Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Sapratu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ludzas novada domes 2022. gada 17. februāra saistošie noteikumi Nr. 3/2022 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 14.03.2022., Nr. 51 https://www.vestnesis.lv/op/2022/51.13

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Mārupes novada domes saistošie noteikumi Nr. 10/2022

Par pašvaldības pabalstu daudzbērnu ģimenēm Mārupes novadā

Vēl šajā numurā

14.03.2022., Nr. 51

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ludzas novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 3/2022

Pieņemts: 17.02.2022.

OP numurs: 2022/51.13

2022/51.13
RĪKI

Ludzas novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 1 Pēdējās nedēļas laikā 0 Visi

Ludzas novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 3/2022

Ludzā 2022. gada 17. februārī

Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai

APSTIPRINĀTI
ar Ludzas novada pašvaldības domes
17.02.2022. sēdes lēmumu
(prot. Nr. 4, 2. §)

Izdoti saskaņā ar likuma
"Par palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā"
27.² panta otrās daļas 2., 3., 4., 5. punktu
un piekto daļu

I. Noteikumos lietotie termini

1. Pašvaldības līdzfinansējums – Ludzas novada pašvaldības finansējums daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai Ludzas novadā.

2. Dzīvokļa īpašums – daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvoklis, neapdzīvojamā telpa un mākslinieka darbnīca likuma "Dzīvokļa īpašuma likums" izpratnē.

3. Pretendents – dzīvokļu īpašnieku sabiedrība, biedrība, fiziska vai juridiska persona, kurai dzīvokļu īpašnieki ir nodevuši dzīvojamās mājas pārvaldīšanas tiesības.

3.1. Saimnieciskās darbības veicējs – fiziskā vai juridiskā persona, kura veic saimniecisko darbību daudzdzīvokļu dzīvojamajā mājā, kas atrodas Ludzas novada administratīvajā teritorijā.

4. Atbalstāmās izmaksas – izmaksas, kuru segšanai saskaņā ar šiem noteikumiem Ludzas novada pašvaldība var piešķirt līdzfinansējumu.

5. Atjaunošana – būves vai tās daļas remonts (kapitālais remonts), lai atjaunotu būvi vai tās daļu, nomainot nolietojošos elementus vai konstrukcijas, kā arī mērķtiecīgu funkcionālu vai tehnisku uzlabojumu ieviešana būvē, nemainot tās apjomu un funkcijas.

6. Energoaudits – sistemātiska procedūra, kuras mērķi ir iegūt pareizu informāciju par esošo enerģijas patēriņu ēkā un noteikt faktorus, kas ietekmē šo patēriņu, kā arī noteikt un salīdzināt ekonomiski izdevīgākos energoefektivitātes pasākumus.

II. Vispārīgie jautājumi

7. Šie saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību un līdzfinansējuma apmēru un piešķiršanas nosacījumus, kādā Ludzas novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) līdzfinansē daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumus, lai nodrošinātu energoresursu patēriņu samazinājumu, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanas pasākumus, kā arī dzīvojamo māju renovācijas pasākumus, ja tās tehniskais stāvoklis normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atzīts par bīstamu cilvēku dzīvībai vai veselībai un ja ir jālikvidē terora akta, avārijas, stihiskas nelaimes vai citas katastrofas sekas.

8. Pašvaldības līdzfinansējums daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai tiek piešķirts no Ludzas novada pašvaldības budžeta līdzekļiem.

9. Ja energoefektivitātes uzlabošanas pasākumi tiek veikti īpašumā, kurā kāds no dzīvokļu īpašniekiem ir saimnieciskās darbības veicējs un konkrēts dzīvokļa īpašums tiek izmantots saimnieciskajā darbībā, un ja dzīvokļa īpašnieks pretendē uz atbalstu, kas kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, tad atbalstu energoefektivitātes uzlabošanas pasākumu ietvaros sniedz saskaņā ar Eiropas Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulas (ES) Nr. 1407/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Regula Nr. 1407/2013) un Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumiem Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" /turpmāk tekstā – MKN Nr. 715/.

III. Pretendentiem izvirzāmās prasības

10. Pretendentiem pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanai negatīvā starpība starp aprēķinātajiem un visu dzīvokļu īpašnieku samaksātajiem maksājumiem par apsaimniekošanu (apsaimniekošanas maksa) un pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu (apkure, aukstais un karstais ūdens, kanalizācija, sadzīves atkritumu izvešana), pēdējos divpadsmit mēnešos nedrīkst pārsniegt 10 % (sākot atskaites periodu divus mēnešus pirms pieteikuma iesniegšanas dienas).

11. Pretendentiem daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanas un dzīvojamo māju renovācijas darbu līdzfinansējuma saņemšanai jāatbilst šādām prasībām:

11.1. māja ir pārņemta dzīvokļu īpašnieku valdījumā (mājā ir nodibināta dzīvokļu īpašnieku kooperatīvā sabiedrība (DzĪKS), biedrība vai cita reģistrēta dzīvokļu īpašnieku apvienība) vai par mājas pārvaldīšanu un apsaimniekošanu ir noslēgts pārvaldīšanas līgums;

11.2. vismaz 51 % dzīvokļu īpašnieku balsojot "par", ir pieņemts lēmums veikt mājas energoauditu;

11.3. vismaz 51 % dzīvokļu īpašnieku balsojot "par", ir pieņemts lēmums veikt mājas energoefektivitātes, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanas un/vai renovācijas pasākumus;

11.4. mājas kopējā lietderīgā platība ir lielāka par 300 m² un mājas neapdzīvojamo telpu platība nepārsniedz 25 % no mājas kopējās platības, izņemot dzīvojamās mājas, kurās no kopējo dzīvokļu skaita vairāk kā 51 % ir pašvaldības dzīvokļi;

11.5. vienai personai pieder ne vairāk kā 25 % no mājā esošajiem dzīvokļa īpašumiem;

11.6. šo noteikumu 13., 14. un 15. punktā minētie pasākumi jau nav tikuši finansēti/līdzfinansēti no Eiropas Savienības finanšu avotiem vai valsts budžeta līdzekļiem.

12. Pretendenti ir tiesīgi pretendēt uz pašvaldības līdzfinansējumu katrā no noteikumu 17., 18. un 19. punktos norādītām aktivitātēm ne biežāk kā vienu reizi 5 (piecu) gadu laikā termiņu skaitot no iepriekš līdzfinansētās aktivitātes realizācijas termiņa beigām.

IV. Atbalstāmās un neatbalstāmās izmaksas

13. Māju energoefektivitātes pasākumu atbalstāmās izmaksas ir šādas:

13.1. energoaudita veikšana;

13.2. ārējo sienu un jumtu siltināšana, koplietošanas telpu, ārdurvju, logu bloku nomaiņa, norobežojošo konstrukciju (pagraba un bēniņu vai mājas pēdējā stāva griestu) pārseguma siltināšana, karstā ūdens un apkures sistēmas cauruļvadu izolācijas ierīkošana vai atjaunošana;

13.3. ES atbalstītā un finansētā projekta daudzdzīvokļu māju siltumnoturības uzlabošanas pasākumu ietvaros plānotie darbi, kas nepieciešami kopējā projekta īstenošanā, bet atbalsta programmā ir noteiktas kā neattiecināmas izmaksas vai kas netika iekļauti energoefektivitātes pasākumā vai tehniskajā projektā

13.4. tehniskā projekta izstrāde, kura izstrāde nav iekļauta ES atbalstītā un finansētā projekta attiecināmajās izmaksās;

13.5. mājas lokālās apkures sistēmas ierīkošana lauku teritorijās esošajās daudzdzīvokļu mājās, kurām centrālās apkures piegādes pakalpojumu sniedz pagastu pārvaldes;

13.6. mājas apkures sistēmas atjaunošana lauku teritorijās esošajās daudzdzīvokļu mājās ar 100 % lokālo apkuri.

