• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2018/212.AKK6): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.10.2018., Nr. 212 https://www.vestnesis.lv/op/2018/212.AKK6

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vec. inspektoras (uz nenoteiktu laiku)
Iepirkumu uzraudzības birojs...

Vēl šajā numurā

26.10.2018., Nr. 212

OP 2018/212.AKK6
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 26 Pēdējās nedēļas laikā 3 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORA/-ES amatu (viena darbinieka amata (19.5 amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats) vieta uz noteiktu laiku līdz 2020.gada 30.novembrim)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministrijas pakļautības iestāžu datortehnikas pārvaldību (1000+ datortehnikas vienību)

- datorlietotāju kontu un e-pastu pārvaldība

- apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju, diagnosticēšanu un informēšanu par sniegto risinājumu

- centralizētās datortehnikas pārvaldības rīku uzturēšana un pilnveidošana (Microsoft System Center Configuration Manager, Active Directory, Exchange, Print server, File Server, Azure Cloud Computing Platform & Services, Office 365.u.c.)

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze darbā Microsoft OS serveriem un lietojumprogrammatūru

- labas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, angļu vai krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze Microsoft System Center Configuration Manager un Azure risinājumu pārvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību

Iestāde piedāvā:

- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc viena gada darba stāža sasniegšanas)

- mēnešalgu (1052,00 euro 1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00 euro 3.kategorija)

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (nenorādot sensitīva rakstura informāciju), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam) kopijas lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 9.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 66164622, 29497937.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!