• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2020/225.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 20.11.2020., Nr. 225 https://www.vestnesis.lv/op/2020/225.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Akadēmiskie amati
Latvijas Universitāte...

Vēl šajā numurā

20.11.2020., Nr. 225

OP 2020/225.AKK1
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz TRANSPORTA NELAIMES GADĪJUMU UN INCIDENTU IZMEKLĒŠANAS BIROJA DIREKTORA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai transporta jomā (aviācijā, jūras vai dzelzceļa transporta nozarē)

- vismaz piecu gadu profesionālā pieredze aviācijā, dzelzceļa vai jūras transporta nozarē

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā (organizācijas vai struktūrvienības vadītājs), kas iegūta pēdējo 15 gadu laikā

- zināšanas par civilās aviācijas, dzelzceļa un jūras transporta nozares tehniskās ekspluatācijas un normatīvās dokumentācijas, kā arī par starptautisko standartu un rekomendējamās prakses, Eiropas un nacionālo normatīvo aktu prasībām šo transporta negadījumu drošības izmeklēšanas jomā

- izpratne par aviācijas nelaimes gadījumu, dzelzceļa satiksmes negadījumu un jūras negadījumu drošības izmeklēšanas procesu (tostarp par drošības izmeklēšanas tehniku un metodiku, personas aizsardzības līdzekļu lietošanu notikuma vietā un apdraudējuma riskiem), kas nepieciešama, lai vadītu drošības izmeklēšanu atbilstoši Latvijas Republikas likumu, noteikumu, rokasgrāmatu un standartu prasībām izmeklēšanas jomā

- vēlama pieredze un/vai derīgs izmeklētāja starptautisks sertifikāts civilās aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu, dzelzceļa satiksmes negadījumu vai jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa, un budžeta plānošanas jautājumiem

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas profesionālās zināšanas, vadot valsts pārvaldes iestādi, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas jomā

- atbildīgu un sarežģītu darbu, rūpējoties par sabiedrības drošību civilās aviācijas, dzelzceļa un jūras transporta jomā

- mēnešalgu 1917 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem līdz 2020. gada 9. decembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_________________________________________

1 Infografika pieejama:

http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!