• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2025/242.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 16.12.2025., Nr. 242 https://www.vestnesis.lv/op/2025/242.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

16.12.2025., Nr. 242

OP 2025/242.AKK1
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja vadītāja vietnieks (-ce) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- maģistra grāds sociālajās zinātnēs ar vismaz 5 gadu darba pieredzi komunikācijas jomā, regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā

- vismaz divu gadu vadības darba pieredze

- vismaz trīs gadu pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā

- vismaz trīs gadu pieredze stratēģiskās un krīzes komunikācijas plānošanā un īstenošanā

- pieredze digitālās komunikācijas attīstības projektu plānošanās un īstenošanā

- pieredze sabiedrības iesaistes pasākumu plānošanā un īstenošanā

- teicamas zināšanas un prasmes amata kompetences jomā, tostarp stratēģiskās un krīzes komunikācijas plānošanā un īstenošanā, kā arī par digitālās komunikācijas un sociālo mediju pārvaldību

- prasme izstrādāt stratēģiskos dokumentus komunikācijas jomā

- prasme rakstīt skaidri, saprotami un ietekmīgi

- prasme veidot un uzturēt attiecības ar medijiem, sadarbības partneriem un sabiedrību

- zināšanas un pieredze informatīvi izglītojošu materiālu sagatavošanā, kā arī sabiedrisko attiecību aktivitāšu un publicitātes pasākumu organizēšanā

- izpratne par Latvijas politiku un institucionālo uzbūvi

- zināšanas par normatīvo regulējumu trauksmes celšanas jomā, prasme to piemērot

- teicama latviešu valodas prasme (valodas prasmes C2 līmenis)

- svešvalodas prasme (vēlama angļu valoda) vismaz B1 prasmes līmenī (profesionālai saziņai), lai nodrošinātu efektīvu saziņu un sadarbību, piedaloties starptautisku pasākumu un vizīšu organizēšanā un koordinēšanā, attiecīgas rakstveida saziņas un dokumentācijas sagatavošanai svešvalodā, kā arī efektīvas krīzes komunikācijas nodrošināšanai, zināšanas par iestādes klientu apkalpošanas standartiem, kā arī privātpersonu iesniegumu aprites kārtību

- komunikācijas (tostarp prezentācijas un publiskās uzstāšanās) un sadarbības prasmes

- stratēģiskā domāšana, plānošanas un organizatora prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts ar Saeimas Prezidija lēmumu

- labas datorprasmes (MS Office, vizualizācijas rīki, darbam nepieciešamās datu bāzes), un labas iemaņas darbam internetā

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo normatīvo aktu, tai skaitā autortiesību un ierobežotas pieejamības informācijas aizsardzību, kā arī datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

Galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu Sabiedrisko attiecību biroja (turpmāk - Birojs) vadītājam Biroja ikdienas darba plānošanā, vadīšanā, organizēšanā un kontrolē

- sniegt atbalstu parlamenta institucionālās komunikācijas stratēģisko dokumentu un plānu izstrādē, kā arī plānot, organizēt un koordinēt to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas digitālās komunikācijas attīstības projektu plānošanu un īstenošanu

- nodrošināt sabiedrības iesaistes aktivitāšu un pasākumu plānošanu un organizēšanu un norisi

- amata kompetences ietvaros sniegt atbalstu krīzes komunikācijas pārvaldības procesā

- sniegt nepieciešamo atbalstu stratēģiskās komunikācijas vēstījumu izstrādē un vēstījumu formulēšanā

- pārraudzīt Biroja Apmeklētāju un informācijas centra uzdevumu izpildi

- pārraudzīt Biroja veidoto informatīvi izglītojošo materiālu (tai skaitā audiovizuālu materiālu - drukātu materiālu, prezentāciju, videosižetu, animāciju, infografiku un citu), kā arī Saeimā rīkotajiem pasākumiem nepieciešamo audiovizuālo risinājumu izstrādes procesu

- saskaņā ar Saeimas Prezidijā apstiprināto pasākumu plānu koordinēt un sniegt atbalstu Saeimas Prezidijam un Saeimas komisijām informatīvi izglītojošu pasākumu (konferences, diskusijas, semināri, izstādes u.tml.) rīkošanā

- amata kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus Saeimas iekšējo normatīvo aktu, metodoloģiju un vadlīniju izstrādes procesā

- amata kompetences ietvaros sniegt priekšlikumus struktūrvienības budžeta sagatavošanai

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2931 līdz 4150 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, tostarp par trim nozīmīgākajiem sasniegumiem amata kompetences jomā. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā1), nenorādot sensitīva rakstura informāciju

- izvērsts apraksts par: 1) kandidāta stratēģisko redzējumu par nepieciešamajām aktivitātēm un instrumentiem, lai pilnveidotu sabiedrības iesaisti parlamenta darbā un likumdošanas procesā; 2) kandidāta piedāvājumu, kā attīstīt Saeimas īstenotās izglītojošās programmas bērnu un jauniešu auditorijām (apraksta apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2026. gada 5. janvārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

_______________________________________________________

1https://europass.cedefop.europa.eu/lv/documents/Curriculum-vitae/templates-instructions

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!