Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai īstenotu Valsts pārvaldes reformu plānā 2020 iekļautās aktivitātes!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt un modelēt valsts pārvaldes datus un sniegt priekšlikumus darba efektivitātes celšanai
- izstrādāt rīcības virzienus valsts pārvaldes atbalsta funkciju efektīvākai pārvaldībai
- piedalīties projekta komandu darbā, kuru mērķis ir īstenot valsts pārvaldes reformu virzienus
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību aktu projektus
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- maģistra grāds finanšu, ekonomikas, matemātikas vai IT jomā
- pieredze makroekonomikas rādītāju analīzes veikšanā (lūgums to raksturot motivācijas vēstulē)
- augsta atbildības izjūta un precizitāte darbā ar datiem
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- izcilas iemaņas darbā ar MS Excel
- izpratne par valsts pārvaldes darbu
Pretendentiem/-ēm piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 21. janvārim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: