Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2019. gada 15. janvāra noteikumi Nr. 41 "Noteikumi par valsts un pašvaldību autoceļu un ielu būvniecības kvalitātes vispārīgajām prasībām". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 18.01.2019., Nr. 13 https://www.vestnesis.lv/op/2019/13.5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr. 42

Grozījums Ministru kabineta 2001. gada 29. maija noteikumos Nr. 220 "Kārtība, kādā tiek piešķirts, atmaksāts un dzēsts studiju kredīts un studējošā kredīts no kredītiestādes līdzekļiem ar valsts vārdā sniegtu galvojumu"

Vēl šajā numurā

18.01.2019., Nr. 13

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 41

Pieņemts: 15.01.2019.

OP numurs: 2019/13.5

2019/13.5
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 6 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr. 41

Rīgā 2019. gada 15. janvārī (prot. Nr. 2 51. §)

Noteikumi par valsts un pašvaldību autoceļu un ielu būvniecības kvalitātes vispārīgajām prasībām

Izdoti saskaņā ar likuma "Par autoceļiem"
25. pantu

1. Noteikumi nosaka valsts un pašvaldību autoceļu un ielu būvniecības kvalitātes vispārīgās prasības.

2. Noteikumu mērķis ir nodrošināt publisko līdzekļu racionālu izmantošanu autoceļu un ielu būvniecībā.

3. Būvniecības ierosinātājs ir tiesīgs autoceļu un ielu būvniecības kvalitātei noteikt augstākas prasības, nekā noteikts šajos noteikumos.

4. Izstrādājot autoceļu un ielu būvniecības ieceres dokumentāciju, izvērtē autoceļu un ielu segu konstrukciju veidus, ņemot vērā autoceļu un ielu atjaunošanas izmaksas būves ekspluatācijas laikā.

5. Autoceļiem un ielām ar asfaltbetona, cementbetona vai cementbetona bruģa segumu segas pamata konstrukciju paredzētais ekspluatācijas laiks nedrīkst būt īsāks par 20 gadiem.

6. Autoceļiem ar asfaltbetona, cementbetona vai cementbetona bruģa segumu dilumkārtas paredzētais ekspluatācijas laiks nedrīkst būt īsāks par pieciem gadiem.

7. Ielām ar asfaltbetona, cementbetona vai cementbetona bruģa segumu jaunas būvniecības vai pārbūves gadījumā dilumkārtas paredzētais ekspluatācijas laiks nedrīkst būt īsāks par pieciem gadiem.

8. Ielām ar asfaltbetona, cementbetona vai cementbetona bruģa segumu atjaunošanas gadījumā dilumkārtas paredzētais ekspluatācijas laiks nedrīkst būt īsāks par trim gadiem.

9. Attiecībā uz autoceļu un ielu būvniecībā no jauna izmantojamiem būvizstrādājumiem ievēro šādas prasības:

9.1. salizturīgās kārtas būvniecībai izmanto minerālmateriālus, kuru deklarētais smalknes saturs ir ≤ 7 % (f7);

9.2. pamata nesošās apakškārtas būvniecībai autoceļiem un ielām ar saistītu segumu izmanto minerālmateriālus, kuru deklarētais pretestības koeficients (LA koeficients) drupināmībai ir ≤ 45;

9.3. pamata nesošās virskārtas būvniecībai autoceļiem un ielām ar saistītu segumu izmanto minerālmateriālus, kuru deklarētais pretestības koeficients (LA koeficients) drupināmībai ir ≤ 40;

9.4. pamata nesošās apakškārtas un pamata nesošās virskārtas būvniecībai autoceļiem un ielām ar nesaistītu segumu izmanto minerālmateriālus, kuru deklarētais pretestības koeficients (LA koeficients) drupināmībai ir ≤ 45;

9.5. autoceļu un ielu segumu būvniecībai izmanto nesaistītu minerālmateriālu maisījumu, kura deklarētais pretestības koeficients (LA koeficients) drupināmībai ir ≤ 45.

10. Attiecībā uz autoceļu un ielu brauktuvēm ar asfaltbetona, cementbetona vai cementbetona bruģa segumu būvniecības ieceres dokumentācijā paredzētajā ekspluatācijas laikā ievēro šādas prasības:

10.1. tām ir viendabīgs un līdzens segums, kas nodrošina ūdens noteci no seguma virsmas;

10.2. seguma virsmas saķeres koeficients, ja atļautais transportlīdzekļu braukšanas ātrums pārsniedz 50 km/h, ir K ≥ 0,35;

10.3. attālums no seguma virsmas līdz mērmalas plaknei, mērot ar 3 m garu latu, ir ≤ 20 mm;

10.4. plaisu platums segumā ir ≤ 5 mm;

10.5. segas konstrukcijas nestspēja zem seguma ir ≥ 100 MPa.

11. Autoceļu un ielu konstrukcijām ar nesaistītu segumu segas konstrukcijas nestspēja ir ≥ 120 MPa.

12. Šos noteikumus piemēro būvēm, kuru būvniecības process uzsākts pēc 2019. gada 30. jūnija.

Ministru prezidents Māris Kučinskis

Satiksmes ministrs Uldis Augulis

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!

"latvijas vēstneša" lietotāju aptauja

Cienījamais Vestnesis.lv lietotāj!


Aicinām Jūs izteikt viedokli par vietnes - oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" - saturu, ērtumu un pilnveides iespējām.


Aptauja ilgs līdz 25. oktobrim