Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 23.02.2005., Nr. 31 https://www.vestnesis.lv/ta/id/102157

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

23.02.2005., Nr. 31

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001162258, adrese: Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7097257, 7097202. Fakss: +371-7097265
2. Identifikācijas nr.: EK SPRK 2005/10
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.01.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.02.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degvielas iegāde Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas autotransportam
CPV kods: 23100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2005. - 28.02.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Latvija Statoil”

40003064094

Citadeles iela 12, Rīga, LV - 1010

0,497 Ls/l

Kopā:

~ 12000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.02.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu mūzikas skola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000034398, adrese: Partizānu ielā 18, Balvi, Latvija, LV-4501.
Tālruņi: +371-4521095, 4521275. Fakss: +371-4521095
2. Identifikācijas nr.: BMS 2005/01
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.01.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 11.02.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: koncertflīģeļa piegāde Balvu mūzikas skolai
CPV kods: 36311000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 29.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “RDL”

40003215103

Rostokas iela 42-21, Rīga, LV - 1029

12080,00

Kopā:

12080,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.02.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Nacionālā radio un televīzijas padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000081852, adrese: Smilšu iela 1/3, Rīga, Latvija, LV-1039. Tālruņi: +371-7221848, 7229564. Fakss: +371-7221848
2. Identifikācijas nr.: NRTP 2005/05
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.02.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: informatīvu ziņu sižetu veidošana par aktuālām norisēm Latvijas reģionos un to piegādāšana pārraidīšanai VB SIA “Latvijas Televīzija” programmas ietvaros
CPV kods: 92111250-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “TV Dzintare”

42103012237

Graudu iela 23, Liepāja, LV - 3400

3024,00

SIA “VTV Grupa”

40003348389

Akadēmijas laukums 1, Rīga,
LV - 1050

2100,00

SIA “Valmieras TV”

54103004831

Rīgas iela 4, Valmiera, LV - 4201

3024,00

SIA “Latgales reģionālā televīzija”

42403004703

18. novembra krastmala 16,
Rēzekne, LV - 4601

3024,00

Kopā:

11172,00

11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu:
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.02.2005.
13. Cita informācija: pasūtītājs līgumu slēdz pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta 4. daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Stopiņu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000067986, adrese: Institūta iela 1a, Stopiņu pagastā, Rīgas rajonā, Latvija, LV-2130. Tālruņi: +371-7910562, 7910518. Fakss: +371-7910532
2. Identifikācijas nr.: SPP 2004/26(K)
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.12.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.02.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: darbinieku veselības apdrošināšana
CPV kods: 66331200-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: gada laikā no līguma noslēgšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

AAS “Rīgas slimokase”

40003200911

Lāčplēša 38, Rīga, LV - 1011

8280,00

Kopā:

8280,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.02.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.41203001885, adrese: Užavas ielā 8, Ventspilī, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3624111, 3624543. Fakss: +371-3622336
2. Identifikācijas nr.: VNĪ 2004/120
3. Datums , kad iepirkums izziņots internet tīklā: 29.12.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.02.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ventspils pilsētas domes Kultūras centra rekonstrukcijas tehniskā projekta izstrādāšana Kuldīgas ielā 18, Ventspilī
CPV kods: 74222000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.02.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Olimpiskais sporta centrs”, 40003558463, Elizabetes iela 49, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Rīkotājdirektors Uldis Ūsītis
Tālr.: +371-7378830
Faksa Nr.: +371-7378831
Elektroniskā pasta adrese: uldis.usitis@olimpiade.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Cits
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.14
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par telpu uzkopšanas pakalpojumu sniegšanu Olimpiskajam sporta centram
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Telpu uzkopšanas pakalpojumu sniegšana 3 gadu garumā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Grostonas iela 6b, Rīga, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74700000-6
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Telpu uzkopšanas pakalpojumu sniegšana Olimpiskajam sporta centram 3 gadu garumā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums 5000,00 LVL (pieci tūkstoši Latvijas latu) apmērā, Latvijas Republikā reģistrētas bankas galvojuma veidā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pieteikums dalībai konkursā. Pieteikumu paraksta pretendenta vadītājs vai vadītāja pilnvarota persona. Pieteikumā norāda pretendenta nosaukumu un rekvizītus, kā arī apliecina: - ka pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; - ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; - ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas;- ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu un piedāvātajām telpām ir patiesas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija - Uzņēmumu reģistra/ Komercreģistra vai līdzvērtīga ārvalstu komercdarbības reģistra izdotas reģistrācijas apliecības kopija; - Uzņēmumu reģistra / Komercreģistra vai līdzvērtīga ārvalstu komercdarbības reģistra izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā (neattiecas uz fiziskām personām)
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija - Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. - Izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo divu gadu laikā (uzņēmumiem, kas dibināti vēlāk – izziņa par gada finanšu vidējo apgrozījumu nostrādātājā periodā). - Pretendenta apliecināta izziņa, par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām pēdējo triju gadu laikā
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija - Pretendenta apstiprināts sniegto pakalpojumu saraksts, kurā norādīts pakalpojumu apjoms, saņēmējs un to sniegšanas laiks izmēru ziņā iepirkuma priekšmetam līdzvērtīgos – katrs atsevišķi vismaz 2500 m2 (divi tūkstoši pieci simti kvadrātmetru) platībā – vismaz 3 (trīs) objektos pēdējo triju gadu laikā. Pakalpojumu saraksts noformējams atbilstoši Nolikumam pievienotajai formai un tajā iekļaujama arī pilna visu to telpu platību summa, kurās Pretendents sniedz uzkopšanas pakalpojumus saskaņā ar piedāvājuma iesniegšanas brīdī spēkā esošiem līgumiem. - Vismaz 3 (trīs) atsauksmes no 3 (trim) dažādām personām, kurām tiek sniegti pakalpojumi. Atsauksmēs iekļaujams Pretendenta sniegto pakalpojumu kvalitātes vērtējums skalā no 1 (viena) līdz 100 (simts) punktiem, kur lielāks punktu skaits atbilstošs augstākam pakalpojumu kvalitātes vērtējumam. Atsauksmes ievietojamas katra savā aploksnē, kuras, neizpaužot atsauksmes saturu Pretendentam, aizlīmē un aizzīmogo atsauksmju devēji. - Apliecinājums tam, kuru no līguma daļām pretendents plāno nodot apakšuzņēmējiem saskaņā ar apakšlīgumu, norādot apakšuzņēmējus un tiem nododamo darbu apjomu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Cena - 50;
2.Pakalpojumu kvalitāte - 50
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * OSC-2005/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 12.04.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100,00 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Maksājums veicams ar pārskaitījumu uz sekojošu kontu: SIA “Olimpiskais sporta centrs”, Konta Nr.: LV29HABA0551001065234, Banka: A/S „Hansabanka”. Kods: HABALV22. Pamatojums: Par konkursa Nr. OSC-2005/01 nolikumu
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 12.04.2005.
Laikā no plkst. 09:00 līdz 17:00; Piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 16:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 12.04.2005. plkst.16:00
Vieta Elizabetes ielā 49 (2.stāvs), Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.04.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts aģentūra “Latvijas Infektoloģijas centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001830776, adrese: Linezera iela 3, Rīga, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7014500, 7014503. Fakss: +371-7014568
2. Identifikācijas nr.: LIC 2004/50
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.12.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.02.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: saimnieciskā aprīkojuma piegāde Latvijas Infektoloģijas centra 10. nodaļai
CPV kods: 36600000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “AGH” (2)

43603003998

5. līnija 3b, Jelgava, LV – 3003

1 591,82 Ls,
bez PVN

SIA “AB MEDICAL GROUP RIGA” (3)

40003373297

Vairoga iela 4, Rīga, LV - 1039

2 860,73 Ls,
bez PVN

SIA “KATŪNS”(4)

40003240717

Zolitūdes iela 34/1 – 23, Rīga,
LV – 1029

4 353,11 Ls,
bez PVN

SIA “STANDARD LATVIA” (5)

40003402399

Bruņinieku iela 27, Rīga,
LV – 1001

1 936,04 Ls,
bez PVN

Kopā:

10741,70 Ls,
bez PVN

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: Pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi (sadaļa nr. 1 “Elektropreces” 1 – 10 pozīcijas)
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.02.2005.

Paziņojums par atklātu projektu skiču konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VALMIERAS PILSĒTAS DOME, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000043403, adrese: LĀČPLĒŠA IELĀ 2, VALMIERĀ, Latvija, LV- 4201. Tālruņi: +371-4207145, 4207120. Fakss: +371-4207125
Kontaktpersona: iepirkuma komisijas sekretārs Ilmārs EGLĪTIS. E-pasts: ilmars.eglitis@valmiera.lv
2. Identifikācijas nr: VPD 2005/015 SK
3. Projektu skiču konkursa veids: ATKLĀTS KONKURSS
4. Projekta apraksts: Valmieras pamatskolas projektēšana
CPV kods: 74223000-8
5. Konkurss paredzētsprofesijai.
6. Projektu vērtēšanas kritēriji:

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Vispārējo projektēšanas un celtniecības darbu izmaksas

40

Projekta izstrādes termiņi

15

Teritorijas labiekārtošanas un apzaļumošanas koncepcija

5

Objekta teritorijas plānojuma kvalitāte, kopējais arhitektoniskais
risinājums

20

Objekta funkcionālais risinājums

15

7. Godalgu skaits: 3
8. Godalgu vērtība:
1.vietai 1500
2.vietai 1000
3.vietai 1000
9. Pretendentamtiesības uz papildustehniskā projekta izstrādeslīgumu piešķiršanu.
10. Konkursa nolikumu var saņemt:Valmieras pilsētas domē Valmierā, Lāčplēša ielā 2 119. kabinetā, laikā no plkst. 8: 00 līdz 17: 00 līdz: 31.03.2005.
11. Projekti jāiesniedzValmieras pilsētas domē Valmierā, Lāčplēša ielā 2 119. kabinetā līdz 08.06.2005 plkts.9.00.
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.02.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Vides investīciju fonds”, 40003339615, Pils iela 6 , LV-1050, Rīga, 1050
Kontaktpersona: Ilze Puriņa
Tālr.: 7503707
Faksa Nr.: 7503747
Elektroniskā pasta adrese: pasts@lvif.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lvif.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Cits
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Noma
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Administratīvo telpu noma
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Administratīvo telpu noma ar platību no 150 m2 līdz 250 m2 Rīgas centrā, sākot no 2005. gada 1. pusgada ar termiņu uz 96 mēnešiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Administratīvo telpu noma ar platību no 150 m2 līdz 250 m2 Rīgas centrā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Līguma spēkā stāšanās laiks 01.07.2005 un/vai beigas 30.06.2013 (dd/mm/gggg)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apliecinājumu, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņu, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Īpašumu apliecinošos dokumentus. Administratīvo telpu plānu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Cena - 50%;
2.Atrašanās vieta un telpu vizuālais izskats - 30%;
3.Piemērotība Fonda vajadzībām - 20%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIF2005/1
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 11.04.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 11.04.2005.
Laikā no plkst. 9.00 līdz 17.00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 12.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 11.04.2005. plkst.12:00
Vieta Pils iela 6, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 16.02.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta pārvalde, 90000050068, Tērbatas iela 4, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Sporta daļas vadītājs Mārtiņš Kampe
Tālr.: +371-7284242
Faksa Nr.: +371-7284412
Elektroniskā pasta adrese: martins.kampe@sp.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sp.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Biroja telpu noma LR IZM Sporta pārvaldei
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms LR IZM Sporta pārvaldes darba nodrošināšanai nepieciešamo biroja telpu noma
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 186000,00 LVL
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Cena, telpu kvalitāte
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 1.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Ēka – Centrs”, 40103024793, Marijas ielā 8, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Direktors Andis Vītols
Tālr.: +371-7288421
Faksa Nr.: +371-7821168
Elektroniskā pasta adrese: eka.centrs@ekacentrs.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)186000,00
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * LRIZMSP-2004/01
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 14.02.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2004/S 235-202224
Publicēts 02.12.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 17.02.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: pašvaldības SIA “Rēzeknes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003223971, adrese: 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, Latvija, LV-4600. Tālruņi: +371-4603362, 4603371. Fakss: +371-4624483
Kontaktpersona: valdes locekle, Anita Treija, t.4603362.E-pasts: rezcs@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.: P SIA RS 2005/04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Iesniegtā piedāvājuma cena

40

Pretendenta piedāvātais garantijas termiņš izpildītājiem darbiem pēc objekta nodošanas ekspluatācijā

20

Darbu izpildes laiks

10

Pretendenta 2 lielākie nodotie ekspluatācijā objekti pēdējo 3 gadu
laikā (skaitīt kopā būvprojekta tāmes vērtības)

10

Būvfirmas 3 vadošo speciālistu kvalifikācija

10

Garantijas termiņa laikā atklāto defektu un slēpto trūkumu, ja tādi būs, novēršanas sākums un šo darbu ilgums pēc pretenzijas saņemšanas

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: PSIA “Rēzeknes slimnīca” Neatliekamās medicīniskās palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļas pārbūves darbi
CPV kods: 45454000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikuma specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, LV - 4600
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt 18. Novembra ielā 41, Rēzeknē, LV - 4600 līdz: 09.03.2005., laikā no plkst.12: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: LV66HABA0140205074101, HABALV22
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, LV - 4600 līdz: 09.03.2005. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 18. Novembra ielā 41, Rēzeknē, LV - 4600 09.03.2005. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums 5 % apmērā no piedāvājuma summas ( bez PVN) .

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības aģentūra “Rīgas meža aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001436737, adrese: A. Briāna 7, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7012553, 7012591. Fakss: +371-7037207
Kontaktpersona: I. Kalniņa - Rīgas p/a “Rīgas meža aģentūra” Mežsaimniecīskā departamenta galvenā speciāliste mežu atjaunošanā, t.7037283.E-pasts: ineta.kalnina@riga.lv
2. Identifikācijas nr.: RPA-RMA-2005/8
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tālākai stādu izaudzēšanai sagatavoti konteineri un pasūtītāja konteineru apsēšana, saskaņā ar tehniskajām specifikācijām
CPV kods: 02510000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Norupes kokaudzētava, Ikšķiles pilsētas lauku teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt A. Briāna iela 7, LV - 1001, Rīgas p/a “Rīgas meža aģentūras” Mežsaimnieciskā departamenta telpās 1 stāvā līdz: 09.03.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: A. Briāna iela 7, LV - 1001, Rīgas p/a “Rīgas meža aģentūras” Mežsaimnieciskā departamenta telpās, 1. stāvā līdz: 09.03.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks A. Briāna iela 7, LV - 1001, Rīgas p/a “Rīgas meža aģentūras” telpās, 2. stāvā, galvenā mežziņa kabinetā 09.03.2005. plkst. 11: 00.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!