• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 15.09.2005., Nr. 147 https://www.vestnesis.lv/ta/id/116603

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

15.09.2005., Nr. 147

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA) 90001480133, Rīgā, Ernestīnes ielā 34, LV-1046, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko, informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vadītājs Rolands Strazdiņš
Tālr.: +371-7300234. Fakss: +371-7300207
Elektroniskā pasta adrese: rolands.strazdins@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *datortehnikas piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms:
Personālā datora komplekts – 208 gab.
Personālā datora komplekts – 100 gab.
Drukas iekārta – 20 gab.
Portatīvais dators – 6 gab.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta
Piegādes vieta – LR Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība, kas atrodas Rīgā, Vagonu ielā 38, LV-1009
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 60 dienas (pēc līguma noslēgšanas brīža)
Līguma spēkā stāšanās laiks un/vai beigas (nav norādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: personālā datora komplekts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: personālā datora komplekts (208 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (nav norādīts)
DAĻA nr.2
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: personālā datora komplekts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms personālā datora komplekts (100 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (nav norādīts)
DAĻA nr.3
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts: drukas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: drukas iekārta (20 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (nav norādīts)
DAĻA nr.4
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: portatīvais dators
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: portatīvais dators (6 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (nav norādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija:
-pretendenta reģistrācijas apliecības kopija;
-LR Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā; izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
-LR Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par pretendenta paraksta tiesībām; izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
-LR Valsts ieņēmumu dienesta izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija), ka pretendentam nav nodokļu parādu; izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta 2002., 2003. un 2004.gada finanšu vidējais apgrozījums ir divas reizes lielāks par piedāvājuma kopējo summu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 140-138842
Publicēts 22.07.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā?
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *AĪVA2005/112
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta): 100; valūta – LVL
Maksājuma veids un rekvizīti maksājumam latos (LVL): Maksājuma mērķis: samaksa par Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras atklātā konkursa nolikumu, identifikācijas nr. AĪVA 2005/112. Rekvizīti: Valsts kase, reģistrācijas nr.90000050138, konts nr. LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka, kods LACBLV2X
Maksājuma veids un rekvizīti maksājumam eiro (EUR): Maksājuma mērķis: samaksa par Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras atklātā konkursa nolikumu, identifikācijas nr. AĪVA 2005/112, pamatbudžeta ieņēmumu konts: LV17TREL1060001211700; rekvizīti: Valsts kase, reģistrācijas nr.90000050138, konts nr. LV17PARX0000624870001, Parex banka, SWIFT kods PARXLV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.10.2005. no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no plkst. 13:00 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā no plkst. 9:00 līdz 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: angļu un latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 6 mēneši
pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 03.10.2005. plkst. 11:00
Vieta: AĪVA Rīgā, Ernestīnes ielā 34, LV-1046 (konkursa piedāvājumu atvēršanā var piedalīties ne vairāk kā 2 katra pretendenta pārstāvji, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un pilnvaru vai citu dokumentu, kas apliecina tiesības pārstāvēt pretendentu)
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija: nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: 4.1., 5.1., 5.2., 5.4., 6.2.2., 6.6., 6.6.2. un 16.1.1.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Daugavpils rajona padome, 90000030663, Daugavpils, Rīgas iela 2, 18.kabinets, LV-5403, Latvija
Kontaktpersona: Daugavpils rajona padomes Reģionālās attīstības nodaļas vadītājas vietniece Vita Rūtiņa, tālr. 5476882; 5422238, fakss 5476810, mob. tālr. 6542500, e-pasts vita@drp.lv; ddmc@drp.lv
Tālr.: 45-22238. Fakss: 54-76810
Elektroniskā pasta adrese: ddmc@drp.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.drp.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.5
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *interneta pieslēgumu izveide un uzturēšana Daugavpils rajona skolās un bibliotēkās nacionālās programmas “Elektroniskās pārvaldes infrastruktūras bāzes attīstība un pilnveidošana” projekta “Daugavpils rajona pašvaldību Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju sistēmas tīkla izveides pilotprojekts” ietvaros
nr. VPD1/ERAF/CFLA/04/NP/1.3.1./000008/008
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: interneta pieslēgumu un datu pārraides tīkla izveide, un uzturēšana Daugavpils rajona 36 skolās un 29 bibliotēkās
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils rajons, Latvijas Republika
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72318000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): interneta pieslēgumu izveide un uzturēšana Daugavpils rajona 36 skolās un 29 bibliotēkās
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): iespējama līguma pagarināšana minimāli uz 4 mēnešiem, maksimāli – uz 12 mēnešiem
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: līguma spēkā stāšanās laiks (nav norādīts), beigas – 31.12.2006.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas: piedāvājuma nodrošinājums ir LVL 10 000 (desmit tūkstoši latu). Piedāvājuma nodrošinājumam jābūt bankas galvojuma vai apdrošināšanas polises veidā
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem:
-pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums 2003., 2004.gada laikā vismaz trīs reizes pārsniedz pretendenta iesniegto kopējo finanšu piedāvājuma summu
-u.c. saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta pieteikums dalībai konkursā. Pieteikumu paraksta pretendenta vadītājs vai vadītāja pilnvarota persona. Pieteikumā norāda pretendenta nosaukumu, rekvizītus un kontaktpersonu, kā arī apliecina, ka: pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents darbojas interneta un datu pārraides pieslēgumu izveides un interneta un datu pārraides pakalpojumu sniegšanas jomā ne mazāk kā divus gadus; visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu un sniedzamo pakalpojumu ir patiesas; pretendents piekrīt konkursa nolikumā iekļautajiem noteikumiem un piekrīt sniegt nolikumā prasītos pakalpojumus. u.c. saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: - bankas galvojuma vai apdrošināšanas polises veidā par piedāvājuma nodrošinājumu
- u.c. saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: - pretendenta apstiprināts saraksts, kurā norādīts pakalpojumu saņēmējs, VPN tīklā saslēgto un internetam pieslēgto punktu, skaits, lietotāju atrašanās vieta, saņēmēja kontaktpersona un tās kontaktinformācija (adrese, telefons, e-pasta adrese), darbu izpildes laiks un termiņš
- pasūtītājam ir tiesības pašam saņemt atsauksmes no pretendenta norādītajām personām;
- negatīvu atsauksmju gadījumā pretendenta piedāvājumu var izslēgt no turpmākās konkursa procedūras;
- u.c. saskaņā ar konkursa nolikumu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 158 158102
Publicēts 18.08.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1. Pakalpojuma kvalitāte – īpatsvars 20
2. Pieslēgumu izveidošanas termiņi – īpatsvars 25
3. Piedāvājuma cena – īpatsvars 50
4. Piedāvātās papildus iespējas – īpatsvars 5
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *Daugavpils raj. pad. 2005/07
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 04.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta), valūta: nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 04.10.2005. līdz pulksten 11
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 04.10.2005. plkst. 11:00
Vieta: iesniegtie piedāvājumi tiks atvērti Daugavpils rajona padomē Daugavpilī, Rīgas ielā 2, 18.kabinetā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: NĒ
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Nacionālās programmas “Elektroniskās pārvaldes infrastruktūras bāzes attīstība un pilnveidošana” projekts “Daugavpils rajona pašvaldību informācijas un komunikāciju tehnoloģiju sistēmas tīkla izveides pilotprojekts” nr.VPD1/ERAF/CFLA/04/NP/1.3.1./000008/008
VI.4) Cita informācija: izdarīti grozījumi nolikuma 5., 6.punktā un pielikumos nr.1, nr.4. un nr.5
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.09.2005.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts, 90001880758, Rīga, Valdemāra iela 33, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Maija Bērziņa
Tālr.: +371 7114730. Fakss: +371 7114727
Elektroniskā pasta adrese: pasts@eps.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.eps.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *integrētas valsts informācijas sistēmas pirmā posma izveidošana, ieviešana, uzturēšana un izmitināšana (hostings)
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms:> integrētas valsts informācijas sistēmas pirmā posma uzstādīšana, konfigurēšana un uzturēšana, izmitināšana un administrēšana, kā arī dokumentācijas un standartu sagatavošana saskaņā ar funkcionālo prasību specifikāciju, viena elektroniskā pakalpojuma realizācija saskaņā ar e-pakalpojuma specifikāciju (apjoms – 1 sistēma)
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: sistēmas projektēšanas fāzē intervijas veicamas pasūtītāja telpās Rīgā, K.Valdemāra ielā 33. Sistēma jānodod ekspluatācijā, jānodrošina tās izmitināšana, apkalpošana un atbalsts pretendenta piedāvātajā vietā Rīgā
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72200000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 3 līgumi
1)“Par Integrētas valsts informācijas sistēmas pirmā posma izstrādi un ieviešanu”
2)“Par Integrētas valsts informācijas sistēmas pirmā posma izmitināšanu un apkalpošanu”
3) “Par Integrētas valsts informācijas sistēmas pirmā posma uzturēšanu”
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 300 dienas (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks un/vai beigas (nav norādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas: iesniedzot konkursa piedāvājumu, pretendentam ir jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums bankas ekspromisoriska galvojuma veidā. Piedāvājuma nodrošinājuma summa ir noteikta 30 000 LVL (trīsdesmit tūkstoši latu)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents ir reģistrēts likumā noteiktā kārtībā, neatrodas likvidācijas stadijā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, pretendentam un apakšuzņēmējam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kā arī pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija:
