• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/41.AKK9): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 23.02.2017., Nr. 41 https://www.vestnesis.lv/op/2017/41.AKK9

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Pastare Iveta, Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists (uz nenoteiktu laiku)
Valsts probācijas dienests...

Vēl šajā numurā

23.02.2017., Nr. 41

OP 2017/41.AKK9
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrības veselībā, veselības aprūpē vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām veselības aprūpes jomā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- valsts valodas prasmes atbilstoši C 1 līmenim

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām amata tiesībām

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem) u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu: personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!