• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.07.2005., Nr. 113 https://www.vestnesis.lv/ta/id/112885

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

20.07.2005., Nr. 113

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, 90001475221, Rīga, Baznīcas iela 25, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Dzintars Arbidāns
Tālr.: 7043700. Fakss: 7043701
Elektroniskā pasta adrese: voava@voava.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.voava.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *par HIV/AIDS slimniekiem ambulatori izsniedzamo ārstniecības līdzekļu iepirkumu 2005.gadam, II daļa
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: ārstniecības līdzekļi, kas sadalīti 30 pozīcijās
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena (bez PVN): Ls ~ 814 749
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 1.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Unifarma”, 40003472521, Rīga, Ganību dambis 26-220, LV-1005, Latvija
Kontaktpersona: Tatjana Irguļska
Tālr.: 7381304. Fakss: 7383495
Elektroniskā pasta adrese: unifarma@delfi.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): Ls 2550
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 2.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Jelgavfarm”, 41703004826, Jelgava, Zemgales prospekts 3, LV-3001, Latvija
Kontaktpersona: Uģis Eglītis
Tālr.: 3022249. Fakss: 3027137
Elektroniskā pasta adrese: jelgavfarm@apollo.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): Ls 491625,38
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 3.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “LV Pharma”, 50003344641, Rīga, Ieriķu iela 66-207, LV-1084, Latvija
Kontaktpersona: Inga Freimane
Tālr.: 7539262. Fakss: 7539264
Elektroniskā pasta adrese: ingafarm@junik.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN) : Ls 80 964
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 4.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Tamro”, 40003133428, Rīga, Kleistu iela 24, LV-1067, Latvija
Kontaktpersona: Mārcis Blūms
Tālr.: 7067800. Fakss: 7407691
Elektroniskā pasta adrese: marcis.blums@tamro.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): Ls 239609,92
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr. :*VOAVA 2005/44
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 06.07.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr. : 2005/S 93-092080
Publicēts 14.05.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000070596, adrese: K.Valdemāra 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043622. Fakss: +371-7043671
Kontaktpersona: Kultūras pārvaldes informācijas sektora vadītāja Dzintra Oga-Vasule, tālr. 7043651, 9477565, epasts: info@rdkp.lv
2. Identifikācijas nr.: RDKP 2005/35
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Pakalpojuma cena

