Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 6 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam! Piedāvājam pieteikties Tehniskā nodrošinājuma departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatam uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkumu procesa organizēšanā (izstrādāt iepirkuma dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma komisijas sēdēs, koordinēt iepirkuma procedūru izsludināšanu un norisi, izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un organizēt līgumu slēgšanas procesu tai skaitā ESF un ERAF līdzfinansēto projektu iepirkumos)
- sniegt juridisko atbalstu Valsts kancelejas darbiniekiem sekmīgai iepirkuma procesa realizēšanai un kontrolei iestādē (tai skaitā atbilstoši deleģējumam pārstāvēt iestādi Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā, sagatavot informāciju, atskaites un pārskatus par iepirkumu procesu un veiktajām iepirkumu procedūrām iestādē)
- piedalīties tiesību aktu projektu sagatavošanā, juridiskā izvērtēšanā (tai skaitā par citu valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem) un noformēšanā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, (5. kvalifikācijas līmenis tiesību zinātnē)
- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldes iestādēs
- vismaz divu gadu ilga profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvajā procesā
- fizisko personu datu aizsardzības un informācijas aprites jomas normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādas sarežģītības pakāpes informāciju
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Valsts kanceleja piedāvā:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: