Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Lietavas ceļu būvi nekavēs. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.08.2005., Nr. 126 https://www.vestnesis.lv/ta/id/114238

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Pašvaldībām tiks vairāk naudas

Vēl šajā numurā

11.08.2005., Nr. 126

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Lietavas ceļu būvi nekavēs

PLUDI.JPG (19266 bytes)
Lietavas apgrūtina braukšanu, taču būtiski neapdraud ceļu stāvokli un būvdarbu gaitu
Foto: Normunds Mežiņš, A.F.I.

Ieilgušās lietavas rada problēmas ne vien lauksaimniekiem , bet arī autovadītājiem – braukšanas apstākļi jūtami pasliktinājušies gan daudzviet Rīgā, gan citās Latvijas pilsētās un apdzīvotās vietās. Taču ceļu remontus un būvi lietus būtiski nekavēs. Arī ceļu tīklam nodarītie zaudējumi nav lieli.
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Valsts ceļi” Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe skaidro, ka bažām par lietavu ietekmi uz ceļa darbu norisi nav īsta pamata. Proti, vairumu darbu – ceļu klātnes izveidi, telekomunikāciju līniju ierīkošanu, caurteču izbūvi, stabiņu uzstādīšanu un ceļa nogāzes nostiprināšanu – iespējams veikt arī lietus laikā. Lietus neļauj veikt vienīgi asfaltbetona seguma klāšanu. Savukārt, piemēram, Saulkrastu apvedceļa būvdarbi vēl nav īsti sākti. Ar SIA “ACB” parakstītais līgums paredz, ka ceļš tiks izbūvēts 26 mēnešos, un šobrīd uzņēmums veic sagatavošanas darbus, piemēram, izveidojot stāvlaukumus tehnikai. Paredzēts, ka ceļš būs 20,1 kilometru garš un 11,5 metrus plats un tā kompleksā ietilps arī 17 dažādas satiksmes būves, piemēram, tilti un gājēju tuneļi. Tiks izveidots arī 6,7 kilometrus garš celiņš gājējiem un velosipēdistiem. Šobrīd projekta īstenošanas gaita ļauj ticēt, ka visi iecerētie darbi tiks paveikti atbilstoši plānam.
D.Mežapuķe sacīja, ka galvenajiem valsts ceļiem, visticamāk, nedraud arī izskalošanas un nogruvumu briesmas, jo, ceļus projektējot, paredzētas pietiekami efektīvas lietus ūdens novadīšanas iespējas. Varbūt zināmā mērā apdraudēti varētu būt vienīgi atsevišķi 2.šķiras ceļi. Šobrīd situācija uz galvenajiem autoceļiem uzskatāma par normālu, jo nopietni bojājumi vakar konstatēti tikai divās vietās. Vidzemē vienā no 1. šķiras ceļa Līgatne-Skrīveri posmiem ūdeņi izskalojuši tilta atbalsta sienu, tāpēc “Latvijas Valsts ceļu” speciālisti līdz remontdarbu pabeigšanai šajā vietā uzstādījuši ātruma ierobežojuma zīmi. Konstatēts, ka ap simt kubikmetriem zemes izskalots arī ceļa Cēsis-Vecpiebalga-Madona 25. kilometrā. Iespējams, ka dažviet postījumi nodarīti arī ceļu caurtekām, sacīja D.Mežapuķe.

Juris Bārtulis, “LV”

juris.bartulis@vestnesis.lv

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!