteju darba organizācija;

2.7. saskaņot komitejas reglamenta grozījumu projektu;

2.8. izskatīt un saskaņot Eiropas Savienības fondu darbības programmu papildinājumus;

2.9. veikt citus uzdevumus, kas noteikti Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktos budžeta un finanšu jomā.
3. Komitejas un apakškomitejas sekretariāta (turpmāk - sekretariāts) funkcijas nodrošina vadošā iestāde.
4. Atsevišķu šo noteikumu 2.punktā minēto uzdevumu izpildi komiteja var deleģēt apakškomitejām, ja tas nav pretrunā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem budžeta un finanšu jomā.
II. Komitejas sastāvs
5. Komitejas sastāvā ir šādi komitejas locekļi ar balsstiesībām:

5.1. vadošās iestādes pārstāvis - komitejas priekšsēdētājs;

5.2. vadošās iestādes pārstāvis - komitejas priekšsēdētāja vietnieks;

5.3. atbildīgo iestāžu pārstāvji;

5.4. sadarbības iestāžu pārstāvji;

5.5. plānošanas reģionu attīstības padomju pārstāvji;

5.6. sociālo partneru, biedrību un nodibinājumu pārstāvji:

5.6.1. Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības pārstāvis;

5.6.2. Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvis;

5.6.3. Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu amatniecības padomes pārstāvis;

5.6.4. Latvijas Informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju asociācijas pārstāvis;

5.6.5. Latvijas Pieaugušo izglītības apvienības pārstāvis;

5.6.6. Vides aizsardzības kluba pārstāvis.
6. Komitejas sēdēs ar padomdevēja tiesībām var piedalīties:

6.1. revīzijas iestādes pārstāvis;

6.2. sertifikācijas iestādes pārstāvis;

6.3. maksājumu iestādes pārstāvis;

6.4. Ārlietu ministrijas pārstāvis;

6.5. Zemkopības ministrijas pārstāvis;

6.6. Saeimas Eiropas lietu komisijas pārstāvis;

6.7. Latvijas Darba devēju konfederācijas pārstāvis;

6.8. Pasaules Dabas fonda pārstāvis;

6.9. Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvis;

6.10. sabiedrības par atklātību "Delna" pārstāvis;

6.11. nodibinājuma "Sorosa fonds - Latvija" pārstāvis;

6.12. starptautisko finanšu institūciju pārstāvji;

6.13. citu sociālo partneru, biedrību un nodibinājumu pārstāvji.
7. Par komitejas locekli vai dalībnieku ar padomdevēja tiesībām var kļūt, ja:

7.1. šo noteikumu 5. un 6.punktā minētā institūcija izvirza pārstāvi dalībai komitejā pēc sekretariāta uzaicinājuma, izņemot 6.12. un 6.13.apakš­punktā minētās institūcijas;

7.2. šo noteikumu 6.12. un 6.13.apakš­punktā minētās starptautiskās finanšu institūcijas, sociālā partnera, biedrības vai nodibinājuma pārstāvi apstiprina par balsstiesīgu komitejas locekli vai dalībnieku ar padomdevēja tiesībām, ja starptautiskā finanšu institūcija, sociālais partneris, biedrība, nodibinājums vai organizācija par to ir iesniegusi pamatotu rakstisku iesniegumu sekretariātam un komiteja pieņēmusi attiecīgu lēmumu.
8. Šo noteikumu 7.2.apakšpunktā minētā iesnieguma pamatotības kritēri­jus nosaka komitejas reglaments.
9. Dalībai komitejā izvirzīto pārstāvi nomaina, ja institūcija iesniegusi rakstisku iesniegumu sekretariātam.
III. Apakškomitejas
10. Eiropas Savienības fondu prioritāšu ieviešanas efektīvai uzraudzībai komiteja izveido šādas apakškomitejas:

10.1. Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda apakš­komiteju;

10.2. Eiropas Sociālā fonda apakškomiteju.
11. Ja nepieciešams, institūcija var deleģēt dalībai apakškomitejā pārstāvi, kas nav komitejas loceklis vai dalībnieks ar padomdevēja tiesībām, paziņojot par to sekretariātam 10 darbdienas pirms sēdes.
12. Komiteja apstiprina apakškomitejas sastāvu un pienākumus, kā arī izskata un pieņem lēmumu par apakškomitejas ieteikumu īstenošanu.
13. Apakškomiteja:

13.1. izvērtē un uzrauga prioritāšu ieviešanu un attiecīgā fonda apguves koordinēšanu, un, ja nepieciešams, ierosina veikt darbības pasākumu un aktivi­tāšu efektivitātes paaugstināšanai;

