• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2025/209.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 29.10.2025., Nr. 209 https://www.vestnesis.lv/op/2025/209.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

29.10.2025., Nr. 209

OP 2025/209.AKK1
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Jelgavas valstspilsētas pašvaldības un Jelgavas novada pašvaldības kopīgā iestāde "Jelgavas valstspilsētas un novada Dzimtsarakstu nodaļa" izsludina konkursu uz vadītāja vietnieka amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt iestādei noteikto kompetenču īstenošanu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- reģistrēt laulību un vadīt svinīgo laulību ceremoniju

- sagatavot atbilstošas kompetences dokumentus citām institūcijām, juridiskajām un fiziskajām personām civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumos

- pieņemt civilstāvokļa aktu reģistrācijas dokumentus

- iekļaut ziņas Fizisko personu datu reģistrā par garīdznieku noslēgtajām laulībām

- nodrošināt personu pieņemšanu iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumos

- sastādīt protokolu par laulības noslēgšanu ārpus Dzimtsarakstu nodaļas telpām

- sagatavot dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru

- sagatavot iestādes iekšējos darbību reglamentējošos aktus

- sagatavot un uzturēt iestādes personāla lietvedību

Prasības pretendentam/-ei:

- izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12. panta trešās daļas prasībām

- pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs, iestādes vadītāja vietnieks, nodaļas vadītājs, nodaļas vadītāja vietnieks, struktūrvienības vadītājs, struktūrvienības vadītāja vietnieks) pēdējo 5 gadu laikā

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā līdzvērtīgas jomas amatā pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē

- izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu

- izpratne par civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumiem

- pieredze iestādes iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt komandā

- prasme strādāt stresa apstākļos

- pieredze cilvēkresursu pārvaldības procesu plānošanā un uzdevumu īstenošanā

- prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2)

- vienas Eiropas Savienības svešvalodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

Pieteikuma dokumenti:

- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)

- pieteikums, kurā pretendents atspoguļo motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai iestādes vadītāja vietnieka amatā, aprakstot nodaļas vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda

- apliecinājumu par atbilstību Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12. panta trešās daļas prasībām (1. pielikums).

Dokumenti iesniedzami līdz 2025. gada 11. novembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības un Jelgavas novada pašvaldības kopīgajā iestādē "Jelgavas valstspilsētas un novada Dzimtsarakstu nodaļa", Pasta ielā 32, Jelgavā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas un novada Dzimtsarakstu nodaļa" vadītāja vietnieka amata konkursam vai jāiesūta elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pasta adresi: diana.pavlovska@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63080522.

Konkursa nolikums pieejams Jelgavas valstspilsētas tīmekļvietnē: https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/ un Jelgavas novada pašvaldības tīmekļvietnē: https://www.jelgavasnovads.lv/lv/pasvaldiba/vakances/

Amats klasificēts 12. amata saime, III līmenis (10. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1883 euro, profesijas klasifikatora kods 1112 37.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildus informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!