Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2005. gada 30. novembra lēmums Nr. 280 "Par Noteikumu par kvalitātes prasībām pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu apstiprināšanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.12.2005., Nr. 195 https://www.vestnesis.lv/ta/id/122944

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Valsts augu aizsardzības dienesta informācija Nr.01-08/1277

Par izmaiņām Augu aizsardzības līdzekļu reģistrā

Vēl šajā numurā

07.12.2005., Nr. 195

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Numurs: 280

Pieņemts: 30.11.2005.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.280

Rīgā 2005.gada 30.novembrī (prot.Nr.50(259), 13.p.)

Par Noteikumu par kvalitātes prasībām pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu apstiprināšanu

Ņemot vērā Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likuma 17.panta pirmo daļu un pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta otro daļu un 10.panta septīto daļu,

padome nolemj:

1. Apstiprināt Noteikumus par kvalitātes prasībām pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu (pielikumā).

2. Noteikt, ka lēmuma 1.punktā apstiprinātie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Šis lēmums stājas spēkā ar tā pieņemšanas brīdi.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja p.i. R.Jonītis

 

Noteikumi par kvalitātes prasībām pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu

Apstiprināti ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes 2005.gada 30.novembra lēmumu Nr.280 (prot. Nr.50(259), p.13.)

Izdoti saskaņā ar likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 10.panta septīto daļu

1. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi par kvalitātes prasībām pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu nosaka dzelzceļa transporta nozares komersantu (turpmāk tekstā — komersants) sniegto pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu (turpmāk tekstā — pakalpojums) minimālās kvalitātes prasības un to izpildes uzraudzības kārtību.

2. Noteikumi attiecas uz visiem komersantiem, kuri sniedz iekšzemes pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu ar iekšzemes un starptautiskajiem pasažieru vilcieniem (turpmāk tekstā — vilciens).

3. Par šo noteikumu pārkāpšanu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk tekstā — Komisija) komersantu sauc pie atbildības likumā noteiktajā kārtībā un apjomā.

2. Pakalpojuma kvalitātes prasības

4. Komersanta sniegtā pakalpojuma kvalitāti Komisija vērtē pēc šādiem kritērijiem:

4.1. vilcienu kustības grafika izpilde;

4.2. sanitāro normu ievērošana vilcienu vagonos;

4.3. konduktoru — kontrolieru un vilcienu pavadoņu darba kvalitāte;

4.4. informācijas par pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu nodrošināšana stacijās un pieturas punktos;

4.5. pakalpojumu lietotāju sūdzību un pretenziju izskatīšana.

5. Komersants, sniedzot pakalpojumu, nodrošina, ka faktiskā vilcienu kustības grafika izpilde ir ne mazāka kā 95% no komersanta apstiprinātā vilcienu kustības grafika.

6. Komersants iesniedz Komisijai pārskatu par šo noteikumu 5.punktā minēto vilcienu kustības grafika izpildi salīdzinājumā ar apstiprināto grafiku Noteikumos par Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai iesniedzamo informāciju noteiktajā kārtībā.

7. Komersants, sniedzot pakalpojumu, nodrošina šādu sanitāro normu ievērošanu:

7.1. regulāru vilcienu vagonu uzkopšanu;

7.2. attiecīgā vilciena vagona tehniskajām iespējām atbilstošas gaisa temperatūras nodrošināšanu.

8. Komersants izstrādā attiecīgajam vilcienam (vagonam) izvirzītās sanitārās prasības, kuras atbilst komersanta un vilciena tehniskajām un tehnoloģiskajām iespējām, norādot:

8.1. attiecīgā vilciena (vagona) uzkopšanas metodes;

8.2. attiecīgā vilciena (vagona) uzkopšanas regularitāti;

8.3. attiecīgajā vilciena vagonā nodrošināmo zemāko pieļaujamo gaisa temperatūru pakalpojuma sniegšanas laikā.

9. Komersants izstrādā komersanta konduktoru — kontrolieru un vilcienu pavadoņu darba kvalitātei izvirzītās prasības.

10. Saskaņā ar šo noteikumu 8. un 9.punktu izstrādātās kvalitātes prasības (izņemot kvalitātes prasības, kas izriet no starptautiskajiem nolīgumiem), kā arī to grozījumus komersants pirms to apstiprināšanas iesniedz Komisijai saskaņošanai.

11. Saskaņā ar šo noteikumu 8. un 9.punktu izstrādātās kvalitātes prasības (izņemot kvalitātes prasības, kas izriet no starptautiskajiem nolīgumiem), kā arī to grozījumus komersants apstiprina ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc to saskaņošanas ar Komisiju.

12. Kvalitātes prasības iekšzemes pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem, kas izriet no starptautiskajiem nolīgumiem, komersants apstiprina attiecīgajā starptautiskajā nolīgumā noteiktajā kārtībā.

13. Kvalitātes prasības iekšzemes pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem, kas izriet no starptautiskajiem nolīgumiem, komersants iesniedz Komisijai ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc to apstiprināšanas.

14. Komersants nodrošina Dzelzceļa pārvadājumu likumā noteiktās informācijas par pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu savlaicīgu un pārredzamu izvietošanu stacijās un pieturas punktos.

15. Komersants nodrošina pakalpojumu lietotāju sūdzību un pretenziju izskatīšanu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no to saņemšanas.

3. Pakalpojuma kvalitātes prasību izpildes uzraudzība

16. Noteikumos noteikto pakalpojuma kvalitātes prasību izpildes uzraudzību veic Komisija.

17. Šo noteikumu 8.,9.,14. un 15.punktā noteikto pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi Komisija uzrauga:

17.1. pārbaudot un izvērtējot pakalpojumu lietotāju sūdzībās un pretenzijās minētos faktus;

17.2. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā pārbaudot komersanta sniegtā pakalpojuma kvalitātes atbilstību saskaņā ar šiem noteikumiem apstiprinātajām kvalitātes prasībām;

17.3. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā veicot komersanta licences īpašo nosacījumu izpildes uzraudzību.

4. Pārejas noteikums

18. Saskaņā ar šo noteikumu 8. un 9.punktu izstrādātās kvalitātes prasības (izņemot kvalitātes prasības, kas izriet no starptautiskajiem nolīgumiem) komersants iesniedz Komisijai saskaņošanai līdz 2006.gada 31.janvārim.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja p.i. R.Jonītis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!