1.Latvijas Uzņēmumu reģistra vai atbilstošas ārvalsts institūcijas izdota izziņa par to, ka pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu vai atrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta un nav uzsākta tiesvedība par Pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. Latvijas Uzņēmumu reģistra vai atbilstošas ārvalsts institūcijas izdota izziņa par amatpersonām ar paraksta (pārstāvības) tiesībām (ja konkrēta ārvalsts tādas izziņas izsniedz, vai pretendenta attiecīgo ziņu apliecinājumu – ja neizsniedz). Latvijas Uzņēmumu reģistra izziņai vai analoģiskam dokumentam ārvalstu pretendentu gadījumā jābūt izsniegtam ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas
2.Apliecinot pretendenta nodokļu parādu neesamību, pretendents iesniedz šādus dokumentus:
-izziņu, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai atbilstoša ārvalsts institūcija un kura apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;
-ja pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienestā, apliecinājums par to, ka pretendents piekrīt tam, ka pasūtītājs vēršas Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attiecīgajā nodaļā, lai iegūtu nepieciešamās ziņas par pretendenta nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu nomaksu
3.Pretendenta peļņas un zaudējumu aprēķins par pēdējiem trīs saimnieciskajiem gadiem (pretendenta apliecināta kopija vai analoģisks dokuments ārvalstu Pretendenta gadījumā)
4.Pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā līdz piedāvājuma atvēršanas dienai
5.Apakšuzņēmēju piesaistes gadījumā ir jāiesniedz šādi dokumenti:
-apakšuzņēmēja paraksttiesīgas amatpersonas parakstīts apliecinājums par to, ka apakšuzņēmējs piekrīt sadarbībai šīs sistēmas realizācijā;
-dokumenti, kas nepārprotami norāda darbu apjomu (apjoms procentos no kopējā darbu apjoma cilvēkdienās un darbu uzskaitījums), kuru veikšanu paredzēts uzticēt katram konkrētam apakšuzņēmējam
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta un apakšuzņēmēju, kuri nodarbosies ar programmatūras izstrādi kopīgais pēdējo trīs gadu vidējais finanšu apgrozījums gadā programmatūras projektēšanas un izstrādes jomā divas reizes pārsniedz piedāvāto līgumcenu (ar piedāvāto līgumcenu šī punkta izpratnē jāsaprot sistēmas izstrādāšanas un ieviešanas cena un uzturēšanas cena no dienas, kad sistēma nodota ekspluatācijā līdz 2009.gada 31.decembrim)
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: 1) pretendentam jābūt ražotāja pilnvarojumam programmēšanas darbu veikšanai, izmantojot ražotāja programmatūru (operētājsistēma, datu bāžu programmatūra) un nodrošinātam programmatūras ražotāja atbalstam (ar iespēju pieteikt programmatūras ražotājam problēmas, kuras pretendents nevar atrisināt). Gadījumā, ja tiek izmatota atvērtā pirmkoda programmatūra (open source), Pretendentam jāpierāda, ka viņa rīcībā ir pietiekami finanšu un darbaspēka resursi, lai varētu nodrošināt līdzvērtīgu programmatūras atbalsta līmeni (izstrādāt programmatūras kļūdu labojumus (servisa pakas), dziņus vai papildinājumus programmatūras sadarbspējas nodrošināšanai ar jaunām operētājsistēmām) un apliecinājums, ka konkrētā programmatūras platforma tiks uzturēta vismaz trīs gadus no darbu nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas dienas
2) pretendentam vai tā apakšuzņēmējiem jābūt vismaz divu gadu pieredzei trešo personu informācijas sistēmu izmitināšanā (hostingā)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 159-159146
Publicēts 19.08.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1. Cena – 40 punkti
2. Piedāvātās sistēmas kvalitāte – 40 punkti
3. Sistēmas izmitināšana un apkalpošana – 15 punkti
4. Pretendenta piedāvātās tehniskā atbalsta iespējas – 5 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā: JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *ĪUMEPLS 31/2005
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta): 100 (viens simts); valūta – LVL
Maksājuma veids un rekvizīti: maksa ieskaitāma valsts budžetā, norādot šādus rekvizītus: saņēmējs – Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr.: LV17TREL1060001211700, saņēmēja banka – Latvijas Banka, bankas kods LACBLV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.10.2005. līdz plkst. 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 2 mēneši
pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 03.10.2005. plkst. 11:00
Vieta: Rīgā, K.Valdemāra ielā 33, 3.stāvā, LV-1010, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: Nē
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Nacionālās programmas projekts “E-pārvaldes portfelis”, nr.VPD1/ERAF/CFLA/04/NP/1.3.1./000001/001
VI.4) Cita informācija: tika mainīta konkursa nolikuma darba uzdevuma 120.prasība
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Krimuldas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000068799, adrese: Parka iela 1, Krimuldas pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2144. Tālruņi: +371-7978521, 9477334. Fakss: +371-7976869
2. Identifikācijas nr.: Krimuldas pagasta padome 2005/79/11
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.08.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: notekūdeņu attīrīšanas ietaišu būvniecība Krimuldas pagasta Inciemā un Sunīšos; iepirkuma priekšmets sadalīts trīs iepirkuma daļās

