Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija publicē:
  • lēmumus par tarifu aprēķināšanas metodiku un lēmumus, ar kuriem noteikts tarifs;
  • noteikumus par Regulatoram regulāri iesniedzamās informācijas veidiem, apjomu un iesniegšanas termiņiem;
  • vispārējās atļaujas noteikumus;
  • ziņojumus par izmaksu aprēķināšanas un attiecināšanas metodikas ievērošanu un ziņojumus, kuros informē par universālā pakalpojuma saistību tīrajām izmaksām.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2006. gada 8. novembra lēmums Nr. 275 "Par Noteikumiem par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 16.11.2006., Nr. 184 (3552) https://www.vestnesis.lv/ta/id/148020

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Finanšu ministrijas lēmums Nr.232

Par sabiedriskā labuma organizācijas statusa atņemšanu biedrībai "Latvijas Triatlona federācija"

Vēl šajā numurā

16.11.2006., Nr. 184 (3552)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Numurs: 275

Pieņemts: 08.11.2006.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.275

Rīgā 2006.gada 8.novembrī (prot. Nr. 46(311), 4.p.)

Par Noteikumiem par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni

 

Ņemot vērā Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likuma 17.panta pirmo daļu un pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta otro daļu, Elektronisko sakaru likuma 8.panta otro daļu un 75.panta otro daļu,

padome nolemj:

1. Apstiprināt Noteikumus par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni (pielikumā).

2. Noteikt, ka šī lēmuma 1.punktā apstiprinātie noteikumi stājas spēkā 2007.gada 1.jūlijā.

Lēmums stājas spēkā ar tā pieņemšanas brīdi.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva

 


APSTIPRINĀTI

ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas

padomes lēmumu Nr. 275 2006.gada 8.novembra sēdē

(prot. Nr.46(311), 4.p.)

Noteikumi par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni

Izdoti saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 75.panta otru daļu

1. Šie noteikumi nosaka prasības attiecībā uz rēķina detalizācijas pamatlīmeni, saskaņā ar kuru elektronisko sakaru komersants (turpmāk – komersants) bez maksas nodrošina abonentiem iespēju:

1.1. pārbaudīt un kontrolēt maksājumus par publiskā telefonu tīkla izmantošanu noteiktā atrašanās vietā vai par citu saistītu elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanu;

1.2. pārraudzīt publiskā telefonu tīkla izmantošanu un ar to saistītos izdevumus, tādējādi kontrolējot savus rēķinus.

2. Komersants par tā sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem (turpmāk – pakalpojumiem) abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmenī ietver vismaz šādu informāciju:

2.1. laika periods atsevišķi katram pakalpojumam, par kuru ir sagatavots rēķins;

2.2. abonēšanas maksa atsevišķi katram pakalpojumam, ja tādu piemēro;

2.3. katra sniegtā pakalpojuma uzskaites vienība (piemēram, sekunde, megabaits);

2.4. par katru izsaukumu (ja tam piemēro maksu), nodrošinot šādu detalizāciju:

2.4.1. par izsaukumu, ko abonents veic komersanta publiskajā telefonu tīklā, norāda izsaukto numuru, izsaukuma datumu, laiku, sarunas ilgumu, maksu par savienojumu, ja tādu piemēro, kopējo summu par izsaukumu;

2.4.2. par izsaukumu, ko abonents veic cita komersanta publiskā telefonu tīkla lietotājam, norāda komersanta nosaukumu vai tā saīsinājumu vai identifikatoru, izsauk­to numuru, izsaukuma datumu, laiku, sarunas ilgumu, maksu par savienojumu, ja tādu piemēro, kopējo summu par izsau­kumu;

2.4.3. par izsaukumu, ko abonents veic uz ārvalsti, tai skaitā uz Eiropas telefonu numerācijas apgabala numuru, norāda valsti, izsaukto numuru, izsaukuma datumu, laiku, sarunas ilgumu, maksu par savienojumu, ja tādu piemēro, kopējo summu par izsaukumu;

2.4.4. par izsaukumu, ko abonents veic uz satelītu tīklu, norāda satelītu tīklu, uz kuru abonents veic izsaukumu, izsaukto numuru, izsaukuma datumu, laiku, sarunas ilgumu, maksu par savienojumu, ja tādu piemēro, kopējo summu par izsaukumu;

2.5. maksa par viesabonēšanu, ja tādu piemēro, izņemot īsziņas (turpmāk – SMS) un multivides ziņojumu pakalpojumu (turpmāk – MMS), sagrupējot atsevišķi ienākošos un izejošos izsaukumus, norādot viesabonēšanas operatoru, laika periodu, kopējo sarunu ilgumu un kopējo summu;

2.6. par izsaukumu, ko abonents veic uz papildu samaksas pakalpojumu numuru vai dalītās samaksas pakalpojumu numuru, norāda numuru, izsaukuma datumu, ilgumu un kopējo summu;

2.7. par izsaukumu, ko abonents veic uz uzziņu dienesta pakalpojuma numuru, ja par izsaukumu piemēro maksu, norāda numuru, kopējo izsaukumu skaitu uz šo numuru un kopējo summu;

2.8. par izsaukumu, ko abonents veic uz citu pakalpojumu numuru, ja tam piemēro maksu, kas nav ietverta noteikumu 2.6.punktā (piemēram, operatoru pakalpojumu numuri u.c.), norāda numuru, kopējo izsaukumu skaitu uz šo numuru un kopējo summu;

2.9. kopējo SMS skaitu, par kuru nosūtīšanu piemēro maksu, un kopējo summu, sagrupējot nosūtītās SMS komersanta publiskajā telefonu tīklā, cita komersanta publiskā telefonu tīkla lietotājam, uz ārvalsti, izmantojot viesabonēšanu, uz dažādu pakalpojumu numuriem (piemēram, melodija tālrunim u.c.);

2.10. kopējo pārraidāmās un saņemtās MMS skaitu un kopējo summu, ja aprēķina maksu par pārraidīto un saņemto MMS skaitu;

2.11. kopējo pārraidāmās un saņemtās informācijas apjomu (megabaitos) un kopējo summu atsevišķi katram datu pārraides pakalpojumam, tai skaitā MMS, ja aprēķina maksu par pārraidīto un saņemto informācijas apjomu.

3. Komersants pēc abonenta rakstveida pieprasījuma nodrošina abonentam iespēju saņemt bez maksas informāciju atbilstoši noteikumu 2.punktā noteiktajām rēķina detalizācijas pamatlīmeņa prasībām. Komersants noteikumu 2.punktā noteikto informāciju iekļauj rēķinā vai tam pievieno.

4. Komersants abonenta rēķinam pievieno informāciju par abonenta tiesībām ik mēnesi saņemt noteikumu 2.punktā minēto informāciju.

5. Komersants nodrošina abonentam noteikumu 2.punktā noteiktās informācijas pieejamību pēc abonenta – fiziskas personas izvēles papīra formātā vai elektroniski un abonentam – juridiskai personai elektroniski (piemēram, uz abonenta e–pasta adresi vai komersanta mājaslapā u.c.).

6. Komersants papildus var piedāvāt informāciju ar lielāku rēķina detalizācijas līmeni, nekā noteikts noteikumu 2.punktā. Komersants ir tiesīgs prasīt maksu tikai par papildus piedāvāto informāciju.

7. Šie noteikumi stājas spēkā 2007.gada 1.jūlijā.

Informatīvā atsauce uz Eiropas Savienības direktīvu

Šajos noteikumos ir iekļautas tiesību normas, kas izriet no Eiropas Parlamenta un Padomes 2002.gada 7.marta Direktīvas 2002/22/EK par universālo pakalpojumu un lietotāju tiesībām attiecībā uz elektronisko sakaru tīkliem un pakalpojumiem (universālā pakalpojuma direktīva) // (publicēta Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī, Īpašais izdevums, 2004, 13/29sēj., 367.lp.).

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!