70

Piedāvāto pakalpojumu kvalitāte

20

Pretendenta pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: iespieddarbu sniegšana Kultūras pārvaldei
CPV kods: 78230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: afišas, plakāti, ielūgumi, transporta caurlaides, info lapas, bukleti, apsveikumi, biļetes, programmas, aploksnes, ieliktņi ielūgumos, diplomi, vizītkartes, goda raksti, kartiņas, veidlapas Kultūras pārvalde, veidlapas Rīkojums
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas domes Kultūras pārvalde, K.Valdemāra iela 5, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, K.Valdemāra ielā 5 (Kongresu namā) 403.telpā, līdz 27.07.2005. no plkst. 8:30 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: pārskaitījums, konkursa nolikuma saņemšanai, Rīgas domes Kultūras pārvalde, reģ.nr.90000070596, SEB LUB Ziemeļu filiālē Rīgā, kods UNLALV2X, konts LV62UNLA0021100021010, līdz 2005.gada 27.jūlijam
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 19.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, K.Valdemāra ielā 5, 403.telpā, līdz 27.07.2005. plkst. 11
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, K.Valdemāra ielā 5, 410.telpā, 27.07.2005. plkst. 11
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids:
11. Citas ziņas: Iepirkumu komisija 2005.gada 6.jūlijā pieņēmusi lēmumu pagarināt konkursa iesniegšanas termiņu no 7.jūlija uz 27.jūliju un precizē darba uzdevumu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: SIA “Rīgas pilsētbūvnieks”, 50003590021, Rīga, Baznīcas iela 19/23, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: attīstības projektu vadītāja Baiba Ozola
Tālr.: +371 7105121. Fakss: +371 7105109
Elektroniskā pasta adrese: Baiba.Ozola@rcc.lv. Mājas lapas adrese (URL): Rp-buvnieks.lv
I.2) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorija nr.12
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74200000-1
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *Rīgas nedzirdīgo bērnu internātskolas projektēšana
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: Rīgas nedzirdīgo bērnu internātskolas ēku komplekss, detālplānojumā noteiktā teritorija 4,5 ha platībā
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena (bez PVN): Ls 252336
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Slēgts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
- saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kura kritēriji ir:
Līgumcena – 40%; arhitektoniskais un pilsētbūvnieciskais risinājums – 30%; funkcionālais risinājums – 20%; pretendenta pieredze – 10%
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Arho”, 010200525, Rīgā, Ganību dambī 30 a, LV-1005, Latvija
Kontaktpersona: SIA “Arho” direktore I.Lazdiņa
Tālr.: +371 7389498. Fakss: +371 7389499
Elektroniskā pasta adrese: arho@latnet.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): 252 336
Zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN): 252 336
Augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN): 453967,89
Valūta: LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *SIA RPB 2005/3
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 05.07.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 39-037749
Publicēts 24.02.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.07.2005.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts darba inspekcija, 90000032077, Rīga, K.Valdemāra iela 38, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Liene Maurīte; Ieva Kaugure
Tālr.: 7021748. Fakss: 7021718
Elektroniskā pasta adrese: liene.maurite@vdi.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vdi.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.11
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *metodisko norādījumu izstrāde darba vides analīzei, nelaimes gadījumu izmaksu aprēķināšanā uzņēmuma un valsts līmenī un arodslimību izmaksu aprēķināšanā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: metodisko norādījumu izstrāde darba vides analīzei, nelaimes gadījumu izmaksu aprēķināšanā uzņēmuma un valsts līmenī un arodslimību izmaksu aprēķināšanā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija, Rīga, K.Valdemāra iela 38
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
73200000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): metodisko norādījumu izstrāde darba vides analīzei, nelaimes gadījumu izmaksu aprēķināšanā uzņēmuma un valsts līmenī un arodslimību izmaksu aprēķināšanā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 10 mēneši
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav norādīts) un/vai beigas (nav norādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1: metodisko norādījumu izstrāde darba vides analīzei, pasūtītāja darbinieku apmācība
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
73200000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: metodisko norādījumu izstrāde, pasūtītāja darbinieku apmācība
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: metodisko norādījumu izstrāde darba vides analīzei, pasūtītāja darbinieku apmācība
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras): nav norādīts
DAĻA nr.2: metodisko norādījumu izstrāde nelaimes gadījumu izmaksu aprēķināšanā uzņēmuma un valsts līmenī, pasūtītāja darbinieku apmācība
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
73200000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: metodisko norādījumu izstrāde, pasūtītāja darbinieku apmācība
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: metodisko norādījumu izstrāde nelaimes gadījumu izmaksu aprēķināšanā uzņēmuma un valsts līmenī, pasūtītāja darbinieku apmācība
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.3: metodisko norādījumu izstrāde arodslimību izmaksu aprēķināšanā, pasūtītāja darbinieku apmācība
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
73200000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: metodisko norādījumu izstrāde, pasūtītāja darbinieku apmācība
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: metodisko norādījumu izstrāde arodslimību izmaksu aprēķināšanā, pasūtītāja darbinieku apmācība
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): samaksas noteikumi iekļauti līguma projektā
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopija vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā kopija
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: apliecinājums, ka pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā ir vismaz 3 reizes lielāks par pretendenta finansu piedāvājuma kopsummu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendents ir realizējis vismaz divus līdzīga apjoma un satura projektus pēdējo piecu gadu laikā; pretendentam vismaz viena gada konsultāciju pieredze ar darba drošību un veselības aizsardzību saistītu starptautisku projektu izstrādē un realizēšanā; pretendentam ir iespējas nodrošināt vismaz trīs ekspertus, kas atbilst darba uzdevumā noteiktajām prasībām
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā): NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Piedāvātā cena – 40 %
2.Pretendenta piedāvātā sniedzamo pakalpojumu realizācijas koncepcija un tās praktiskās realizācijas piedāvājums – 30%
3.Pretendenta pieredze – 18%
4.Piedāvājums pasūtītāja personāla apmācībai – 12%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā: JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *ESF 2005/31
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 02.09.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 02.09.2005. no plkst. 9:00 līdz 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: angļu un latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 02.09.2005. plkst. 11:00 Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, 311.kab., LV-1010
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
ESF Nacionālās programmas projekts VPD1/ESF/NVA/04/NP/3.1.4./0006
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts ceļi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003344207, adrese: Gogoļa ielā 3, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028168, 7028170. Fakss: +371-7028171
2. Identifikācijas nr.: LVC05/38
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tiltu periodiskā uzturēšana Kurzemes reģionā
CPV kods: 45200000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: LVC05/2.2/7/AC, LVC05/2.2/8/AC-15.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Rīgas tilti” (LVC05/2.2/7/AC)

40003033272

Balasta dambis 78, Rīga, LV-1048

100641,64

SIA “Talce” (LVC05/2.2/8/AC)

40003133979

Stendes iela 3, Talsi, LV-3201

55835,68

Kopā:

156477,32

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001669496, adrese: Lāčplēša iela 70 a, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7011800. Fakss: +371-7011812
Kontaktpersona: ITD IT Pārvaldības daļas vadītāja Rita Podskočija, tālr. 7038709, e-pasts: rita@itsc.vsaa.lv
2. Identifikācijas nr.: VSAA-2005/0479
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Pieredze, kvalitāte un papildu maksas konsultāciju izmaksas

50

Cena

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: IT pakalpojumu vadības sistēmas iegāde un konsultantu pakalpojumi tās ieviešanai
CPV kods: 30248000-9, 72263000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: IT pakalpojumu vadības sistēmas iegāde un konsultantu pakalpojumi tās ieviešanai atbilstoši darba uzdevumā noteiktajām prasībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VSAA Informācijas tehnoloģiju departaments Rīgā, Fridriķa ielā 9
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Lāčplēša ielā 70 a, 102.kab., līdz 29.07.2005. no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, norādot ID nr. VSAA-2005/0479; saņēmējs – Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra; nodokļu maksātāja reģ.nr.90001669496, saņēmēja iestāde – Valsts Kase; BIC: TRELLV21, konts nr. LV61TREL5181250040500
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 21.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz pasūtītāja pārstāvjiem darbdienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00 ne vēlāk kā līdz 2005.gada 29.jūlijam plkst. 11.00, ievērojot šādu kārtību:
1) līdz 2005.gada 29.jūlijam plkst. 10:45 piedāvājumi jāiesniedz Ingunai Muižniecei Rīgā, Lāčplēša ielā 70 a, 102.kab., LV-1011;
2) 2005.gada 29.jūlijā no plkst. 10:45 līdz 11:00 piedāvājumi jāiesniedz Inesei Dūdelei Rīgā, Lāčplēša ielā 70a, 301.kabinetā, LV-1011
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Lāčplēša ielā 70 a, 301.kabinetā, LV-1011, 29.07.2005. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nolikuma 6.pielikumā pievienotajai piedāvājuma nodrošinājuma formai atbilstošs bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 2000 (divi tūkstoši latu)
11. Citas ziņas: nav.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valmieras pilsētas dome, 90000043403, Valmiera, Lāčplēša iela 2, LV-4201, LATVIJA
Kontaktpersona: Valmieras pilsētas domes izpilddirektors Jānis Baiks, tālr. 9421243
Tālr.: (+371) 42 07120. Fakss: (+371) 42 07125
Elektroniskā pasta adrese: dome@valmiera.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.valmiera.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *mākslīgā ledus laukuma aprīkojuma piegāde un montāža Vidzemes olimpiskajam centram Valmierā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: iekārtu saraksts ar to rādītājiem dots konkursa nolikuma 2.pielikumā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas iela 91, Valmiera, Latvija
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
28111000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): to iekārtu piegāde un montāža, kā arī nodošanas darba režīmā jaunieceltajā objektā “Vidzemes Olimpiskais centrs”, kas minētas konkursa nolikuma pielikumā nr.2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 2 mēneši
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav norādīts) un/vai beigas (nav norādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti: avanss ne vairāk kā 20% no finanšu piedāvājuma kopējās summas; atlikusī summa 30 dienu laikā pēc nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas saskaņā ar rēķinu
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: a) pretendents ir reģistrēts atbilstoši savas mītnes zemes normatīvo aktu prasībām, t.sk. kā nodokļu maksātājs; b) pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; c) pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; d) pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija:
- pretendenta reģistrācijas apliecības apliecināta kopija;
- Valsts ieņēmuma dienesta un citas nodokļu administrēšanas iestādes Latvijā, izziņas oriģināls par visu nodokļu nomaksu, izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, tai skaitā Valsts sociālās apdrošināšanas obligātā iemaksa; Pretendentiem, kuri reģistrēti Eiropas Savienības un valstīs, kuras iestājušās Pasaules Tirdzniecības organizācijā šī prasība nav obligāta, un viņiem jāiesniedz savas valsts nodokļu administrēšanas iestāžu izziņas;
- LR Uzņēmumu reģistra izsniegta izziņa (vai savas valsts attiecīgās iestādes izziņa), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, izsniegta ne ātrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
- pretendenta rakstisks apliecinājums tam, ka pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: - auditēti gada finanšu pārskati, revidenta atzinumi un vadības ziņojumi par 2004.gadu, kas uzrāda uzņēmuma apgrozījumu (neto bez PVN);
- izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo trīs gadu laikā un par to, ka pretendenta vidējais apgrozījums minētajiem gadiem ir vismaz Ls 1 000 000 (viens miljons latu)
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: darbu izpildes tehnoloģiskais apraksts
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā?
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VPD 2005/094AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 06.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta): 100, t.sk. PVN; valūta – LVL
Maksājuma veids un rekvizīti:
- ar pārskaitījumu; norēķinu rekvizīti: saņēmējs – Valmieras pilsētas dome, reģistrācijas nr.90000043403, banka – a/s “NORD/LB Latvija”; bankas kods – RIKOLV2X, konts nr. LV38RIKO0002710710011, ar norādi “Konkursam “Mākslīgā ledus laukuma aprīkojuma piegāde un montāža Vidzemes olimpiskajam centram Valmierā”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 06.09.2005. no plkst. 7.30 līdz 18.30; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 9:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties pretendentu pārstāvji ar rakstiskām pilnvarām
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 06.09.2005. plkst. 9:00 Valmieras pilsētas domē Valmierā, Lāčplēša ielā 2, 1.stāva mazajā zālē
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija: neatkarīgi no konkursa rezultātiem maksa par konkursa dokumentiem netiek atmaksāta
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts bezpeļņas zinātniskais uzņēmums “Priekuļu selekcijas stacija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003392847, adrese: Zinātnes iela 1a, Priekuļi, Cēsu rajons, Latvija, LV-4126. Tālruņi: +371-4130162, 9426114. Fakss: +371-4107217
Kontaktpersona: direktora vietnieks Juris Gaiķis, tālr. 9426114, e-pasts: pr_sel@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: Priekuļu selekcijas stacija 2005/5
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

5

kvalitāte

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: graudu un zālāju sēklu šķirojamā iekārta
CPV kods:29300000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: viena iekārta
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: valsts bezpeļņas zinātniskais uzņēmums “Priekuļu selekcijas stacija”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Zinātnes ielā 1a, Priekuļos, Cēsu rajonā, LV-4126, līdz 29.07.2005. no plkst. 8:00 līdz 17:00, izņemot piektdienas, sestdienas, svētdienas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 21.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Zinātnes ielā 1a, Priekuļos, Cēsu rajonā, līdz 29.07.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Zinātnes ielā 1a, Priekuļos, Cēsu rajonā, 29.07.2005. plkst. 13:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022, 7037024. Fakss: +371-7037023
Kontaktpersona: informācijas sistēmu inženiere Santa Dadzīte, tālr. 7037024, e-pasts: santa.dadzite@riga.lv
2. Identifikācijas nr.: RDITC 2005/25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

90

Licenču piegādes termiņš

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: programmatūras piegāde Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta darbības nodrošināšanai
CPV kods:30248200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 70 programmatūras licenču un programmatūras instalācijas disku piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Brīvības iela 49/53
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 19.kabinetā, līdz 15.08.2005. no plkst. 8:15 līdz 17:00 (pirmdienās no plkst. 8:30, piektdienās līdz plkst. 16:00, pusdienas pārtraukums no plkst. 12:00 līdz 12:30, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu AS “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts nr. LV88UNLA0020100001370, kods UNLALV2X; mērķis – “Par konkursa nolikumu RDITC 2005/25”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 05.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Brīvības ielā 49/53, LV-1010, 10.stāvā, 19.kabinetā, līdz 15.08.2005. plkst. 16:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē, 15.08.2005. plkst. 16:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Vides departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042910, adrese: Basteja bulvārī 1/3, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012950. Fakss: +371-7012984
Kontaktpersona: A.Zvaigzne, tālr.7012960; V.Sprūdžs, tālr.7012974
2. Identifikācijas nr.: RD VD 2005/22
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

40

Piedāvātā kvalitāte

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lidostas trokšņa akustiskie mērījumi – datu iegūšana Rīgas trokšņu kartes izstrādei
CPV kods: 73000000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12 mēneši no līguma noslēgšanas brīža
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgas domes Vides departamentā Rīgā, Basteja bulvārī 1/3, 207.kab., līdz 04.08.2005. no plkst.9.30 līdz 17.00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu AS “Latvijas Unibanka”, Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X, konts nr. LV59UNLA0021600019010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 27.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgas domes Vides departamentā Rīgā, Basteja bulvārī 1/3, 207.kab., līdz 04.08.2005. plkst. 9.00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgas domes Vides departamentā Rīgā, Basteja bulvārī 1/3, 217.kab., 04.08.2005. plkst. 9.00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Cēsu pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000031048, adrese: Raunas iela 4, Cēsis, Latvija, LV-4100. Tālruņi: +371-4124571, 4123642. Fakss: +371-4124571
2. Identifikācijas nr.: Cēsu pilsētas dome 2005/30
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 25.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rožu laukuma Cēsīs rekonstrukcijas tehniskais projekts
CPV kods: 74100000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “VIDES PROJEKTU STUDIJA”

40003595690

Dārznieku iela 210, Ķekava, Ķekavas pagasts, Rīgas rajons

17762,50

Kopā:

17762,50

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: nav
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.07.2005.
13. Cita informācija: nav

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!