• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/17.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 20.01.2017., Nr. 17 https://www.vestnesis.lv/op/2017/17.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta Biznesa informācijas nodaļas projekta vadītājs (uz noteiktu laiku)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra VA...

Vēl šajā numurā

20.01.2017., Nr. 17

OP 2017/17.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 14 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta Biznesa informācijas nodaļas projekta vadītāja/-as amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs īstenot pasākumu kopumu, lai sniegtu informatīvu atbalstu Latvijas un ārvalstu uzņēmējiem, organizācijām un institūcijām.

Galvenie amata pienākumi:

- popularizēt LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas pakalpojumus un organizēt mērķtiecīgu informācijas plūsmu

- piedalīties LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas pasākumu - konferenču, semināru, tirdzniecības misiju, stendu, ārvalstu kompāniju delegāciju vizīšu - u. c. pasākumu organizēšanā

- gatavot saturu ārējās tirdzniecības mārketinga materiālu izdošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama pieredze darbā projektu vadībā

- vēlama pieredze darbā pasākumu organizēšanā, marketingā, komunikācijā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas vai citas svešvalodas zināšanas

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "ĀTVD BIN projektu vadītājs uz nenoteiktu laiku".

Amata pretendentu atlase notiks trīs kārtās: pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, praktisks uzdevums un intervija.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!