14. Mājām piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanas atbalstāmās izmaksas ir šādas:

14.1. piebraucamo ceļu un gājēju celiņu ierīkošanai/atjaunošanai;

14.2. bērnu rotaļu laukumu ierīkošanai vai atjaunošanai;

14.3. zaļo zonu labiekārtošana.

15. Māju renovācijas darbu atbalstāmās izmaksas, ja mājas vai tās daļas tehniskais stāvoklis normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atzīts par bīstamu cilvēku dzīvībai vai veselībai vai ja ir jālikvidē terora akta, avārijas, stihiskas nelaimes vai citas katastrofas sekas, ir šādas:

15.1. sertificēta speciālista atzinums par mājas vai tās daļas tehnisko stāvokli, ja vizuāli ir konstatēti konstruktīvo elementu bojājumi vai deformācijas;

15.2. tehniskā projekta izstrāde un renovācijas darbi.

16. Neatbalstāmās izmaksas ir šādas:

16.1. kārtējās uzturēšanas izmaksas;

16.2. apgrozāmo līdzekļu iegādes izmaksas;

16.3. samaksa par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu un rezervēšanu, procenta maksājumi, soda procenti, maksa par finanšu transakcijām;

16.4. izmaksas, kas saistītas ar projekta sagatavošanu, t.sk. konsultāciju pakalpojumi u.c., izņemot šo noteikumu 15.1. punktā minētās izmaksas;

16.5. visas citas izmaksas, kas šajos noteikumos nav noteiktas kā atbalstāmās.

V. Energoefektivitātes pasākumu līdzfinansējuma apjoms

17. Līdzfinansējums energoefektivitātes pasākumiem tiek piešķirts šādiem projektiem:

17.1. mājas energoaudita veikšanai – 100 % no daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas energoaudita izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 570,00;

17.2. energoefektivitātes pasākumu veikšanai, kas minēti šo noteikumu 13.2. punktā:

17.2.1. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir līdz 3000 m² ne vairāk kā EUR 10000,00;

17.2.2. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir no līdz 3001 m² līdz 4000 m² ne vairāk kā EUR 12000,00;

17.2.3. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir lielāka par 4001 m² ne vairāk kā EUR 15000,00.

17.3. energoefektivitātes pasākumu veikšanai, kas minēti šo noteikumu 13.3. punktā:

17.3.1. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir līdz 3000 m² ne vairāk kā EUR 25000,00;

17.3.2. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir no 3001 m² līdz 4000 m² ne vairāk kā EUR 30000,00;

17.3.3. ja daudzdzīvokļu mājas kopējā platība ir lielāka par 4001 m² ne vairāk kā EUR 35000,00.

17.4. tehniskā projekta izstrādei – 50 %, bet ne vairāk kā EUR 1423,00;

17.5. energoefektivitātes pasākumu veikšanai, kas minēti 13.5. un 13.6. punktā, lauku teritorijā esošām daudzdzīvokļu mājām, kuru kopējā platība ir līdz 3000 m² – 50 % apmērā no faktiskām izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 6000,00.

VI. Piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanas pasākumu līdzfinansējuma apjoms

18. Līdzfinansējums mājām piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai tiek piešķirts šādiem pasākumiem:

18.1. mājas piebraucamo ceļu, iekšpagalmu, gājēju celiņu un servitūtu ceļu seguma ierīkošanai vai atjaunošanai – 80 % no pasākuma kopējām izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 14000,00;

18.2. automašīnu stāvlaukuma ierīkošanai vai atjaunošanai – 50 % no pasākuma kopējām izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 5000,00;

18.3. bērnu rotaļu laukumu ierīkošanai vai esošo laukumu atjaunošanai – 50 % no pasākuma kopējām izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 700,00;

18.4. mājas zaļās zonas labiekārtošanas darbiem – 50 % no pasākuma kopējām izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 1000,00.

VII. Māju renovācijas darbu līdzfinansējuma apjoms

19. Līdzfinansējums māju renovācijai, ja mājas vai tās daļas tehniskais stāvoklis normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atzīts par bīstamu cilvēku dzīvībai vai veselībai vai ja ir jālikvidē terora akta, avārijas, stihiskas nelaimes vai citas katastrofas sekas, tiek piešķirts šādiem darbiem:

19.1. sertificēta speciālista atzinuma par mājas vai tās daļas tehnisko stāvokli saņemšanai 13.1. punktā minētajos gadījumos – 50 %, bet ne vairāk kā EUR 200,00;

19.2. tehniskā projekta izstrādei – 50 %, bet ne vairāk kā EUR 2000,00;

19.3. dzīvojamās mājas renovācijas darbiem – 50 %, bet ne vairāk kā EUR 20000,00;

19.4. ārkārtas situācijas novēršanai dome var pieņemt atsevišķu lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu un tā apjomu.

VIII. Pieteikumu līdzfinansējuma saņemšanai iesniegšanas, reģistrācijas un izskatīšanas kārtība

20. Līdzfinansējuma saņemšanai pretendents iesniedz Ludzas novada pašvaldībai pieteikumu ar pielikumiem (pielikums Nr. 1).

21. Pretendentu atbilstību šo noteikumu prasībām izvērtē pašvaldības šim mērķim izveidotā komisija un viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas dienas rakstiski paziņo pretendentam:

21.1. par iesnieguma reģistrēšanu pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanas programmai, ja pieteikums un tam pievienotie dokumenti atbilst šo noteikumu prasībām;

21.2. par atteikumu reģistrēt iesniegumu pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanas programmai, ja pieteikums un tam pievienotie dokumenti neatbilst šo noteikumu prasībām vai sniegtas nepatiesas ziņas.

22. Pieteikuma novērtēšana notiek reģistrācijas secībā. Komisija katram pretendentam piešķiramo pašvaldības līdzfinansējuma daļu euro nosaka, pamatojoties uz atbalstāmo izmaksu aprēķinu, nepārsniedzot šajos noteikumos noteiktos līdzfinansējuma apjomus.

23. Ja komisijai, vērtējot pieteikumus, rodas šaubas par izmaksu atbilstību vidējām tirgus izmaksām, tā ir tiesīga pieprasīt pretendentam sniegt paskaidrojumus. Gadījumā, ja izmaksu atbilstība netiek pierādīta, komisija ir tiesīga pašvaldības līdzfinansējuma aprēķināšanai tās izslēgt no atbalstāmajām izmaksām.

24. Komisija sagatavo Ludzas novada domes lēmuma projektu par līdzfinansējuma piešķiršanu.

25. Pēc pozitīva Ludzas novada domes lēmuma pieņemšanas tiek noslēgta rakstiska vienošanās ar dzīvokļa īpašnieku par līdzfinansējuma saņemšanas kārtību un informācija tiek publicēta Ludzas novada pašvaldības mājaslapā www.ludzasnovads.lv.

26. Komisijai ir tiesības veikt izpildīto darbu kvalitātes un apjoma kontroli.

27. Gadījumā, ja starp pieteikumam pievienotajos dokumentos uzrādītajām atbalstāmajām izmaksām un darbu pieņemšanas – nodošanas aktā norādītajiem darbiem tiek konstatētas atšķirības, komisija ir tiesīga pārskatīt lēmumu par pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanu. Šajā gadījumā pašvaldības līdzfinansējuma apjoms nevar būt lielāks par sākotnēji piešķirto.

28. Ja Ludzas novada domes atbalstīto pieteikumu kopējais līdzfinansējuma apmērs pārsniedz attiecīgajam gadam pašvaldības budžetā paredzēto, dzīvokļa īpašnieks pašvaldības līdzfinansējumu var saņemt pirmām kārtām, tiklīdz līdzekļi budžetā tiek iedalīti.

