• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2023/222.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 15.11.2023., Nr. 222 https://www.vestnesis.lv/op/2023/222.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

15.11.2023., Nr. 222

OP 2023/222.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 1 Pēdējās nedēļas laikā 15 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas projektu koordinators/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vadības, datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā) vai pēdējo augstskolas kursu students ar darba pieredzi amata kompetences jomā. Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- darba pieredze amata kompetences jomā

- pieredze projektu un citas amata pienākumu izpildei nepieciešamās dokumentācijas izstrādē

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- valsts valodas vidējā (C1) līmeņa zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās informācijas avotiem

- konceptuāla un analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, spēja patstāvīgi plānot un organizēt komandas darbu

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

Galvenie pienākumi:

- plānot, izstrādāt, organizēt un koordinēt projektus vienā vai vairākās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomās

- izstrādāt projekta dokumentāciju, tostarp finanšu tāmes, projekta plānošanas, īstenošanas un pārskatu dokumentāciju, nepieciešamās tehniskās specifikācijas, biznesa procesu aprakstus, piedalīties ar projekta īstenošanu saistītu līgumprojektu izstrādē

- izstrādāt projekta budžetu, analizēt un kontrolēt tā izpildi

- veikt projekta biznesa procesu izpēti, analīzi un aprakstīšanu

- plānot projekta īstenošanai nepieciešamās piegādes, tostarp piedalīties attiecīgo iepirkumu organizēšanā

- izvērtēt ar projektu ieviešanu un īstenošanu saistītus riskus, sniegt priekšlikumus to novēršanai

- vadīt, koordinēt un kontrolēt projekta aktivitāšu ikdienas pārvaldību, tostarp sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, kā arī iesaistītajām Saeimas struktūrvienībām, izstrādāt nepieciešamo dokumentāciju un risināt problēmjautājumus

- koordinēt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto piegāžu un pakalpojumu līgumu saistību izpildi, risināt ar to izpildi saistītus jautājumus

- amata kompetences ietvaros piedalīties projekta galarezultātu novērtēšanā un pieņemšanā, tostarp sagatavojot atbilstošu dokumentāciju

- sagatavot operatīvos un regulāros finanšu pārskatus, kā arī pārskatus par projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādē amata kompetencē esošajās jomās

- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu, komunikāciju un sadarbību ar projekta dalībniekiem, sadarbības partneriem (pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem) un iesaistītajām personām

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2695 līdz 3850 euro), atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos aktos noteiktie motivēšanas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 21. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas projektu koordinators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!