CPV kods: 45200000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: daļām nr.1 un nr.2 – 30.12.2005.; daļai nr.3 – 30.08.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Strenču pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000069296, adrese: Rīgas iela 7, Strenči, Valkas rajons, Latvija, LV-4730. Tālruņi: +371-4707540, 4707541. Fakss: +371-4707539
2. Identifikācijas nr.: SPD 2005/3
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: šķeldas iegāde Strenču pilsētas katlumājas vajadzībām

CPV kods: 02130000-4
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada septembris
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Republikas Tieslietu ministrija, 90000070045, Rīga, Brīvības bulvāris 36, LV-1536, Latvija
Kontaktpersona: Māris Meņģelsons
Tālr.: 7036801. Fakss: 7285575
Elektroniskā pasta adrese: tm.kanceleja@tm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.tm.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30214000-2
Papildus priekšmeti
30233231-9
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *datortehnikas iegāde tiesu sistēmas vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: 540 darbstaciju (sistēmbloku, programmatūras, monitoru un nepārtrauktās barošanas bloku (UPS)) un 108 tīkla lāzerdrukas iekārtu piegāde, uzstādīšana un pamatinstruktāža
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena (bez PVN): 580593,96 (pieci simti astoņdesmit tūkstoši pieci simti deviņdesmit trīs lati un 96 santīmi)
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kura kritēriji ir:
1. Piedāvājuma kopējā cena – 50
2. Tehniskā palīdzība – 40
3. Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas – 5
4. Estētiskās un funkcionālās īpašības – 5
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 1.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Sonex Riga”, 40003312822, Rīga, Ūnijas iela 11a, LV-1039, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Jānis Ušvils
Tālr.: 7819050. Fakss: 7819049
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN) 580593,96
Zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN): 575782,56
Augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN): 580 593,96
Valūta: LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *TM2005/10
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 01.09.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 134-132765
Publicēts 14.07.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Rīga, Smilšu iela 1, LV-1978, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu vadības daļas galvenā speciāliste G.Valdmane
Tālr.: +371 7028619. Fakss: +371 7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vid.gov.lv/
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30232100-5
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *DLT lenšu bibliotēku piegāde VID teritoriālajām iestādēm
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: valsts iepirkuma priekšmets ir savlaicīga un kvalitatīva DLT lenšu bibliotēku piegāde, uzstādīšana, konfigurēšana, nodošana ekspluatācijā VID un garantijas servisa nodrošināšana (apjoms – 12 DLT lenšu bibliotēkas)
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena (bez PVN): 41485,86 LVL
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 1.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “MicroLink Latvia”, 40003016728, Rīga, Skanstes iela 13, LV-1013, Latvija
Kontaktpersona: Andrejs Gaidukovs
Tālr.: 7020011. Fakss: 7020009
Elektroniskā pasta adrese: microlink@microlink.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.microlink.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): 41485,86
Valūta: LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *FM VID 2005/254
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 31.08.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 5
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 123-121522
Publicēts 29.06.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas Vingrošanas skola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000015698, adrese: Miera iela 62, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7362944, 7362050. Fakss: +371-7362944
2. Identifikācijas nr.: RVS 2005/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 12.08.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 06.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: preču piegāde – sporta inventāra piegāde Rīgas Vingrošanas skolai

CPV kods: 36400000-5
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena
Bez PVN

SIA “Domos Trading”

40003197611

Katlakalna 10, Rīga

LVL 49844,38

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001669496, adrese: Rīga, Lāčplēša iela 70a, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7013613. Fakss: +371-7013614
2. Identifikācijas nr.: VSAA-2005/0480
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: VSAA Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas telpu remonts

CPV kods: 45453100-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 27.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena bez PVN

SIA “Process LS”

40003526294

Ūnijas iela 8/45, Rīga, LV-1084

100348,01

Kopā:

100348,01

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts SIA “Autotransporta direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003429317, adrese: Brīvības iela 48/50, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7686477, 7280485. Fakss: +371-7821107
2. Identifikācijas nr.: AD Nr.2005/17
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: četru jaunu neautomātisko portatīvo autotransporta svaru piegāde

CPV kods: 29242300-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 21.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena bez PVN

SAS”NOTA BENE” filiāle “NOTA BENE-Latvija”

40003344847

Dzērbenes 27-328, Rīga, LV-1006

32604,78

Kopā:

32604,78 Ls

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām,piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105151, 7105193. Fakss: +371-7105199
2. Identifikācijas nr.: RD LD 2005/36
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.08.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: B hepatīta vakcīnas pa 10?g, katra pilnšļircē (saskaņā ar tehnisko specifikāciju) 16000 devu piegāde

CPV kods: 24451680-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

GlaxoSmithKline Latvia SIA

40003633032

Bruņinieku iela 5, Rīga, LV-1010

LVL 48000,00 (bez PVN)

