• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/213.AKK13): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.10.2017., Nr. 213 https://www.vestnesis.lv/op/2017/213.AKK13

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļas projekta vadītājs
Veselības ministrija...

Vēl šajā numurā

26.10.2017., Nr. 213

OP 2017/213.AKK13
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 24 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - PROJEKTA KOORDINATORS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sadarbībā ar Projekta vadītāju sagatavot Projekta darbību ieviešanas plānu, iepirkumu plānu, finansēšanas plānu un aktualizēt tos

- veikt Projekta darbību izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika griezumos

- veikt Projekta finansējuma apguves un rādītāju izpildes stāvokļa uzskaiti

- kontrolēt Projekta maksājumu aprēķinus, maksājumu veikšanu un grāmatvedības uzskaiti

- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo aktu prasībām

- organizēt sanāksmes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs)

- praktiskā darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma kontroli

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas principiem

- prasme plānot un organizēt savu laiku, rūpes par darba precizitāti un kvalitāti, iniciatīva

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes II C līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!