• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2022/58.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 23.03.2022., Nr. 58 https://www.vestnesis.lv/op/2022/58.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Finanšu nodaļas galv. grāmatveža vietn. (uz nenoteiktu laiku)
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība...

Vēl šajā numurā

23.03.2022., Nr. 58

OP 2022/58.AKK3
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar periodiskām zināšanām amata kompetences jomā

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā, kas nav mazāka par vienu gadu (vēlams valsts vai pašvaldību institūcijā)

- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām

- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtību un prasmes tās piemērot, tai skaitā darbā ar elektroniskiem dokumentiem un ierobežotas pieejamības informāciju

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme sagatavot sarakstes dokumentus, lietojot lietišķu rakstu valodu

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar dokumentu vadības sistēmu

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt pa pastu, elektroniski un klātienē iesniegtās korespondences un informatīvo materiālu (turpmāk - korespondence) saņemšanu, reģistrēšanu un apstrādi Saeimas dokumentu vadības sistēmā atbilstoši Saeimas korespondences aprites noteikumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, tostarp pēc adresātu piederības šķirot reģistrēto korespondenci un informatīvos materiālus, izsniegt tos Saeimas deputātiem un darbiniekiem

- nodrošināt korespondences apstrādi, reģistrēšanu un apriti, tostarp Saeimas iekšējo dokumentu apstrādi un apriti, iesniegto dokumentu nosūtīšanu adresātiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pasūtīt e-paraksta kartes Saeimas deputātiem un darbiniekiem atbilstoši Saeimas iekšējiem normatīviem, uzturēt informāciju par Saeimā izsniegtajām e-paraksta kartēm, koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" izpildi

- apstrādāt un nodrošināt no Saeimas struktūrvienībām saņemtās korespondences nosūtīšanu ar VAS "Latvijas Pasts", ar iekšzemes eksprespasta sūtījumu, ar VAS "Latvijas Pasts" kurjerpastu un ar eksprespārvadājumiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem, Saeimas un VAS "Latvijas Pasts" noslēgtajam līgumam, kā arī koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Pasts" izpildi

- amata kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādes un aktualizēšanas procesā

- sniegt ieteikumus dokumentu vadības sistēmas funkcionalitātes pilnveidošanai, piedalīties tās testēšanā

- apliecināt dokumentu atvasinājumus, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības

- sistematizēt, glabāt, sagatavot un nodot atbildībā esošās lietas Saeimas arhīvā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- amata kompetences ietvaros konsultēt Saeimas deputātus un darbiniekus par dokumentu noformēšanas prasībām, dokumentu reģistrēšanu un apriti Saeimas dokumentu vadības sistēmā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 5. aprīlim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisko parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!