13.2. izvērtē un uzrauga lielo projektu ieviešanu un, ja nepieciešams, ierosina veikt pasākumus lielo projektu mērķu sasniegšanai;

13.3. pilda citus komitejas izvirzītus uzdevumus.
14. Apakškomitejas priekšsēdētājs vai priekšsēdētāja vietnieks, kas ir vadošās iestādes pārstāvis, informē komiteju par apakš­komitejas sēdes lēmumiem un secinājumiem.
IV. Komitejas un apakškomitejas sēdes
15. Vadošā iestāde sasauc komitejas un apakškomiteju sēdes ne retāk kā divas reizes gadā.
16. Par komitejas vai apakškomitejas sēdes (turpmāk - sēde) laiku un vietu šo noteikumu 5. un 6.punktā minētajām institūcijām rakstiski paziņo ne vēlāk kā 15 darbdienas pirms attiecīgās sēdes.
17. Sēdi vada īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās, komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs vai priekšsēdētāja vietnieks.
18. Komitejas vai apakškomitejas locekļiem un dalībniekiem ar padom­devēja tiesībām ir tiesības rakstiski pilnvarot citu personu aizvietot viņus atsevišķās sēdēs.
19. Personai, kura pilnvarota aizvietot komitejas vai apakškomitejas locekli, ir balsstiesības uz pilnvarojumā noteikto laiku, ja sekretariātam ir iesniegts rakstisks pilnvarojums.
20. Komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs un citi komitejas vai apakškomitejas locekļi ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms attiecīgās sēdes pēc rakstiskas vienošanās ar sekretariātu var uzaicināt piedalīties komitejas vai apakškomitejas sēdē ekspertu, kas nav komitejas vai apakškomitejas loceklis.
21. Oficiālo komitejas vai apakškomitejas viedokli par sēdē izskatītajiem jautājumiem plašsaziņas līdzekļiem paziņo komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs vai vadošās iestādes vadītāja norīkots vadošās iestādes pārstāvis.
V. Sēdes darba kārtība un dokumenti
22. Sekretariāts ne vēlāk kā 15 darbdienas pirms sēdes nosūta komitejas vai apakš­komitejas locekļiem un dalībniekiem ar padom­devēja tiesībām sēdes darba kārtību papīra formā un elektroniski un sēdē izskatāmos dokumentus - elektroniski.
23. Komitejas vai apakškomitejas locekļi un dalībnieki ar padomdevēja tiesībām ne vēlāk kā 10 darbdienas pirms sēdes papīra formā vai elektroniski var iesniegt sekretariātam atzinumus par šo noteikumu 22.punktā minētajiem dokumentiem.
24. Sekretariāts sagatavo izziņu par komitejas vai apakškomitejas locekļu un dalībnieku ar padomdevēja tiesībām sniegtajiem atzinumiem un ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms attiecīgās sēdes elektroniski nosūta komitejas vai apakš­komitejas locekļiem un dalībniekiem ar padomdevēja tiesībām. Sēdes laikā komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs un komitejas vai apakškomitejas locekļi izvērtē atzinumos sniegtos komentārus un pieņem lēmumu par sēdē izskatāmajiem šo noteikumu 22.punktā minētajiem dokumentiem.
25. Komitejas vai apakškomitejas locekļiem un dalībniekiem ar padom­devēja tiesībām ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms sēdes ir tiesības ierosināt papildu jautājumu izskatīšanu attiecīgajā sēdē, iesniedzot sekretariātam rakstisku iesniegumu. Iesniegumā izklāsta papildu jautājuma būtību un pamato tā iekļaušanu komitejas vai apakškomitejas sēdes darba kārtībā.
26. Sekretariāts izvērtē šo noteikumu 25.punktā minēto iesniegumu un pieņem lēmumu par papildu jautājuma iekļaušanu sēdes darba kārtībā.
27. Ja nepieciešams, sekretariāts lemj par to jautājumu iekļaušanu sēdes darba kārtībā, kuri iesniegti pēc noteiktā termiņa. Informāciju par papildu jautājuma iekļaušanu komitejas sēdes darba kārtībā sekretariāts ne vēlāk kā trīs darbdienas pirms komitejas sēdes papīra formā vai elektroniski nosūta komitejas vai apakškomitejas locekļiem un dalībniekiem ar padomdevēja tiesībām.
VI. Lēmumu pieņemšana
28. Komiteja vai apakškomiteja ir lemt­tiesīga, ja tās sēdē piedalās divas trešdaļas no balsstiesīgo komitejas vai apakškomitejas locekļu vai viņu pilnva­roto personu skaita.
29. Komiteja vai apakškomiteja lēmumu pieņem, komitejas vai apakškomitejas locekļiem savstarpēji vienojoties. Ja vienošanās nav panākta vai balsošanu par nepieciešamu uzskata komitejas vai apakškomitejas priekš­sēdētājs, lēmumu pieņem ar vienkāršu balsu vairākumu, atklāti balsojot. Ja balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir priekšsēdētāja balss.
30. Ja komitejas vai apakškomitejas loceklis vai dalībnieks ar padomdevēja tiesībām nepiekrīt komitejas vai apakškomitejas lēmumam, viņam ir tiesības prasīt, lai sēdes protokolā tiktu ierakstīts viņa atšķirīgais viedoklis.
31. Par jautājumiem, kas nav iekļauti komitejas vai apakškomitejas sēdes darba kārtībā, komiteja vai apakškomiteja var pieņemt lēmumu, izmantojot rakstisko procedūru atbilstoši šo noteikumu 33.punktam.
32. Lēmuma pieņemšanas rakstiskā procedūra ir šāda:

32.1. sekretariāts sagatavo un elektroniski nosūta komitejas vai apakš­komitejas locekļiem lēmumprojektu un lēmuma pieņemšanai nepieciešamos dokumentus;

32.2. komitejas vai apakškomitejas locekļi 15 darbdienu laikā pēc lēmum­projekta saņemšanas paziņo (papīra formā vai elektroniski) par iebildumiem vai priekšlikumiem attiecībā uz lēmumprojektu;

32.3. ja minētajā termiņā iebildumi nav saņemti, lēmumu uzskata par pieņemtu;

32.4. ja ir saņemti iebildumi, sekretariāts triju darbdienu laikā sagatavo izziņu, kā arī norāda, vai attiecīgais iebildums ir ņemts vērā vai noraidīts, precizē lēmumprojektu un elektroniski nosūta izziņu un precizēto lēmumprojektu komitejas vai apakškomitejas locekļiem;

32.5. komitejas vai apakškomitejas locekļi piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 32.4.apakšpunktā minēto dokumentu saņemšanas rakstiski paziņo par iebildumiem vai priekšlikumiem attiecībā uz precizēto lēmumprojektu. Komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs triju darbdienu laikā izvērtē saņemtos iebildumus un priekšlikumus un, ja tie tiek ņemti vērā, pieņem galīgo lēmumu;

32.6. sekretariāts triju darbdienu laikā sagatavo lēmumprojektu. Lēmumprojektu paraksta komitejas vai apakškomitejas priekšsēdētājs un komitejas vai apakškomitejas sekretārs. Sekretariāts parakstīto lēmumu divu darbdienu laikā nosūta komitejas vai apakškomitejas locekļiem un komitejas vai apakškomitejas dalībniekiem ar padomdevēja tiesībām;

32.7. ja lēmums nav pieņemts, priekšsēdētājs lemj par komitejas vai apakškomitejas papildu sēdes sasaukšanu vai jautājuma iekļaušanu nākamajā sēdē.
VII. Komitejas sēdes protokols
33. Komitejas sēdes protokolā norāda sēdes dalībniekus, darba kārtību, pieņemtos lēmumus, kā arī atšķirīgos viedokļus un balsojumu rezultātus.
34. Sekretariāts sagatavo komitejas sēdes protokola projektu un 15 darb­dienu laikā pēc komitejas sēdes papīra formā vai elektroniski nosūta komitejas vai apakškomitejas locekļiem un dalībniekiem ar padomdevēja tiesībām. Komitejas vai apakškomitejas locekļi un dalībnieki ar padomdevēja tiesībām 10 darbdienu laikā pēc protokola projekta saņemšanas iesniedz iebildumus vai priekšlikumus par protokola projektu. Sekretariāts izvērtē iebildumus un priekšlikumus un piecu darbdienu laikā pieņem lēmumu par protokola precizēšanu.
35. Ja noteiktajā termiņā iebildumi un priekšlikumi nav saņemti, protokolu uzskata par apstiprinātu.
36. Apstiprinātu sēdes protokolu paraksta komitejas priekšsēdētājs un sekretārs. Parakstīto protokolu sekretariāts piecu darbdienu laikā pēc saskaņošanas nosūta institūcijām, kuras pārstāv komitejas vai apakškomitejas locekļi un dalībnieki ar padomdevēja tiesībām.
Ministru prezidents A.Kalvītis

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!