• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/147.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.07.2017., Nr. 147 https://www.vestnesis.lv/op/2017/147.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdes loceklis un viņa aizstājējs
Tieslietu ministrija...

Vēl šajā numurā

26.07.2017., Nr. 147

OP 2017/147.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 21 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas projekta vadītāja/-s (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1.specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot, organizēt un veikt Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītes

- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās dokumentācijas pārbaudi

- konsultēt Projekta sadarbības partnerus, pakalpojumu sniedzējus ar Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos

- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu dokumentācijas izstrādē

- piedalīties ikgadējo pārskatu par Eiropas Savienības līdzfinansētā Projektu mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ievērošanu sagatavošanā

- organizēt Projektu ietvaros notiekošās sanāksmes, seminārus, konferences, materiālu izstrādi

- nodrošināt juridisko atbalstu Projekta īstenošanas un administrēšanas jautājumos

- nodrošināt starpresoru vienošanās un to grozījumu izstrādi

- izstrādāt iekšējo procedūru aprakstus

- identificēt iepirkumu priekšmetus, izstrādāt Projektu iepirkuma plānu un nodrošināt tā aktualizēšanu sastādīšanai

- plānot un nodrošināt iepirkumu organizēšanu

- organizēt un piedalīties Projekta iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot līgumu projektus ar Projekta pakalpojumu sniedzējiem

- izstrādāt iepirkumu tehnisko dokumentāciju Projektos plānotajām aktivitātēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze iepirkumu organizēšanā - vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā

- pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā - vismaz 2 gadi

- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā

- normatīvo aktu civiltiesību jomā un publiskā iepirkuma pārzināšana, kā arī prasme izmatot tos praksē

- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- prasme risināt problēmsituācijas, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32.saimes IIIA līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā, darba pieredze iepirkumu organizēšanā, līgumu sastādīšanā, iepirkumu dokumentācijas noformēšanā un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanu vai administrēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!