Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2018/51.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.03.2018., Nr. 51 (6137) https://www.vestnesis.lv/op/2018/51.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Finanšu un saimniecības nodaļas vec. grāmatvedis (uz nenoteiktu laiku)
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs...

Vēl šajā numurā

12.03.2018., Nr. 51 (6137)

OP 2018/51.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 45 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatā uz nenoteiktu laiku

Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt saimniecisko jautājumu veikšanu

- piedalīties budžeta veidošanā un kontrolēt tā izpildi

- vadīt, piedalīties valsts iepirkumu komisijas darbā

- izstrādāt iepirkumu procedūras un veikt to norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- kontrolēt materiālo resursu iegādi iestādes funkciju nodrošināšanai

- nodrošināt inventarizācijas procesu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība

- vēlama darba pieredze vadošā amatā, personāla vadībā un normatīvo aktu izstrādē

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- zināšanas preču iegādē, valsts pasūtījumu jomā un citos saimnieciska rakstura saistītajos jautājumos

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt lielisku pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no 965,00 EUR līdz 1270,00 EUR (11. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!