• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2006. gada 9. maija noteikumi Nr. 379 "Noteikumi par tiešās pārvaldes iestādes dalību starptautisku organizāciju finansēto institūciju stiprināšanas projektu īstenošanā". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 17.05.2006., Nr. 76 https://www.vestnesis.lv/ta/id/135131-noteikumi-par-tiesas-parvaldes-iestades-dalibu-starptautisku-organizaciju-finanseto-instituciju-stiprinasanas-projektu-istenosana

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

1991.gada 23.decembra sēdes stenogramma
Rīta sēdē

Vēl šajā numurā

17.05.2006., Nr. 76

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 379

Pieņemts: 09.05.2006.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.
Ministru kabineta noteikumi Nr.379

Rīgā 2006.gada 9.maijā (prot. Nr.26 42.§)
Noteikumi par tiešās pārvaldes iestādes dalību starptautisku organizāciju finansēto institūciju stiprināšanas projektu īstenošanā
Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma 14.panta pirmās daļas 3.punktu
1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā tiešās pārvaldes iestāde (turpmāk - iestāde) piedalās starptautisku organizāciju finansēto institūciju stiprināšanas projektu (turpmāk - projekts) īstenošanā.
2. Projekta līgumu paraksta iestādes vadītājs un projekta līgumā norādītā iestādes kontaktpersona.
3. Iestāde plāno projekta finansējumu likumā par valsts budžetu kārtējam gadam vai, ja nepieciešams, minētā likuma grozījumos kā ieņēmumus par sniegtajiem maksas pakalpojumiem.
4. Iestāde nodrošina projekta ieņēmumu un izdevumu plānošanu un uzskaiti atbilstoši normatīvajiem aktiem par budžeta ieņēmumu un izdevumu klasifikāciju, kā arī projekta līgumā noteiktajā kārtībā.
5. Projekta līdzekļu finanšu plūsmas nodrošināšanai iestāde atver budžeta kontu Valsts kasē.
6. Visus ar projekta īstenošanu saistītos izdevumus (darba algu, ar to saistītās sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un nodokļus, uzturēšanās izdevumus, ceļa izdevumus un citas projekta līgumā noteiktās izmaksas) sedz no projekta īstenošanai saņemtajiem līdzekļiem.
7. Ja projektā ir noteikti limiti uzturēšanās izdevumiem ārvalstīs, iestāde sedz šos izdevumus projektā noteikto izdevumu limitu ietvaros.
8. Ja projektā nav noteikti limiti uzturēšanās izdevumiem ārvalstīs, iestāde sedz izdevumus par viesnīcu, piemērojot Ministru kabineta 2002.gada 28.maija noteikumus Nr.219 "Kārtība, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem un darbinieku darba braucieniem saistītie izdevumi".
9. Ceļa izdevumus iestāde sedz saskaņā ar projekta nosacījumiem. Ja projektā nav noteikti ceļa izdevumu segšanas nosacījumi, iestāde sedz ceļa izde­vumus pēc ekonomiskās klases tarifiem vai tai pielīdzināmas klases tarifiem.
10. Ceļa izdevumi un uzturēšanās izdevumi ārvalstīs maksājami kompen­sācijas veidā.
11. Ja nepieciešams, iestāde līdz apro­priācijas projekta ieņēmumu un izdevumu apstiprināšanai likumā par valsts budžetu kārtējam gadam un projekta maksājuma ieskaitīšanai iestādes budžeta kontā lemj par projekta līguma sagatavošanas un projekta īstenošanas nodrošināšanas izdevumu segšanu no iestādes darbībai paredzētajiem budžeta līdzekļiem, ja līdz kārtējā gada beigām tiks nodrošināta izlietoto valsts budžeta līdzekļu atjaunošana.
12. Lai nodrošinātu projekta īstenošanu, uz projekta pieteicēju valsti ar iestādes vadītāja rīkojumu nosūta tās darbinieku vai ierēdni. Darbinieka vai ierēdņa prombūtnes laikā iestāde saglabā tā darba vietu.
13. Lai nodrošinātu iestādes darbinieka vai ierēdņa dalību projekta īsteno­šanā un projekta tehniskajā administrēšanā, iestādes vadītājs projekta ietvaros ar darbinieku vai ierēdni slēdz uzņēmuma līgumu par konkrēto darbu izpildi.
Ministru prezidents A.Kalvītis

Finanšu ministrs O.Spurdziņš

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!