
Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 5 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai, īpašu uzmanību pievēršot sadarbībai ar klientiem, aicina konkursa kārtībā pievienoties savai profesionālajai komandai mērķtiecīgu un radošu Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju (profesijas kods 1211 50) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot un organizēt nodaļas darbu
- nodrošināt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) ārējās un iekšējās komunikācijas stratēģijas izstrādi un ieviešanu, klientu apkalpošanu un dokumentu apriti
- nodrošināt un pārraudzīt Inspekcijas mājaslapas veidošanu, informatīvo uzturēšanu un pilnveidošanu, sekot līdzi informācijas savlaicīgai aktualizēšanai
- nodrošināt efektīvu un ilglaicīgu sabiedrisko attiecību darbu ar Inspekcijas mērķauditorijām, kā arī ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām, organizēt Inspekcijas publisko pasākumu plāna izstrādi
- veikt Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras vadību, tās plānošanu, izvērtēšanu un uzlabošanu
- organizēt un pārraudzīt saņemto un nosūtāmo dokumentu apriti
Mēs piedāvājam:
- darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedriskajās attiecības, komunikācijas zinātnē vai veselības aprūpē
- divu gadu darba pieredze struktūrvienības vadībā
- vēlama darba pieredze sabiedriskajās attiecībās vai veselības aprūpē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana; klientu apkalpošanas kultūras pārzināšana
- zināšanas par iekšējās un ārējās komunikācijas procesiem
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- lietvedības zināšanas
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- vēlamas divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
- labas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt līdz 2018.gada 10.septembrim; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv; mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija, informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: