• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/158.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 10.08.2017., Nr. 158 https://www.vestnesis.lv/op/2017/158.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija...

Vēl šajā numurā

10.08.2017., Nr. 158

OP 2017/158.AKK2
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora vietnieka infrastruktūras jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras, t. sk. resora un Akadēmiskā tīkla plānošanu, darbību un pārvaldību, attīstības projektu vadību

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt padoto darbinieku darbu, kontrolēt darba uzdevumu izpildi

- nodrošināt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra infrastruktūras uzturēšanas pārvaldību un darbību, sadarbojoties ar piegādātājiem, veicot iepirkumus, administrējot iepirkumu līgumus

- nodrošināt un piedalīties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras budžeta izstrādē un pārvaldībā

- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras lietotāju atbalstu

- nodrošināt valsts informācijas sistēmu infrastruktūras darbību un attīstību

- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību

- nodrošināt un koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas informācijas sistēmu lietotājiem un sadarbības partneriem

- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras uzturēšanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, sadarbību ar piegādātājiem un līgumu izpildes kontroli

- nodrošināt vienošanos un līgumu slēgšanu un to izpildes pārvaldību

- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze vadošā amatā vismaz viens gads

- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi

- vēlama darba pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanu

- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas ekspluatācijas jomā un infrastruktūras arhitektūras plānošanā

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt padoto darbinieku darbu

- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko regulējumu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 1253-1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 19.5. amata saimes IV A līmenī)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ITND direktora vietnieks infrastruktūras jomā".

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67047993, 67047949.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!