29. Līdzfinansējuma saņēmējam pēc komisijas pieprasījuma ir pienākums informēt par atbalstīto darbu gaitu.

30. Pirms atbalsta piešķiršanas Projektu vērtēšanas komisijai ir pienākums izvērtēt dzīvokļa īpašnieka, kura dzīvokli izmanto saimnieciskās darbības veikšanai un atbalsts kuram kvalificējams kā komercdarbības atbalsts1, atbilstību Regulas Nr. 1407/2013 prasībām.

IX. De minimis atbalsta nosacījumi līdzfinansējuma pretendentiem, kas pretendē uz līdzfinansējuma saņemšanu

31. Domes līdzfinansējuma daļa, kura daudzdzīvokļu mājas energoefektivitātes pasākumu ietvaros un māju renovācijai, piešķirta dzīvokļu īpašniekiem, kuri dzīvokļus izmanto saimnieciskās darbības veikšanai, un atbalsts, kurš kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, tiek piešķirta saskaņā ar Regulas Nr. 1407/2013 nosacījumiem, Regulas Nr. 1407/2013 7. panta 4. punkta un 8. pantā minēto termiņu un ievērojot MKN Nr. 715 noteikto kārtību.

32. Pretendents, gadījumā, ja daudzdzīvokļu mājā atrodas kāds dzīvoklis, kurš tiek izmantots saimnieciskās darbības veikšanai un atbalsts tam kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, iesniedzot Pašvaldībai pieteikumu līdzfinansējuma saņemšanai, pieteikumam pievieno dzīvokļa īpašnieka de minimis sistēmā sagatavotās veidlapas izdruku vai norāda sistēmā izveidotās un apstiprinātās veidlapas identifikācijas numuru.

33. De minimis atbalsts netiek piešķirts Regulas Nr. 1407/2013 1. panta 1. punktā noteiktajām nozarēm un darbībām. Līdzfinansējuma saņēmējs nodrošina, ka darbības/izmaksas līdzfinansējuma pasākuma īstenošanai tiek nodalītas atbilstoši Regulas Nr. 1407/2013 1. panta 2. punktā noteiktajām prasībām.

34. Viena vienota uzņēmuma līmenī šo noteikumu ietvaros plānotais de minimis atbalsta apmērs kopā ar attiecīgajā fiskālajā gadā un iepriekšējos divos fiskālajos gados piešķirto de minimis atbalstu nepārsniedz regulas Nr. 1407/2013 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst regulas Nr. 1407/2013 2. panta 2. punktā noteiktajai viena vienota uzņēmuma definīcijai.

35. Atbalstu attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, kas piešķirts šo noteikumu ietvaros, nedrīkst kumulēt ar komercdarbības atbalstu citu atbalsta programmu vai individuālā atbalsta projekta ietvaros, tai skaitā citu de minimis atbalstu, neatkarīgi no finansējuma avota.

36. Par atbalsta piešķiršanas brīdi tiek uzskatīta diena, kad noslēgts līgums ar atbalsta pretendentu (Līdzfinansējuma saņēmēju).

37. Pašvaldība nodrošina dokumentācijas uzglabāšanu, ievērojot regulas Nr. 1407/2013 6. panta 4. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no dienas, kurā saskaņā ar noteikumiem piešķirts pēdējais de minimis atbalsts.

38. De minimis atbalsta ieguvējs (Līdzfinansējuma saņēmējs), kas ir saņēmis pašvaldības līdzfinansējumu, uzglabā dokumentāciju, ievērojot regulas Nr. 1407/2013 6. panta 4. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no atbalsta piešķiršanas dienas.

39. Ja ir pārkāptas Komisijas regulas Nr. 1407/2013 prasības, atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt Pašvaldībai visu šo noteikumu ietvaros saņemto de minimis atbalstu no līdzekļiem, kas brīvi no komercdarbības atbalsta, saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļu.

X. Noslēguma jautājumi

40. Noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

41. Ar šo noteikumu spēkā stāšanos atzīt par spēku zaudējušiem:

41.1. Ludzas novada domes 2011. gada 25. augusta saistošos noteikumus Nr. 19 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai";

41.2. Kārsavas novada domes 2014. gada 25. septembra saistošos noteikumus Nr. 20 "Par Kārsavas novada pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai".


1 Raksturīgākie gadījumi, kad atbalsts varētu tiks kvalificēts kā komercdarbības atbalsts ir: nekustamais īpašums tiek iznomāts vai nekustamajā īpašumā atrodas saimnieciskā darbības veicēja filiāle, piemēram, finanšu institūcijas filiāle vai tirdzniecības ķēdes filiāle u.tml. Ja pašvaldība pēc pieteikuma saņemšanas secina, ka šis nosacījums attiecas arī uz citiem saimnieciskās darbības veicējiem, pašvaldībai ir tiesības pieprasīt papildus informāciju, t.sk., šo noteikumu 32. apakšpunktā minēto.

Ludzas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja
1. vietniece I. Silicka

 

1. pielikums
Ludzas novada pašvaldības
saistošajiem noteikumiem Nr. 3/2022

Ludzas novada pašvaldībai

 

(juridiskās personas nosaukums, fiziskās personas vārds, uzvārds)

 

(adrese)

 

(reģistrācijas Nr., kontaktpersona, tālruņa numurs)

20____. gada ____. __________________

PIETEIKUMS

Lūdzu piešķirt līdzfinansējumu dzīvojamai mājai  
 

(adrese)


energoefektivitātes pasākumu veikšanai  

piesaistītā zemesgabala labiekārtošanas darbu veikšanai  

dzīvojamās mājas renovācijas darbu veikšanai  
   
Iesniegtie obligātie pielikumi:  

1.

____lpp.

2.

____lpp.

3.

____lpp.

4.

____lpp.

5.

____lpp.

6.

izziņa par to, ka pārvaldniekam nav nodokļu parādu, kas izdota ne agrāk kā 6 mēneši pirms iesnieguma iesniegšanas

____lpp.

7.

izziņa par apsaimniekošanas maksas un komunālo pakalpojumu parāda apmēru par pēdējiem 12 mēnešiem

____lpp.

8.

____lpp.

9.

____lpp.

Pielikumi energoefektivitātes pasākumu veikšanai iesniegtie dokumenti  

10.

atskaite vai energopase (ja ir)

____lpp.

11.

Ludzas novada pašvaldības būvvaldes saskaņojums veicamajiem darbiem

____lpp.

12.

____lpp.

12.1.

dzīvokļa īpašnieka de minimis sistēmā sagatavotās veidlapas izdruka vai sistēmā izveidotās un apstiprinātās veidlapas identifikācijas numurs, ja dzīvokli izmanto saimnieciskās darbības veikšanai un atbalsts tam kvalificējams kā komercdarbības atbalsts

____lpp.

Pielikumi piesaistītā zemesgabala labiekārtošanas darbu veikšanai iesniegtie dokumenti

13.

Zemes robežu plāna kopija

____lpp.

14.

____lpp.

15.

____lpp.

Pielikumi dzīvojamās mājas renovācijas darbu veikšanai iesniegtie dokumenti

16.

slēdziens par ēkas tehnisko stāvokli

____lpp.

17.