Kopā:

LVL 48000,00 (bez PVN)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Nacionālā opera, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000178707, adrese: Aspazijas bulvārī 3, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7073715. Fakss: +371-7228930
2. Identifikācijas nr.: 2005-03 LNO
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: informatīvās filmas “LNO 10 gadi pēc rekonstrukcijas” organizatoriskās puses pakalpojumi. Nodrošināt filmas filmēšanas gaitu, apskaņošanu, montāžu un tiražēšanu

CPV kods: 92112000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.09.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Studija Lokomotīve”

40003442349

Bruņinieku ielā 28-57, Rīgā, LV-1011

6000,00

Kopā:

6000,00 LVL

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.
13. Cita informācija: pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām”, 4.panta 2.sadaļas 4.punktu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Olaines pilsētas speciālā pirmsskolas izglītības iestāde “Ābelīte”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000012723, adrese: Parka iela 5, Olaine, Rīgas raj., Latvija, LV-2114. Tālruņi: +371-7965768, 7964056
2. Identifikācijas nr.: OPSPII “Ābelīte” 2005/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.08.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: virtuves tehnoloģiskās iekārtas

CPV kods: 29840000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš:
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septītajai daļai.
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.09.2005.
13. Cita informācija: iemesls – nepareizi noformēts un izsniegts konkursa nolikums “Par virtuves tehnoloģisko iekārtu iepirkumu Olaines pilsētas speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē “Ābelīte””.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības SIA “Rīgas Dzemdību nams”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003194600, adrese: Miera ielā 45, Rīgā, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7011211, 7011248. Fakss: +371-7339448
2. Identifikācijas nr.: RDzN 2005/36
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rīgas Dzemdību nama medicīnas personāla darba aizsardzības līdzekļi

CPV kods: 24000000-4
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.09.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 10
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “ORIOLA Rīga”

5000319991

Dzelzavas iela 120M, Rīga, LV-1021

Ls 23159,84

SIA “Lilli”

40103072488

D.Brantkalna iela 3-77, LV-1082

Ls 11352,75

SIA “Magnum Medical”

40003060393

Krustpils iela 12, Rīga, LV-1073

Ls 629,00

SIA “Tamro MedLab”

40003551944

Kleistu iela 24, 509.birojs, Rīga, LV-1067

Ls 1557,00

A/s “Recipe Plus”

40003234547

Blaumaņa iela 5a, Rīga

Ls 594,75

SIA “Invitross”

40003446425

Šarlotes iela 1a LV-1001

Ls 880,00

SIA “Forans”

40003446425

Baltā iela 27, Rīga, LV-1055

Ls2378,50

SIA “Arbor Medical Korporācija”

40003547099

”VSKB 7-36”, Ķekavas pagasts, Rīgas rajons, LV-2123

Ls 2800,00

SIA “Dina-Medika”

40003127775

Skolas iela 12a, Rīga, LV-1010

Ls 295,00

Kopā:

Ls 43646,84

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038741, adrese: Riharda Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037287, 7037235. Fakss: +371-7012614
2. Identifikācijas nr.: RDĪD 2005/37
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: būvdarbi – Rīgas 94.vidusskolas ēkas Rīgā, Ozolciema ielā 26, pagraba telpu rekonstrukcijas darbi

CPV kods: 45214220-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.04.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “VAR & partneri”

50003225851

Zentenes iela 16-20, Rīga LV-1069

110850,59 (bez PVN)

Kopā:

110850,59 (bez PVN)

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas valsts meži” Zemgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3019. Tālruņi: +371-3007166, 9181790. Fakss: +371-3007168
2. Identifikācijas nr.: AS LVM Z/2005/847/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 03.08.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.09.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļa “Briežu ceļš” būve

CPV kods: 45233140-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.07.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Meliorceltnieks”

40003183787

Dienvidu iela 8, Tukums, LV-3101

113806,00

Kopā:

113806,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.09.2005.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!