• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 25.08.2005., Nr. 134 https://www.vestnesis.lv/ta/id/115001

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

25.08.2005., Nr. 134

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūts”, 40003579713, Dzirciema iela 20 , LV-1007, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Aleksandrs Margevičs
Tālr.: 7455511, 7451783
Faksa Nr.: 7815323
Elektroniskā pasta adrese: AleksandrsM@latnet.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Cits publisko tiesību subjekts
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33126000-9
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Stomatoloģisko iekārtu piegāde, uzstādīšana, servisa apkalpošana un personāla apmācība saskaņā ar konkursa nolikuma pielikuma nr.1 “Tehniskā specifikācija” noteikumiem
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 4 (četras) stomatoloģiskās iekārtas Ortodontijas klīnikā, 1 (viena) stomatoloģiskā iekārta Zobu higiēnistam Ortodontijas klīnikā,3 (trīs) stomatoloģiskās iekārtas periodontoloģijā,1 (viena) stomatoloģiskā iekārta Terapeitiskās stomatoloģijas klīnikā,1 (viena) stomatoloģiskā iekārta Zobu higiēnistam Zobu protezēšanas klīnikā
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) LVL 120000.00
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Stomaks”, 40003640848, Ganību dambis 4, LV-1045, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Oļegs Umaņecs
Tālr.: +371 7389999
Faksa Nr.: +371 7382381
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)98918,44
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * RSU SI-2005-11
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 15.08.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 121-119325
Publicēts 25.06.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001264550, adrese: Lāčplēša iela 27, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7770477. Fakss: +371-
2. Identifikācijas nr.: RAPLM2005/034
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 11.08.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: televīzijas pakalpojumu sniegšana

CPV kods: 92220000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

biedrība “Eiropas latvietis”

40008017626

Rīgā, Rostokas iela 56-5, LV-1029

Ls 4000.00

Kopā:

4000.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.08.2005.
13. Cita informācija: Līgums noslēgts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldības vajadzībām” 4.panta ceturto daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Tiesu administrācija
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001672316, adrese: Mārstaļu iela 19, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7063890. Fakss: +371-7063805
2. Identifikācijas nr.: TA 2005/9
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 11.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: veidlapu izgatavošana un piegāde Tiesu administrācijas vajadzībām

CPV kods: 22800000-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2007
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “ABC Jums”

40003331819

Rīga, Kurzemes prospekts 10-2, LV-1067

16625,27

Kopā:

16625,27

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rojas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000019952, adrese: Zvejnieku iela 3, Roja, Talsu rajons, Latvija, Latvija, LV-3264. Tālruņi: +371-3232053. Fakss: +371-3232054
2. Identifikācijas nr.: RPP2005/LV2002/000-638/MPF/0028/IP10
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rojas upes pielāgošanas darbi ūdenstūrismam

CPV kods: 45000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: trīs mēnešu laikā, skaitot no iepirkuma līguma noslēgšanas, bet ne vēlāk kā 2005.gada 31.oktobrim.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA Pundiķi

41203008436

Ostas iela 3a, Roja, Talsu rajons, LV-3264

14580 EUR

Kopā:

14580 EUR

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 17.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārais dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000064301, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7095230, 7027598. Fakss: +371-7322727
2. Identifikācijas nr.: ZM PVD 05/05
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: PVD VVMDC Daugavpils laboratorijas rekonstrukcija

CPV kods: 45214610-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Gādība”

40003151739

Dunduru iela 3, LV-5420

64452.32

Kopā:

64452.32

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 17.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Bauskas rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000035961, adrese: Uzvaras iela 1, Bauska, Latvija, LV-3901. Tālruņi: +371-3922238, 392234. Fakss: +371-3924522
2. Identifikācijas nr.: BRP 2005/11
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: jauns vieglais pasažieru automobilis (minivens) ar kopēju sēdvietu skaitu 8 (astoņas)

CPV kods: 34110000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: divi mēneši no līguma noslēgšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “EVA AUTONAMS”

43603011603

“Gumbeļi”, Bauskas rajona, Īslīces pagastā

14915.00

Kopā:

14915.00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Būvdarbi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
VAS “Latvijas Valsts ceļi”, 40003344207, Gogoļa iela 3, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Kristīne Tukāne
Tālr.: +371 7028 168, +371 7028125
Faksa Nr.: +371 7028171
Elektroniskā pasta adrese: kristinet@lvceli.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lvceli.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Būvdarbi
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
45233110-3
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)F grupa/Klase 25.23
II.4) Iepirkuma nosaukums * Autoceļa būvdarbi
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Autoceļa P33 Ērgļi – Jaunpiebalga – Saliņkrogs rekonstrukcija 25,300-35,500 km (34,775-35,160 km)
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 3 400 000 Ls
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas LVC05/3.1.1/3/ER
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
A/S “8.CBR”, 43903002559, Rīgas iela 6, Smiltene, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Līkans
Tālr.: +371 4774444
Faksa Nr.: +371 4781113
Elektroniskā pasta adrese: 8cbr@latnet.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)3 728 192,30
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * LVC05/46
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 16.08.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? NĒ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 120-118298
Publicēts 24.06.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Nacionālā programma valsts pirmās šķiras autoceļu attīstībai (ERAF)
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)nav
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000158236, adrese: K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050.
Tālruņi: +371-7022489. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas nr.: LB Nr. 2005/40/i
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.08.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: medicīnisko pārbaužu veikšana

CPV kods: 85148000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Narkoloģijas valsts aģentūra

90001703226

Hospitāļu ielā 55, Rīgā, LV-1013

Ls 4500.00

Kopā:

Ls 4500.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 17.08.2005.
13. Cita informācija: Iepirkums tiek veikts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturto daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Akciju sabiedrība “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.74275000-7, adrese: Rīga, Kristapu iela 30, Latvija, LV-1046.
Tālruņi: +371-7610015. Fakss: +371-7805430
2. Identifikācijas nr.: AS LVM NĪ/2005/741/ak
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “AS “Latvijas Valsts meži” valdījumā esošo uzmērīto nekustamo īpašumu robežu sakārtošana atbilstoši pastāvošai likumdošanai un uzņēmuma noteiktai kārtībai”

CPV kods: 74275000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.01.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA Arhitektūras konsultācijas

40003334196

Tērbatas iela 46-18, Rīga

9466.10

Kopā:

9466.10

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais, piedāvājums ir nepamatoti lēts
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 17.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs, 90001427791, Alberta iela 13, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Diāna Kurpniece. Tālr.: 7356168. Faksa Nr.: 7331150
Elektroniskā pasta adrese: diana.kurpniece@knab.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.knab.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 11
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74141100-0
Papildus priekšmeti
80421000-1
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja institucionālās un profesionālās kapacitātes celšana
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja institucionālās un profesionālās kapacitātes celšana: situācijas analīze, rekomendāciju, vadlīniju un metodiku izstrāde. Darbinieku apmācība šādās jomās – valsts sagrābšanas novēršana; sabiedrības tiesiskās apziņas celšana un amatpersonu vispārīgā izglītošana; korupcijas apkarošanas efektivitātes palielināšana; valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izlietošana.
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN)
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
1. Cena - 40; 2. Pretendenta pieredze un kvalifikācija - 40; 3. Pakalpojuma kvalitātes raksturojums - 20
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)
Valūta
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * KNAB 2005/5
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 15.08.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 0
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 117-115844
Publicēts 18.06.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Phare projekta “Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja attīstīšana un nostiprināšana (nr.2003/004-979-01.03) ietvaros
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Iepirkuma procedūra ir noslēgusies bez rezultātiem, jo nav iesniegts neviens piedāvājums.
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 17.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, K. Valdemāra iela 38, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Uldis Apsītis (tel. 7021770)
Tālr.: +371 7021770
Faksa Nr.: +371 7021806
Elektroniskā pasta adrese: nva@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Darba tirgus atbalsta un analīzes informācijas sistēmas izstrāde un ieviešana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Nodrošināt un optimizēt Nodarbinātības valsts aģentūras funkciju un uzdevumu izpildi atbilstoši normatīvo aktu prasībām un iekšējām vajadzībām.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV – 1010.
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72211000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Darba tirgus datu bāzes izveide, vakanču un CV publikācijas portāls, Internet vides izveide, projektu un pasākumu pārraudzības sistēmas izveide, EURES informācijas sistēmas integrācija, personāla atbalsta sistēma, bezdarbnieku un reģistrēto vakanču informācijas sistēmas attīstība.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 10 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedaloties konkursā, pretendentam jāiesniedz piedāvājuma nodrošinājums bankas vai apdrošinātāja garantijas veidā, par summu, kas sastāda 3% no piedāvājuma cenas.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nolikuma 8., 10.un 11.punkts.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav paredzēts.
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III .2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Skatīt veidlapas III.2.1.1. – 2.1.3.punktu.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1. izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu un izziņa par pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par pēdējiem 36 mēnešiem;2. ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājumu iesniegšanas izsniegta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, ka nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu, kā arī par pretendenta personām ar paraksta tiesībām;3. izziņa par pretendenta finanšu apgrozījumu par pēdējiem 2 kalendārajiem gadiem, kas saistīts ar iepirkuma priekšmetu;4. pēdējo divu noslēgto un auditēto finanšu gada pārskatu kopijas ar VID vai līdzīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī atzīmi par saņemšanu.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. informācija par izstrādātāja ieviestajām līdzīga apjoma un satura informācijas sistēmām pēdējos trīs gados, kā arī informācija par personāla apkalpojamajām informācijas sistēmām;2. pretendenta pakalpojumu kvalitātes apliecinoši dokumenti (piemēram, ISO sertifikāts 9001: 2000 programmatūras izstrādē, ieviešanā un apkalpošanā. Programmatūras ražotāja izsniegts apliecinājums par tiesībām veikt uz ražotāja programmatūras balstītu risinājumu izstrādi u.c.); 3. informācija par šī pasūtījuma izpildē iesaistītā personāla skaitu un kvalifikāciju;4. cita informācija, atbilstoši nolikuma prasībām.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.cena - 40 punkti
2.Tehniskais, funkcionālais un metodoloģiskais risinājums - 21 punkts
3.pieredze - 20 punkti
4.Izvietošanas un uzturēšanas pakalpojumi - 12 punkti
5.Pakalpojuma sniegšanas apraksts - 7 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LM, NVA Nr.2005/81
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 13.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 13.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 8: 30 līdz 17: 00, atvēršanas dienā līdz 14: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 13.10.2005. plkst.14: 00
Vieta Rīgā, Kr. Valdemāra ielā 38, 203.kabinets
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. Nav
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Iepirkums tiek finansēts no ES PHARE 2003. gada Nacionālās programmas projekta “Nodarbinātības stratēģija (infrastruktūra)” finanšu līdzekļiem (2003/004-979-04-01).
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Mērdzenes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000033585, adrese: Mērdzenes c., Mērdzenes pagasts, Ludzas rajons, Latvija, LV-5726. Tālruņi: +371-5752219. Fakss: +371-5752219
2. Identifikācijas nr.: MPBIK/2005/1
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ūdenssaimniecības un kanalizācijas sistēmas rekonstrukcija Mērdzenes pagasta Mērdzenes un Pudinavas ciemos

CPV kods: 45200000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Ludzas apsaimniekotājs”

42403015020

Kr.Barona 49, Ludza, LV-5401

213103.28

Kopā:

213103.28

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001474921, adrese: Brīvības iela 72, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7876000. Fakss: +371-7876002
2. Identifikācijas nr.: VM 2005/3P
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: informatīvo materiālu par farmakovigilanci publicēšana

CPV kods: 78100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA Madonas poligrāfists

40003202363

Ģertrūdes iela 19/21, Rīga, LV-1011

9933.11 EUR

Kopā:

9933.11 EUR

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Ziemeļkurzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-3237824, 9492511. Fakss: +371-3237825
2. Identifikācijas nr.: AS LVM ZK/2005/721/ak
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļa “Brunicas” būve

CPV kods: 45233120-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Retran”

412003011116

Zlēku iela 9-1, Ventspilī, LV-3600

59534.50

Kopā:

59534.50

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371 7028395. Faksa Nr.: +371 7028621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3-326, LV-1743, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371 7028395. Faksa Nr.: +371 7280621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3- 473, LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371 7028395. Faksa Nr.: +371 7280621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3- 326, LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371 7028395. Faksa Nr.: +371 7280621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Sliežu ceļu atjaunošana Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora posmos: sliežu piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Dzelzceļa sliedes ar minimālo lineāro svaru 60 kg/m, R350HT, 25 m vai 50 m garas
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
29813120-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
528 000 metri
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 42 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums (bankas garantija) – EUR 400 000.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Priekšapmaksa 5 % no līguma summas, ja piegādātājs iesniedz rēķinu un bankas galvojumu par priekšapmaksas summu. Priekšapmaksas galvojumam jābūt spēkā līdz visas priekšapmaksas summas atgriešanai. Maksājumi tiek veikti 60 dienu laikā pēc preču partijas piegādes, iepriekšējā preču pieņemšanas akta parakstīšanas un samaksas dokumentu apstiprināšanas.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pēdējo trīs finanšu gadu vidējais apgrozījums ir vismaz EUR 2 000 000.Pretendents pēdējo trīs gadu laikā ir veicis vismaz 60 000 m sliežu piegādes. Pretendents ir sliežu ražotājs vai tā autorizēts pārstāvis.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta reģistrācijas dokumenti.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, nav bankrotējis vai neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņa par paraksta tiesībām. Bilances un peļņas vai zaudējumu aprēķini par 2002., 2003. un 2004. gadu. Pretendentam, kurš nav sliežu ražotājs, izsniegts ražotāja autorizācijas dokuments.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 57-054766
Publicēts 22.03.2005.
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SM2005/34/2004/LV/16/C/PT/002/03/01-01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 13.09.2005.d/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums. Rekvizīti: Saņēmējs – Valsts kase, reģ. Nr. 90000050138, konta Nr. LV17TREL1060001211700 Banka – Latvijas Banka, kods – TRELLV
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 13.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00, 22.08.2005. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 13.09.2005. plkst.14: 00
Vieta LR Satiksmes ministrija, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonds, projekta Nr. 2004/LV/16/C/PT/002
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nolikumā ir veikti sekojoši grozījumi: 1) ir pagarināts piedāvājumu iesniegšanas termiņš. Jaunais piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir 13.09.2005.; 2) ir veiktas izmaiņas attiecībā uz sliežu izmēriem. Ir atļauts piedāvāt 25 m vai 50 m garas sliedes; 3) ir veiktas izmaiņas attiecībā uz iesniedzamajiem atlases dokumentiem – pretendentam ir jāiesniedz bilances un peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2002., 2003. un 2004. gadu. 4) Ir veiktas izmaiņas attiecībā uz valodām, kādās ir jāiesniedz piedāvājuma dokumenti. Piedāvājumu var iesniegt angļu vai latviešu valodā.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371 7028395. Faksa Nr.: +371 7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3-326, LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395. Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3- 473, LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395. Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3- 326, LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395. Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Pārmiju pārvadu nomaiņa (Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridors): 370 pārmiju piegāde laika periodā no 2006. gada līdz 2008. gadam