____lpp.

17.1.

dzīvokļa īpašnieka de minimis sistēmā sagatavotās veidlapas izdruka vai sistēmā izveidotās un apstiprinātās veidlapas identifikācijas numurs, ja dzīvokli izmanto saimnieciskās darbības veikšanai un atbalsts tam kvalificējams kā komercdarbības atbalsts

____lpp.


(amata nosaukums)

 

(paraksts)

 

(vārds, uzvārds)

 

2. pielikums
Ludzas novada pašvaldības
saistošajiem noteikumiem Nr. 3/2022

REĢISTRĀCIJAS ANKETA FINANSĒJUMA SAŅEMŠANAI

1. Mājas kadastra apzīmējums  
2. Mājas adrese  
3. Mājas sērijas nr.  
4. Dzīvokļu īpašumu platības: Dzīvojamās telpas (m²): Nedzīvojamās telpas (m²):
5. Pārvaldnieks:
6. Pārvaldnieka nosaukums/ vārds uzvārds  
7. Pārvaldnieka reģistrācijas nr. / personas kods  
8. Pārvaldnieka adrese  
9. Pārvaldnieka e-pasta adrese  
10. Pārvaldnieka telefons  
11. Pārvaldnieka bankas konta rekvizīti Banka

Kods

Konta nr.

12. Apsaimniekotājs:
13. Apsaimniekotāja nosaukums/ vārds uzvārds  
14. Mājas stāvu skaits  
15. Mājas apkurināmā platība (m²)  
16. Mājas kopējā plātība (m²)  
17. Piesaistītā zemes gabala kopējā platība (m²)  
18. Zemes gabala juridiskais statuss:
19. Siltummezgla tips:
20. Energoaudīts:
21. Siltumenerģijas patēriņš apkurei (MWh) iepriekšējā gadā  
22. Esošā maksa par apsaimniekošanu (EUR/m²)  
23. Mājas kopējie ieņēmumi par iepriekšējo gadu (EUR)  
24. Mājas uzkrāto līdzekļu apjoms uz iesnieguma iesniegšanas dienu (EUR)  
25. Mājas īrnieku, nomnieku, īpašnieku parādi uz iesnieguma iesniegšanas dienu (EUR)  
26. Iepriekš saņemtais finansējums no citiem finansēšanas avotiem

(aizpildīt 27. punktu)

27. Informācija par jau veiktajām aktivitātēm un to izmaksām ES fondi (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
Valsts (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
Pašvaldība (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
Kredītiestāde (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
No uzkrātajiem līdzekļiem (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)

Ar savu parakstu apliecinu sniegto datu pareizību

20____. gada ____. __________________

(amata nosaukums)

 

(paraksts)

 

(vārds, uzvārds)

 

Ludzas novada pašvaldības 2022. gada 17. februāra saistošo noteikumu Nr. 3/2022 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai"
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļas

Norādāmā informācija

1. Projekta nepieciešamības pamatojums Atbilstoši likuma "Par pašvaldību palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā" 27.2 panta otrās daļas 4. un 5. punktam pašvaldība var sniegt palīdzību dzīvojamās mājas īpašniekam (īpašniekiem) vai dzīvokļu īpašniekiem, piešķirot finansējumu energoefektivitātes pasākumu veikšanai dzīvojamā mājā, kā arī pašvaldība var sniegt palīdzību dzīvojamās mājas īpašniekam (īpašniekiem) vai dzīvokļu īpašniekiem, piešķirot finansējumu dzīvojamai mājai piesaistītā zemesgabala labiekārtošanai.
2. Īss projekta satura izklāsts Noteikumi nosaka pašvaldības līdzfinansējuma apjomu un tā piešķiršanas kārtību daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai un dzīvojamo māju renovācijai.
3. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz pašvaldības budžetu Pašvaldības budžeta izdevumi palielināsies (pašvaldības 2022. gada budžetā plānotais finansējums energoefektivitātes pasākumu veikšanai un piesaistīto zemesgabalu labiekārtošanai ir plānots EUR 175 000 apmērā).
4. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā Uzņēmējdarbības vide uzlabosies, jo pieaugs veicamo darbu un pasūtījumu uzņēmējiem apjoms.
5. Informācija par administratīvajām procedūrām Administratīvās procedūras paliek nemainīgas.
6. Informācija par konsultācijām ar privātpersonām Nav.

Ludzas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja
1. vietniece I. Silicka

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!