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
60 E1 – 300 – 1: 11 (tg=0.09) – 210 kompl.; 60 E1 – 465 – 1: 11 (tg=0.09) – 3 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (tg=0.11) – 124 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (double slip) – 8 kompl.; 60 E1 – 200 – 1: 6 (symmetrical) – 25 kompl.; Dzelzceļa sliedes 60 E1 – 1700 tonnas; Metināšanas termīti – 3600 porcijas; Uzstādīšanas un metināšanas apmācība.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
27356220-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
60 E1 – 300 – 1: 11 (tg=0.09) – 210 kompl.; 60 E1 – 465 – 1: 11 (tg=0.09) – 3 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (tg=0.11) – 124 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (double slip) – 8 kompl.; 60 E1 – 200 – 1: 6 (symmetrical) – 25 kompl.; Dzelzceļa sliedes 60 E1 – 1700 tonnas; Metināšanas termīti – 3600 porcijas; Uzstādīšanas un metināšanas apmācība.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 29 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums (bankas garantija) – EUR 200 000.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Priekšapmaksa - 20 % no līguma summas, ja piegādātājs iesniedz rēķinu un bankas galvojumu par priekšapmaksas summu. Priekšapmaksas galvojumam jābūt spēkā līdz visas priekšapmaksas summas atgriešanai. Starpmaksājums – 70 % no konkrētās preču partijas piegādes summas. Atlikušie 10 % no konkrētās preču partijas piegādes summas tiek izmaksāti pēc preces pieņemšanas gala akta parakstīšanas (pēc garantijas termiņa beigām) vai vienlaicīgi ar starpmaksājumu, ja piegādātājs iesniedz bankas galvojumu par ieturamo summu. Maksājumi tiek veikti 60 dienu laikā pēc preču partijas piegādes, iepriekšējā preču pieņemšanas akta parakstīšanas un samaksas dokumentu apstiprināšanas.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pēdējo trīs finanšu gadu vidējais apgrozījums ir vismaz EUR 5 000 000. Pretendents pēdējo trīs gadu laikā ir veicis vismaz 50 pārmiju piegādes vidēji gadā. Pretendents ir pārmiju ražotājs vai tā autorizēts pārstāvis.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta reģistrācijas dokumenti.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, nav bankrotējis vai neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņa par paraksta tiesībām. Pretendenta bilance un peļņas vai zaudējumu aprēķinu kopijas 2002., 2003. un 2004. gadu.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta bilance un peļņas vai zaudējumu aprēķinu kopijas 2002., 2003. un 2004. gadu.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 57-054766
Publicēts 22.03.2005.
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SM2005/20/2000/LV/16/P/PT/003/03-01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.09.2005(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta EUR
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums. Rekvizīti: Saņēmējs – Valsts kase, reģ. Nr. 90000050138, konta Nr. LV17TREL1060001211700 Banka – Latvijas Banka, kods – TRELLV
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00, 30.09.2005. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.09.2005. plkst.14: 00
Vieta LR Satiksmes ministrija, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonds, projekta Nr. 2000/LV/16/P/PT/003
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.08.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Aronas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000021016, adrese: Melioratoru iela 3, Aronas pagasts, Madonas rajons, Latvija, LV-4847. Tālruņi: +371-4807120, 4807121. Fakss: +371-4807120
Kontaktpersona: padomes priekšsēdētājs Andrejs Piekalns, tālr.6562846.E-pasts: arona@madona.lv
2. Identifikācijas nr.: APP 2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Pretendenta pieredze

20

Izpildes termiņi

20

Izpildīto darbu garantija

20

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ūdenssaimniecības attīstība Aronas pagasta Kusas ciematā
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2005.gads - ūdensapgādes tīklu rekonstrukcija un paplašināšana, nepārtraukta ūdens piegādes nodrošināšana un ūdens efektīva izmantošana, dīķa labiekārtošana ugunsdzēšanas vajadzībām; 2006.gada - institucionālā apmācība, notekūdeņu attīrīšanas kvalitātes uzlabošana, uzskaites sistēmas ieviešana, kanalizācijas sistēmas rekonstrukcija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Aronas pagasta Kusas ciemats
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Melioratoru ielā 3, Kusā, Aronas pag., Madonas raj., līdz: 09.09.2005., laikā no plkst.08: 00 līdz 12: 00 un no plkst.13: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskatījumu AS Unibankas Madonas filiāles, kods UNLALV2X030, konta nr.LV31UNLA0030900130709, mērķis - konkursa APP 2005/1 nolikums, vai iemaksājot skaidrā naudā pagasta padomes kasē
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Melioratoru ielā 3, Kusā, Aronas pag., Madonas raj., līdz: 09.09.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks Melioratoru ielā 3, Kusā, Aronas pag., Madonas raj., 09.09.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 3% no piedāvājuma cenas (bez PVN) ar pārskatījumu AS Unibankas Madonas filiāles, kods UNLALV2X030, konta nr.LV31UNLA0030900130709, mērķis - konkursa APP-2004/2 nodrošinājums.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Cīravas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031584, adrese: “Atbalsti” Cīravas pagasts, Liepājas rajons, Latvija, LV-3453. Tālruņi: +371-3444433.Fakss: +371-3444433
Kontaktpersona: Artis Čanders, padomes priekšsēdētājs, (mob.tel.9445125). E-pasts: artis.canders@cirava.lv
2. Identifikācijas nr.: CPP2005/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Cīravas pagasta Dzērves pamatskolas rekonstrukcija

CPV kods: 45210000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: Dzērves pamatskolas sporta zāles piebūves 2. stāva izbūve 268 kv.m platībā un esošās piebūves telpu un sporta zāles rekonstrukcija, t.sk. jumta pilna rekonstrukcija ~251 kv.m saskaņā ar tehnisko projektu.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dzērves skolas, Cīravas pagasts, Liepājas rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Cīravas pagasta padomē “Atbalsti” Cīravas pagasts, Liepājas rajons, kontaktpersona Artis Čanders, (mob.tel. 9445125), līdz: 08.09.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: kas tiek iemaksāti Cīravas pagasta padomes bankas kontā: AS “ SEB Latvijas Unibanka” konts LV17 UNLA 0012 0111 30744, kods UNLALV2X ar norādi “Par konkursa nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Cīravas pagasta padomē “Atbalsti” Cīravas pagasts, Liepājas rajons, sekretārei līdz: 08.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Cīravas pagasta padomē „Atbalsti” Cīravas pagasts, Liepājas rajons, 08.09.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 5000 Ls, bankas vai apdrošināšanas sabiedrību garantiju veidā un tas pievienojams piedāvājumam.
11. Citas ziņas: pretendenta, par vēlmi saņemt konkursa nolikumu Pasūtītājs jāinformē divas dienas iepriekš zvanot vai sūtot faksu(tel./fakss 3444433).

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Ludzas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000017951, adrese: Liepājas iela 2b, Ludza, Latvija, LV-5701. Tālruņi: +371-5703910, 5703932. Fakss: +371-5703900
Kontaktpersona: Aviācijas dienesta priekšnieka vietnieks (vadošais inženieris) Sergejs Kaļiņins, t.9400902.E-pasts: aviacija@e-apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: IeM VRS LUP 2005/12
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: helikoptera “Agusta Bell 206B” tehniskā apkope un remonts

CPV kods: 50212000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: uzņēmēja bāzē un Rēzeknē
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Liepājas ielā 2b, Ludza, LV-5701, līdz: 19.09.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 12: 00 un plkst. 13: 00 līdz plkst. 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Liepājas ielā 2b, Ludza, LV-5701, līdz: 19.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Liepājas ielā 2b, Ludza, LV-5701, 19.09.2005. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr. 90001880758, adrese: K. Valdemāra 33, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7114730, 7114725.Fakss: +371-7114727
Kontaktpersona: Saimniecības nodaļas vadītājs Dainis Bērziņš, t.7114729.E-pasts: dainis.berzins@eps.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ĪUMEPLS 29/2005
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma kopējā cena

50 punkti

Datortehnikas servisa nodrošinājums

15 punkti

Datortehnikas funkcionālās īpašības

25 punkti

Tehniskā palīdzība

10 punkti

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datortehnikas un programmatūras piegāde un garantijas apkalpošana Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariātā
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Datori - 37, portatīvie datori - 1, programmatūras - 6, printeri – 9, skeneris – 1, videoprojektors - 1.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus:
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: K. Valdemāra 33, 3. stāvs Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 dienas no līguma noslēgšanas datuma.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: K. Valdemāra 33, 3. stāvā Rīgā līdz: 02.09.2005., laikā no plkst.9.00 līdz 17.00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Valsts kasē kods: NMR 90000050138, konta nr. LV17TREL1060001211700, konkursa nolikums (iepirkuma ID nr.ĪUMEPLS 29/2005).
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz K. Valdemāra 33, 3. stāvā Rīgā līdz: 02.09.2005. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: K. Valdemāra 33, 3. stāvā, Rīgā, 02.09.2005. plkst. 11.00 02.09.2005. plkst. 11.00
11. Citas ziņas: Izteikt Nolikuma 1.pielikuma “Tehniskā specifikācija” 5.punktu SKENERIS šādā redakcijā: USB 2.0; A4; 1200x2400dpi; True Color 48bit; 220V barošana, WinXP Pro saderīgs, kabelis pieslēgšanai pie datora, teh.apraksts, draiveru instalācijas CD, skanēta latviešu valodas teksta atpazīšanas programmatūra, 2 gadu garantija, defekta novēršana pasūtītāja telpās vai bojātās iekārtas aizstāšana ar ekvivalentu ne vēlāk kā 1 d/dienas laikā no defekta pieteikšanas brīža.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Naukšēnu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000043117, adrese: “Pagasta nams”, Naukšēnu pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4244. Tālruņi: +371-4265213, 4265288.Fakss: +371-4265295
Kontaktpersona: Komunālās saimn.vadītājs Egils Tenters, tālr. 9132331.E-pasts: nauksenu.pag@valmiera.lv
2. Identifikācijas nr.: Naukšēnu pagasta padome 2005/9
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātā darba organizācija, laika grafiks un termiņi

13%

Garantijas termiņš

10%

Pretendenta un apakšuzņēmēju pieredze un atsauksmes līdzīgu objektu būvniecībā

10%

Būvdarbu vadītāja un personāla pieredze un atsauksmes līdzīgu objektu būvniecībā

7%

Cena ( bez PVN)

60%

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ūdenssaimniecības attīstība Naukšēnu pagasta Naukšēnu ciemā
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: Artēziskā akas izbūve (1gab), artēzisko aku paviljonu izbūve (3 gab), atdzelžošanas staciju izbūve (2 gab), artēzisko aku skalošana (3 gab) un tamponēšana (1gab), ūdens skaitītāju uzstādīšana pieslēgumiem (7 gab), ūdensapgādes tīklu izbūve (1415 m) , kanalizācijas tīklu izbūve (670 m), kanalizācijas sūkņu staciju rekonstrukcija (5 gab), notekūdeņu attīrīšanas iekārtu izbūve.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Naukšēnu ciems, Naukšēnu pagasts, Valmieras rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 04.10.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Naukšēnu pagasta padomē, “Pagasta nams”, Naukšēnu pagasts, Valmieras rajons, sekretāres kabinetā līdz: 09.09.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu SEB Unibanka, konts nr.LV38UNLA0018900130021, kods UNLALV2X,ar norādi: Par atklāta konkursa nolikumu.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Pagasta nams”, Naukšēnu pagasts, Valmieras rajons LV-4244, līdz: 09.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks “Pagasta nams”, Naukšēnu pagasts, Valmieras rajons LV4244, 09.09.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 10000 Ls (desmit tūkstoši lati) –bankas galvojums.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!